Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Marconi

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
121
Na warsztacie / Odp: Patch MaSZyna_04.14
« dnia: 01 Maja 2014, 18:12:43 »
Wskaźniki W4 i W4n są odwrócone o 180°.

Edit:
Mój błąd. No cóż skleroza nie boli... Jeżeli można, post na bocznicę.

122
Symulator / Odp: Naprawianie sieci trakcyjnej
« dnia: 16 Kwietnia 2014, 19:09:13 »
Pod tym adresem znajdziesz interesujące Cię dane:
http://www.stemmann.com.pl/bahn/dachstromabnehmer/f_serien1.pl.php#ank_dsa150

123
Brak możliwości instalacji B16mnopux 505126-08016-5 w wersji .tga z powodu braku pliku na serwerze.

124
Rainsted / Rainsted 1.1.105.9711 kasuje plik tekstures.ini.
« dnia: 04 Lipca 2013, 19:25:06 »
Po zaktualizowaniu startera Rainsted do wersji 1.1.105.9711, po użyciu funkcji Sprawdź posiadany tabor, starter usuwa plik tekstures.ini w katalogu Dynamic. Skutkuje to brakiem możliwości zamiany taboru w zakładce Składy.

125
Pomoc w tworzeniu / Odp: Trasopisarstwo - moje problemy
« dnia: 12 Czerwca 2013, 20:22:48 »
Na mój gust w pierwszej kolejności powinieneś usunąć rozszerzenia tekstur w pliku, ponieważ w obecnej paczce tekstur .bmp raczej nie znajdziesz.

126
Błąd spowodowany niemożnością inicjalizacji lokomotywy SU45-017 z powodu podwójnego użycia tej nazwy (występują dwie lokomotywy o tej samej nazwie).

127
Pomoc doraźna / Odp: Semafory na TD
« dnia: 16 Lutego 2013, 18:36:49 »
... albo po wywołaniu odpowiedniej kombinacji klawiszy np shift+2 bo 1 jest już zarezerwowany dla zwrotnicy ...
Nie wprowadzaj usera w błąd. Kombinacje shift+1...4 są już zarezerwowane dla obsługi zwrotnic.

128
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tekstury scenerii bmp-dds
« dnia: 18 Lipca 2012, 22:28:05 »
Poprawiłem, ale nie wiem czy wszystko.

Nadal niektóre są białe.
Nie wszystko. Musisz nauczyć się czytać (analizować) log. Bez tego nie będziesz w stanie znaleźć i usunąć żadnego błędu.

129
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tekstury scenerii bmp-dds
« dnia: 18 Lipca 2012, 20:38:36 »
Sprawdź mi się wydaje że dobrze jest.
Nie jest dobrze. Po co niemal każda nazwa tekstury jest zakończona kropką?

130
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 22:02:14 »
Nie sądzę, żeby to wypaliło, ponieważ po zmianie czoła, lokomotywa musi trafić na tor ze zdarzeniem event0 odjazd_glowny, aby ono się wykonało.

131
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 21:48:37 »
Pokaż wpis pojazdu.

132
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 21:42:17 »
Pozycja pojazdu.

133
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 20:45:11 »
Działa, nawet z tym zbędnym warunkiem. Przed chwilą sprawdziłem to na swojej scenerii. U Ciebie nie działa, ponieważ skład stoi na innym torze. Jest pięć odcinków toru o nazwie balmia2. Cztery musisz zablokować przez zmianę nazwy.
Edit:
Przy okazji usuń te zbędne spacje w zdarzeniu.

134
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 12:14:47 »
event odjazd_glowny multiple 20 balmia2 balmia_c_s10 condition trackoccupied  endevent
Przyglądam się temu zdarzeniu i dochodzę do wniosku, że ten zapis nie ma sensu. Aby zdarzenie event0 odjazd_glowny wykonało się, skład pociągu musi zająć tor balmia2. Po co więc dodatkowo warunkować to zdarzenie? Usuń warunek i powinno działać.

135
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 10:44:10 »
Ile masz odcinków torów nazwanych balmia2?

136
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 10:19:30 »
To zobacz we wpisie jak daleko od początku toru stoi twój skład. Ponadto musi istnieć tylko jeden tor balmia2, jeżeli stawiasz na nim skład pociągu.

137
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 10:15:39 »
Zamień miejscami zdarzenia event2 i event0. Zobaczymy co to zmieni.

138
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Lipca 2012, 10:05:21 »
Napisz, co wyzwala zdarzenie odjazd_glowny.

139
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 24 Czerwca 2012, 20:28:16 »
Brak tekstur izolatora i łącznika dachowego w lokach: 201e-rn i 201e-rw.

140
Symulator / Odp: Jak zrobić własną misję ?
« dnia: 24 Czerwca 2012, 16:22:48 »
W27, W27n, 2W27n.

141
Inne niekolejowe / Odp: Programy, które pamiętacie
« dnia: 23 Czerwca 2012, 08:53:24 »
Cytuj
Serial emitowany był w Polsce w latach 80. w czasie niedzielnego programu 7 anten oraz w połowie lat 90. jako wypełniacz czasu antenowego, tzw. "zapchajdziura". Na świecie emitowany był w ponad 40 krajach.

142
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 24 Maja 2012, 17:04:38 »
W scenerii Quark_noc nie zostały podświetlone semafory i tarcze kształtowe.
event semki_wlacz multiple 1.0 none
sem5lp_nocny
sem5wl_nocny
sem5wp_nocny
nadanim_sem5ll_nocny
sem5ll_nocny
wkd_a_nocny
wkd_b_nocny
semki_wlacz_part2
endevent

event semki_wlacz_part2 multiple 1.0 none
wkd_c_nocny
wkd_d_nocny
sem5pp_nocny
sem5pl_nocny
tosem5wl_nocny
tosem5wp_nocny
wkd_toa_nocny
semki_wlacz_part3
endevent

event semki_wlacz_part3 multiple 1.0 none
wkd_tob_nocny
tosem5wl01_nocny
tosem5wp01_nocny
endevent
Pozostaje podłączyć zdarzenie Semki_wlacz do procedury startowej.


143
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 20 Maja 2012, 15:19:54 »
W scenerii Tarniowo skład z EU07-216 nie otrzymuje sygnału do odjazdu. Czy ktoś też tak ma?
Przesunięcie składu z EU07-150 o 9 m do przodu rozwiązało problem.

144
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 16 Maja 2012, 17:42:53 »
W scenerii Zwierzyniec_osob pojawia się błąd "Nierozpoznana komenda: 5". Błąd znajduje się w pierwszej linii pliku scenerii Zwierzyniec_osob. Błąd nie ma wpływu na uruchamianie scenerii.

145
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o ewenty.
« dnia: 08 Maja 2012, 19:43:57 »
Błąd składni w linii:
event change_cell1 updatevalues cell1 * * 1 endevent
Po updatevalues powinna wystąpić liczba, np:
event change_cell1 updatevalues 1.0 cell1 * * 1 endevent

146
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:19:06 »
Z tego co widać w załączniku, są źle zmapowane soczewki.

147
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:08:54 »
Masz złą hierachię w pliku .t3d. Sekcje niższe w hierarchii znajdują się nad sekcją główną. Ma być odwrotnie.

148
No niby też tak można. Ale co gdy mamy jakiś mały obiekt? Mniejszy od naszego buta. I jak w takim przypadku będzie z dokładnością pomiarów.
Możesz użyć kciuka i szerokości dłoni.

149
Na warsztacie / Odp: Idziemy w inne lata...
« dnia: 31 Grudnia 2011, 10:19:27 »
Jak już to klubowe.
Raczej Sporty.

150
Tabor / Odp: Wagon Sgs - nie może znaleźć dźwięku
« dnia: 27 Grudnia 2011, 08:09:43 »
W tym pliku znajdują się dwa niezależne modele, tzn. parametr Parent: ma wartość none. Aby wyświetlały się prawidłowo trzeba wstawić tzw. banana.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10