Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomasz9992

Strony: 1 2 3 [4]
91
Inne niekolejowe / Odp: Wielkie żarcie
« dnia: 14 Listopada 2007, 18:48:50 »
Witam.No jak już o świętach jest mowa to i ja coś od siebie dorzucę :)
Więc, karp lubię smażonego lub w galarecie,zupa grzybowa,barszcz czerwony z uszkami,bigos,makaron z makiem zwany "Łazankami" lub "Makówkami" ;) Oczywiście nie wyobrażam sobie świąt bez sałatki warzywnej, którą sam przygotowuję :) Z ciast to będzie sernik i makowiec i to chyba wszystko :) Życzę smacznego.
Pozdrawiam.

92
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 10 Listopada 2007, 16:17:02 »
Witam.BohunIC, nie muszą być to ruchome ludzie,ale mogą być to textury ludzi myślę że FPS by pozostał bez zmian a efekt był by niezły :)

93
Bocznica / Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 10 Listopada 2007, 13:56:28 »
Dajcie se spokoj z ludzikami, najpierw trzeba sie zajac fps'em o ile cokolwiek sie da zrobic zostaje nam zawsze pokaz slajdow! Ale trollujecie...
Witam.BohunIC co niektórzy piszą nie na temat i tak jak to powiedziałeś "trollują" :]
Pozdrawiam.

94
Bocznica / Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 10 Listopada 2007, 13:25:24 »
A jak nie chce stać w miejscu, to stawiasz obok niego żołnierza z karabinem i pod groźbą strzelania będzie stał w miejscu.
Witam.Cesky Kretek co ta twoja wypowiedź oznacza? Bo chyba nie wiąże się ona z Symulatorem,a
więc nie wiem po co to napisałeś,zastanów się na drugi raz zanim coś napiszesz :]
Pozdrawiam.

95
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 03 Listopada 2007, 17:20:34 »
Witam.To miał pecha maszynista z lokomotywy ET40-17.Zaraz po otrzymaniu sygnału na semaforze S2 ruszył w drogę,niestety po kilku metrach musiał zatrzymać się ponieważ lokomotywa EP09-047
zgubiła swój skład tuż niedaleko stacji.Lokomotywa EP09-047 dojechała na stacje ale niestety bez wagonów w których byli pasażerowie :]Czyżby zawiodły sprzęgi? Maszynista EP09-047 jak i maszynista ET40-17 byli trzeźwi:)
http://i8.tinypic.com/4lorlg1.jpg
http://i4.tinypic.com/61xoc37.jpg
http://i18.tinypic.com/4m819jm.jpg Pozdrawiam.

96
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 28 Października 2007, 21:25:28 »
Witam.Hehe to ma byczek pod górkę chociarz są dobre strony, z powrotem jak pojedzie z górki to się rozpędzi nawet i można patyki opuścić :D Teraz mi powiedzcie jak tu jechać żeby nie uszkodzić tego ;) http://i22.tinypic.com/szu9us.jpg Pozdrawiam.

97
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 28 Października 2007, 14:49:04 »
Witam.A co powiecie na to :D Ostatni wagon postanowił się zbliżyć do słynnej siódemki;) Nawet nie przeszkodził mu w tym dość szeroki peron:) http://i22.tinypic.com/33m06yf.jpg Pozdrawiam.

98
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 27 Października 2007, 15:32:17 »
Witam.Tak to już jest jak panowie pod wpływem alkoholu modernizują wagony, jak widać zapomnieli zainstalować pare rzeczy ;) http://i20.tinypic.com/2n15rae.jpg Pozdrawiam.

99
Inne niekolejowe / Odp: Jaki sport uprawiamy i komu kibicujemy?
« dnia: 27 Października 2007, 15:15:14 »
Witam.Sportem się za bardzo nie interesuję,ale w szkole na W-Fie czasami zagram w piłkę nożną lub siatkówkę i to mi wystarczy ;)Czasami obejrzę w TV jakiś mecz bądź wyścig Formuły 1, a w sezonie zimowym lubię skoki narciarskie no i nasz Polski skoczek Adam Małysz, któremu kibicuję:) Pozdrawiam.

100
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 26 Października 2007, 22:30:39 »
Witam.To może i ja coś od siebie dam ;)
Jak widać pierwszy człon ED72 postanowił oderwać się na trochę od torów i po bujać w obłokach :D
http://i23.tinypic.com/2gtzu37.jpg Pozdrawiam.

101
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 19 Października 2007, 22:07:18 »
Witam.BohunIC myślę że usunięcie paru drzew by niezabiło scenerii :)A tak mówiąc nieopłacalne jest robienie np.lasu z pojedyńczych drzew bo to tylko na tym ucierpi FPS a efekt nie jest najlepszy.Zauważyłem takie coś na niektórych sceneriach i niektóre drzewa są zbyt oddalone od szlaku i stoją niepotrzebnie.Myślę że usunięcie kilku zbędnych drzew ze scenerii i wstawienie za nich ludzi,FPS by nieucierpiało  bardzo na tym;) Pozdrawiam.

102
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 02 Października 2007, 20:07:57 »
Witam.Mechatronik też miałem tą samą sytuacje na Quarku_EN57 tez dałem po nagłym;)A wracając do tematu myślę że obiekty ruchome(ludzie) dodały by realizmu.Miło by było jak by po peronie by ktoś sobie chodził np.SOK lub jakiś inny człowiek;).Pozdrawiam.

103
Poszukuję, chcę zrobić / Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 02 Października 2007, 17:52:07 »
Witam.Zainteresowała mnie rozbudowa symka o obiekty poruszające się(ludzie).Otóż mieliśmy okazje spotkać SOK w scenerii Quark na peronie ale tylko jednego,więc po dodaniu kilku wpisów w scn postanowiłem zwiększyc liczbe SOK na peronie.Niestety jest w tym problem przy 5-6 SOK symek się zawiesza  wyskakuje komunikat typu: EU07.exe wystąpił problem z aplikacją i zostanie ona zamknięta itd.Na początku po peronie chodzi jeden SOK i po chwili wychodzi z niego pozostała załoga.Może by ktoś znalazł przyczynę problemu za co z góry dziękuję.Na początek kilka screenów:)



Czekam na wasze opinie,propozycję i pomysły.Pozdrawiam.

104
Publikacje / Odp: Tekstury kontenerów
« dnia: 08 Września 2007, 20:47:33 »
Witam. tomeqp zrobiłem tak jak mówiłeś, ale nadal mam ten problem.Nie wiem czemu ale kontenery nadal niedziałają, z góry dziękuje za pomoc ;]

105
Publikacje / Odp: Tekstury kontenerów
« dnia: 08 Września 2007, 19:22:34 »
Witam.Mam problem z tymi kontenerami, wyskakuje mi taki komunikat: Cannot load dynamic object 5051-3045102-1 from
pkp\lgjs\lgjs_container Error=-8@0  proszę o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Strony: 1 2 3 [4]