Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bogumil.S

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
31
Bieżące Symulatorowe / Odp: Eksporty z Blendera
« dnia: 14 Kwietnia 2009, 09:16:54 »
Dzięki.
Możesz mi jeszcze wyjaśnić co oznacza "skrzaczony"?
Daj render/screena najlepiej ;)

32
Bieżące Symulatorowe / Eksporty z Blendera
« dnia: 13 Kwietnia 2009, 19:55:04 »
Więc tak zamieszczam 4 pliki, (wszystkie to model Eu07 303E w jakiejś tam formie...):
1. (303e.3ds)  t3d -> 3ds  [programem @Ra]
2. (303e1.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt 2]
3. (303e2.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt standardowy]
4. (303e3.obj) 3ds -> obj [Blender, skrypt standardowy]

Prosiłbym o sprawdzenie czy po zaimportowaniu tego do 3ds'a i wyeksportowaniu do t3d, model jest poprawny.
Jeżeli tak to po zaimportowaniu którego pliku? (1, 2, 3, 4)?
Dziękuję

33
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 10 Kwietnia 2009, 08:30:16 »
sorry, że OT:
Cytuj
Cytat: Gumis45  08 Kwiecień 2009, 14:50:08
Co za trasa?

Hel - Zakopane. Obecnie w dziale BUGS na testach.
Czyżbyście chcieli zrobić kompletną (realną) trasę przez całą Polskę?
Jestem jak najbardziej za ;)
/OT

Fajne screeny ostatnio wpadają ;)

34
Inne niekolejowe / Odp: Nasze zwierzątka
« dnia: 21 Lutego 2009, 07:34:49 »
Można powiedzieć że tak.
Po pierwsze jest miniaturką, a po drugie jego rasa to lew(choć niektórzy mówią że angorka) ;)

35
Inne niekolejowe / Odp: Nasze zwierzątka
« dnia: 20 Lutego 2009, 12:17:31 »
Mój królik, Szaruś :) Ma już 5 lat, zdjęcia są z okresu kiedy miał ok. 8 miesięcy, i jeszcze się wszystkiego bał ;)
Mówcie co chcecie, ale przez tyle lat go obserwuję i muszę stwierdzić, że w brew pozorom, to bardzo inteligenty zwierzak.

36
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić okno w 3ds maxie?
« dnia: 11 Listopada 2008, 16:26:09 »
Ja się kręcę w 3D ale w Blenderze.
O jakie okno ci chodzi, sprecyzuj to.

37
OT: Czy ma ktoś rozpracowany każdy wpis (i każdą liczbę/tekst w tym wpisie) w *.SCN? chodzi mi głównie o układanie torów i położenie obiektów... Proszę o kontakt na Priv./OT
Pzdr

38
Bieżące kolejowe / Odp: Rzeżnicy...
« dnia: 01 Listopada 2008, 17:35:48 »
Co do loka luzem na DC - to chyba nieprawda.
Ale zdarzają się cuda, jakieś 5 lat temu to sobie brutto z byczkiem na czele stało przy 4 albo 1 peronie...
Wiem, że śmieszne ale prawdziwe.

39
Pomoc w tworzeniu / Odp: Import pliku 3DS do Autodesk 3dsmax 2008
« dnia: 21 Września 2008, 10:40:15 »
A jak z powrotem wy-exportować do T3D? (nie mam 3D Studio Max) Bo w starterze @Ra tego jeszcze nie ma :-(

40
Publikacje / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 08 Września 2008, 16:12:28 »
@Bogumil.S: mi to wygląda na brak tekstur w katalogu tego modelu kabiny, no i od kiedy nastawnik ma alphe w tym miejscu gdzie powinien być wyświetlany... Rozumiesz? :)
Rozumiesz:) to te okna mnie zmyliły ;-)

Czekam na dalszy rozwój kabiny, ale zauważyłem że, kabiny siódemki mają kolor mniej-więcej taki: 4F AE 36 (hexagonalnie)

41
Publikacje / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 30 Sierpnia 2008, 18:40:57 »
@EZT - coś mi mówi, że masz wyłączoną alfę (kanał alfa - przezroczystość). Spójrz: okna - półprzezroczyste, nastawnik - tex ma przezroczystość... Rozumiesz? :)
Pozdro 

42
Bieżące kolejowe / Odp: Ciekawostka z muzeum.
« dnia: 11 Sierpnia 2008, 22:32:58 »
Ja tą kolejką jechałem, jak byłem w przedszkolu. Ale pamiętam jak chodziliśmy po tym skansenie i oglądaliśmy "samochodo-ciuchce".  Jechaliśmy z Sochaczewa do puszczy i z powrotem, i pamiętam jeszcze jak mi się strasznie nudziło, ta wolna jazda...
Poza tym mnie w przeciwieństwie do reszty grupy, nie interesowały już "ciuchcie" tylko "zielone lokomotywy" - czyli teraz siódemki oraz "żółte z czerwonym paskiem" - epoki.  Czasami gapiłem się na "takie długie zielone" - byki z 40 wagonami na haku.

Dobra, nie przynudzam, pozdro. :)

Edit: Tak było ognisko i wycieczka po puszczy :)
--------------------------------------------
Co zdanie to :) był, więc trochę wyciąłem ;)

43
Bocznica / Wydzielone Jeszcze zdolniejszy modelarz
« dnia: 25 Czerwca 2008, 10:25:55 »
Chyba każdy modelarz (oprócz MKaczego) i większość trasopisarzy, tworzy w 3DS. Wątpię, że każdy ma oryginalną licencje, a podobno nie propagujemy piractwa!

Na forum? Tak. A to, co każdy user ma na dysku swojego kompa, to nie jest sprawa tego forum. Nie ważne jest w czym to zrobił, ważny jest efekt końcowy. To nie jest forum warezowe. Tu nie ma miejsca na publicznie rozpowszechniane komercyjnych programów. Jak dla mnie - znowu pomyliłeś pojęcia.
A mi się zdaje, że nie pomyliłem. Pomyśl czemu...

Edit: Przepraszam, ale za co ten warn?

Po co napisałeś na forum, jak na priv pytałeś i otrzymałeś odpowiedź. Za co ? Jest napisane wyraźnie.

REWIZOR



 Za obrażanie moderatora na PW.

REWIZOR

44
Bocznica / Wydzielone z Jeszcze zdolniejszy modelarz
« dnia: 25 Czerwca 2008, 10:02:04 »
Naszła mnie taka refleksja.
Chyba każdy modelarz (oprócz MKaczego) i większość trasopisarzy, tworzy w 3DS. Wątpię, że każdy ma oryginalną licencje, a podobno nie propagujemy piractwa! Czy więc ten, kto chce zachować czyste sumienie jest skazany na notatnik i gmaxa(w którym nie da się nic dobrego zrobić)?
Edit: SOry, za OT.


A ty co ?! Na jakiej podstawie oskarżasz kolegów ?!

REWIZOR

 Oczernianie userów.

45
Bocznica / Odp: Download day! (Firefox 3)
« dnia: 01 Czerwca 2008, 20:50:23 »
Dzięki :)
Polska jest druga po USA, w ilości deklaracji!!!
Zastanawiałem się, czemu Polaków tak pociąga idea wolnego oprogramowania. Doszedłem do wniosku, że odpowiedź jest prosta - pociąga nie tyle sama idea, co darmowość wytworzonych dzięki niej programów :)
Nom :)
PS: Uwaga bo Brazylia nas przegoni :)


Dziś jest ten dzień!!!!!!!!!!! Pobierajmy!

46
Bocznica / Odp: Download day! Chomik Mariuszek1970
« dnia: 01 Czerwca 2008, 17:53:15 »
LOL!
Mariusz u mnie masz kolejnego "-".
Jak przyszedłem na to forum to miałem Cię za wzór... Ale teraz już nie.

47
Bocznica / Odp: Wydzielone z "Download day! (Firefox 3)"
« dnia: 01 Czerwca 2008, 16:55:10 »
Ludzie proszę...
@Mariusz1970 - odkąd przestałeś być moderatorem, coraz bardziej Cię nie lubię.

Wydzielam.
Akvin


48
Bocznica / Odp: Download day! (Firefox 3)
« dnia: 01 Czerwca 2008, 15:17:47 »
jak uważacie że spam to sorry ;/
EDIT: qurcze nawet mi się nowa wiadomość napisałea
EDIT2:Dobra, proszę o usunięcie tego topica, bo zaraz wszyscy mnie jako trolla/spamera zapamiętają!

49
Bocznica / Odp: Download day! (Firefox 3)
« dnia: 01 Czerwca 2008, 15:17:19 »
Dobra jak chcesz, ja chciałem tylko to ogłosić, a nie zaśmiecać forum.

50
Bocznica / Download day! (Firefox 3)
« dnia: 01 Czerwca 2008, 15:13:43 »
Do wszystkich "używaczy" liska:
Pomóżmy pobić rekord Guinnessa w kategorii: najczęściej pobierana aplikacja w ciągu 24 godzin !
Zadeklarujmy się na stronie http://www.spreadfirefox.com/pl/worldrecord/, że pobierzemy Firefox'a 3 !
Więcej na powyższej stronie.
P.S. Polska jest druga po USA, w ilości deklaracji!!!

51
Pomoc doraźna / Odp: DLACZEGO tylko 32bit?
« dnia: 13 Maja 2008, 15:55:59 »
A procek?

52
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 04 Maja 2008, 08:18:23 »
Co do time nie nie wiedziałem...
A jeżeli chodzi o składy...
Można by tak zrobić tak, jak tu chyba było napisane, czyli składy scenerii przechowywało by się w folderze scenerii, jako *.inc.
Jeden plik na jeden skład. Oczywiście nie będzie 24h*60min składów. Będą sobie np. 4. Program wyszukiwał by najbliższy danej godzinie, kopiował do kolejnego pliku *.inc (np. skład_do_scenerii.inc), a w pliku *.scn , wpis ładował by właśnie ten skład_do_scenerii.inc .

Wpisy atmo i light dopasowywało by się do składów:
 
(Czas na kompie 13:20)
Składy:
-skład A wyrusza o 10:45, wpisy atmo i light: (poranek)
-skład B wyrusza o 12:45, wpisy atmo i light: (środek dnia)
-skład A wyrusza o 22:00, wpisy atmo i light: (noc)

Wybrany przez program skład to skład B
Wiem, że tak piszę, że trudno mnie zrozumieć, ale chyba sobie poradzicie ;P
Pozdrawiam

53
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 03 Maja 2008, 22:37:55 »
Mam propozycję. Chciałem zrobić program, ale pomyślałem, że to nie ma sensu, robienie 100 innych programów, że można by to w jednym...
Więc tak chciałem zrobić tak:
Była by opcja dopasowywania składów, wpisów, atmo, light i time do czasu kompa. Czyli:
1.program sczytuje godzinę
2.na podstawie czasu dobiera skład i wpisy
   np.
 a)jest godzina 10:30, o tej godzinie jest dostępny pociąg "A", przypisanie wpisu time: 10:30, atmo: ...(dzień)... light: ...(dzień)...
 b)jest godzina 22:30, o tej godzinie jest dostępny pociąg "B", przypisanie wpisu time: 22:30, atmo: ...(noc)... light: ...(noc)...

Myślę że to fajny pomysł, więc można by to "wklepać" w program. Jeżeli ktoś by chciał normalnie (tak jak jest teraz), po prostu odznaczył by opcję...
Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi, pozdrawiam :)

54
Bocznica / Odp: Nowe pantografy
« dnia: 19 Kwietnia 2008, 23:13:19 »
Ja jestem w trakcie robienia tex. Już wiem jakie jest mapowanie i postaram się żeby tex. nie była jednolita(że każdy fragment tex będzie trochę inny, pod inną część pantografu). No i trzeba będzie cóś w T3D zminić :P

55
Ja w 2006 pobrałem sobie maszynkę, a dowiedziałem się o niej  bo szukałem darmowych gier, potem symulatorów i też się "naciąłem" na MaSzynę. A że lubię pociągi itd. to pobrałem :)

56
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Skrypty do Blendera
« dnia: 30 Marca 2008, 09:00:05 »
Cóż chyba nikt się za to nie zabierze :/ Szkoda. Jakbym ja to umiał to bym zrobił.....
Jeżeli ktoś jest to w stanie zrobić to niech przynajmniej mnie o tym po informuje.

57
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Skrypty do Blendera
« dnia: 29 Marca 2008, 19:09:28 »
:) Dobrze, że nie widzisz czemu ma to na bocznicę polecieć. Teraz musi się ta osoba znająca Blendera znaleźć...
Pozdrawiam

58
Poszukuję, chcę zrobić / Skrypty do Blendera
« dnia: 29 Marca 2008, 18:13:11 »
OK, pewnie wiecie już widząc temat o co mi chodzi i raczej na pewno ktoś odpowie żebym sam sobie zrobił, i raczej na pewno temat poleci na bocznicę... No ale spróbuję może będzie inaczej w co wątpię.
Więc jeżeli nie wiecie po temacie o co mi chodzi to mówię: czy ktoś byłby w stanie napisać skrypty(takie jak do 3DS'a) do Blendera???

EDIT:Pomyślałem, że jeśli powstały takie do 3DS, to równie dobrze mogły by powstać do Blendera...

59
Ej to nie jest forum pirotechniczne.... Nie dawajcie przepisów na "duże bum", mi chodziło o rakietki, takie małe.

60
Tabor / Odp: Kab
« dnia: 20 Marca 2008, 16:12:59 »
Brak dźwięku, musisz go mieć w folderze sound inaczej nadal będzie eror'owało

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6