31
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 08 Lutego 2012, 18:55:46 »
Przerobiłem tworzenie zieleni. Obecnie nazwy tekstur wczytywane są z osobnego pliku "zielen.txt". Przy braku tego pliku zostanie on pobrany przy aktualizacji. Edycja lokalnie pliku nie wpłynie na sugerowanie pobrania pliku.
Plik znajdziemy w folderze ze skryptami lub edytujemy poprzez przycisk "edytuj listę drzew". Można używać komentarzy.
Przykład pliku zielen.txt
Plik znajdziemy w folderze ze skryptami lub edytujemy poprzez przycisk "edytuj listę drzew". Można używać komentarzy.
Przykład pliku zielen.txt
Kod: ("zielen.txt") [Zaznacz]
[WYSOKIE_LISCIASTE]
l61_plants/#drzewo1
l61_plants/#drzewo2
l61_plants/#drzewo3
//l61_plants/#drzewo4
l61_plants/#drzewo6
l61_plants/#drzewo7
l61_plants/#drzewo8
l61_plants/#drzewo9
//l61_plants/#drzewo10
[WYSOKIE_IGLASTE]
l61_plants/#drzewo512h
l61_plants/#drzewo512i
//l61_plants/#drzewo512j
l61_plants/#drzewo512k
l61_plants/#drzewo512l
......