Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DiDok

Strony: 1 ... 3 4 [5]
121
Na warsztacie / Odp: Kabina EN57-2000
« dnia: 07 Października 2007, 18:35:52 »
Śliczna, ale czegoś tu brakuje. Nie, nie wyposażenia, tylko hmmm no pomyślmy, czego tu brak, no kurczę nie wiem... AAAA!  Modernizowanego kibella! (chyba, że o czymś nie wiem, w końcu jaki byłby sens robienia kabiny, gdy nie ma do niej reszty modelu)

122
Publikacje / Odp: Syreny EN57, SM42, ST44, SM48
« dnia: 03 Października 2007, 18:09:32 »
Syreny nawet niezłe, szczególnie ta EN57 ale myślę, że admini cię zaj..... za tworzenie 4 oddzielnych tematów - nie mogłeś jednego stworzyć???

123
Bocznica / Wydzielone z "Dzwięk hamulca w Elektycznych Zespołach Trakcyjnych"
« dnia: 01 Października 2007, 19:41:30 »
Dobry pomysł, bo obecne dźwięki są do bani (stukot ET22 to już w ogóle porażka, jakby torba śrubek spadała na ziemię =/), oprócz tego runningnoise.wav (sunięcie kół po szynach) do zmiany i symek będzie miał naprawdę realistyczną oprawę dźwiękową.

124
Publikacje / Odp: Dzwięk hamulca w Elektycznych Zespołach Trakcyjnych.
« dnia: 01 Października 2007, 17:17:16 »
Już kiedyś rozpocząłem temat: http://www.eu07.pl/forum/index.php/topic,6384.msg64458.html#msg64458.
Mogę Ci podesłać na maila te dźwięki, ale chyba bez ingerencji w .exe nie da się ich wstawić - trzeba poprosić YouBy'a, by uwzględnił je w nowej wersji (o ile ją robi), bo uważam, że ich brak psuje trochę zabawę z symkiem. Jak ich nie wstawi, to nie, jego sprawa, ja tam płakać nie będę =]

125
Inne niekolejowe / Odp: Sezon na graficiarzy
« dnia: 25 Września 2007, 21:05:36 »
Z grafficiarzami można też żyć w zgodzie:
http://gtlodz.eu/img6649.htm
Mogłem dać inną fotkę ale ta ma taki klimacik jakiś...

126
Ja stawiam na YouBy'a - praca nad nowym .exe stresuje, więc musiał chłopak trochę cię rozerwać. =]
Ja też się dorzucę do nagród - ze swojej strony daję: izolator sekcyjny, oraz klimatyzację przedziału pasażerskiego z łódzkiego Cityrunnera xD Nagrody prześlę przesyłką konduktorską pociągiem relacji Łódź Fabryczna - Włoszczowa Północ. (Nie ma takiego? To się poprosi i będzie =])

127
Bieżące Symulatorowe / Odp: Symulator Metra Warszawskiego
« dnia: 16 Września 2007, 11:19:27 »
Ponieważ nikt inny nic nie napisał, krótko i treściwie odniosę się do jedynej wypowiedzi:

Ad.1:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3044.0.html - wtedy to jakoś nie był beznadziejny pomysł, ale niestety zdechł śmiercią naturalną (mam pomysła, ale nie chce mi się go robić)
Ad.2:
W sumie żaden problem, tak jak było wspomniane - skrypt do wstawiania dróg, albo ręcznie, jak by się komuś nudziło.
Ad.3 i 5:
Co do SOP i innego napięcia - mamy w symku lokomotywy spal-elektr bez dedykowanej fizyki i jakoś nikt się nie rzuca, wszyscy jeżdża i sie cieszą, zresztą nie od dziś wiadomo, że na update'y .exe nie ma szans, bo kod źródłowy nikomu nie zostanie udostępniony, a YouBy już nad exekiem nie pracuje.
Poza tym SOP wymagałby wielu godzin (dni?) pracy, bo eventami się tego nijak nie zrobi (chyba, że nie będzie innych na szlaku)
Ad.4:
Budowanie trasy NIGDY nie było łatwe, a jak ktoś chce, to potrafi (vide Linia 14 - tory z Łodzi do Ostrowa Wlkp. lub trasa no name - "Nowa sceneria coming soon"). Jaki jest problem z tunelami?? Robisz wypukłe ściany i przekręcasz tekstury na drugą stronę, żeby były widoczne...
Ad.6:
Tak jak np. ZModeler itp. - nie rozumiem stwierdzenia (chyba jednak nie czytałeś dokładnie dyskusji na forum metra...)

Rozumując Twoim tokiem myślenia:
- twórcy ATS też mają się na symka przerzucić?
1 - ATS jest już ukończony i 2 -  ATS jest dość dobrym projektem, zrobionym przez kilku ludzi, którzy złożyli to wszystko do kupy. Z tym "symulatorem" tak nie jest - jeden koleś robi coś, z czego wyjdzie taki ni-to-symulator-ni-popierdółka. Najlepszy przykład na marnowanie potencjału - VTram www.vtram.xx.pl

To tyle z mojej strony, czekam na inne opinie.




128
Bieżące Symulatorowe / Symulator Metra Warszawskiego
« dnia: 15 Września 2007, 17:10:37 »
http://www.metro.civ.pl/phpBB2/viewtopic.php?p=8050#8050

Jak nietrudno się domyślić, projekt rodzi się w bólach i tak sobie myślę, może ktoś by wspomógł kolegę, albo namówił go do przerzucenia się na symka, bo coś mi się zdaje, że na tym "silniku" Blendera to wyjdzie takie *$%@$ a nie symulator... Metro to zawsze jakaś świeżość, poza tym jest tylko jedno na całą Polskę (nie licząc mojego "Metra Łódzkiego" w Trainzie =P).
Problemem mogą być dźwięki - jak wiadomo, symek kuleje pod względem dźwiękowym, a metro wydaje takie nieziemskie odgłosy, że trzeba je przenieść bardzo dokładnie, bo inaczej cała przyjemność z jazdy idzie się kochać. reszta to chyba nie problem - SBL 2-stawna jest, trzecią szynę można by chyba sobie darować. Powiedzcie, co o tym sądzicie.

Jak ktoś nie był w Warszawie i nie wie, o czym mówię to proszę: KLIK

129
Screeny / Odp: Nowa sceneria coming soon!
« dnia: 13 Września 2007, 22:17:43 »
Jak nietrudno się domyślić, tam kiedyś pewnie był tor =P. Pewnie rozkradli wszystko, co się dało.

130
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dodatkowy dźwięk hamowania
« dnia: 12 Września 2007, 18:50:24 »
Gdyby to było takie proste, to bym to zrobił (jestem obcykany z symkiem). Sęk w tym, że przy hamowaniu jest tylko dźwięk zgrzytu kół pod koniec hamowania, a ten mój nijak do niego nie pasuje (zaczyna się wraz z napełnieniem cylindrów), więc wydaje mi się, że bez zmian w .exe się nie obędzie (a o tym raczej nie ma mowy...) Szkoda...

(chociaż jest parametr, przy jakim przyłożeniu klocka się zaczyna, ale to już robota dla obeznanego z tajnikami symkowej fizyki i twórcy modeli, poza tym zabraknie zgrzytu kół, a to też psuje cały efekt =/)

Przy okazji dźwięków - czy ktoś mógłby nagrać nowy runningnoise.wav, obecny jest trochę nijaki, odgłos kół sunących po szynach jest za mało realistyczny

I jeszcze jedno: ze względu na nieznaną kwestię praw autorskich tych dźwięków, NIE wysyłam ich nikomu (chyba że jest to konieczne)

131
Pomoc w tworzeniu / Dodatkowy dźwięk hamowania
« dnia: 12 Września 2007, 17:15:02 »
Witam!
Zdobyłem sobie dźwięk, którego brak bardzo mnie denerwował - chodzi o ten charakterystyczny odgłos podczas hamowania (takie szuranie - przypuszczam, że klocków hamulcowych). Mam pliki start_ham.wav, ham.wav i stop_ham.wav i prosiłbym o info, czy da się je wykorzystać w ramach testów w jakimkolwiek loku (a jeśli tak, to jak). Plików nie upublicznię, bo... nie, nie chce mi się =P (tak na serio to nie mam do nich praw i chcę je sobie wstawić na własny użytek, ale to chyba nie problem nagrać nowe) Z góry dzięki za pomoc.

132
Bocznica / Odp: Nowa sceneria coming soon!
« dnia: 12 Września 2007, 15:45:51 »
Oryginalna trasa Całkowo-Jarkawki, z paczki Defilera, na północ od Wilisia (tam, gdzie jest drugi ganz)

http://img444.imageshack.us/img444/8441/krzywe1ha9.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/8657/krzywe2hr7.jpg

Tory przypominają mi łodzkie torowiska tramwajowe =P Rzuca lokiem jak workiem ziemniaków...
Sorki za jakość, ale były robione na szybca i nie zmieniłem rozdziałki w symku


BTW: ja się nie obrażę, odpalenie symka to aż nie taki problem dla mnie, a jak kolega nie wie, gdzie jest ten fragment, to trza mu pokazać, no nie? =]

133
Bocznica / Odp: Nowa sceneria coming soon!
« dnia: 12 Września 2007, 15:22:45 »
Co do pogiętych szyn... Odpal scenerię Całkowo i zobacz, jak tam są wymodelowane szyny na górnym odcinku trasy, świetna rzecz, naprawdę =]
A jak nie masz tej traski to postaram się dać screeny.

134
Trasy / Odp: Link do scenerii Moczniki Zdrój-Kalowo.
« dnia: 11 Września 2007, 11:19:26 »
Lepiej jest podjechać, wysiąść z kabiny, zbliżyć się do sprzęgu i dać nastawnik na 1 (NUM +) i po chwili 2x Insert, jak nie poskutkuje to nast. na 2 i insertuj aż zaskoczy, MUSI się udać, chyba, że w scenerii lok nie ma przypisanego sprzęgu (chyba się tak da, no nie?). Musisz być NAPRAWDĘ blisko haka, tak ze 20 cm =]. Powodzenia!

Dwa równoległe wątki toczą się na temat podczepiania loków do składu. Ten zamykam.
Akvin

135
Na warsztacie / Odp: Instalation Pack by.: Ajusto
« dnia: 10 Września 2007, 16:17:07 »
Masz stare .exe, ściągnij wersję 699 kb YouBy'a

136
Bocznica / Odp: Górka do sprawdzenia.
« dnia: 09 Września 2007, 20:18:13 »
Tak na pierwszy raz to wszystko jest OK, żadnych nulli, tylko jak na oko pierwszy odsprzęg (Eaos bodajże) za mocno przypalantował w wagony na torze i tamte sobie odjechały, na szczęście zatrzymując się po parunastu metrach. Być może to moja wina, ale strasznie ciężko utrzymać prędkość stonką (za słaba na taki skład, Tamara albo trumna byłyby lepsze), w pewnym momencie wybiło mi nadmiarowy i stoczyłem się w dół, bo zamiast nadzorować loka, obserwowałem wagony =]. Tak ogólnie pierwsze wrażenie jest świetne, przydadzą się wirtualne manewry w MaSzynie (szkoda tylko, że eventy trochę psują zabawę). Życzę owocnej pracy nad bocznicą. BTW, to jest TEN Olechów, tzn. ten łódzki??

137
Publikacje / Odp: Tekstury kontenerów
« dnia: 09 Września 2007, 12:53:37 »
Musisz najpierw ściągnąć ten wagon ze stronki powyżej (tomekqp podał) =]

ADD: U mnie wszystko działa, tylko że ja robiłem ręcznie wpisy, może to one są do kitu, trzeba posprawdzać

I jeszcze jedna uwaga, tak przy okazji - to są tekstury na model z 1 kontenerem, jak da się wpis na 2 (lgjs_container2x) to tekstura nie pasuje.

138
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z ED72
« dnia: 09 Września 2007, 10:24:39 »
Musisz zastosować metodę łopatologiczną, tzn poszukaj na forum jak robić poprawne wpisy lokomotyw i ustawić je samemu. Pamiętaj o dwóch rzeczach - nazwy lokomotyw NIE MOGĄ się powtarzać!!! Ten błąd w 95% przypadków powoduje wywalanie symka bez przyczyny. Drugą przyczyną jest zła nazwa pliku .mmd i.chk, ale wtedy wywala "train init failed", czy cośtam... Powodzenia życzę =]

P.S. Jakby co to napiszę ci jak robić wpis, ale pamiętaj - "czy użyłeś, k...a, wyszukiwarki?" =P

Strony: 1 ... 3 4 [5]