Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mk1992

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20
61
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Maja 2011, 19:56:39 »
No i problem rozwiązany. Dzięki.

62
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Maja 2011, 19:08:52 »
Obawiam się, że nie posiadam tego pliku, a przynajmniej nie mogę go nigdzie zlokalizować.

63
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Maja 2011, 18:25:42 »
W skryptach otwieram zakładkę "ZWROTNICE", następnie przechodzę do zakładki "K 34 R 150", klikam na nią, przechodzę na pole maksa, klikam aby wstawić rozjazd i pojawia się ów błąd. Zaznaczam, że dzieje się tak niezależnie od tego, czy rozjazd próbuję wstawić do istniejącego już odcinka toru, czy nie.

64
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Maja 2011, 17:59:35 »
Witam. Nie wiedzieć czemu, w dalszym ciągu mam problemy ze wstawieniem rozjazdu krzyżowego w 3ds max. Jak to rozwiązać?

65
Cieszyńskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei ma przyjemność zaprosić na przejazd pociągiem specjalnym po nieużywanych w ruchu pasażerskim liniach kolejowych Górnego Śląska i Zagłębia Dąbrowskiego. Przejazd odbędzie się 11 czerwca 2011 roku (sobota). Początek imprezy o godzinie 8 na peronie V katowickiego dworca kolejowego, zakończenie około godziny 20, również w Katowicach. Koszt to 99 zł. (do 31 maja PROMOCJA), natomiast po 31 maja koszt wynosić będzie 149 zł.

W cenę biletu wliczone są:

- dostęp do infrastruktury wraz z zaplanowanymi postojami typu "foto stop"
- cena energii
- 12-godzinna dniówka maszynisty i pani kierownik pociągu
- wynajęcie składu
- podatek VAT
- wydrukowanie biletów dla uczestników
- zimne napoje (coca cola, pepsi, woda mineralna)
- słodycze

Trasa przejazdu wygląda następująco:

KATOWICE peron V – Sosnowiec Porąbka – Dąbrowa Górnicza Wschodnia – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Maczki – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Katowice Zawodzie – p.odg. Szabelnia – Katowice Szopienice Północne – Siemianowice Śląskie – Chorzów Stary – Bytom – Bytom Północny – Bytom Bobrek (łącznica towarowa Karb – Bobrek) – Zabrze Makoszowy – Gierałtowice – Knurów – Ruda Bielszowice – Ruda Kochłowice – Radoszowy – Katowice Ligota – Łaziska Górne – Orzesze Jaśkowice – Orzesze Miasto – Łaziska Huta – Łaziska Średnie – Wyry – Tychy – p.o. Mąkołowiec – Katowice Kostuchna – Katowice Murcki – Katowice Ochojec – Katowice Muchowiec – Katowice Janów – Stawiska – KATOWICE

W czasie przejazdu zaplanowane jest ponad 40 foto stopów, natomiast na zakończenie imprezy planujemy małą niespodziankę!

Przejazd odbędzie się jednostką elektryczną EN57-1035. Pieniądze można już wpłacać przelewem na jedno z dwóch kont:

mBank: 14 1140 2004 0000 3702 6959 6427
Deutsche Bank PBC: 24 1910 1048 2944 0312 8837 0002

W tytule proszę wpisać swoje imię, nazwisko i dopisek "EN57 po GOP".

UWAGA! Dzieci, które nie ukończyły jeszcze 13 roku życia mają możliwość darmowego przejazdu, ale pod warunkiem opieki osoby dorosłej i za okazaniem legitymacji szkolnej w dniu imprezy. Osoby, które planują wybrać się na przejazd z dziećmi proszone są o poinformowanie o tym fakcie organizatorów imprezy, tak abyśmy odpowiednio wcześniej wiedzieli, ilu osobom mamy wydrukować pamiątkowy bilet wraz z mapką przejazdu.

Szczegółowych informacji udzielamy poprzez e-mail lub na PW:

Damian Skibiński (skiba992_921@wp.pl)
Przemysław Szczepanek (przemyslaw.szczepanek@gmail.com)
Andrzej Siwak (nynusiek@tlen.pl)

@REWIZOR, dzięki za zgodę na założenie tematu.

Wszystkich traktujemy jednakowo.
Akceptacja.

REWIZOR

66
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 24 Kwietnia 2011, 20:00:11 »
Cytuj
"Sceneria: Linia_053 sluzba-6
Opis: TLK 81100 ze Szczecina Głównego do Białegostoku
Lokomotywa: EU07-310
Skład: 2+1+1+Bar+2+2+2+2
Uwagi: Pociąg wpadł w poślizg i hasler zarejestrował 150 km/h, w rzeczywistości było tam 68 km/h, a prędkość maksymalna powinna wynieść 121 km/h."

Na linii 053 są dwa takie miejsca, gdzie pociągi wpadają w poślizg. W którejś z misji zatrzymujemy się na przystanku tuż przed przejazdem kolejowym (nie pamiętam, jak się nazywa, w każdym bądź razie niedaleko Sandomierza) i zawsze mam kłopot z ruszeniem w tym miejscu. Drugim takim miejscem jest szlak za Swoszowicami, gdzie mamy ograniczenie do 70-ki na łuku i po wyjeździe z niego lokomotywa zawsze ma trudności z przyśpieszeniem, czego efektem w moim przypadku zwykle jest poślizg. Powiedzcie mi przy okazji, jakie czynności w rzeczywistości powinien wykonać maszynista w sytuacji, gdy lokomotywa wpadnie w poślizg?

67
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Problemy z Paczką Całościową 2010
« dnia: 12 Kwietnia 2011, 22:22:19 »
Witam. Mam problem w misji numer 3 w scenerii linia 053. Otóż ST44, która podstawia się z wagonami w Dębicy, powinna odpiąć się od tych wagonów i zjechać na boczne tory, a ja uzyskując wolną drogę, powinienem podpiąć się pod skład i wyruszyć z nim do Sandomierza. Problem w tym, że owszem, ST44 odczepia się od wagonów, ale odjeżdża od nich na odległość około 1 metra i staje. Czekałem 10 minut, aż odjedzie, ale nic z tego. Jedyne w co ingerowałem w tej misji, to w zestawienie składu i w niebo (wszystko na poziomie startera).

Logu niestety nie posiadam, bo ze względu na okropne cięcie się symulatora (o dziwo nawet na L053, która w poprzednich wersjach paczki całościowej była u mnie scenerią o najwyższym FPS-ie, nawet jeszcze wczoraj) zmuszony byłem wyłączyć zapisywanie logu do pliku.

W czym więc może być problem?

AI ma nadal problemy z (p)odlaczaniem od skladu (i ogolnie ze soba), jest o tym w readme.html.
Bocznica
libertyn89

68
Na warsztacie / Odp: Wagon Bdhpumn
« dnia: 07 Marca 2011, 08:01:57 »
Zwróć uwagę na górną część gumowej rolki w wagonie IR. Coś jest z nią nie tak.

69
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 27 Lutego 2011, 15:10:54 »
Witam. Przy próbie wstawienia w 3ds max rozjazdu krzyżowego za pomocą skryptów, pojawia mi się błąd: "Unknown property: "name" in undefined". Jak temu zaradzić?

70
Pomoc w tworzeniu / Odp: Trasa w 3ds i błąd w Maszynie
« dnia: 27 Lutego 2011, 12:54:34 »
@ISDR, Twój sposób jest dobry, sam często z niego korzystam. Niemniej jednak chciałbym wiedzieć (o ile mogę podpiąć swoje pytanie do tego wątku), jak zrobić jednocześnie przechyłkę? Gdzieś na forum jest link do strony, gdzie jest to opisane, ale jak dla mnie jest to zbyt ciężkie do ogarnięcia i zrozumienia.

71
Bocznica / Odp: "Na EURO 2012 pociągi... pożyczymy"
« dnia: 26 Lutego 2011, 11:21:47 »
Cytat: EU40
Czy nie widzisz, że problem polega na tym, że niezbędna jest pomoc Państwa, skoro nie chcemy się skompromitować?

Państwo odebrało kolei 4 mld. zł.

72
Bocznica / Odp: Wypadek flirta
« dnia: 24 Lutego 2011, 20:33:49 »
Cytat: przem710
Widzisz może czasem warto o coś zapytać niż bez końca trwać w głupocie.

Przeczytaj raz jeszcze, do której części Twojego posta się odniosłem. Na pewno nie było to pytanie.

Z mojej strony EOT.

73
Bocznica / Odp: Wypadek flirta
« dnia: 24 Lutego 2011, 10:40:54 »
Cytat: przem710
...na jego miejscu był EN57 dawno był by już na trasie.

Jest takie powiedzenie, bardzo trafne zresztą: "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości".

Czy kolega wie, jakie byłyby skutki wypadku, gdyby tamtego dnia, na tym konkretnym kursie nie było Flirta, tylko EN57? Kolega ma świadomość tego, ile mogłoby być ofiar? Śmiertelnych...

A teraz zadaj sobie pytanie, dlaczego? Podpowiedział Ci już Krzysztof, znajdź ZASADNICZĄ różnicę między konstrukcją Flirta, a EN57. Podpowiadam: szukaj jej w wózkach.

74
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 22 Lutego 2011, 16:27:51 »
Panie @maszynista_94, a gdzie było zrobione HK?

75
Poradniki / Odp: Apel o zdjęcia różnych obiektów
« dnia: 13 Lutego 2011, 12:30:49 »
Przepraszam, że wyjadę z tym postem teraz ni to z gruchy, ni z pietruchy, ale wątek pt.: "Jak fotografować na tekstury" nie daje mi jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż, mogę zrobić zdjęcia na tekstury wiaduktów drogowych i kolejowych, mam jednak problem, otóż jak zrobić zdjęcia na tekstury takich obiektów? No i najważniejsze, czy zdjęcia na tex. obiektów inżynieryjnych tego typu są w ogóle potrzebne?

76
Na warsztacie / Odp: Amatorskie dodatki by KubaPKP
« dnia: 11 Lutego 2011, 18:40:13 »
Cytuj
Czy podoba wam się repaint wagonu?

Nie.

Cytuj
Co muszę w nim zmienić?

Zrobić zdjęcia na tekstury.

Cytuj
Czego użyć?

Aparatu fotograficznego.

77
Bocznica / Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« dnia: 01 Lutego 2011, 17:26:53 »
Cytat: Only Its
Jego zastępcą będzie prawdopodobnie Jacek Prześluga - członek zarządu PKP SA ds. rewitalizacji dworców kolejowych.

Możesz nam powiedzieć, skąd posiadasz to info?

78
Bocznica / Odp: Godzina na forum
« dnia: 24 Stycznia 2011, 23:00:36 »
Cytat: macius5991
Opóźnienie jest ok. 15 minut.

@REWIZOR mógłby na głównej dopisać "za opóźnienie uprzejmie Państwa przepraszamy" :D

Bocznica.
Krzysiek626

79
Podobno dzisiejsza informacja na RK i portalu KOW o rzekomej dymisji Mędzy i objęciu p.o. prezesa w PKP IC przez Prześlugę to plotka. Ale warto śledzić wszelkie informacje w tej materii, wszak nie od dzisiaj wiadomo, że każda plotka zawiera źdźbło prawdy...

80
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 09 Stycznia 2011, 13:46:10 »
@Dolmio89, tu nie chodzi o banie się. Po prostu warto głośno mówić o tym, że dobra kolej niekoniecznie musi równać się z niemieckim przewoźnikiem. PKP IC czy Przewozy Regionalne też mogą stworzyć efektowną i z pozytywnym nastawieniem do pasażera kolej, pod warunkiem, że oba podmioty będą dobrze zarządzane.

Poza tym, jeśli chodzi o sprzedaż PKP IC na GPW, myślę, że na razie możemy o tym zapomnieć.

@libertyn89, jak ktoś nie siedzi w temacie, to nie ma się co dziwić...

81
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 09 Stycznia 2011, 13:37:44 »
Cytat: Patrykos
Dziwne podejście, naprawdę. Nie obchodzi Cię to, że za jakiś czas największy udział w rynku będzie miał Niemiec, Arab czy inny, nie Polak? Fajnie jest wszystko sprzedać i pozbyć się źródła długów, ale na dłuższą metę to chyba się nie opłaca.

Zgadzam się. Przyjadą Niemcy i myślicie, że od razu będziecie mieli ICE na polskich torach? Dobre sobie. Z taką infrastrukturą i stawkami dostępu do torów jakie obowiązują na PLK w chwili obecnej, możecie zapomnieć o "punktualnych, szybkich, komfortowych" niemieckich pociągach. To raz. Dwa. Myślicie, że Niemcy będą się bawić w uruchamianie deficytowych pociągów do Jeleniej Góry, Zielonej Góry, Lublina czy Rybnika? Śmiem w to wątpić. Skupią się na kilku głównych magistralach, a reszta kraju nie będzie się dla nich liczyć.

Ja uważam, że spółki z grupy PKP stać na stworzenie dobrej kolei. Szybkiej, punktualnej, czystej, z miłą obsługą. Rzecz w tym, że spółki te potrzebują dobrego sterownika, który wyznaczy im kurs, jakim mają podążać, aby osiągnąć wyżej wymienione standardy kolei na miarę XXI wieku. A przez ostatnie 20 lat mieliśmy na głównych stanowiskach samych złodziei, którym wcale nie zależało (i nadal nie zależy) na pasażerach, tylko na... No właśnie, na czym? Pewnie na jedynce i kilku zerach na koncie. Warto na to spojrzeć nieco szerzej.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 18:02:56 »
Fakt, jest też drugie dno tego. Ale czy stoi coś na przeszkodzie, aby każdorazowa naprawa taboru kolejowego była poprzedzona np. obowiązkowymi konsultacjami z UTK, któremu z kolei należałoby... zwiększyć kompetencje?

Jak wygląda sprawa napraw rewizyjnych w Niemczech i Czechach? Jak tam przewoźnicy radzą sobie z tym problemem?

83
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 17:51:08 »
Cytat: tomekilawa
Nie jestem tego taki pewien, pracujesz/masz kogoś pracującego w PKP Intercity z rodziny? Wątpię, zaś ja mam i wiem jak jest - Wiedzą co robią, lecz nie mogą robić niczego wbrew woli zarządu/dyrekcji/przełożonych. No i naprawa wagonów trwa, do tego dochodzą koszty i to że wysyła się tylko po kilka wagonów co jakiś czas na NR/NG a nie setki.

Nie trzeba być reżyserem, aby zostać krytykiem filmowym.

Powiedz mi w takim razie, jak to jest, że za czasów, gdy pociągi pośpieszne należały do ówczesnej spółki PKP Przewozy Regionalne, składy te kursowały w zestawieniu 7/8 wagonów klasy 2 (to był wręcz standard na większości pociągów nawet w sezonie), a spółka nie miała problemów z rewizjami, a teraz PKP IC nie może sprostać temu samemu zadaniu? Ok, powiesz, że brak pieniędzy na rewizje. W takim razie ja odpowiadam, cięcia w siatce połączeń pośpiesznych (do grudnia 2008 roku na polskich torach kursowało 466 pociągów pośpiesznych, obecnie liczba ta wynosi ok. 300), cięcia w rewizjach wagonów, a nawet lokomotyw - gdzie są te pieniądze?

Cytat: tomekilawa
Fakt biurokracji zbyt dużo, lecz uwierz mi że to by były i tak za małe pieniądze, które muszą na to iść.

Mało? W skali roku są to ciężkie pieniądze. Nie znam struktury administracyjnej w PKP IC, ale oprę się na przykładzie Przewozów Regionalnych. Po co spółce Rada Nadzorcza? Po co spółce aż 15 oddziałów PR? Po co w każdym oddziale dyrektor, jego zastępca, naczelnicy i Bóg wie kto jeszcze? W końcu pytam, po co Przewozom Regionalnym związki zawodowe, które wcale nie walczą o dobro szeregowych pracowników, tylko o swoje własne stołki? Ci wszyscy, których wymieniłem biorą na prawdę ciężkie pieniądze, a efektów z tego nie ma żadnych. Dalej uważasz, że sumka byłaby mała? A może chcesz mi powiedzieć, że te wszystkie stanowiska są w PR-ach potrzebne? Jeśli tak, to zapraszam do województwa śląskiego. Przejedź się jakimś pociągiem w ciągu tygodnia z Gliwic do Katowic na godzinę 8 rano. Wtedy możemy szerzej porozmawiać na temat zbędnej administracji w tej spółce.

Cytat: libertyn89
I to jest sedno sprawy. Mamy XXI wiek. Czy nikt nie pomyslal aby utworzyc komputerowa baze wagonow? System moglby - miedzy innymi - z odpowiednim wyprzedzeniem informowac, ze "za x dni uplynie data waznosci rewizji wagonu nr y".

Dokładnie. Niestety komórka odpowiadająca za rewizję taboru w PKP IC jest uśpiona. Bo inaczej nie można nazwać braku podjęcia jakichkolwiek działań w kwestii wagonów, aby nie dochodziło w grudniu i styczniu do dantejskich scen na dworcach kolejowych, gdzie ludzie całymi dziesiątkami zostawali na peronach.

Cytat: youBy
Z rewizjami jest taka sprawa, że trwają one więcej czasu niż przegląd samochodu czy wykonanie badań. Dodatkowo przewoźników państwowych obowiązuje ustawa o zamówieniach publicznych. Stąd nawet przy zaplanowaniu, że robimy co roku przetarg na rewizje, mogą się pojawić opóźnienia — chociażby ze względu na protesty, unieważnienia itp.

I to jest kolejne sedno sprawy. Po pierwsze, rewizja wagonów trwa sporo czasu jak już zauważyłeś. Dlatego więc spółki kolejowe powinny przygotowywać się do wysłania taboru na rewizję z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie wiem, trzy miesiące wcześniej? Pół roku wcześniej? Po drugie, idiotyczna ustawa o zamówieniach publicznych. Po cholerę to? Czy w Polsce na wszystko muszą być ogłaszane przetargi? Identyczny przykład jak z samochodem. Właściciele samochodów nie muszą ogłaszać przetargów, mogą sobie dobrowolnie wybrać SKP, która dokona przeglądu, dlaczego więc przewoźnicy kolejowi też tak nie mogą? Przecież to by znacznie przyśpieszyło rewizję taboru, bo o zbędnej biurokracji nie wspomnę. Jak dla mnie jest to chore.

To są właśnie dowody na to, że w Polsce należy zmienić nie tylko osoby piastujące główne stanowiska w spółkach, ale także wiele ustaw. A wręcz cały system zarządzania i finansowania koleją.

84
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 16:49:35 »
Dymisje są potrzebne, ale (tak jak już wcześniej wspomniałem) przy równoczesnym powoływaniu na kluczowe stanowiska osób, które będą znały się na tym, co robią. Żeby nie dochodziło do sytuacji, w której lokomotywie czy wagonowi kończy się rewizja, a ten jest odstawiany na 2 czy 3 lata na bocznicę.

Wczoraj natknąłem się gdzieś na świetny przykład. Otóż, masz samochód, za dwa tygodnie kończy się ważność jego badania technicznego. Czy czekasz do ostatniego dnia i dopiero wtedy dzwonisz do warsztatu, że będziesz chciał dokonać przeglądu, czy robisz to z wyprzedzeniem 2 czy 3-tygodniowym? Zapewne odpowiesz, że to drugie. Niestety, ale w PKP IC tego nie wiedzą. Bo osoby, które tym się zajmują, powinny odśnieżać perony, a nie zajmować się rewizjami taboru.

85
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 16:17:51 »
A czy w ostatnich dniach była mowa o opóźnieniach pociągów z powodów przez Was podanych? Nie przypominam sobie. Przez większość doby temperatury są dodatnie, woda na sieci trakcyjnej nie zdąży nawet zamarznąć.

Prawda jest taka, że w PKP IC w komórce odpowiedzialnej za tabor (lokomotywy/wagony) pracują ludzie, którzy kompletnie nie znają się na swoim fachu. Spółka ma pod dostatkiem zarówno lokomotyw jak i wagonów, problem w tym, że ludzie zajmujący się taborem nie mają zielonego pojęcia o tym, czym się zajmują. Zmiana prezesa PKP nie sprawi, że nagle pociągi będą jeździły w zestawieniu 10 czy 12 wagonów (co nie oznacza, że nie cieszę się z jego odwołania, wręcz przeciwnie). Potrzebne są zmiany na kluczowych stanowiskach w PKP IC, bo o zmianach systemowych nie wspomnę.

Jeżeli chodzi o Przewozy Regionalne, problem jest głębszy i o zupełnie innym podłożu, aniżeli w PKP IC. Tutaj wychodzą bokiem efekty usamorządowienia spółki w 2008 roku. PR-y pozostały z nadwyżką niepotrzebnych lokomotyw spalinowych (których brakuje w PKP IC) i wagonów, których nie mają czym ciągnąć. W tym momencie chciałbym zauważyć, że w woj. śląskim przez wiele lat niektóre relacje były po części obsługiwane taborem zestawionym z lokomotywy i wagonów pasażerskich (Gliwice - Częstochowa czy Katowice - Racibórz), o czym dzisiaj, w momencie braku sprawnych EZT w ŚZPR możemy tylko marzyć. Z pustego i Salomon nie naleje. Osobną kwestią co prawda jest przerośnięta biurokracja w tejże spółce, pożerająca grube pieniądze, które z powodzeniem mogłyby iść na naprawy rewizyjne EZT. Spółki nie stać na zakup własnych lokomotyw, a te które dzierżawią od PKP Cargo to ET22, które jakie są, każdy wie.

Wniosek jest krótki: problemem dzisiejszej kolei są efekty usamorządowienia i złe zarządzanie. Gdyby przynajmniej oba podmioty były dobrze zarządzane, to problem niedoinwestowania byłby znacznie mniejszy, aniżeli jest obecnie.

PS. Chyba pomyliłem tematy, ten post powinien się znaleźć w wątku dotyczącym zaginionych wagonów.

86
Bieżące kolejowe / Odp: Spóźniony "Polonez" bez kilku wagonów.
« dnia: 08 Stycznia 2011, 10:48:37 »
Cytat: amorek311
Także więc nie tylko my mamy problemy z zimą

Faktycznie, od wczoraj jest odwilż, a od dobrego tygodnia nie spadł świeży śnieg. Zima forever! :D

Nudne jest już tłumaczenie nieudolności PKP IC i Przewozów Regionalnych niezwykle srogą i śnieżną zimą w momencie, kiedy wszystko się topi, a temperatura w nocy nie spada poniżej 1/2 kresek poniżej zera.

87
Bocznica / Odp: Zaginione wagony Intercity
« dnia: 06 Stycznia 2011, 22:35:24 »
A kto powiedział, że w PR-ach jest ok?

88
Bocznica / Odp: Zaginione wagony Intercity
« dnia: 06 Stycznia 2011, 22:30:54 »
@ZiomalCL, tematem przewodnim tematu są zaginione wagony spółki PKP IC, co wpływa na ścisk w pociągach TLK, a nawet EIC/EC. Przewozy Regionalne i pociągi interREGIO to temat na zupełnie inną dyskusję.

89
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 06 Stycznia 2011, 14:11:37 »
@szogun, pomogło. Dzięki bardzo!

90
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 06 Stycznia 2011, 14:02:05 »
Jest to samo.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20