Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ra

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 113
3181
Forum / Odp: SMF vs phpBB
« dnia: 20 Marca 2008, 22:37:10 »
Winger, kliknij Pokaż wiadomości od ostatniej wizyty. u góry i wchodź po kolei w listę...

3182
Forum / Odp: Nowi userzy...
« dnia: 20 Marca 2008, 22:30:51 »
Swego czasu zaproponowałem takie narzędzie - program-instalator, który by ściągał paczki i instalował je oraz pomagał rozwiązywać problemy. Niestety, poza napisaniem programu trzeba wykonać olbrzymią pracę (no może przesada, ale by trzeba to zrobić) nad przygotowaniem danych do instalatora (Chodzi o napisanie skryptów instalacyjnych do paczek, zrobienie list plików dla poszczególnych scenerii przez te osoby, którym scenerie działają oraz zgromadzenie brakujących plików i poprawek na serwerze.)

Skatalogowałem sam kilkaset paczek. Dwie inne osoby skatalogowały ich parę. Po skatalogowaniu jest lista plików w paczce. Do tego trzeba napisać plik instalacyjny, żeby program mógł sam zainstalować paczkę i ewentualnie pobrać poprawki. (Plik instalacyjny informuje gdzie co skopiować, bo nie zawsze to jest oczywiste.)

Sam nie dam rady zrobić tego wszystkiego, a brak aktywnego zainteresowania ze strony innych użytkowników forum zniechęca mnie do dalszej pracy.

Myślę, że program, który by w znacznym stopniu pomagał w instalowaniu MaSzyny powstrzymałby rzesze początkujących od zawracania głowy innym. Nie zmieni to ich inteligencji i kultury, ale ograniczy zapotrzebowanie na pomoc.

3183
Pomoc doraźna / Odp: Błędy podczas rozpakowywania.
« dnia: 20 Marca 2008, 20:38:36 »
Oblicz czymś CRC32 plików (np, Windows Commander, 7-Zip) i porównaj z wartościami podanymi tutaj:
http://eu07.pl/download/paczki/2006-06.html
http://eu07.pl/download/paczki/2006-07.html

Albo od razu podam:
EU07[1].part01.rar - 407D4965
EU07[1].part02.rar - 54344209
EU07[1].part03.rar - E3729857
EU07[1].part04.rar - 62AB565A

Jeśli CRC32 plików są inne - masz uszkodzone pliki i musisz pobrać jeszcze raz.

3184
Forum / Odp: SMF vs phpBB
« dnia: 17 Marca 2008, 16:52:50 »
Mariusz1970, ja włączyłem sobie sortowanie postów w odwrotnej kolejności i najnowsze posty mam zawsze u góry. Troszkę się na początku przyzwyczajałem, ale z takim sortowaniem jest mi wygodniej. Nie ma tego, ze jak kliknę na temat, to dostaję pierwszą stronę i muszę przewinąć na koniec.

Ja bym też zaznaczył, że obojętne. Nadmiar mocy przerobowych lepiej wykorzystać na poprawienie funkcjonowania głównej strony, naprawienie formatowania niektórych postów z pomocy albo przepisanie ważniejszych rzeczy z forum do wiki. Poza tym, przy konwertowaniu na phpBB znów się popsuje formatowanie postów i linków.

3185
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 17 Marca 2008, 14:36:27 »
To na zdruzgotaną nie wyglądasz...

3186
Forum / Odp: SMF vs phpBB
« dnia: 17 Marca 2008, 02:54:14 »
Jak się nad tym zastanawiam, to bardziej użyteczne było phpBB, bo np. zintegrowane z imageshackiem, łączące kolejne posty tej samej osoby. Ale to może jest kwestia ustawień. Zagłosowałbym, żeby zostało SMF, ale pytanie było inne. Może nie jestem tutaj długo, ale z phpBB korzystam od 2002 roku i rozpracowałem jego bazy, aby zrobić własne formularze rejestracji i edycji danych użytkownika.

Do SMF nie mam większych zastrzeżeń, jest mi bez różnicy, które by miało być. Podoba mi się opcja wklejania obrazków w posty. Wyszukiwarka jest do poprawy, bo po wybraniu wątku szuka tylko w nim, przez co wiele osób nie znajduje tego, co by chciała. Również wyniki wyszukiwania wyglądają czasami dziwnie. Denerwujące jest czasem to, że gdy klika się na link w poście, to z prawej strony pojawia się suwak a link przeskakuje do następnej linii. Po zmianie na SMF zepsuło się formatowanie w paru postach (inna składnia list). Akurat ja korzystam z wyłączonymi avatarami i podpisami i byłbym zadowolony, jakby jeszcze się coś dało odchudzić.

3187
Inne niekolejowe / Odp: Problemy z archiwami lub archiwizerami.
« dnia: 16 Marca 2008, 23:14:26 »
No jakaś przyczyna musi być:
- przegrzewający się procesor,
- błędy w programie,
- błędy przy korzystaniu z pamięci,
- błędy przy odczycie z dysku.

Pliki można sprawdzić programami do liczenia CRC32. Jeśli CRC32 pliku jest to samo, to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że zawartość pliku jest niezmieniona. Gdyby CRC32 dawało różne rezultaty za każdym razem, to wskazuje na uszkodzenie sprzętu. CRC32 niektórych paczek możesz znaleźć na stronach http://eu07.rainsted.com/archives/.

3188
Inne niekolejowe / Odp: Problemy z archiwami lub archiwizerami.
« dnia: 16 Marca 2008, 20:17:11 »
Wypróbuj program 7-Zip:
http://www.7-zip.org/
Mi się nie zdarzyły błędy.

Możliwe jest, że Twój dysk kończy żywot i są błędy odczytu plików.

3189
Na warsztacie / Katalog paczek i linków
« dnia: 17 Lutego 2008, 21:32:34 »
Pod adresem http://eu07.rainsted.com/archives/ dostępny jest katalog paczek i linków. Po otwarciu tej strony widoczna jest tabelka, z podziałem paczek na miesiące wydania. (Tabelka jest aktualizowana raz na dobę.)

Po otwarciu strony dla wybranego miesiąca, wyświetlana jest lista paczek i linków do nich. Wyświetlane są tylko paczki, które zostały skatalogowane (tzn. lista zawartych plików została przesłana na serwer). Poniżej podane są linki do paczek, które jeszcze nie zostały skatalogowane. (Aktualność linków jest sprawdzana co około miesiąc.)

Klikając na nazwę paczki można wejść w indywidualną stronę paczki. Wyświetlone tam są tagi, czyli informacje binarne o paczce, które informują:
  • czy paczka wymaga ręcznych zmian przy jej instalacji,
  • czy istnieje nowsza wersja tej paczki,
  • czy paczka jest kompletna, czy jest nakładką (patch),
  • czy w paczce są głównie fikcyjne obiekty,
  • czy paczka zawiera głównie tekstury.
Poniżej podany jest opis słowny paczki (o ile został napisany) oraz link do szerszego opisu (np. do forum). Na dole jest lista plików w paczce, stworzona podczas jej katalogowania. Tu jest jak na razie jedyny dobrze zrobiony przykład: http://eu07.rainsted.com/archives/2811-dizelpack.rar.html.

Na górze strony jest też przycisk Edytuj. Po jego naciśnięciu, powinno się pojawić okno autoryzacji. Należy wpisać pseudonim z forum oraz klucz (skopiowany z pliku MASZYNA.INI, albo z zakładki Ustawienia programu Instalator+Starter+Edytor). Wymagane jest wcześniej aktywowanie konta programem (aktualnie 27 osób to już zrobiło).

Podczas edycji można zmieniać tagi, opis słowny oraz link. Po zakończeniu edycji należy przycisnąć przycisk Zapisz.

3190
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 12 Lutego 2008, 19:59:06 »
Wersja alfa 1.0.44

Ponieważ mnożą się na forum ekrany startowe, dodałem znajdywanie potencjalnych oraz kopiowanie wylosowanego jako textures/logo.bmp. Ekrany startowe można umieścić w katalogu textures jako logo*.bmp, albo w katalogu textures\logo pod dowolną nazwą (byle .bmp - może kiedyś dodam wczytywanie innych formatów).

Ponieważ idę w stronę zautomatyzowania pobierania paczek z internetu i instalowania ich, potrzebny będzie do tego program 7-Zip. Jeśli ktoś jeszcze nie ma zainstalowanego, zobaczy sugestię pobranie go z internetu - po wciśnięciu [OK] otworzy okno przeglądarki w pobierania pliku instalacyjnego (ok. 1MB). Potem trzeba jeszcze ten plik uruchomić i dokończyć instalację. (W kolejnych wersjach sam pobierze i uruchomi.)

Trzecia drobnostka to wyświetlanie ustawień na ekranie z opisem. Poza trybem prostym można to wyłączyć na zakładce Ustawienia. Opis ten nie jest kompletny (tu liczę na Waszą inicjatywę).


Z ciekawszych rzeczy, na stronie zbieraczki linków http://eu07.rainsted.com/archives/, po wejściu w miesiąc, można podejrzeć, jakie pliki zostały umieszczone w wybranej paczce. Wystarczy kliknąć na nazwę paczki.

Wyświetla się dokładnie ten sam plik ARCH.TXT, który jest wysyłany przy katalogowaniu paczki.


Wersja alfa 1.0.45

Nie będę kisić nowej wersji, skoro jest już gotowa.
  • Poprzednie wersje przy opisywaniu tekstur miały tendencje do tworzenia dwóch linii z wykrzyknikiem w plikach TEXTURES.TXT. Teraz zostało to wyeliminowane.
  • Przywrócony jest wewnętrzny zestaw danych do opisywania tekstur. Wiele nie pomoże, bo łatwiej jest pobrać gotowe z serwera. Ale nie przeszkadza, więc na razie pozostanie. Do czasu zgromadzenia kompletu danych na serwerze.
  • Na zakładce Tabor posiadany -> Narzędzia aktywna jest opcja Jednorazowo dla wszystkich katalogów. Zaznaczenie tego kwadratu przed naciśnięciem przycisku Pobierz opisy tekstur i modeli z serwera, spowoduje pobieranie wszystkich dostępnych opisów z serwera i dopasowanie ich do posiadanych zasobów. Opcja blokuje się po użyciu. Oczywiście, aby ktoś mógł pobrać z serwera, ktoś inny musi to najpierw wysłać. Ja wysłałem co mogłem. Dane dostępne na serwerze są parokrotnie sprawdzone i nie powinny mieć błędów. Teraz prośba do tych, którym udało się coś poopisywać: jeśli działa Ci edytor składów i losowanie tekstur, prześlij efekty swojej pracy na serwer, aby inni też skorzystali.
  • Ekran startowy można teraz powiązać ze scenerią i prowadzonym pojazdem. Robi się to przy pomocy menu uruchamianego prawym przyciskiem myszy, po zaznaczeniu składu w dolnym lewym okienku na zakładce Wczytanie. Dokładniej to ekran startowy wiąże się z nazwą toru, na którym stoi trainset. Tak więc wystarczy dowiązać w jednym Quarku, żeby na pozostałych był podobny efekt.

Nadal apeluję o pomoc przy katalogowaniu paczek (tzn. w robieniu spisu zawartości). Na stronie http://eu07.rainsted.com/archives/ zarejestrowanych jest około 150 linków do paczek, które nie zostały jeszcze skatalogowane. Cała masa niedopisanych linków i paczek jest jeszcze na stronach twórców taboru.

Na chwilę obecną jest około 250 skatalogowanych paczek i 480 linków. Oceniam, że jest to połowa wszystkich dostępnych paczek i 3/4 linków.

3191
Na warsztacie / Odp: Nowości 2008 by Sakorius - Profeta - EU05
« dnia: 10 Lutego 2008, 00:06:07 »
Jeśli mógłbym coś zasugerować, to żeby przy zmianie mapowania tekstury, na nowej teksturze zrobić różne wersje świateł jednocześnie. Tak, aby w przypadku nałożenia tekstury na model, światła były zawsze wyświetlane poprawnie (tzn. według modelu). Obecnie w modelach EU07 (pogubiłem się trochę w generacjach) jest tak, że tekstura jest albo na prostokątne, albo na okrągłe. I jak się nie dopasuje tekstury do modelu, to wygląda to tragicznie.

Podobnie jest z kolorem barierek w SM42. Niektóre podobno są białe, a inne czarne. Umieszczenie tego koloru na teksturze pozwoliło by na łatwą podmianę, zgodnie z malowaniem.

3192
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Ekran startowy!
« dnia: 09 Lutego 2008, 21:02:17 »
Ponieważ mam zamiar dodać losowanie ekranu startowego do mojego programu, chciałbym zapytać, czy lepiej jest:
  • dawać pliki logoXX.bmp do katalogu textures,
  • trzymać te pliki w oddzielnym katalogu, np. starter, z nazwami opisowymi,
  • trzymać je w archiwum, np. zip i wypakowywać jeden przed użyciem?

Poza tym: losować, czy powiązać jakoś z uruchomionym pojazdem lub scenerią?

3193
Trasy / Odp: Jak wstawić skład na tor z trakcją w manewrowie?
« dnia: 04 Lutego 2008, 22:59:09 »
Na tory nie nazwane nie da się nic wstawić (nie próbowałem ale jest ich dosyć dużo i albo się rzeczywiście nie da, albo się wstawi w jakimś przypadkowym miejscu). Trzeba znaleźć listę nazwanych torów i zobaczyć, gdzie są. Osobiście zrobiłem sobie headdriver w EN57 i parę razy nim pojechałem. Tylko że tam nie mam trakcji, a ta nad tym drugim torem chyba nie jest podłączona do prądu.

Mam też Manewrowo rozebrane na czynniki pierwsze. Tak, że sam plac można by wstawić do jakiejś innej scenerii (np. Całkowa). Tylko punkt wjazdu jest trochę mało okrągły (tzn. niecałkowite współrzędne).

3194
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 EP07 + dodana misja ST44
« dnia: 04 Lutego 2008, 19:49:13 »
Musiałby z bardzo starej wersji, bo nowsze sprawdzają, czy plik rozkładu  ("timetable") istnieje i jeśli nie ma, to jest zamieniany na "none" i błąd typu "Cannot load timetable file ex6435:" po prostu nie może wystąpić.

A jeśli plik tymczasowy jest nieprawidłowo tworzony, to proszę mi pisać o tym.

3195
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Moczniki - manewrowo
« dnia: 03 Lutego 2008, 23:31:31 »
Istnieją komendy manewrów dla AI, uruchamiane eventami. Trzeba by sprawdzić, czy zadziałają również na lokomotywie prowadzonej. Wtedy można by pod cyfry podłożyć dołączanie i odłączanie kolejno jednego z pierwszych 10 wagonów. Szkoda, że nie ma pana Heńka, który podpina wagony.

3196
Jeśli nazwy lokomotyw się powtarzają, to do jazdy jest wybierana ostatnia z taką nazwą. Jeśli ta ostatnia nie daje się prowadzić, to jest Player train init failed.

3197
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Moczniki - manewrowo
« dnia: 03 Lutego 2008, 18:05:12 »
Też się na to nabrałem. Współczynnik tarcia określa możliwy poślizg między szyną a kołem. Ustaw na 0, to nie ruszysz, ani nie zahamujesz. Współczynnik tarcia torów nie ma wpływu na opory ruchu pojazdu.

Kiedyś nawet chciałem założyć wątek jak zatrzymać pociąg?

3198
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 03 Lutego 2008, 14:02:53 »
Jak skończę program, to on większość rzeczy będzie robił sam.

W trybie prostym, dla początkujących użytkowników, będzie sam pobierał pobierał paczki z internetu, instalował je, dociągał poprawki, opisywał tekstury, i przed każdym uruchomieniem pisał, jak sterować wybraną lokomotywą (co będzie sobie można wydrukować). Wszelkie opcje, które nie będą niezbędne, zostaną ukryte.

W trybie normalnym wszystkie powyższe operacje da się wykonać ręcznie, plus będzie wybór EXE, przeglądarka do taboru i edytor składów. Instalator paczek będzie również uwzględniał paczki, które nie są kompletem do scenerii (np. pojazdy, które będzie sobie można wstawić do scenerii, jak Ma090). Do tego edytor wersji językowych.

W trybie specjalnym będzie możliwość przeglądania struktur (wpisów) oraz poprawiania ich. Zarówno scenerii, jak i taboru. Będą opcje do wyszukiwania i naprawiania błędów. Również konwersja formatów.

W trybie maksymalnym będą dodatkowo opcje dla tych, którzy tworzą trasy. Na przykład generator ukresów, sprawdzanie przechyłek, krzywych przejściowych, rozmieszczenia słupów trakcji. Być może uproszczona symulacja ruchu składów i sterowania.

W trybie ekstremalnym ma być prototyp serwera ruchu dla nowych wersji symulatora. Czyli program, do którego będzie można podłączyć kilku użytkowników, niektórych jako obsługa pociągu, innych jako obsługa nastawni, a serwer ruchu będzie przesyłał informacje pomiędzy nimi (taki multiplayer). Serwer ruchu będzie pamiętał stan scenerii przez całą dobę i jak ktoś się wykolei, to trzeba będzie przyjechać z dźwigiem i posprzątać.

Każdy sobie włączy taki tryb pracy, jaki mu będzie odpowiadał i jakim się będzie w stanie posługiwać.

A jakby co, instrukcja jest tutaj: http://eu07.rainsted.com/wczytanie.html. Jedyny problem jest taki, że program jest w trakcie rozwoju, więc nie ma jeszcze pewnych rzeczy, które powinny być (np. nakładanie łatek na pliki tekstowe, analiza plików .mmd), a pewne rzeczy ma nadmiarowo (np. edytor Dynamic.dat - zostanie kiedyś usunięty).

3199
Trasy / Odp: Problemy z Linią 61
« dnia: 03 Lutego 2008, 02:54:02 »
Mi wreszcie się uruchomiło, wersja 1.2. Faktycznie, miałem trakcję wyłączoną i dlatego się sypał (chociaż to trochę dziwne). Nie miałem tylko bramek, ale sam je wyciąłem, bo miały pomieszane parametry. Niedługo wstawię i przejadę sobie spokojnie. Jechałem z bratem, a on ma tendencje do przekraczania prędkości, i potem się stoi na S1.

Jak dla mnie, rewelacja.

3200
Symulator / Odp: Poradnik: Jak instalować dodatki do symulatora?
« dnia: 02 Lutego 2008, 20:58:15 »
A jeszcze lepiej to zrobić edytorkiem. Link w podpisie. :)

3201
Pomoc w tworzeniu / Odp: Semafory kształtowe
« dnia: 02 Lutego 2008, 20:28:16 »
To jak się to dzieje, że w Quarku działają?

Może jest ograniczenie na długość nazwy? I przy zbyt długiej nazwie są traktowane jakby miały tę samą nazwę?

3202
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 02 Lutego 2008, 19:17:45 »
Wersja alfa 1.0.43

Zmierzam do dokończenia edytora składów. Aby edytor działał poprawnie, musi mieć informację o tym, jakie tekstury można użyć na wybranym modelu. Informacje takie zapisywane są w pliku TEXTURES.TXT. Dotychczas trzeba było edytować te pliki ręcznie. Teraz można je również pobrać z serwera.

Aby pobrać opisy tekstur z serwera, trzeba wejść na zakładkę Tabor posiadany i wybrać katalog/model z listy po lewej stronie. Następnie po prawej stronie wybrać zakładkę Narzędzia. Dla lepszego efektu można zaznaczyć kwadrat Nadpisuj już ustawione (może to skasować naniesione wcześniej poprawki). Ostatecznie nacisnąć przycisk Pobierz opisy tekstur i modeli z serwera.

Może się okazać, że pobrane opisy nie obejmą wszystkich tekstur, albo w ogóle nic się nie pobierze. W takim przypadku pozostaje opisać tekstury ręcznie, albo poczekać, aż opisze je ktoś inny i wyśle na serwer.

Proszę osoby, którym udało się poprawnie opisać tekstury (tzn. działa prawidłowo losowanie tekstur i pojawiają się one poprawnie w edytorze składów), o przesyłanie danych na serwer. Informacja o teksturach na serwerze nie stworzy się sama, ani ja nie mam pojęcia, jakie tekstury, modele i w jakich katalogach mogą być w użyciu. Wysłanie własnego opisu wymaga uaktywnienia konta na serwerze.

Poza tym jest parę poprawek:
  • Zablokowane chceckboxy w poprawianiu pojazdów. Checkboxy informują o tym, którym nieposiadanym modelom został już przypisany posiadany model. We wcześniejszych wersjach można je było przełączać ręcznie, co nie miało sensu.
  • W plikach TEXTURES.TXT pierwszy wiersz (ten z wykrzyknikiem) może zawierać więcej nazw obrazków mini (nazw modeli). Jest to przydatne np. w przypadku katalogu EU07, w którym jest zarówno EU07, jak i EU06 i ET41.
  • Na zakładce Składy poprawione są obrazki mini pojazdów wieloczłonowych. Nie wyświetlały się poprawnie np. EN57, ponieważ nazwa obrazka mini była tworzona z nazwy katalogu.
  • Również na zakładce Składy lista tekstur jest filtrowana według wybranego modelu (nazwy obrazka mini). Jeśli wybierze się EN57-RA, to nie wyświetlają się tekstury dla EN57-S.
  • Na zakładce Tabor posiadany zapisanie TEXTURES.TXT przyciskiem, aktualizuje informację o teksturach. Np. na zakladce Składy jest to od razu widoczne.
  • Można powiększyć okno programu ponad 800×580.


Ponadto uruchomiłem katalog paczek i linków oraz wyszukiwarkę plików:

Jeśli na stronie z listą paczek z danego miesiąca pojawi się Weryfikator aktualności linków, należy nacisnąć przycisk Sprawdź. Pozwoli to uchronić niektóre linki przed wygaśnięciem.

Obecnie na serwerze jest zarejestrowanych:
390 linków,
210 skatalogowanych paczek (drugie tyle jeszcze nie jest),
22 kont użytkowników.

3203
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Moczniki - manewrowo
« dnia: 02 Lutego 2008, 18:26:32 »
Da się, nawet jedną już kiedyś ściągnąłem. Problemem jest hamowanie wagonów, bo nie ma hamulców torowych, a poza tym duża ilość torów zmniejsza FPS.

3204
Bocznica / Odp: Brakujące tekstury
« dnia: 01 Lutego 2008, 21:41:56 »

3205
Tabor / Odp: z1
« dnia: 01 Lutego 2008, 14:35:36 »
Dodam jeszcze, że 15 Passengers to w większości wypadków piętnaście ton pasażerów, czyli jakieś 150 - 250 sztuk (zależnie od tego, czy jadą z bagażem, czy bez). Żeby komuś nie przyszło do głowy dać 250 Passengers, bo się osie połamią. :)

3206
Na warsztacie / Odp: Eksport do 3DS
« dnia: 30 Stycznia 2008, 21:38:25 »
No to mamy 9 liczb. Transform jako taki jest zapisywany w .3DS (12 liczb float). Jeśli mam to poprawić, to proszę aby mi ktoś przesłał pliki. Najlepiej tak: oryginalny model zapisany w .3DS. wyeksportowany z niego model T3D, przekonwertowany z niego 3DS, Następnie po wczytaniu do ZModelera 1 wyeksportowany do 3DS, a następnie zapisany z ustawionym pivotem.

Inaczej jest to błądzenie po ciemku.

3207
Na warsztacie / Eksport do 3DS
« dnia: 29 Stycznia 2008, 23:41:21 »
Jak mi wytłumaczysz, gdzie w .T3D znajdują się pivoty, to zrobię. W pliku .3DS kromka od pivotów ma 8 liczb czterobajtowych. Na ostatnie trzy daję trzy liczby (float) z ostatniego wiersza Transform (nie mam pojęcia, czy to jest dobrze). Co jest w pozostałych pięciu?

Może by posty dotyczące eksportu 3DS przenieść do wątku
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7115.0.html?

Przeniosłem.
Akvin

3208
Trasy / Odp: Problemy z Linią 61
« dnia: 29 Stycznia 2008, 01:13:13 »
Podejrzewam, że mam coś nie tak z tym:

scenery\SS5kI.inc
scenery\SSo4zcpbYW24.inc
scenery\SSo4zcpbYW24_vel40.inc

Ten pierwszy znalazłem w starej HS_BL_GN. Pozostałe dwa zrobiłem z pustymi eventami. Poszło trochę dalej. Teraz środek mam taki:
Cytuj
InitTracks
Event2 "lisow_wyj12_s1" does not exist
Event2 "lisow_wyj12_s2" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
Event "-5.99949_os4" does not exist
Event "-5.99949_os2" does not exist
Event "-5.99949_os1" does not exist
Event "7318.42_v40" cannot find track"7318.42"
Event "7318.42_vmax" cannot find track"7318.42"
Event "7318.42_1" cannot find track"7318.42"
Event "7318.42_0" cannot find track"7318.42"
Event "174.226_v40" cannot find track"174.226"
Event "174.226_vmax" cannot find track"174.226"
Event "174.226_1" cannot find track"174.226"
Event "174.226_0" cannot find track"174.226"
Track "-9.35616" does not exist
Track "-434.036" does not exist
Track "-20294.8" does not exist
Track "cs_p02" does not exist
Event "-16837.2_v40" cannot find track"-16837.2"
Event "-16837.2_vmax" cannot find track"-16837.2"
Event "-16837.2_1" cannot find track"-16837.2"
Event "-16837.2_0" cannot find track"-16837.2"
Event "-20325.9_bv40" cannot find track"-20325.9_b"
Event "-20325.9_bv100" cannot find track"-20325.9_b"
Event "-20325.9_av40" cannot find track"-20325.9_a"
Event "-20325.9_av100" cannot find track"-20325.9_a"
Event "-20325.9_d1" cannot find track"-20325.9_d"
Event "-20325.9_d0" cannot find track"-20325.9_d"
Event "-20325.9_c1" cannot find track"-20325.9_c"
Event "-20325.9_c0" cannot find track"-20325.9_c"
Event "-20325.9_b1" cannot find track"-20325.9_b"
Event "-20325.9_b0" cannot find track"-20325.9_b"
Event "-20325.9_a1" cannot find track"-20325.9_a"
Event "-20325.9_a0" cannot find track"-20325.9_a"
Event "-15886.1_v40" cannot find track"-15886.1"
Event "-15886.1_vmax" cannot find track"-15886.1"
Event "-15886.1_1" cannot find track"-15886.1"
Event "-15886.1_0" cannot find track"-15886.1"
Event "-10937.7_v40" cannot find track"-10937.7"
Event "-10937.7_vmax" cannot find track"-10937.7"
Event "-10937.7_1" cannot find track"-10937.7"
Event "-10937.7_0" cannot find track"-10937.7"
Event "-12352.6_v40" cannot find track"-12352.6"
Event "-12352.6_vmax" cannot find track"-12352.6"
Event "-12352.6_1" cannot find track"-12352.6"
Event "-12352.6_0" cannot find track"-12352.6"
Event "-10105.0_bv40" cannot find track"-10105.0_b"
Event "-10105.0_bv100" cannot find track"-10105.0_b"
Event "-10105.0_av40" cannot find track"-10105.0_a"
Event "-10105.0_av100" cannot find track"-10105.0_a"
Event "-10105.0_d1" cannot find track"-10105.0_d"
Event "-10105.0_d0" cannot find track"-10105.0_d"
Event "-10105.0_c1" cannot find track"-10105.0_c"
Event "-10105.0_c0" cannot find track"-10105.0_c"
Event "-10105.0_b1" cannot find track"-10105.0_b"
Event "-10105.0_b0" cannot find track"-10105.0_b"
Event "-10105.0_a1" cannot find track"-10105.0_a"
Event "-10105.0_a0" cannot find track"-10105.0_a"
InitEvents OK
Skąd się to bierze? Dla mnie zagadka. Mój program pokazuje tylko kilka braków w teksturach, które nie mają znaczenia. (EXE by KURS90.) Czy to może być błędny rozjazd krzyżowy?

Kończy się tym, że wagon 5520371-2 składu HS_dekoracja1 jest na null track. Skład ten wyciąłem. Uruchomiło się. Jednak zapomniałem dodać terenu. Po środku trasy są jakieś słupy pionowe. Jutro jeszcze w tym pogrzebę.

3209
Trasy / Odp: Problemy z Linią 61
« dnia: 28 Stycznia 2008, 23:49:14 »
Ja mam ciekawiej. Sypie się mniej więcej w tym samym miejscu, ale końcówka jest taka:
Cytuj
Loading - texture: textures\d12.bmp
OK
Loading - texture: textures\175.278
Failed, unknown extension
OK
Loading - texture: textures\ironrust.bmp
OK
Loading - texture: textures\lisow1.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - texture: textures\4356.3
Failed, unknown extension
OK
Unrecognized command: <?xml

Mam takie braki:
Cytuj
models\slimson\mur.t3d
scenery\slimson\magazyn6.inc
scenery\tr\l+zwis1K-3K_we8.inc
textures\dachow09.bmp
textures\PKP\W27_2.bmp
textures\PKP\w8-3.bmp
textures\PKP\w8-6.bmp
textures\PKP\w8-8.bmp
textures\Rail_screw_reused1.bmp
textures\TpD-stare.bmp

Bo te poniżej, to już są błędne wpisy:
Cytuj
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp01
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp02
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp03
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp04
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp05
textures\roof\Roof-RedTiles-aged1.bmp06
textures\tr\undefined



Ten mur i magazyn są w Bałtyku i starej wersji HS_BL_GN.
dachow09.bmp jest w starych paczkach całościowych: 220703, 220204.

Tu można sobie poszukać, co gdzie jest: http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php

<?xml się wziął z pliku niby-semafora SS4pcpbYN.inc, który dostałem z sendspace.com. Link na speedyshare.com okazał się lepszy. Więc jeśli wywala się w tym miejscu, to na 100% jest to kwestia tego semafora.

3210
Tabor / Odp: EU07 - linki do loków
« dnia: 28 Stycznia 2008, 22:24:24 »
Niektóre linki znajdziesz tu:
http://eu07.rainsted.com/archives/

Ja już tu jestem pół roku i jeszcze się w tym wszystkim nie połapałem, ale pomału ogarniam. :)

Strony: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 113