Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - przem710

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21
61
Tak z tego co wiadomo była to prawdopodobnie jazda na widoczność. Niestety łuk i kiepska widoczność a także pewnie brak znajomości szlaku zrobiły swoje.

Wiadomość nic nie wnosi do tematu, to są same domysły. Do tego brak przecinków, drugi raz prosił nie będę o poprawne pisanie.
adsim

62
Po 5 rano ściągnęli wagony obu składów, chwilę przed 7 przeprowadzono próbę ściągnięcia EU07 z węglarki za pomocą lin oraz "Kołomny". Operacja nieudała się, wyciągnięto tylko jeden wózek z EU07. Muszą użyć dźwigu by ściągnąć "siódemkę" z węglarki.

Pisz staranniej.
adsim

63
Lokomotywa odbyła pierwszą służbę 27 lipca, czyli cztery dni temu :(

64
Galeria zdjęć na szybko

http://www.stacjatczew.cba.pl/categories.php?cat_id=79

Pierwszy raz widziałem coś takiego, masakra. Wyciągali maszynistę, który był zakleszczony.
Prawdopodobnie skład z EU07-206+SM42-2431 przejechał sygnał "stój" na SBL, zaraz za łukiem stał skład PKP Cargo na którego najechał. Dlatego zniszczenia są tak duże, maszynista zobaczył węglarki w ostatniej chwili.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Sierpnia 2013, 15:28:59 »
Cytuj
Ten zakres moderny tyczy się pierwszej partii (5 szt.), te miały być modernizowane do obsługi składów do 160km/h, jeśli jest tak jak Covalus pisze to można napisać do PR żeby zostawili chociaż jedną w zielonym sweterku.

Tylko w jakim celu, są zielone będzie zółte czoło. Miłośnicy dostali co chcieli.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Sierpnia 2013, 13:14:25 »
Przecież te maszyny już są w PR ;)

68
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Sierpnia 2013, 10:47:15 »
WAM Kamieniec Ząbkowicki.

70
Tabor kolejowy / Odp: Zagadkowe ET22/201E
« dnia: 19 Lipca 2013, 08:51:12 »
W ruchu planowym w Lotos Kolej jest od połowy maja.

71
Tabor kolejowy / Odp: EU07-047 po NG w ZNTK Oleśnica.
« dnia: 08 Lipca 2013, 09:14:53 »
W weekend odwiedziła Pomorze.

Benek

72
Bieżące kolejowe / Odp: EU07-001 i EU06-01
« dnia: 29 Czerwca 2013, 21:21:35 »
Dziś jeszcze stała w Czechowicach.

73
Bieżące kolejowe / Odp: EU07-001 i EU06-01
« dnia: 23 Czerwca 2013, 20:03:38 »
No ale po co mieli by ją naprawiać?

75
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 15 Czerwca 2013, 13:51:18 »
Na pewno zastanowiłbym się nad tym, aczkolwiek narzekania zawsze były, są i będą kwestia tego kto jak na to patrzy. Tyle że prywatne ciężarówki a państwowy tabor kolejowy to jednak dwie dość odmienne kwestie.


76
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 15 Czerwca 2013, 13:05:07 »
Cytuj
Generalnie uważam, że MK nie powinni mieć w ogóle głosu co do tego, jak dana spółka ma malować lokomotywę

A mają duży wpływ? Biegają na lokomotywownie i błagają pomalujcie mi tą siódemkę? Myślę że taki miłośników nikt nie traktuje poważnie. Część inicjatyw podejmują sami pracownicy oczywiście jakiś tam wpływ MK jest na pewno, ale żeby zabraniać prawa głosu? Poprzedni ustrój już dawno się skończył.   

Jeszcze raz powtórzę kilka lokomotyw w innej kolorystyce na ponad 200 w barwach IC nikomu nie zaszkodzi, a przynajmniej banda "mikoli" się ucieszy. Może przy okazji jacyś kolejarze przypomną sobie stare dzieje, może część pasażerów pomyśli "o chyba gdzieś już taką lokomotywę widziałem, fajnie", może wzbudzi to kogoś zainteresowanie.

Natomiast co zmieni kolejna lokomotywa w barwach IC? No nic poza zachowaniem standardu malowania. W zasadzie po co pomalowali EP08-007, po co EP07-361 domalowali żółte pasy, po co 338 i 442 mają malowanie fabryczne?

Panowie trochę zrozumienia dla innych.

77
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 15 Czerwca 2013, 10:38:57 »
Cytuj
EU40 ma trochę racji i to jest niepodważalne. Do tego, nie wiem czemu te żółte czoła tak bardzo cieszą większość miłośników kolei. Wiem, że przypominają jakiś tam miniony okres ale czy nie lepiej aby pomyśleć nad prawdziwymi historycznymi malowaniami? Pierwowzorami? Nie chcę zostać zrugany przez kogokolwiek więc zaznaczę, że nie neguję tylko zadaję pytanie.

Ja nie rozumiem natomiast pesymizmu z waszej strony, przecież nikt nie każe pomalować wszystkich lokomotyw, a jedynie jeden egzemplarz i to bez żadnych dodatkowych kosztów bo i tak lokomotywa musi zostać pomalowana. Inne malowanie historyczna? Mamy przecież EU07-173, EU07-338, EU07-442. Jakby nie patrzeć "żółte czoła" panowały kilkanaście lat i nie tylko na EU07 ale na wielu seriach które poruszały się po polskich szynach, więc jak takiego malowania nie można nazwać historycznym?

Parowozy? Nie mam nic przeciw, tylko że historia kolei w Polsce to nie tylko parowozy, niestety bardzo często się o tym zapomina.

Wprowadzenie do służby jednej lokomotywy z "żółtym czołem" nikomu nie zaszkodzi, nie spowoduje gigantycznych kosztów itp. Maszyna po prostu będzie, więc tym bardziej nie rozumiem narzekań. 


78
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 14 Czerwca 2013, 07:15:25 »
Cytuj
EP08-007 to już dogorywa, więc byle do wyjeżdżenia kilometrów i nie będzie już pomarańcza. Nie będzie też w sumie wozu.

Skąd ta pewność? Może być zachowana dla pokoleń, niekoniecznie w czynnym stanie.

Cytuj
Ale problem z tym wszystkim polega na tym, że mimo iż wozy mają historyczne barwy, w dalszym ciągu podlegają pełnej eksploatacji

Nie widzę w tym problemu, pod warunkiem że jest to robione z głową. Np w Niemczech mamy kultową serię 103 które już ponad 10 lat temu została wycofana z ruchu. Mimo to kilka maszyn w barwach historycznych można spotkać z planowymi składam, mało tego ostatnio jedna z maszyn przeszła nawet rewizję i dalej śmiga. Mają całą masę historycznych maszyn które mogę prowadzić pociągi specjalne a u nas?

Dobrym przykładem jest EU06-01, sprawny eksponat który co jakiś czas gdzieś pojedzie tak właśnie powinno być. Tak naprawdę mamy co zachować w stanie czynnym tylko problemem są pieniądze.

EP03-01 - Chabówka, nieczynna ale zakładam że jest kompletna.
EP05-23 - Oczekuje naprawy okresowej na Warszawskim Grochowie, z tego co wiem w jest w pełni sprawna utrzymywana przez pracowników IC. Co jakiś czas ja odpalają, tyle że nigdzie nie może pojechać.
EU06-01 -  Czynny eksponat w Chabówce
ET21-57 - dogrywa w Jaworznie, stan nieznany.

No i to było by na tyle, tak wygląda "dziedzictwo" polskiej trakcji elektrycznej, z lokomotywami spalinowymi jest jeszcze gorzej. Historia to nie tylko parowozy, tutaj dobrym przykładem jest Wielka Brytania gdzie w zeszłym roku zorganizowano "Paradę lokomotyw spalinowych na kolei SVR", same muzealne dobrze zachowane maszyny które poradziły pociągi specjalne. Tymczasem w Polsce dba się tylko o parowozy, które i tak są w słabej kondycji co było widać na paradzie.

Dlatego cieszmy się że są takie inicjatywy jak "żółte czoło" przynajmniej coś się dzieje.


79
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 13 Czerwca 2013, 21:09:09 »
Fajna inicjatywa, pewne urozmaicenie zawsze się przyda.

80
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 10 Czerwca 2013, 12:04:28 »
Ta EU07-1530 jest już ukończona?

81
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacja ET40
« dnia: 07 Czerwca 2013, 17:38:32 »
Czy to ważne gdzie? Najważniejsze że zachowają jeden egzemplarz w stanie kompletnym.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacja ET40
« dnia: 06 Czerwca 2013, 19:25:40 »
Wszystko fajnie, lecz dlaczego ma ona stać w Pyskowicach skoro na same słowa "ET40" przychodzi na myśl Bydgoszcz? Dlaczego właśnie nie ona?

A gdzie miała by stać w Bydgoszczy?

83
Bieżące kolejowe / Odp: EN57 Kolei Dolnośląskich Na Mazowszu?
« dnia: 27 Maja 2013, 20:44:00 »
W zeszłym roku złapałem EN57-920 na stacji Warszawa Wschodnia, na obiegu IR Prosna.

http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=337

84
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 19 Maja 2013, 10:14:50 »
Gama cały czas śmiga z pociągami dla Lotosu, często ją widuję.

On/ona/ono widuje, ja widuję.
Benek

86
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 09 Maja 2013, 12:45:20 »
Wczoraj do Redy "gagarin" M62Y-0375A w bardzo ciekawym malowaniu.

http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=327
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=328

Wcześniej ten skład był prowadzony przez równie ciekawą lokomotywę M62-1286
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=279 

87
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 08 Maja 2013, 20:43:01 »
Gama wraca do testów w Lotos Kolej, przed chwilą minęła Tczew jadąc w kierunku Gdańska.

88
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 06 Maja 2013, 10:06:10 »
Odnowiony jest również ST43-302.

89
Bieżące kolejowe / Odp: Parada Parowozów'13
« dnia: 03 Maja 2013, 19:20:40 »
Parada była opóźniona o 55 minut, ale to akurat nie było takie złe może trochę zmarzłem lecz w miłym towarzystwie było całkiem OK. Największym minusem było skrócenie trasy parady, szkoda że nikt o tym nie poinformował wcześniej. W prawdzie poczułem ten "klimat" ale musiałem zmienić miejscówkę co kosztowało utratę dobrego miejsca, niestety inne miejsca również były już dawno zajęte. Najbardziej współczuje osobom które były "za górką" a było ich całkiem sporo one straciły najwięcej.

Wniosek na przyszłość to wybrać się autem, połapać pociągi Retro gdzieś na trasie to chyba najlepsze rozwiązanie.

90
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 19 Kwietnia 2013, 19:25:12 »
Nowy harmonogram testów.

http://postimg.org/image/ie2q53r51/

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21