1
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 28 Maja 2016, 10:56:05 »
Zdradzisz jakieś szczegóły odnośnie przydziału, dotarły mnie słuchy o Lotosie (2-3 sztuki).
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A w ogóle sprzedają loki serii EP, bo jak narazie są to same EU.
Ostatnia czteroczłonowa Bipa stacjonuje w Chojnicach i jest spotykana w Turze na Hel. Jest też dwusekcyjna, obydwie spotkasz właśnie w okolicach linii helskiej.
@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.
To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.
Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.
Nie rozumiem za bardzo polityki taborowej PKP Intercity. Zamiast sprzedawać obecne jeżdżące siódemki o typie 4E, które mają już co niektóre grubo ponad 40 lat (jak na przykład numery -005, 015,-030 czy chociażby -038) to sprzedają siódemki z "młodszego pokolenia" typu 303E
I chyba będą pierwsze prywatne wersje 303e w ruchu. :)
Mnie się wydaję trochę dziwne... Słyszałem, że Cargo czeka na decyzję UOIK w sprawie wykupienia spółki Lotos Kolej, a oni kupują nowe lokomotywy.
Dlaczego tak im zależy na tym aby zastąpić nimi traxxy?
Ale 34 lokomotywy tej serii Lotos Kolej ma już na własność.
Na lokomotywach wciąż odpowiednio są też loga STK i CD Cargo, sam niemal codziennie widzę jakąś skodę od nich na Brochowie.
Mam pytanie co odnośnie zamówienia Dragonów przez LOTOS KOLEJ-czy wie ktoś może, czy te 6 sztuk E6ACT zastąpi obecne Bombardiery Traxx E186/E483 we flocie LK czy będą tylko uzupełnieniem floty o kolejne "woły robocze"? Z Góry Dziękuję za info.
Cóż się tam stało i gdzie dokładnie?