Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PQM

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Potrzebna identyfikacja loka/mechanika
« dnia: 06 Stycznia 2012, 19:20:56 »
Jeśli ktoś jest w stanie zidentyfikować lokomotywę, no i tego co za kieratem siedział i przedniego badyla pod oszronionym drutem nie podniósł, to będę wdzięczny.

Po pierwsze koleżko ciekaw jestem po co Ci takie dane potrzebne? Kim TY jesteś, żeby się interesować który maszynista w tym dniu prowadził ten pociąg. Po drugie, jeżeli jesteś taki kozak to znajdź mi przepis który nakazuje jechać maszyniście na 2 pantografach, jeżeli jazda na jednym powoduje iskrzenie. Z tego co ja wiem, na 2 pantografach należy jechać tylko gdy występuje oblodzenie (nie oszronienie!) sieci i powoduje wahania napięcia. To że wkładki grafitowe powodują iskrzenie, to już nie jest zmartwienie maszynistów.

Dalsza dyskusja zbędna. Zamykam.
Quark-t

2
Bieżące kolejowe / Odp: Działanie SBL
« dnia: 02 Marca 2011, 13:36:47 »
W ramach uzupełnienia informacji które koledzy wyżej już wymienili odnośnie prowadzenia pociągów po SBL-ce, dodam jeszcze że po otrzymaniu od dyżurnego ruchu rozkazu pisemnego S na unieważnienie wskazań semaforów SBL, maszynista nie może prowadzić pociągu z prędkością większą niż 140 km/h. W przypadku wyjazdu pociągu ze stacji na szlak wyposażony w samoczynną blokadę liniową, który odbywa się na sygnał zastępczy lub po otrzymaniu rozkazu pisemnego na pominięcie semafora wyjazdowego, to prędkość pociągu począwszy od tego semafora, do pierwszego semafora samoczynnej blokady liniowej nie może być większa niż 20 km/h. Cofanie pociągu na szlaku wyposazonym w SBL bez uzgodnienia z dyżurnym ruchu posterunku w którego kierunku cofanie ma się odbywać jest zabronione.

3
Bocznica / EP-07 serii 10xx
« dnia: 28 Września 2007, 21:26:41 »
Witam!

Mam pytanie, czy byłby ktoś chętny do stworzeniem siódemki w barwach PR? Ja się tego nie podejmę, ponieważ nie znam się na tym. Pracuje w ZNTK, więc mogę pomóc w postaci zdjęć pudeł, kabin itp. tych (i nie tylko tych;p) lokomotyw.

Sorry za spam, net mi muli, nie zauważyłem że poprzedni post poszedł na bocznice. Myślałem że go nie wysłałem. Proszę o modów o usunięcie go

4
Bocznica / A może EP-07 serii 10xx?
« dnia: 28 Września 2007, 19:02:43 »
Witam!

Co byscie powiedzieli na zrobienie tego loka? Niestety ja nie znam się na tym, dlatego piszę w "propozycje", a nie "na warsztacie". Pracuje w ZNTK, więc moge dostarczyć zdjęcia pudła, kabin i czego tylko dusza zapragnie:)

P.S. Jeżeli ktoś zamierza pisać tutaj komentarze typu "zabierz się za to sam" to lepiej niech nic nie pisze, bo wspomniałem juz że na tym się nie znam, a jeśli uważa to za stosowne (i ma takie możliwosci) to niech wyśle to na bocznice.

5
Publikacje / Odp: Kabiny ET21 do pobrania
« dnia: 09 Września 2007, 15:55:29 »
Witam!

Ja mam tego typu problem, że w kabinach z Knorrem, nie mogę ustawić kranu na pozycję I. Jak załaduje się symek, to kran jest ustawiony na napełnianie uderzenia. Luzuje skład, ustawiając na pozycje luzowanie (naciskając 3). Po zluzowaniu ustawiam na pozycji jazda (ponownie 3). Jednak później w żaden sposób nie mogę ustawić luzowania, ani naciskając kropkę, ani 9. Natomiast w kabinie z oerlikonem wszystko działa normalnie. Możecie mi podpowiedzieć co można z tym zrobić?

6
Publikacje / Odp: EL2 v1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 07 Września 2007, 15:48:48 »
Witam! Posiadam zdjęcia kabiny tej lokomotywy. Jeżeli mogłyby się przydać to mogę przesłać je na maila. Pozdrawiam.

Strony: [1]