Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - OczeQ

Strony: 1 ... 4 5 [6]
151
Tabor / Sprzęganie składów
« dnia: 29 Lutego 2004, 11:15:18 »
inne pytanie w tym wątku, żebu syfu nie robić...

Jak spiąć 2 kible tak żeby obydwa miały napęd, czyli w trakcję wielokrotną ???
bo z tego co mi sie wydaje to jak się podepnie drugiego ENa sprzęgiem 3 to będzie się zachowywał jak wagony.  Czy po spięciu sprzęgiem 7 pojadą tak jak w rzeczywistości ?????

152
Trasy / Re: Jak jechać inną lokomtywą?? - prosze o pomoc!!
« dnia: 22 Lutego 2004, 12:20:26 »
Cytat: "Michał22"

I jeszcze jedno, czy da się jeździć wózkiem akumulatorowym ASF lub pociągiem sieciowym??


nie i TAK :))))

postaw sobie sieciowca na jakiś inny tor (np zamień go za jakiś innny skład) i podepnij do niego loka, którym bedziesz jeździł.... a jak????    o tym już było z "n" razy na forum, jest od tego opcja wyszukaj....

153
Tabor / Sprzęganie składów
« dnia: 21 Lutego 2004, 00:14:12 »
tak więc czytam o spinaniu wagonów do kupy, wagonów do loków, loków ze sobą, każde coś z czymś się sprzega trochę inaczej. Może ktoś napisze jakie typy sprzęgów są stosowane w łączeniu pojazdów, bo w scenerii przy Trainset są sprzęgi typu: 0, 1, 3, 7....  i może jeszcze jakies inne(których nie znalazłem).
z góry dzięki...
________________
OczeQ vel Puchacz

154
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 19 Lutego 2004, 18:57:52 »
Mam jeszcze jedną propozycję, nie związaną z symkiem,  a z STV:
Jeżeli teraz nie będzie się dało ruszyć lloka bez trakcji, to czy nie dałoby się "dorobić" do tego programu wzkaźnika zelektryfikowanego torowiska?? (przykład: podkolorować tory z trakcją na inny kolor, lub tryb mapy -> trakcja??)

OczeQ vel Puchacz

155
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 19 Lutego 2004, 18:44:09 »
Pit: chodzi o cos zwanego z angielska Drop Camera ??????
całkiem fajny pomysł, ciekawe czy do realizacji...

156
Bieżące Symulatorowe / Czy to chmury?
« dnia: 05 Lutego 2004, 12:11:34 »
myk jest taki że:
ad 1. faktycznie parę plików ma błędy w nazwach i dlatego się nie ładują (przykład: sym szuka textury conrete1, a ona nie istnieje bo nazywa się concrete1 )

ad 2. inną sprawą jest to, że brakuje mi kupy plików z texturami do symka... od razu pisze, że nie grzebałem w texturach, a nie ma takich jak m.in.:
textures\tz4.bmp
textures\tz3.bmp
textures\sz4.bmp
textures\sz5.bmp
textures\342.bmp
textures\392.bmp
textures\forest01old.tga <<-- to przyczyna tych całych "chmurek" pliku nie ma :(
textures\rnone.bmp
...
dalej mi sie nie chce wklejać

pozdrawiam
___________________
OczeQ vel Puchacz

157
Bieżące Symulatorowe / Czy to chmury?
« dnia: 04 Lutego 2004, 23:06:46 »
Cytat: "++ cooky ++"
Czy ktoś ma tą texture lasu albo wie co trzeba zrobić, żeby to znowu dobrze działało? jeśli tak proszę ją umieścić na jakimś serwerze albo wysłać na mejle (ja bym był bardzo wdzięczny: cooky@tlen.pl)
Jadąc w stronę kopalni to jeszcze jakoś ujdzie, ale w stronę Bruchniewa to się dziwnie jedzie.
dzięki, pozdrawiam


podpisuje się pod postem kolegi.... u mnie ten sam problem... :(
______________
OczeQ vel Puchacz

Strony: 1 ... 4 5 [6]