Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - El Mecánico

Strony: [1] 2 3 ... 36
1
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 19 Czerwca 2017, 22:07:58 »
Dyżurnemu nie, ale w karcie próby hamulca ma być...

2
Tabor kolejowy / Odp: Radiotelefon RADMOR i procedura radiostop
« dnia: 24 Maja 2017, 13:22:52 »
Nie musisz, kody radiowców od jednego przewoźnika (tak jak i pastyle) nie zadziałają u innego;]

3
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 21:21:12 »
Tylko co do zawodówki trzeba mieć świadomość, że nie każdy przewoźnik przyjmie bez minimum średniego.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Przejazd w kabinie maszynisty PKP Cargo
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 21:18:50 »
Co do MOWP mogę poręczyć, udział ma mój dobry znajomy.

5
Forum / Przewijanie do nieprzeczytanych w bugtracker'ach
« dnia: 27 Marca 2017, 15:21:28 »
Dało by radę opanować, aby po kliknięciu w "Nowe" przy temacie w bugtracker'ach przewijało do nieprzeczytanych wpisów, tak jak to działa na reszcie forum?

6
Jeśli taki SCS miałby możliwość odczytu i zapisu komórek pamięci, to zajętości można zostawić na eventach, tam gdzie są, zamieniając je tylko na ustawienie arbitralnej wartości dla true (tor wolny) lub false (tor zajęty), albowiem fachowo mówi się o niezajętości toru.

7
Eee, nie do końca. Ktoś musi jeszcze wajchy poustawiać, i to też powinno iść na karb kontrolera (chyba że robimy dziś za "przekaźnik" na ręcznych wajchach :D).

8
Na warsztacie / Odp: Symulator obwodów sterujących - MaSzynaLD
« dnia: 01 Marca 2017, 13:58:49 »
Lekka zmiana podejścia do tematu oraz repo projektu. Tym razem idę trochę na łatwiznę i korzysta z "gotowca" w postaci nagłówka z LDmicro oraz przykładowej aplikacji symulującej wykonywanie LD.
Nowe repo pod adresem: https://sourceforge.net/projects/ld-module-for-maszyna/

9
Na warsztacie / Odp: Planowane zmiany w exe
« dnia: 01 Marca 2017, 13:51:19 »
Jakoś to jest zrobione, chyba przez event. Nie mam exe C++, ale przed konwersją działało...

10
To co na gruncie dzieje się automatycznie i samoczynnie powinno zostać w MaSzynie (planowo puścić przez LD), a na zewnątrz wyprowadzić tylko interakcje.

11
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 19 Lutego 2017, 21:29:45 »
Ano, miałem na myśli stan w moim Zakładzie.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 19 Lutego 2017, 20:00:25 »
[ciach]
Ale jak niema ludzi okres wakacyjny czy choroby, to cię wywalą na manewry i niema zmiłuj się.
Po rozpoczęciu procesu szkolenia na świadectwo (o ile nie odwalisz jakiegoś numeru) na manewry nie wracasz (co najwyżej jako maszynista/szkoleniowy w kabinie).

13
Na warsztacie / Odp: Planowane zmiany w exe
« dnia: 14 Lutego 2017, 15:06:53 »
Pod kierunkiem LD:
  • rozróżnić kabiny A i B w pojazdach dwukabinowych, łącznie ze wszystkimi kontrolkami elektrycznymi (nawet wyświetlacze),
  • pojazdy jednokabinowe jednopulpitowe (jak SM42, SM48): przygotować do wywalenia "tylną kabinę" (jeden obiekt kabiny i jeden pulpitu, trza to rozbić),
  • pojazdy jednokabinowe dwupulpitowe (jak 6Dg, ST48): zmienić podejście do obiektu jaką jest kabina i pulpit, tak, aby zmiana pulpitu była już bez ładowania czegokolwiek i resetowania jakichkolwiek zmiennych (gdyby tylko sterownik hamulca nie zwalał powietrza przy przełączaniu pulpitów, to zmianę by się nawet na biegu dało zrobić...)
Dziękować:)

14
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Lutego 2017, 14:51:51 »
Takie małe "zamówienie" odnośnie przyszłego LD: wszędzie gdzie jest interakcja z obwodami elektrycznymi przez klawiaturę dajcie w linijce komentarz:
//__PRZENIESC_DO_LD__.
Dziękować:)

15
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 03 Lutego 2017, 15:30:41 »
Trochę dziwi fakt, że w tej naprawie pozostawiono starego teloka, a nie zabudowano nowoczesnego cyfrowego...

16
Wydział zamówień / Odp: Fiat 126p na ulicach maszyny :)
« dnia: 19 Stycznia 2017, 13:45:11 »
Malacza produkowali w dwóch fabrykach, produkty obu różniły się między sobą.

17
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Stycznia 2017, 13:35:31 »
Dobrze by było, aby każda krytyczna zmienna miała domyślną wartość początkową ustawioną na jakąś bezpieczną wartość...

18
Na warsztacie / Odp: Sterowanie ruchem przez zewnętrzną aplikację
« dnia: 16 Stycznia 2017, 15:08:53 »
A czy możliwe było by przypinanie do poszczególnych stacji/podg (a nawet okręgów) osobnych .anp? Bo z tego co mi z tego topic'u wychodzi, to pojawia się możliwość włączenia do symulacji jednocześnie kilku "graczy" na stanowiska dyżurnych ruchu, więc dobrze by było, żeby sobie w paradę nie włazili :D

19
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Stycznia 2017, 15:00:00 »
[ciach] i tak jeszcze ze 100 razy. [/ciach]
Czyli kwestia tego, że mamy bardzo dużo słów kluczowych definiujących elementy taboru. Wiem, naleciałość z czasów, kiedy jedynym dostępnym edytorem do MaSzyny był zwykły edytor tekstu. A próbował ktoś kompilatora GNU? Może to ograniczenie dotyczy tylko kompilatora ze stajni M$?

[luźna_dywagacja]
A tak docelowo, to chyba trzeba będzie trochę wcześniej niż później przejść na jakiś (pre)kompilowany format zapisu danych konfiguracyjnych i odejście od postaci tekstowych.
[/luźna_dywagacja]

20
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Stycznia 2017, 18:48:55 »
Stringów? Zazwyczaj wale tam int'a (ew. enum'a, który wewnętrznie i tak jest konwertowany na int'a) i jakoś działa. Czyżby kompilator napotykając switch'a robił konwersję zmiennej niejawnie do stringa?

21
WWW / Odp: Eu07.pl w wersji mobilnej?
« dnia: 14 Stycznia 2017, 14:50:53 »
Tapatalk - ZTCP padło kiedyś na forum, że do SMF albo niema plugina, albo jest tak zabugowany, że bezużyteczny. Coś się zmieniło na chwilę obecną?

22
Bieżące kolejowe / Odp: Malowanie
« dnia: 14 Stycznia 2017, 14:46:35 »
Wyglądają jakby od sąsiadów ze wschodu albo południa.

23
Na warsztacie / Odp: Sterowanie ruchem przez zewnętrzną aplikację
« dnia: 14 Stycznia 2017, 12:43:03 »
Odnośnie przekazywania informacji pomiędzy aplikacjami/komputerami. O ile na jednej maszynie fizycznej między różnymi aplikacjami można wykorzystać mechanizm stosowany w D-Bus (który nawet ma porta na winde), to przy sieci trzeba po prostu znaleźć albo coś podobnego, ale sposób na tunelowanie D-Bus.

24
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Stycznia 2017, 12:31:02 »
Nie da się tego zestawu else-if'ów przerobić na switch-case?

25
Na warsztacie / Odp: Sterowanie ruchem przez zewnętrzną aplikację
« dnia: 13 Stycznia 2017, 12:25:13 »
@Paul: a czy Testowo dało by się do tego modyfikować? IMO pulpit kostkowy wydaje się być bardziej elastyczny w konstrukcji (zarówno w pamięci komputera jak i namacalnego pulpitu dla chętnych) i podpięciu do symka jako źródła danych o ruchu pojazdów.

26
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zamykanie SSP na przejeździe kat. B
« dnia: 11 Stycznia 2017, 20:58:19 »
Każda SSP posiada co najmniej powtarzacz, znajdujący się u dyżurnego zarządzającego odcinkiem na którym przejazd się znajduje. Nowsze posiadają zdalne sterowanie z komputera znajdującego się u tegoż dyżurnego, jednak pozwala ono na logowanie pracy, detekcję i sygnalizację usterek, zerowanie SSP, wyłączenie z działania oraz zezwolenie na sterowanie miejscowe (przez uprawnioną osobę w szafie/kontenerze przy przejeździe), nie da się zdalnie uruchamiać ostrzegania/zamykania rogatek. Przejazd z wyłączoną SSP, jeżeli nie posiada ToP (tak, nie każdy przejazd z SSP jest osłonięty ToP'em) należy ująć w rozkazie O, a jeśli nie ma takiej możliwości (pociąg już jest na odcinku) radiotelefonicznie ostrzec drużynę pociągową.

27
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Stycznia 2017, 14:39:30 »
Jak na teraz to odkryłem, że mi ktoś włączył hamulec awaryjny w wagonach.
Proponuję sprawdzić, czy aby ta zmienna/flaga jest inicjalizowana do właściwej wartości. Jeśli nie, trzeba prześledzić ścieżkę od parsera. Jeśli tak, to trzeba sprawdzić, czy od inicjalizacji do startu symulacji coś jej nie nadpisuje.

28
Odnośnie terenu, od stacji Stryszów do stacji Sucha Beskidzka, w związku z budową zbiornika retencyjnego Świnna Poręba teren zmienia się od lat... 40? We wtorek przejechałem się krajówką od Zembrzyc do Wadowic, pod zaporą już jest trochę wody (stawy przykryte, jak ktoś zna okolicę).

29
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Grudnia 2016, 18:17:56 »
W ustawieniach kompilatora upewnij się, że nie ma optymalizacji na szybkość (-Ocyfra), zostaw ew optymalizację na rozmiar kodu (-Os). Jeśli dalej będą problemy, wyłącz też optymalizację na rozmiar.

  Dodano: 14 Grudnia 2016, 19:51:26
Jeśli to się uda, to będziemy potem szukać gdzie rzutować z volatile: http://stackoverflow.com/a/2219839

30
Jest jeszcze taka opcja, by zajumać skądś sprawny balans i na jego miejsce wmontować ten uszkodzony i niech się inni martwią :P.
To już lepiej od razu cały Hasler podmienić, tylko przebieg ustawić odpowiedni ;D (co na marginesie jest rzeczą niezwykle prostą)...

Zapominacie o numerach seryjnych...

Strony: [1] 2 3 ... 36