Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - przem710

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21
31
Bieżące kolejowe / Odp: SU42 w żółtym malowaniu.
« dnia: 25 Grudnia 2013, 21:37:42 »
W Chojnicach czy Chojnowie? Jeszcze dwa miesiące tamu tam stała. Być może coś przy niej grzebią w hali lub została przetransportowana do Krzyża tam gdzie stacjonują inne złomy. Dobrze sprawdziłeś, stała po lewej stornie hali patrząc od wjazdu z zachodniej strony.

32
Bieżące kolejowe / Odp: SU42 w żółtym malowaniu.
« dnia: 24 Grudnia 2013, 16:11:54 »
Sprawnego już nie ma. Ostatnia była SU42-533 która przeszła rewizję 31.07.2013 w Chojnicach.

Przed NR http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=27
Po NR http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=496


Pozostały tylko odstawione maszyny. W Chojnicach stoi SU42-501.

33
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 17 Grudnia 2013, 17:32:14 »
Dragon nr 2 w akcji

34
Tabor kolejowy / Odp: Różnice wyglądu między EP07 a EU07
« dnia: 15 Grudnia 2013, 18:37:41 »
Ja nie wiem co Ty wiesz, pytasz więc odpowiadam ;)

35
Tabor kolejowy / Odp: Różnice wyglądu między EP07 a EU07
« dnia: 15 Grudnia 2013, 18:30:21 »
EP07 nie jest równa EP07 ;)

-EP07 z numeracją powyżej 1000 tzw. "budynie" różnią się przede wszystkim brakiem kranów sterowania wielokrotnego. 
-EP07 numery 1006, 1014, 1049 oraz 1067 posiadają zmienione czoła (dwie szyby) oraz pulpity sterownicze (oraz 1020).
-Do tego wymienione już EP07P "papugi", posiadają wyświetlacze relacji oraz inny układ rolet.

36
Mam pytanie, jaki jest powód alokacji EN57 w barwach Kolei Wielkopolskich do spółki Przewozy Regionalne?


Może napisz coś więcej?

37
Bieżące kolejowe / Odp: EP09-028 w nowej okleinie.
« dnia: 05 Listopada 2013, 19:10:09 »
W tych barwach będzie "błądzić" po całym kraju około 3 miesięcy.

38
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 26 Września 2013, 17:45:37 »
Ani dla Pesy, ani dla Newagu to wcale nie jest takie proste zbudowanie takiego składu. Powyżej pewnych prędkości trzeba spełniać wiele różnych norm by otrzymać chociażby certyfikat TSI. Naszym życzę jak najlepiej, ale trzeba mieć na uwadze że jeszcze wiele przed nami.

39
Bieżące kolejowe / Odp: Powrót serii ET42 na polskie szlaki
« dnia: 24 Września 2013, 20:07:29 »
Zielona czy niebieska?

40
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 24 Września 2013, 17:02:01 »
Ktoś planuje łapać po drodze? Ja spróbuję w Tczewie, o ile pojedzie w planie.

41
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 24 Września 2013, 06:48:40 »
Prawdopodobnie dziś Pendolino ma jechać do Trójmiasta na Trako, czy ktoś zna szczegóły?

42
Bieżące kolejowe / Odp: Targi TRAKO 2013
« dnia: 20 Września 2013, 07:51:28 »
Tabor który pojawi się na Trako:
-Griffin
-Gama
-Vectron
-Dragon
-Impuls
-Elf
-Pendolino
-G6
-Gravitta 15BB
-ST48
-Flirt dla Łodzi
-Piętowy KISS

43
Bieżące kolejowe / Odp: MaSzyna w Lubelskim Zakładzie PR.
« dnia: 18 Sierpnia 2013, 15:43:25 »
Przecież taki zakład też może pójść na rękę twórcom, pozwolić na na wykonanie dokładnych zdjęć taboru oraz wnętrza na dźwiękach kończąc. Możliwości jest wiele.

44
Skład w Tczewie miał 80 minut opóźnienia.

45
Bieżące kolejowe / Odp: Parowozjada w Chabówce 2013
« dnia: 16 Sierpnia 2013, 09:45:51 »
"Elektryk" też ma coś w sobie czego nie ma parowóz ;)

46
Bieżące kolejowe / Odp: Parowozjada w Chabówce 2013
« dnia: 16 Sierpnia 2013, 08:42:45 »
Niestety w tym roku nie dam rady, ale będzie grupa osób z forumkolejowe.pl podobnie jak w zeszłym roku patronujemy Parowozjadzie. Więc śmiało możesz się do nich przyłączyć.

47
Bieżące kolejowe / Odp: Parowozjada w Chabówce 2013
« dnia: 15 Sierpnia 2013, 20:32:07 »
Trzeba doceniać takie imprezy, sam byłem w zeszłym roku na Parowozjadzie. Lecz niestety EU07-483 ma rację, mają taki a nie inny charakter i niestety nie da się tego zmienić. Przynajmniej jest na co popatrzeć.

http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=258

48
Bieżące kolejowe / Odp: Parowozjada w Chabówce 2013
« dnia: 15 Sierpnia 2013, 19:47:45 »
Tak samo jak Wolsztyn, zapomniałeś wspomnieć o Irku ;)

49
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 15 Sierpnia 2013, 19:45:38 »
Poza tym Pendolino czeka szereg testów poza torem doświadczalnym, np Pętla Grybowska oraz trasa do Olsztyna. To wszystko musi trwać, a hala to najmniejszy problem. Zapewne uda się szybciej wprowadzić do eksploatacji testowej jakieś egzemplarze. Może nawet już za rok będzie można się tym przejechać. Od momentu dostarczenia pierwszego husarza do planowej eksploatacji minął rok.

50
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 13 Sierpnia 2013, 07:38:58 »
Spokojnie, myślę że każdy jeszcze zdąży się napatrzeć na ten wynalazek, najbliższa okazja podczas Trako w Gdańsku. 4 dni wystawowe to sporo czasu.

51
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 12 Sierpnia 2013, 12:52:03 »
Ciekawi mnie czy ta siódemka z tym żółtym czołem zjawi się kiedyś u mnie w Staszowie na objazdowym TLK Monciak - Krupówki. Jak na razie, nic w malowaniu zielonym (tradycyjnym) się nie zjawiło - wszystko co jechało, jechało w barwach IC-ekowskich.

Mało prawdopodobne, ten obieg obsługują zwykle gdyńskie maszyny.

52
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 09 Sierpnia 2013, 17:37:49 »
Nie mój drogi w Polsce maszyna będzie oznaczona jako ED91.

Dowód: http://coders.cba.pl/icinfo/wp-content/uploads/2013/03/ct_12_zm_14.pdf

Tylko co z tego skoro na pudle skład ma naniesione oznaczenia ED250-001. Widać to na filmie ze strony http://tvp.info/informacje/biznes/pendolino-mknie-do-polski-glownie-noca/12045642#.UgPdifwWZ_4.facebook (od 0:23 do 0:27). Kolejny raz wychodzi "oznaczeniowy" bałagan na polskiej kolei. Do tego oczywiście EVN z serią 237.

Cytuj
Nie rozumiem po co kłócicie się o oznaczenie w wersji starej PKP, jak ta wersja stara PKP nie jest już obowiązującą. Oznaczenie w stylu EN57, czy EU07 jest oznaczeniem pomocniczym i co sobie przewoźnik zażyczy, tam może być. Więc nie przywiązujcie wagi do ramek typu "94-99 - zespoły o dowolnej liczbie wagonów, lecz na napięcie inne niż 0,8kV i 3kV". Równie dobrze może być tam ED milion 01.

Ja nie rozumiem dlaczego się nas czepiasz, przecież nie kłócimy się a rozmawiamy. W dodatku nie snujemy hipotez tylko omawiamy fakty. Mi obojętnie czy będzie to ED250 czy cokolwiek innego, nie ma to żadnego znaczenia. Zauważyłem takie oznaczeni i o tym informuje czy to coś dziwnego?

53
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 09 Sierpnia 2013, 13:11:19 »
Pendolino to ETR-610.

Zagada się, lecz w Polsce maszyna będzie oznaczona ED250. Pierwszy skład otrzymał już oznaczenie ED250-001.

54
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 09 Sierpnia 2013, 11:05:02 »
Cytuj
250 zapewne od Vmax, której i tak u nas nie rozwinie :D Ach, ta propaganda...

Nie mów hop, kiedyś taki czas nadejdzie.

Cytuj
Skoro nie mieli możliwości dopasowania do oznaczenia, to dali 250. W sumie ja spodziewałem się innego oznaczenia.

Oznaczenie ED98 spełniało by kryteria dla tego pojazdu.

55
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 09 Sierpnia 2013, 09:01:41 »
Ja dodam tylko informacyjnie, Pendolino będzie nosiło oznaczenie serii ED250. 

56
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 05 Sierpnia 2013, 15:18:36 »
"Zeza" dostała w 2003 roku podczas NG w Nowym Sączu, wtedy też otrzymała oznaczenie EP.
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/index.php?nav=lok&typ=1&seria=3&lok=263&numer=174

57
Bieżące kolejowe / Odp: EP07 z żółtym czołem!
« dnia: 05 Sierpnia 2013, 12:59:49 »
Wersja finalna http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/index.php?nav=foto&id=6389 . Czarne obwódki reflektorów jak za czasów ZNTK Lubań Śląski.

58
Szlak został udrożniony dziś w nocy. EU07-206 udało wstawić się na tor i około godziny 15 wyruszyła wpięta w pociąg ratunkowy została zaciągnięta do Zajączkowa Tczewskiego. Około godziny 21 również SM42-2431 została ściągnięta przez pociąg ratunkowy do Zajączkowa Tczewskiego, dodam że "stonka" nadal jest wbita w węglarkę. Wieczorem po ładowny skład tłucznia który brał udział w wypadku przybyły M62-1286 oraz M62Y-375A spółki WAM.

59
Cytuj
Zaczął hamować ze 150m przed końcem cargowskiego pociągu. To zdecydowanie za mało. Nie wiem jakie mieli brutto ale z tej odległości nie mieli szans żeby się zatrzymać.

Wydaje mi się że jednak zaczął hamować jeszcze później, masa składu wynosiła 2900 ton.

60
Cytuj
Najechanie nastąpiło przy niedużej prędkości. Lokomotywę EU07 ekipa pociągu ratunkowego miała wstawić na tor bez użycia dźwigu.

Tak też próbują, akcja trwa nadal.

Cytuj
Ten zakręt jest bardzo ostry i utrudnia ewentualną reakcję, dorzućmy do tego drzewa i tam jest chyba Vmax 40km/h od podg Górki prawda ?

Tam jest Vmax chyba 60km/h. Ten łuk jest fatalny, i tak jak wypomniałeś bardzo zakrzaczony. Tutaj widok na łuk zimą: http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=202. Ogólnie na obwodnicy znajdują się dwa takie łuki, ten już wcześniej wspominany oraz drugi zaczynający się na wyjeździe z górek i biegnący do wiaduktu z drogą 91 http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=243. Gdy mamy lato widoczność jest bardzo słaba ze względu  na zieleń. Do tego w godzinach wieczornych mam jazdę prosto pod słońce http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=408

Reg. obowiązki 16.
Proszę poprawić.
Benek

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21