Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - przem710

Strony: [1] 2 3 ... 21
1
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 28 Maja 2016, 10:56:05 »
Zdradzisz jakieś szczegóły odnośnie przydziału, dotarły mnie słuchy o Lotosie (2-3 sztuki).

2
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 17 Listopada 2014, 13:46:33 »
A w ogóle sprzedają loki serii EP, bo jak narazie są to same EU.

Fakt, aczkolwiek EP też poszły (183, 185, 187). Nie ma co się łudzić nie będą naprawiać żadnego z tych złomów, ja przynajmniej w to wątpię. Już niedługo pojawią się Pendolino, Flirty i Darty, a zatem znaczna część siódemek będzie zbędna. W zasadzie powinny pozostać ex. Budynie oraz trochę zwykłych siódemek które ma jeszcze kilka rewizji do przebycia. Dokładnie dwa lata temu PKP Intercity podało plan taborowy który zakłada że do 2020 roku PKP IC będzie posiadało 120 lokomotyw o prędkości do 125 km/h, obecnie jest to około 250 z czego 100 oczekuje napraw (P4, P5).

Ten sam plan zakłada również "utrzymać na takim samy poziomie liczbę lokomotyw manewrowych oraz lokomotyw, które mogą jeździć 160 km/godz. i szybciej".
EP09 - 46 sztuk
EU44 - 10 sztuk
EU07A -  3 sztuki
111Db - 10 sztuk
Zmodernizowane SM42/SU42 - 20 sztuk

Zatem trochę im maszyn zabraknie. Pozostanie kwestia serii EP08, ale tu sprawa jest prosta. Ósemki zwyczajnie przechodzą na emeryturę, do końca 2015 roku w służbie pozostaną 2 sztuki. Dłuższą perspektywę ma przed sobą jedynie 009.

3
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 12 Listopada 2014, 09:31:42 »
Cześć tych loków już sprzedano, będą to pierwsze 303E u prywaciarzy.
http://www.intercity.pl/pl/dokumenty/przetargi/rok%202014/Sprzeda%C5%BC%2010%20lokomotyw%20%2824-07-2014%29/10%20lokomotyw.pdf

Kolejne są w trakcie procedury przetargowej.
327, 403, 423, 437, 458 , 460, 465, 467, 469, 473, 484, 493, 499, 512

4
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony piętrowe Bhp (stacjonowanie).
« dnia: 08 Września 2014, 15:54:50 »
W zasadzie dwuczłon przeszedł rewizje wiosną 2012 więc teoretycznie powinien się pojawić w tym roku na torach, lecz tak się nie stało.

5
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony piętrowe Bhp (stacjonowanie).
« dnia: 08 Września 2014, 07:43:47 »
Ostatnia czteroczłonowa Bipa stacjonuje w Chojnicach i jest spotykana w Turze na Hel. Jest też dwusekcyjna, obydwie spotkasz właśnie w okolicach linii helskiej.

Nie ma jednej tylko dwie czterosekcyjne. Bipa dwusekcyjana w tym roku nie wyjechała na szlak. Obecnie na Turze nie ma już żadnych wagonów.

6
Minutą ciszy możesz uczcić ofiary kastratory a nie lokomotywę, chyba że tym wpisem próbujesz wywołać burzę.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 11 Lipca 2014, 08:01:28 »
W zasadzie każdy producent wyprodukuje taką lokomotywę, kwestia zamówienia. Dla przykładu Simens wyprodukował już taką maszynę. To duńska seria EG3100, odmiana niemieckich DB 152.

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1404938#.U798vUA_gd4

8
Bocznica / Odp: EU07-021/EP07-1012
« dnia: 09 Czerwca 2014, 07:09:41 »
Otwórz google wpisz EU07-021, wybierz grafikę ;)

Autor doskonale zna tę metodę. Pyta o prywatne zdjęcia, których nie ma w sieci. Bocznica.
Benek

9
Bieżące kolejowe / Odp: DART z Pesy dla Intercity
« dnia: 23 Maja 2014, 13:30:05 »
Fakt godny uwagi to że ów Dart ma zacząć kursować już w przyszłym roku, realne? Wątpię. Kolejną ciekawostką jest ogólna nagonka na Pendolino, nie ma znaczenia jaką gazetę otworzysz a niemal na pewno przeczytasz o wielkiej porażce jaką jest Pendolino.

Moim zdaniem obojętnie co by nie zrobiono to i tak będzie źle, taki mamy naród który zna się na wszystkim i co gorsza nie potrafi odszukać choćby najmniejszego pozytywu negując każdą decyzje. Będzie Dart i zobaczycie, będą pisać o bublu awaryjności itp, chyba że Pesa naprawdę stanie na wysokości zdania, ale biorąc pod uwagę czas realizacji kontraktu wszystko może się zdarzyć.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Kary dla Alstom?
« dnia: 07 Maja 2014, 11:54:25 »
Sytuacja podobna do tej z EU11 oraz EU43, wtedy PKP spierało się z ADTrainz wprawdzie chodziło inne rzeczy, ale strony wzajemnie spierały się o niedotrzymanie warunków umowy. Wszystko skończyło się jak wiemy unieważnieniem kontraktu, chociaż było kilka wariantów rozwiązania sporu PKP nigdy nie zakupiło tych lokomotyw.

Poprosimy o przecinki (Regulamin, obowiązki 10).
Quark-t

11
Też to zauważyłem, wczoraj na TLK Pobrzeże do Kołobrzegu warszawska EP09-018 natomiast do Krakowa również warszawska EP09-010. Wychodzi na to że Warszawa przejęła TLK Pobrzeże czyli rodzynek już tak często nie będzie pojawiał się na pomorzu ewentualnie na z Norwidem. Ktoś dysponuje nowymi obiegami?

12
@przem710 najlepiej by było oczywiście zrobić zdjęcia na tekstury wraz z wymiarami, ale jeśli nie masz takiej możliwości, to podglądowe również mile widziane. Najlepiej obu kabin. Bym mógł wyszczególnić ich różnice.

Dobra niczego nie obiecuje, będzie okazja spróbuje.

13
Cytuj
To się coś nie zgadza. 22 marca jechała na Pobrzeżu od Krakowa do Gdyni. Tego samego dnia wróciła jeszcze z Gdyni do Warszawy na Neptunie. 23 marca powinna wrócić na Neptunie do Gdyni, a następnie na Pobrzeżu do Krakowa.

22 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-003
22 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-046
22 Marca Gdynia - Warszawa EIC Neptun -> EP09-009
23 Marca Gdynia - Kraków EIC Norwid -> EP09-046
23 Marca Gdynia - Kraków TLK Pobrzeże -> EP09-005
23 Marca Kraków - Gdynia TLK Pobrzeże -> EP09-030

Przy okazji, poluję na EP09 numery 003, 006, 010, 021, 034 jak by ktoś coś wiedział będę bardzo wdzięczny.

Cytuj
Ja jeszcze raz powtórzę odnoście tej jedynej epoczki 046 z kabiną w skórze 104eb. To jedyny taki egzemplarz jeszcze jeżdżący w takim stanie. Jedyna, która się uchowała (była jeszcze 045, ale po przejściu modernizacji wiadome, kabin nie zachowano). Więc proszę mieć na uwadze gdy tylko nadarzy się okazja i będzie to możliwe sfocić jej obie kabiny. Bo jak jak już jako ostatni egzemplarz trafi do modernizacji po kabinach zostaną wspomnienia i wykonanie dedykowanego pojazdu będzie wymysłem wyobraźni niż stanem rzeczywistym.

Chętnie bym pomógł ale w Tczewie skład zazwyczaj zatrzymuje się na około minutę, potrzebujesz dokładne zdjęcia kabiny na tekstury czy poglądowe?


15
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 20 Marca 2014, 09:22:38 »
004 jest już gotowy czeka na odbiór. Dziś w nocy miał przechodzić testy na V-Max 160, być może już w przyszłym tygodniu pojawi się w Szczecinie.

16
Potwierdzam leci z Neptunem do Gdyni, czyli wypada powrót z Pobrzeżem.

17
Zagada się wczoraj wracała Neptunem do Warszawy
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=630

Czyli wychodzi na to że dziś z Neptunem poleci do Gdyni.


18
Tego do końca nikt nie wie, ale obstawiam że 046 powróci ujednolicona z innymi EP09.

19
To już ostatki dla tej lokomotywy przed NG.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywy na sprzedaż
« dnia: 28 Lutego 2014, 19:36:14 »
Cytuj
Nie rozumiem za bardzo polityki taborowej PKP Intercity. Zamiast sprzedawać obecne jeżdżące siódemki o typie 4E, które mają już co niektóre grubo ponad 40 lat (jak na przykład numery -005, 015,-030 czy chociażby -038) to sprzedają siódemki z "młodszego pokolenia" typu 303E

A jednak to dobre posunięcie, nie wszystko jest tak oczywiste jak się to wydaje. Zarówno 005, 015, 030 są w o wiele lepszym stanie niż 424, która została odstawiona w połowie 2006 roku czyli niemal 8 lat temu. To kawał czasu i na pewno w jakimś stopniu odbiło się jej stanie.

Cytuj
I chyba będą pierwsze prywatne wersje 303e w ruchu. :)

Na pewno :)

21
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 12 Lutego 2014, 08:05:40 »
Dla ciekawskich jak działa mechanizm pochłaniania energii, to jednoznacznie obrazuje że każdy elf jest bezpieczniejszy od EN57 


22
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 10 Lutego 2014, 08:39:18 »
Pechowa jednostka ta 27We-009, to właśnie ona wykoleiła się w tunelu przy przystanku Warszawa Lotnisko Chopina.

23
Bocznica / Odp: możliwy powrót EW58 na szlaki SKM Trójmiasto
« dnia: 08 Lutego 2014, 19:09:58 »
Nawet jeżeli przejdą P5 zostaną "upodobnione" do zmodernizowanych EN57, czyli zapewne asynchrony i nowa czoła. Nie ma co się łudzić, EW58 w obecnej formie nie powrócą. 

25
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 24 Stycznia 2014, 07:17:21 »
Mnie się wydaję trochę dziwne... Słyszałem, że Cargo czeka na decyzję UOIK w sprawie wykupienia spółki Lotos Kolej, a oni kupują nowe lokomotywy.

Zamówienie na nowe dragony składano w 2012 roku, wtedy sytuacja była nieco inna.

Cytuj
Dlaczego tak im zależy na tym aby zastąpić nimi traxxy?

Ponieważ są od nich lepsze, bez trudu dragony biorą 4000 ton. Na traxxach ciągają do max 3000 t.

Cytuj
Ale 34 lokomotywy tej serii Lotos Kolej ma już na własność.

Obiło mi się to o uszy, w przyszłym tygodniu dowiem się czegoś więcej.

Cytuj
Na lokomotywach wciąż odpowiednio są też loga STK i CD Cargo, sam niemal codziennie widzę jakąś skodę od nich na Brochowie.

Nawet jeżeli potwierdzi się zakup, zmiana malowania bądź zamalowanie starego logo może trochę potrwać.



26
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 23 Stycznia 2014, 07:21:40 »
Mam pytanie co odnośnie zamówienia Dragonów przez LOTOS KOLEJ-czy wie ktoś może, czy te 6 sztuk E6ACT zastąpi obecne Bombardiery Traxx E186/E483 we flocie LK czy będą tylko uzupełnieniem floty o kolejne "woły robocze"? Z Góry Dziękuję za info.

Dragonów będzie 5 o numerach 005, 006, 007, 008 i 009. Mają obsługiwać głównie trasy do Malczyc i ZWK. Docelowo Dragony mają zastąpić Traxxy E186, przypomnę że kilka z nich już w zeszłym roku wycofano z eksploatacji. E483 mają pracować dalej.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Stycznia 2014, 15:24:16 »
O ile w ogóle zostaną naprawione, SU45 ma raczej niepewną przyszłość.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 26 Grudnia 2013, 11:35:40 »
Cóż się tam stało i gdzie dokładnie?

Drobny błąd były to okolice Grudziądza http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131209/GRUDZIADZ01/131209239

30
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 25 Grudnia 2013, 21:39:39 »
Najwyżej skończy się tak jak ostatnio pod Kwidzynem.

Strony: [1] 2 3 ... 21