Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anrej

Strony: [1] 2 3 ... 31
1
Bocznica / Odp: kran hamulcowy
« dnia: 05 Stycznia 2019, 09:34:54 »
Num 5 Ustawienie zaworu maszynisty na pozycję hamowania pełnego Odpowiada dwusekundowemu użyciu [Num 3] z pozycji jazda. W pliku eu07.ini edytujemy wartość brakespeed 1.0 // prędkość przesuwania FV4a linijka 12. Uruchamiamy symulator. Klawisz numer 3 naciskamy i liczymy 21, 22 ( co odpowiada 2 sek.) i puszczamy. Patrzymy na efekt, powinien być spadek ciśnienia ok. 100 hPa.

2
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 23 Sierpnia 2018, 15:53:19 »
To nie w tym ze mnie się niepodobna. Ta sama śpiewka co przy paczce 17.07. Pierwszy raz paczkę 18.07 pobrałem i zainstalowałem, żadnej heurystyki nie było. Jakby nie ten wpis to bym ni nie sprawdzał. Ile było kliknięć 22 sierpnia na "Pobierz MaSzynę 18.07. Może tylko jeden powiadomił.

3
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 22 Sierpnia 2018, 21:45:36 »
Może zamiast dawać głupie rady, zainteresować się. Nie tak dawno ściągnąłem plik instalacyjny i całą paczkę bez problemu. Teraz tak z ciekawości kliknąłem na "Pobierz MaSzynę 18.07. Potwierdził się problem @Miłosza Dorsz, połączenie zostało przerwane. Co kiedyś się dało, teraz się nie da pobrać?

4
Bieżące kolejowe / Odp: Kierownik Pociągu
« dnia: 21 Sierpnia 2018, 21:27:13 »
Muszą sprawdzić czy nikt nie  uczepił się poręczy i nie jedzie na stopniach, albo na jakiejś innej części wagonu.
W nowych EZT to niemożliwe. W starych kiblach można było otworzyć drzwi i jechać na stopniach. Starsi to pamiętają.
Problem pojawia się w nowych EZT gdyż nie ma możliwość jazdy z otwartymi drzwiami. Wówczas gdy ktoś biegnie to mechanik zatrzymuje pociąg bo ma lepszą widoczność w kamerach i szybciej tę osobę zobaczy. Z tego co pamiętam jest to sprzeczne z przepisami (to kierownik decyduje czy zatrzymujemy się i kogoś jeszcze bierzemy) ale innego wyjścia nie ma.
To kierownik pociągu dokładnie drużyna konduktorska daje sygnał do odjazdu. Sygnały Rp11, Rp12, Rp14.

5
Bocznica / Odp: Coś o sobie
« dnia: 27 Października 2017, 23:50:03 »
Jak na  forum Train Drivera to jest, nie znaczy że tutaj musi być @ k. wojak "Obecnie chodzę do gimnazjum i gram w MaSzynę od bardzo młodych lat". Na profilu wiek -1. To się mija z celem.

Unikaj pisania wiadomości, które nie wnoszą nic wartościowego do tematu.
Bocznica
Matek123

6
WWW / Odp: Zgłaszanie błędów na eu07.pl
« dnia: 27 Października 2017, 23:31:17 »
U mnie wszystko działa. Można wejść w readme.html i klikać odnośniki, także z katalogu Inne, Pliki readme.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Uniknione zderzenie czołowe w Woranowie
« dnia: 18 Października 2017, 21:49:12 »
Jednak fotki na stronie TVN24 i Radio Szczecin przedstawiają co innego. Co oznacza napis na słupie PLK / 43 / 87?

8
Bocznica / Odp: Jak wyruszyć z peronu
« dnia: 12 Października 2017, 00:07:55 »
Ale mu to wytłumaczyłeś. Potrafi ruszyć, zatrzymać się, nie potrafi wyluzować i ruszyć. Jakby coś nie doczytał. Jak w przewodzie głównym ciśnienie spadnie poniżej 0,3 Bara, zawór maszynisty nie działa. Musisz trzymać tak długo num_4, aż ciśnienie w PG wzrośnie i zawór maszynisty zostanie odblokowany. Na przyszłość używaj do hamowania klawiszy num: 8, 5, 2.

9
Pomoc doraźna / Odp: Podczepianie wagonów - problem z INSERTem
« dnia: 06 Października 2017, 18:03:01 »
Czy można sprawdzić, czy taki klawisz nie ma zmienionych funkcji przez jakąś aplikacje. czy w ogóle nie jest wyłączony? Ja znalazłem takie coś:
Cytuj
Jeżeli korzystacie z nowszych wersji Microsoft Office, to odpowiedź brzmi: do niczego. Tak, funkcje klawisza Insert są domyślnie wyłączone. Wszystko dlatego, że klawisz Insert mógł przez przypadek popsuć pracę w edytorze. W końcu Microsoft zdecydował się wyłączyć domyślną funkcję klawisza Insert. Jeżeli chcemy skorzystać z nadpisywania, musimy wejść w menu “Plik”, wybrać “Opcje” i “Zaawansowane”, i tam zaznaczyć ptaszek przy funkcji “Użyj klawisza Insert do sterowania trybem zastępowania”.
Jak edytor tekstu pracuje domyślnie w tle, to klawisz Insert jest wyłączony.

10
Trasy / Odp: Problem z misją Całkowo Tartak 2
« dnia: 05 Października 2017, 16:53:38 »
Mnie też to się pojawiło i wystąpiło w logu i errors.
Critical error, memory allocation failure: bad allocationNagle aplikacja zastała zamknięta, przedtem działało dobrze i to na tej samej scenerii. Pewnie to nie ma znaczenia. Dziwnym trafem pojawiło się ostrzeżenie antywirusa o potrzebie aktualizacji. Po zaktualizowaniu wszystko działa.

11
Uruchamianie Symulatora / Odp: Mo kliknięciu na uruchom symulator... cisza
« dnia: 05 Października 2017, 16:32:18 »
Przecież to się nic nie wypakowuje. Po co instalować phytona, ja kto się samo instaluje. Ściągasz aplikację .exe, nie archiwum .z7. Uruchamiasz, potwierdzasz wszystko co trzeba. Wybierasz katalog zainstalowania. Pojawia się lista komponentów do zainstalowania, pozostawiasz domyślne i instalujesz. Aplikacja sama pobiera co potrzebuje i instaluje. Jakby nie zadziałało, zainstaluj od nowa, zmieniając na opcję 32 bitową. Być może sterowniki do karty graficznej są 32 bitowe.   

12
Tabor / Odp: Nie można przejść z kabiny A do Kabiny B
« dnia: 01 Października 2017, 21:21:41 »
już wszystko działa :)
Co to znaczy wszystko działa? Mnie to interesuje.

13
Tylko że nic nie napisałeś. W telewizji też pojawiło się info i filmik. Takie medialne podniecanie się, że to było Pendolino. Tam jest prędkość szlakowa 160 km/godz. Jakby EP09 prowadziła skład, to też by miała około 160 km/godz. To tak dla kontrastu, że w Polsce pociągi mogą jechać 160 km./godz. i to nie musi być pendolino.

14
Trasy / Odp: Semafor stój
« dnia: 23 Września 2017, 21:55:25 »
Tak. Tylko co tą swoją filozofią wyjaśniłeś?
Cytuj
§4. Sygnały nadawane przez sygnalizatory powtarzające
1. Sygnalizator powtarzający nadaje sygnały…


Poprawił błąd merytoryczny i radzę trochę grzeczniej odpisywać.
Bocznica
 matek123


Temat został wyczerpany 30 kwietnia 2017 roku. Zamykam.
@macius5991

15
Jak nie daje zmiana ustawień? Co ma reinstalacja sterowników karty graficznej? Coś ściemniasz. Należy uruchomić Rainsted.exe, kliknąć zakładkę Ustawienia i sprawdzić, czy są zaznaczane:
- przebieg symulacji w "log.txt"
- zapis pliku "log.txt
- okienko z logowaniem
W Rainsted.ini jest to linijka 33; debuglog=3
Przeprowadziłem prosty test, odznaczając te pozycje i zapis logu miałem taki jak @cozix. Ciekawe czy to nie jest domyślnie zaznaczone, pytanie retoryczne.

16
Pomoc doraźna / Odp: Podczepianie wagonów - problem z INSERTem
« dnia: 23 Września 2017, 19:17:54 »
Procedura podczepiania, odczepiania lokomotywy, jest opisana w pliku readme.html. Trzeba to po prostu przećwiczyć.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 23 Września 2017, 00:50:44 »
Tak samo jak Ty nie jesteś dla mnie żadną wyrocznią. Wcześniej odwołujesz się do Transportu szynowego, jakoś źródło wiadomości tobie nie przeszkadza. Dlaczego to ma być najwyższego zaufania, dlatego że to Ty podałeś? Też mnie argumenty jak jest głuchawy, to nie powinien na tym stanowisku pracować. Jak ma kiepski dzień, to tak samo nie rozróżni dźwięku metalicznego od głuchego. Mnie w tej chwili nie interesuje całe 100 stron pracy. Tylko to odnosi się do:
Cytat: EU40
Kilka lat temu spotkałem się z pękniętym wieńcem na monobloku w jednej z czeskich knajp.
Co wmówisz mnie, że cały monoblok ma taką samą strukturę materiału i taką samą twardość. Proszę nie zachowywać się, jak by się było Alfą i Omegą, a u Ciebie to dość często występuje.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 15 Września 2017, 23:29:11 »
Też to przeglądałem. Nie napiszesz, że w warunkach eksploatacyjnych sprawdza się zestawy kołowe metodą ultradźwiękową, wiroprądową lub magnetyczną. Można to zrobić w zakładzie naprawczym lub u producenta. Defektoskopia jest to badanie ciągłości materiału, czyli pęknięcie.
 http://www.transportszynowy.pl/zestawykolowe1.php
Cytuj
Koła monoblokowe również kontroluje się przez uderzenia młotkiem. Nieodpowiedni, głuchy dźwięk informuje nieprawidłowości w strukturze materiałowej koła.
Każda obręcz / wieniec posiada mikropęknięcia, które bada się metodą DEFEKTOSKOPOWĄ. Przekroczenie dopuszczalnych parametrów mikropęknięć powoduje konieczność wymiany lub napawania obręczy lub wieńca koła monoblokowego.
Swego czasu tu na forum była dyskusja wyższości wkładek żeliwnych nad kompozytowymi. Skończyło się na tym, że albo wszystkie są żeliwne, albo wszystkie kompozytowe. Najgorsze jest mieszanie, bo wtedy wagony różnie hamują.

19
Symulator / Odp: Zapis stanu symulacji
« dnia: 15 Września 2017, 23:04:14 »
Ja się ratuję pauzą i hibernacją.

20
Wokół pantografu gromadzi się grafit z ślizgacza, na pewno na nim się poślizgnął i spadł.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 15 Września 2017, 22:22:09 »
Najlepiej to złe bo złe i tyle. Z jakiego gatunku stali wykonuje się koło bose taboru kolejowego? Z jakiego gatunku obręcz koła, jaki proces technologii obróbki cieplnej. Z jakiego gatunku stali wykonuje koła monobloki? Przecież w przypadku monobloków nie przeprowadza się obróbki cieplnej hartowania całego koła tylko obrzeża. Oba rodzaje kół można przetoczyć do pewnej granicy.  Ciekawe że koła monoblokowe tak samo się ostukuje młotkiem rewidenckim. Może wystąpić pęknięcie, co objawi się głuchym odgłosem. Pęknięcie może być spowodowane wadą struktury materiału, wadą obróbki cieplnej.
Szyny powinny mieć twardość większą od kół, koła większą od wstawek hamulcowych.
Jak wstawki żeliwne są takie idealne, to skąd biorą się na kołach nalepy i płaskie miejsca?

22
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 10 Września 2017, 21:12:41 »
@ misiek108 to ty zacząłeś temat i powinieneś po jakim torze i gdzie jechał pociąg. Ja sprawdziłem na stronie, którą podałem i pewne tory są nieprzejezdne.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Skład jadący po nieużytkowanych torach.
« dnia: 08 Września 2017, 00:17:16 »
Na stronie https://semaforek.kolej.org.pl na schemacie stacji Kwidzyn. Równolegle w kierunku Prabuty linia 218 jest tor zamknięty. Idzie linia 207 do Torunia przez Sadlinki. Na lewo od niej jest linia nieprzejezdna Smętowo.
Z kolei od Smętowa jest linia nieprzejadana w kierunku Skórcz. 

24
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 07 Września 2017, 23:41:53 »
To masz zrównoważony czas pracy. W okresie czterech miesięcy średnia 40 godzin na tydzień, 8 godzin na dobę. według kodeksu jest 8 godzinny dzień pracy, ponadto to jest nadliczbowe. Może pracować 12 godzin, ale w innym dniu może 4 godziny, aby średnia była 8 godzin. Na dobę musi mieć 11 godzin odpoczynku. Jeszcze są czasy przerwy w pracy 8 godzinnej i 12 godzinnej.

25
Uruchamianie Symulatora / Odp: Maszyna nie chcę się uruchomić
« dnia: 06 Września 2017, 16:59:10 »
Jakbyś instalował, tak jak napisane, to powinno zadziałać. Powód prosty system masz może 64-bit, ale sterowniki do karty graficznej 32-bt. przecież sterowniki trzeba samemu zainstalować.

26
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 06 Września 2017, 16:47:23 »
Ale argumentów nie masz. Po 8 godzinach powinna być zmiana obsady lokomotywy. Nie robienia grafika na styk. A nie według rozkładu ma 11h50' lekkie opóźnienie. Co wtedy? Tak. Pracodawca może przedłużyć czas pracy do 12 godzin, ale nie dłużej.

27
Rainsted / Odp: Aktualzacja Rainsted a Windows 10
« dnia: 03 Września 2017, 21:36:47 »
To spróbuj wejść na wszystkie ustawienia. Wybierz: Aplikacje - Aplikacje i funkcje i zaznacz Zezwalaj na aplikacje z dowolnego miejsca. Tylko nie wiem, czy to pomoże. MaSzyny się nie instaluje.

28
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 03 Września 2017, 20:52:53 »
Tu jest temat czasu pracy maszynisty. Co jest słodką tajemnicą przewoźników. Udało mnie się wyszukać, tylko że są pewne niuanse. Czas pracy maszynisty IC wynosi 8 godzin, czas ten może być przedłużony do 12 godzin. Maszynista musi mieć 11 godzin wypoczynku. Ale jest też napisane w porze dziennej maszynista może pracować 10 godzin, w nocnej 8 godzin. Wszystko obliczone jest w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Września 2017, 20:36:44 »
Teraz to już nie stosuje się dotykanie przewodu, w celu zapewnienia że nie ma napięcia.

30
Rainsted / Odp: Aktualzacja Rainsted a Windows 10
« dnia: 02 Września 2017, 21:19:17 »
Jak klinie "Uruchom jako administrator". to nie mając uprawnień, system zażąda loginu i hasła administratora. Przecież aplikacja mu się uruchamia, tylko przy połączeniu z serwerem, żąda uprawnień administratora. Możemy coś zablokowane i aplikacja nie może się łączyć. Kiedyś pracowałem na koncie usera  i nigdy nie było z tym problemu.

Strony: [1] 2 3 ... 31