Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07-001

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
61
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace nad modelami?
« dnia: 23 Października 2012, 21:32:22 »
Jak dobrze pamiętam, to dawałem tam R=63m, to będzie chyba najostrzejszy łuk na scenerii, bo to trójkąt do obracania parowozów.

62
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace nad modelami?
« dnia: 22 Października 2012, 20:36:20 »
Może nie nad modelami, tylko nad scenerią: Wstawiłem dziś drogi w ZL, zostały jeszcze skrzyżowania.

63
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« dnia: 22 Października 2012, 19:20:19 »
A to nie było tak, że Collapse próbował łączyć również geometrię?

65
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 13 Października 2012, 14:29:38 »
Szlabany mają tak być. Po prostu nie są używane (są przejazdy kategorii C, a w plikach inc przejazdów są zdefiniowane zdarzenia dla kategorii B).

66
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z modelem
« dnia: 11 Października 2012, 18:38:37 »
Benek, a definicja tekstury?
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 1000 0 none model 0 0 0 0 mieszkalne/wielka_plyta/blok4.t3d none endmodel
rotate 0 0 0
endorigin

67
Baza infrastruktury / Odp: Modele HD HQ autorstwa eu07-001
« dnia: 30 Września 2012, 16:13:01 »
Dziś chciałbym przedstawić model garażu drezyn. 1041 trójkątów, autorem zdjęć jest gruha_EU. Więcej szczegółów w pliku info.txt.
http://eu07.pl/userfiles/4273/garaz_drezyn_1.7z

  Dodano: 06 Października 2012, 14:22:53
Dzisiaj mam wam do zaprezentowania paczkę 4 modeli krzyży św. Andrzeja:
 - wersja jednotorowa nowa;
 - wersja dwutorowa zdewastowana;
 - wersja dwutorowa ze znakiem B20 STOP;
 - oraz wersja dwutorowa odblaskowa.
Autorzy zdjęć: kolejno: JONIN_EZT, JONIN_EZT, EU07-457, macius5991.
http://eu07.pl/userfiles/4273/krzyze_sa.7z

68
Pomoc doraźna / Odp: 3D Max, błąd przy uruchamianiu
« dnia: 02 Października 2012, 22:07:24 »
Bardziej to: http://www.katsbits.com/tutorials/gmax/exporting-meshes-as-obj-models.php, tamto jest do Sketchupa, ale przeczytać warto.

69
Pomoc doraźna / Odp: 3D Max, błąd przy uruchamianiu
« dnia: 02 Października 2012, 21:53:12 »
W maszynowych nie ma na pewno. Wątpię, aby były takie w ogóle.

70
Pomoc doraźna / Odp: 3D Max, błąd przy uruchamianiu
« dnia: 02 Października 2012, 18:58:06 »
Bezpośrednio nie ma. Poszukaj w internecie gmaxowych skryptów do eksportu obj.

71
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 30 Września 2012, 17:27:16 »
Nie działa, znaczy wywala się na tej samej linijce?

72
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 30 Września 2012, 17:18:13 »
Spróbuj zamienić "£" na "L"

73
Pomoc doraźna / Odp: Dźwiękowe błędy
« dnia: 30 Września 2012, 14:40:07 »
Z tego co wiem to jest blad w EXE. Dzwieki sa odgrywane w odleglosci 2km od kamery, a przy naglej zmianie jej polozenia nie chce zmienic sie jej odleglosc od zrodla dzwieku. Podlec kamera na te 2km do zrodla dzwieku, to problem powinien ustac.

74
Bocznica / Odp: Test
« dnia: 26 Września 2012, 21:12:27 »
Samsung Omnia i900, WAP, IE, kodowanie ISO
ąĄ ćĆ ęĘ łŁ óÓ śŚ źŹ żŻ ńŃ

75
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 21 Września 2012, 18:55:57 »
Ogólnie za dużo nie jest. Bardziej liczy się ilość submodeli, oraz nie podałeś na jakiej odległości pojawia się jaki LoD, nie ma więc jak porównać.

76
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 20 Września 2012, 16:23:03 »
Kolejny strzał: może informacja o tym zapisuje się do errors.txt?

77
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 19 Września 2012, 20:24:53 »
Ja to jednak jestem ślepy. Nie zauważyłem końców zwrotnic składowych. I kolejny strzał: W EXE zmieniło się coś z liczeniem przechyłki. Może to jest problemem:
Cytat: Dokumentacja EXE 325
Uwaga! Jeśli sceneria ma błędy w postaci niezgodności przechyłki na połączonych ze sobą odcinkach, może to prowadzić do nieprzejezdności i wykolejenia taboru (wcześniej taka sytuacja była akceptowana).
Zobacz jaki komunikat zapisuje się w logu - Derailed due to ...

78
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 19 Września 2012, 20:12:02 »
A czy to nie jest spowodowane tym, że próbujesz połączyć ze sobą dwa elementy typu Switch?

79
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 18 Września 2012, 14:35:02 »
Wyszło na to, że jestem pierwszy:
- Fizyka lokomotyw spalinowych z przekładnią hydrauliczną;
- Rozbudowanie sprzęgów pod kątem wąskotorówek i pojazdów specjalnych, na co składa się:
 -- Możliwość podawania przez oba pojazdy
 -- Zwora transporterowa (efekt wizualny oraz zmiana Dimensions)
 -- Flaga określająca model sprzęgu 1 (do wyboru: śruba/sworzeń od zwory transporterowej/itp.)
Przykładowy model niedługo Ci podeślę, jak będę miał czas ogarnąć automatyczne dodawanie "01" do nazw kopiowanych submodeli.

80
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 16 Września 2012, 19:57:21 »
Ja również jestem za, pod warunkiem, że model będzie zoptymalizowany pod kątem ilości submodeli.

81
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 16 Września 2012, 12:15:05 »
Ja tylko chciałbym nadmienić, że oryginał jest na 1000mm :P

82
Baza infrastruktury / Modele HD HQ autorstwa eu07-001
« dnia: 10 Września 2012, 19:17:12 »
Witajcie. Ogólnie to nie lubię się rozpisywać, więc przejdę do rzeczy.

Przedstawiam Wam model opuszczonej nastawni w Czachówku Wschodnim, posiadający 990 trójkątów. Autorem zdjęć jest macius5991.
http://eu07.pl/userfiles/4273/nast_cw1_1.7z



Model mostu drogowego ceglanego. Długość 32m, 1726 trójkątów. Autorem zdjęć jest piotpal. Szczegóły w info.txt.
http://eu07.pl/userfiles/4273/mostdrogceg32.7z
Model, przez to, że jest niesymetryczny (dla ułatwienia jego wstawiania), nie wspiera nowych skryptów.

83
Zobacz moje skrypty, te z wątku "Jak tam prace", tam jest ok.

84
Pomoc doraźna / Odp: Turów - Macierzewo, misja TLK wykoleja się?
« dnia: 13 Września 2012, 17:19:01 »
Z jakiego EXE korzystasz? Sprawdź 355. Dwóch testujących też miało taki problem.

85
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 12 Września 2012, 21:36:51 »
Ja bym bardziej to do .chk podpiął, tam Ra coś dłubał, jak blokowanie sprzęgów, czy też wybór tych możliwych.

86
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 12 Września 2012, 21:22:25 »
Ogólnie to sprzęgi trzeba rozbudować. Jak tylko Ra otworzy wątek "Co poprawić w pierwszej kolejności", jako pierwsze wpiszę, że skoro mamy już modele, a ja powoli liftinguję scenerię, trzeba rozbudować symulator pod kątem wąskiego toru. Sprzęgi muszą podawać oba pojazdy, a na przykład pod sprzęg 128 można by podpiąć zworę transporterową. Model mojego sprzęgu mogę udostępnić poprzez PW (w formacie t3d oraz gmax), nie chce mi się go już poprawiać, dodawać nowych wężyków, ma wymodelowane wszystko (kosz, zderzak, zworę transporterową, "krowę", oraz haki i śruby zmergowane i przeskalowane). Wszystko razem ma 4,5 k poly dla jednej strony, oraz wszystkie elementy są wymiarowe.

87
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 12 Września 2012, 21:05:28 »
Czyli w tym modelu jest "tradycyjne" ustawienie.
Co do tolerancji wysokości polecam instrukcję W1, ostatni paragraf, punkt 5. Jak chcesz to mogę pokazać, jak to zrobiłem w sprzęgu orczykowym mojego autorstwa, i tu jest problem, bo nie wiem, czy mamy robić znormalizowane elementy wymienne (sprzęgi, wężyki), czy robić "prowizorkę", czyli to co lubię na wąskotorówkach, że co inny producent, to inne standardy.
Nie zapomnij przekuć drezynki na 600, 785 i 1000mm.

88
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 11 Września 2012, 20:11:51 »
Tak, śruba po lewej, jednak wersję odwrotną też warto by było zrobić. I na przykład w EXE ustawić osobne flagi dla odwrotnego ustawienia.

89
Na warsztacie / Odp: Fabryka wagonów
« dnia: 11 Września 2012, 20:07:26 »
Zależy też jak spojrzysz. W symkowej Lxd2 jest dobrze (tradycyjnie) zrobione. Były wąskotorówki, które miały odwrotnie.
Zobacz, czy sprzęg jest na dobrej wysokości (620mm dla toru 750, 340mm dla toru 600, 640mm dla metrówki).

90
Na warsztacie / Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« dnia: 06 Września 2012, 15:18:50 »
Ukresy można bardzo łatwo zrobić w 3ds maxie. Dla obu torów trzeba zaznaczyć "Display Mesh" na wartość 3,5m. W miejscu przecięcia się ostatnich linii jest około 3,5m (żeby poprawić dokładność trzeba ustawić Sides na większą liczbę, około 50). Tym samym sposobem można zrobić, aby drzewa nie wchodziły w skrajnię toru.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11