Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pitrek-p11

Strony: [1] 2
1
Symulator / Odp: Filmy by Wilu, czyli jak to się jeździ w Maszynie ;) :P
« dnia: 01 Października 2007, 10:30:46 »
Cytat: Wilu
Dzięki tym filmikom chciałem ukazwać piękno symulatora
Jasne... Tylko co z tego, jeśli jakość filmików jest "nieceikawa". Widziałeś screeny z SPT?
a gdzie mozna je zobaczyc i cos o tym poczytac?>

2
Tabor / Odp: jak lączyc sklady EZT
« dnia: 30 Września 2007, 13:57:14 »
co do 2x ED 72 to do tej pory jezdza w kolejach mazowieckich(scislej mowiac juz pod nazwa EN57)

dzieki za pomoc wiedzialem ze cos przeoczylem:) dzieki

3
Tabor / Odp: jak lączyc sklady EZT
« dnia: 30 Września 2007, 13:26:05 »
no dobrze ale co z ed72 bo juz przy takim wpisie
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 EDd72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 Ed72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 Ed72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb1 0.0 connected 0 0 enddynamic

wywala player train init failed

4
Tabor / jak lączyc sklady EZT
« dnia: 30 Września 2007, 11:45:04 »
Jak połączy 2 lub 3 jednostki w jeden pociąg? Jaki nalezy wpis do scenerii umiescic i czy cos jeszcze podmienić?

5
Bocznica / Odp: SU45 Vol. 2
« dnia: 27 Września 2007, 13:13:40 »
zrobilem wszystko tak jak w instrukcji obslugi a gdy chce wybrac tabor do prowadzenia w ogole nie ma su... posprawdzalem nie mam zadnych innych wpisow w dynamic dat dotyczacych su45. nie wiem co jest:/
Przede wszystkim brakuje polskich znaków i dużych liter.
Profeta

6
nie jeszcze nie. probowalem takze wyrzucic recznie wszystkie sklady czyli z pliku drawinowo wykasowalem wszystkie wagomy zostawiajac tylko lokomotywy podmienilem swoj sklad na ed72 i wtedy trasa mi weszla tylko ze ed juz jechal scislej dojezdzal do drawinowa...

7
wlasnie tak zrobilem. od nowa cale drawinowo, zmienilem wpis ed72 i nic.. juz pewnie pod koniec ladowania (po dlugim czasie) wyskakuje ramka windowsoska z raportem do wyslania lub nie.

8
//include drawinowo/sc3_sklady.inc endTa linjka powinna być na samym dole pliku .scn po komendzie firstinit, za składami podstawowego taboru. Oczywiście ze znaczkami // o ile składy mają się nie wczytać.

nic nie dalo, tez blad

wips ed 72, moim zdaniem jest dobry
trainset ME2147 osobowy_start 0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 eD72-020ra 6ba1 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 eD72-020sa 6bs1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ed72-020sb 6bsb1 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 eD72-020rb 6bb1 0.0 connected 0 0 enddynamic
endtrainset

9
nie wiem czy dobrze zrozumialem...kawalek pliku ponizej. przy takim wpisie tez wywala blad

Cytuj
//$n Drawinowo - Włodowice Zach. v1.0
//$d Trasa z Drawinowa do Włodowic Zachodnich przez Grabówek.
//$i drawinowo.jpg
atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo
light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.7 0.65 0.6 0.75 0.74 0.7 endlight
camera 27400 4 80 0 45 0 endcamera


//include drawinowo/sc3_sklady.inc end
include drawinowo/sc3_tr.scm end
include drawinowo/sc3.scm end
include drawinowo/sc3_hekt.scm end
include drawinowo/sc3_tunel.scm end
include drawinowo/sc3_teren.scm end
include drawinowo/sc3_rzeka.scm end
include drawinowo/sc3_bud_plant.scm end
include drawinowo/sc3_events.inc end

FirstInit

10
mam ten plik laduje sie bardzo dlugo ale przerywa wyskoczeniem bledu

11
zmienilem wpis jak radziles potem wywalilem wagony i nic...
http://rapidshare.com/files/56956478/log.txt

12
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 19 Września 2007, 12:44:53 »
mialem 2 x poprzednio i nie chodzilo potem tak jak radzil kolega na 1xxxa

Wywala ci na ET22. Ściągnij 201e-packa. Jeśli go już ściągnąłeś, to przyczyna (jak dla mnie) jest niewiadoma.
Wiadoma, wiadoma... Zamień wpisy wagonów Z1 na np. 1xxxa (Passenger PowerPack) i odpal maszynę. Jeśli poleci -> wina już wagonów Z1 i połączeń z exekiem... Kiedyś byłproblem właśnie z tymi wagonikami. Jeśli w skłądzie był lok i 1 wagon Z1 symek odpalał się cacy, ale gdy dopisałeś więcej loków Z1 -> był już error.

13
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 19 Września 2007, 12:31:30 »
niestety nic nie daje zmiana wpisow chyba ze zle to zrobilem(tzn zle zrozumialem) ponizej moj wpis w scenery
trainset none Wlodowice_Zach_lok_tor03 2.0 0.0
//$o Po odpaleniu symulatora czekamy na przyjazd składu prowadzonego SU45. Po jej odczepieniu i otrzymaniu Ms2 na semaforze manewrujemy, aby podczepić się do składu. Gdy otrzymamy sygnał zezwalający jedziemy do Drawinowa nie zatrzymując się po drodze. W Drawinowie odczepiamy się od składu, który przyprowadziliśmy i manewrujemy po inny skład na stacji. Następnie jedziemy z powrotem do Włodowic Zachodnich z postojem w Grabówku.
node -1 0 EP09-046 dynamic PKP\EP09 EP09-046 104E1 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset

trainset PE5315 Wlodowice_tor6pocz 1.0 0.1
//$o Prowadzimy pociąg pospieszny z Włodowic do Drawinowa z postojem w Grabówku. Po drodze powinien nas wyprzedzić IC z EP05 na czele.
node -1 0 EP08-010 dynamic PKP\EP08 EP08-010 4E1 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 20 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 5052-30451015-1 dynamic PKP\1xxxa WRbd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 20 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxxa bdu_160 111a 0.0 nobody 0 15 passengers enddynamic
endtrainset
i log z ladowania
http://rapidshare.com/files/56741401/log.txt
przepraszam jesli zle zrozumialem ale jeszcze niewieel umiem jesli chodzi o maszyne

aha a ET22 mam tylko nie wiem czy nie potrzeba jakiejs innej nowszej czy cos..

14
Symulator / Odp: Problem z wpisami ED72
« dnia: 18 Września 2007, 12:50:20 »
echh dzieki przepraszam nie zauwazylem tego:( dziekuje serdecznie naturalnie wszystko dziala


To zamykam.
Andrzej.

15
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 18 Września 2007, 12:40:51 »
niestety cos znowu nie tak chyba dalej z tym ED72
ponizej link do loga
http://rapidshare.com/files/56521230/log.txt

16
Symulator / Problem z uruchomieniem ED72
« dnia: 18 Września 2007, 11:38:45 »
kurcze teraz z tym wpisem to w ogole nie moge wybrac skladu w menu glownym bo jest tylko eu06 a nie widzi ed72

17
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 18 Września 2007, 11:22:37 »
sorry ale mi cos tez w tym dynamic  nie pasuje:/

trainset ME2147 osobowy_start 0 80.0
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
endtrainset

18
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 18 Września 2007, 11:10:48 »
@piotrek-p11 pokaż jaki masz wpis ED72.

6ba1
ED72-ra
1

6bs1
ED72-sa
0

6bsb1
ED72-sb
0

6bb1
ED72-rb
0

111A
Bd
1

19
Symulator / Problem z uruchomieniem ED72
« dnia: 18 Września 2007, 10:45:04 »
nic nie pomoglo, wywala a w logu nic nie zapisuje

20
Symulator / Problem z wpisami ED72
« dnia: 18 Września 2007, 10:01:56 »
mozesz podac swoj wpis bo u mnie to nie chodzi... ponizej wpisy moje

dynamic:
...
6ba1
ED72-ra
1

6bs1
ED72-sa
0

6bsb1
ED72-sb
0

6bb1
ED72-rb
0

111A
Bd
1
...

jelitkowo

trainset none ns33 50.0 0.0
//$o Po załadowaniu naciskamy Shift+2
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 ED72-020ra.bmp 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 ED72-020sa.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ED72-020sb.bmp 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 ED72-020rb.bmp 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
endtrainset

Co to robi w dziale "Screeny"? Przenoszę.
Akvin

21
Uruchamianie Symulatora / Odp: Bład przy ladowaniu scenerii
« dnia: 17 Września 2007, 09:21:44 »
a własnie tu was zaskocze bo poszedl z najstarszymi sterownikami jakie znalazlem w necie...

22
Uruchamianie Symulatora / Odp: Bład przy ladowaniu scenerii
« dnia: 14 Września 2007, 15:04:03 »
nie narobilem bledow. na drugim komputerze dziala mi bez zarzutow symulator i gram w niego juz dosyc dawno. W moim domowym komputerze nie chce sie uruchowic symulator. dane tego komputera sa w pierwszym poscie (1,1 Ghz geforce4 z nowymi sterami 512ramu). jezeli chodzi o exe to ten z paczki calosciowej ktora znalazlem gdzies na forum ze spora iloscia scenerii. loga wklejam ponizej
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce4 MX 440/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

23
Tabor / Odp: problem ze zmodernizowanym en57
« dnia: 14 Września 2007, 15:00:08 »
juz poszlo dzieki za pomoc. o jeden endydynamic byl za duzo w pliku scenerii. dziekuje serdecznie

Zamykam.
Akvin

24
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 14 Września 2007, 11:39:51 »
najprawdopodobniej nie mam jakis wagonow... prosba moja skad moge je sciagnac? probowalem szukac na forum ale sie nie udalo. konkretnie chodzi mi o (koncowka loga):
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152b.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_przedz.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sp45spec\301d.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sp45spec\su45-097.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_new2.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152a.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK

25
Tabor / problem ze zmodernizowanym en57
« dnia: 14 Września 2007, 11:17:59 »
czytalem duzo na forum, wydaje mi sie ze zrobilem wszystko tak jak nalezy zeby zamienic na zmodernizowanego en57 ale przy ladowaniu wywala mi blad... zalaczam koncowke loga Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wns\sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wns\grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wns\polka.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57_mod\6bm.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\6b-dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wozek-s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wnm\inne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\wnm\fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_mod\en57-800s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57_mod\5bbz.t3d
enddynamic statement missing
Unrecognized command: 0

26
Uruchamianie Symulatora / Odp: Bład przy ladowaniu scenerii
« dnia: 14 Września 2007, 11:01:09 »
tak, kombinowalem juz ze wszystkimi mozliwymi zmianami w opcjach i nic:-/

27
Uruchamianie Symulatora / Odp: Bład przy ladowaniu scenerii
« dnia: 14 Września 2007, 08:50:42 »
tylko ze dziwne bo log staje na linijce Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
a na tych starszych tez probowalem i jest to samo:/

28
Uruchamianie Symulatora / Bład przy ladowaniu scenerii
« dnia: 13 Września 2007, 13:29:44 »
przy ladowaniu ktorejkolwiek ze scenerii wyskakuje mi blad i ramka z zapytaniem czy wysylac raport bledu. w logu niby wszystko wyglada ok tylko ze przy ladowaniu scenerii wlasnie wywala nie wiadomo dlaczego. tak w ogole to komp athlon 1,1ghz geforce 4 ze stosunkowo nowymi steronikami. mam nadzieje ze znajdzie sie jakas porada

Porada nr 1. Rozpoczynaj zdania od dużych liter, używaj polskich znaków, używaj przecinków, a ostanie zdanie również kończ kropką.
Profeta

29
Trasy / Odp: Trasa Drawinowo - Włodowice Zachodnie 160 km/h
« dnia: 13 Września 2007, 11:04:57 »
mam problem, poniewaz trasa ta nie chce mi sie zaladowac, laduje sie normalnie tak jak przy wszystkich trasach zadnej blad nie wyskakuje jednak przez 15min nic sie nie dzieje. dodam ze mam 1,8ghz athlona. wczesniej pojawial mi sie blad unrecoganized command: sky, jednak po wyskasowaniu linijek ze sky zaczela sie ladowac moze to jest problem?

30
Trasy / Odp: Link do scenerii Moczniki Zdrój-Kalowo.
« dnia: 11 Września 2007, 09:29:59 »
dzieki za zainteresowanie i mam nadzieje ze mi pomozecie bo dalej sie nie poczepia. daje screena z tej pozycji chce podpiac i sie nie udaje. jak zblizyc sie do sprzegu bardziej bo strzalkami juz blizej sie nie da.    http://rapidshare.com/files/54875564/bez_tytu__322_u.bmp.html

Strony: [1] 2