31
Inne niekolejowe / Odp: Zapychacz UFO
« dnia: 18 Marca 2023, 13:29:50 »
Zapychacz UFO 8837 to ex SM42-2243. Przebudowano ją w 2002 roku.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pytanie dla użytkowników forum , może ma ktoś pomysł jak możemy udekorować te rozwidlenie przed Turowem?A może mały klimatyczny staw? Na Całkowie 2 fajnie to wygląda.
I jeszcze jedna intrygująca mnie kwestia... prawa autorskie i licencja. Zakładając że model rzeczywiście trafi na poczet MaSzyny, to czy nadal ja zachowuję prawa autorskie do swojej pracy i czy mogę używać tego modelu poza nią?Jeśli chodzi o moje zdjęcia, które pomogły w tworzeniu modelu EL2 to się cieszę, że się przydały. Druga rzecz: czy chcesz zrobić model oryginalny ze starym nastawnikiem jazdy? To by mnie prywatnie bardzo ucieszyło. Mało kto z Kolegów zdaje sobie chyba sprawę, że EL2 nawiązuje bardzo do starych niemieckich elektryków z czasów DRG na Dolnym Śląsku...
To jest tak niszowy produkt, że rynek się przesyci i grono potencjalnych odbiorców spadnie do 0. Tym bardziej, że wszystko jest mocno okrojone i nie wiadomo jak to wszystko ma potem wyglądać.Myślę, że zanim się przesyci, to będzie najpierw kluczowy moment, od którego będzie wiele zależało. Mam na myśli np. drugą część poniższego cytatu.
Tematem E1000 zajmę się dogłębniej nieco później... Dodam tylko, że jedną z wielu cech odróżniających E1000 od ET22 było np. stanowisko maszynisty po stronie lewej.Odkopałem trochę notatek i sięgnąłem do różnych źródeł. Poniżej kilka ciekawych treści.
Bardzo ciekawe malowania, dziękuję.Poniżej jest jeszcze jedna ciekawostka: fabryczne zdjęcie E1000 z Pafawagu. Widać, że maszyna różni się nieco na tym zdjęciu od wcześniej załączonych. Tematem E1000 zajmę się dogłębniej nieco później... Dodam tylko, że jedną z wielu cech odróżniających E1000 od ET22 było np. stanowisko maszynisty po stronie lewej.
4. 04.04.1973 jazdy luzem i z dwoma wagonami na odcinku Żmigród - Skokowa przy niestabilnym napięciu w sieci 2600-3200V, co mogło się okazać kluczowe w późniejszych testach,
Czy były jeszcze inne lokomotywy w takich barwach?Może nie były to identyczne barwy, ale z pewnością wzornictwo wyszło z jednego biura projektowego. Mam tutaj na myśli maszyny typu 201Eg (PaFaWag), które były eksportowane do Maroka na koleje ONCF jako seria E1000. Użyte barwy są podobne, a wzór na czole na pewno posłużył później do "ozdobienia" ET41-100 w 1980 roku.
W E4MSU zastosowano ogromny transformator. Do tego system najpierw podnosił patyk 15kV, mierzył napięcie i decydował automatycznie czy przełączyć się na patyk 3kV.Na zdjęciu uchwyciłem moment uruchamiania się "Gryfa". Pantograf 15/25 kV (zewnętrzny) i 3 kV w górze...
Przy robieniu tej kabiny, było omawiane i wyszło na to że lampki nie działały na niektórych lokomotywach, działał tylko BuczekDlatego rozumiem @jakisrandomowynoob, bo ja sam jeżdżę tylko M62-1145, bo inne maszyny tylko z buczkiem są mocno niekomfortowe do prowadzenia bez "lampek"...
Mam pytania odnoszące do Ir-11:Odpowiedź w załączniku (w Ir-11 z 2015 jest skrót EXE). Zadajesz coraz to bardziej irytujące pytania...
1) jakie mają skróty pociągów ekspresowych międzynarodowych, które nie są EuroExpress oraz EuroNight?
2) co oznacza skrót EXE, który nie ma w Ir-11, ale jest w scenerii Wrzosy?