Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SP47-001

Strony: 1 [2] 3
31
Bieżące kolejowe / Odp: Kulturalni mechowie
« dnia: 06 Listopada 2007, 14:54:26 »
U mnie w Legnicy nie spotkałem się z chamstwem. Kilka razy wbijałem się na ''suki'' na manewry a nawet nastawnik. Raz jak fociłem ET22 nadjechał express z SU46 na czele. Następowała podmiana na EU więc nie było wiele czasu. Podszedłem do mecha i spytałem się czy postój ma na peronie 5. Odpowiedział że nie wie. Oddaliłem się od kabiny a on zaraz wszedł drugi raz i spytał się czemu pytam. No i dalej wiadomo :) Tylko, że wziął mnie na loka przy dwóch manewrowych, dyżurnym ruchu, kierowniku pociągu i przy kimś z jakąś wyższą rangą. Co do skokistów to nie mam zastrzeżeń. Raz nawet powinienem był "zarobić" ze 200 zł bo wparowałem z kumplem na peron służbowy, ale przeszli obok nas nawet nie zwracając na nas uwagi. Raz co prawda widziałem jak pogonili focącego MK, ale chyba za to, że był z rowerem. Poza tym Polecam Gryficką KD. Nie jest ona pod zarządem PKP więc panują tam inne nastroje. A po drugie; mechanicy bardzo uprzejmi.
@ZT-POZNAN Po prostu nie wierzę jak to możliwe!? Chyba nie wiesz o wszystkim co w kabinie zaszło. Może była jakaś wymiana zdań, nie wiem. Może po prostu kumpel nie przyznał się do wszystkiego bo takie zachowanie jakiegokolwiek człowieka
to już nawet nie chamstwo, ale psychoza ! 
Pozdrawiam.           

32
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 01 Listopada 2007, 20:25:44 »
A zmieniłem go wcześniej. Również z et22 na et24. I dalej nic.
Myślisz, że pozostaje mi tylko pierwsza opcja ?  :(

33
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 01 Listopada 2007, 20:06:05 »
Nie oto chodzi. Jazda odbywa się tylko do pozycji bezoporowej szeregowej i dalej nie idzie. (tzn. do poz. 25 a nie 20, ale mniejsza o to).

34
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 01 Listopada 2007, 19:53:25 »
Po zmianie wpisów w chk. ET42; ED zaczął działać. Tylko że pozycji jazdy ubyło do 20. Potem okazało się, że w paczce nie mam tej "nowej" ET42.
Jeśli ktoś był by tak uprzejmy i zapodał samego ET42 to był bym bardzo wdzięczny.

Pozdrowinki

35
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 30 Października 2007, 17:13:52 »
Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1"). Może tu chodzi o inne przyciski ? W każdym razie proszę o pomoc i przy okazji gratuluję wykonania kabiny ET40 w wersji "platyne". 

36
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 13 Października 2007, 23:57:19 »
A oto co ja widzę po kilka, bądź kilkanaście (jak dobrze pójdzie) godzin dziennie:



A to na środku to mapka chmur aktualizowana co pół godziny (to co jest napisane pod fotką (data/godzina) się nie zgadza. Tak na prawdę czas jest prawie rzeczywisty.

A przy okazji. Jak zrobić, żeby obraz był w prawidłowej rozdzielczości ? Proszę o pomoc, najlepiej na PW.

pozdrawiam

37
Na warsztacie / Odp: Kabina SU46
« dnia: 12 Października 2007, 22:00:35 »
Nie do końca. Bo obecnie co 46'tka to inna kabina :) Dawniej, SP47 miały jasno szare kabiny, podobnie jak pierwsze SU46, więc problemu nie widzę.
@kurak303E Texturkę fotela, jak Ci tak bardzo zależy możesz sobie sam zmienić (nawet podłożyć foty obicia Twojego fotela z przed kompa) :P
Przyznam jednak, że ja też wolałem poprzednią texturę.   

38
Na warsztacie / Odp: Kabina SU46
« dnia: 12 Października 2007, 16:08:25 »
@parowozek. Pierwsze SU46 oraz SP47 posiadały właśnie takie nastawniki, więc kabina pod tym względem będzie pasować do obydwu typów loków.

39
Na warsztacie / Odp: Kabina SU46
« dnia: 12 Października 2007, 15:39:57 »
No @Profeta; chyba przejdziesz do historii symka. Będziemy mieli pierwszą kabinę do dużej spalinówki w wersi ''profesional''
W zasadzie nie mam zastrzeżeń. Co do obramowania wskaźników temp. oleju itp. to nie wiem czy jestem ślepy czy co, ale chyba nie spłszczyłeś ich. Przyjżałem sę dokładnie zdięciom i wszystkie SU46 jakie widziałem (na żywo i na fotach) posiadają grube obramowanie wolto i amperomierzy. Mówię to drugi raz, na wypadek jakby ktoś zapomniał :) A z resztą, sami przyjżyjcie się fotkom.
Pozdrawiam.         

40
Inne niekolejowe / Odp: Galeria Sław czyli pokaz swoja twarz
« dnia: 08 Października 2007, 22:34:04 »
To ja w SU46. Parę minut później zasuwałem za jej nastawnikiem z peronu 5 na 3.
P.S. To mój ulubiony lok.
http://i22.tinypic.com/2mnm6ax.jpg

41
Na warsztacie / Odp: Kabina SU46
« dnia: 06 Października 2007, 20:18:26 »
No, widzę wraźne postępy. Jest o niebo lepiej. Teraz tylko mam zastrzeżenia dotyczące datali. Na początek:
-obramowanie wskaźników temp. oleju itp. powinno być płaskie.
-obramowanie obrotomierzy powinno być raczej złożone z osobnych pierścieni.
-obramowanie wolto i amperomierzy do poszerzenia.
Poza tym, obramowanie obrotomierza powinno być węższe.
Długo przyglądałem się screenowi i coś mi jeszcze nie pasi. I znalazłem kolejny (co prawda kosmeyczny) błąd .
Obrotomierze mają być ustawione na tej samej wysokości co wolto i amperomierze. I tu kolejna sprawa. Po zmiejszeniu obramowania obrotomierzy rzędy lampek kontrolnych powinny zmniejszyć między sobą odległość. Co prawda o parę mm ale zawsze. Uwagi dotyczące obramowania wskaźników oleju itp. trzeba by wziąć pod uwagę. Co do reszty to już kwestia jak realana ma być kabina.
2 fotki do pomocy:
http://tinypic.com/view.php?pic=2uid5bm&s=2
http://tinypic.com/view.php?pic=5362hk&s=2

42
Publikacje / Odp: Sm41
« dnia: 28 Września 2007, 20:41:42 »
No świetna robota Piotrek. Do pełni szczęścia brakuje chyba tylko dobrej fizyki :) (chyba, że jest).
Jak Ci tak dobrze idzie robienie diesli to mógłbyś się wziąć za SM42, bo to przecież jest nasza najpopularniejsza spalinówka ;]

POzdro for all.

43
Na warsztacie / Odp: Prace nad EM10.
« dnia: 22 Września 2007, 11:01:32 »
Co do kabiny starej wersji to z EP09 można przerobić. Z mojej strony mogę zaproponować plany kabinki w starej wersji oraz fotkę pulpitu w wersji zmodernizowanej. Niestey, tylko nieofijalnie (na PW).
P.S. Co do modelu to reflektory wydają mi się troszkę za małe.

Pozdro for all.

44
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 21:52:55 »
Kabina świetna. Mam jednak zastrzeżenie (wiem że jest w trakcie budowy), ale tak:
-pulpit pionowy jest za wysoki (nie wiem czy robiłeś go na podstawie planów, ale coś tu nie gra)
-amperomierze za długie (przyjżyj się fotkom z forum)
-rzędy lampek kontr. za blisko siebie (dolny rząd jest ustawiony względem obrotomierza tak samo jak górny, tyle że od dołu oczywiście)
Mam nadzieję, że moje wskazówki pomogą w budowie kabinki.  
Pozrowinki z przed kompa for all forumowić.

45
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 21:02:37 »
No to czekamy na fizykę oraz screeny kabinki (!) :) Ja już dałem sobie drugiego screena na tapetę.
P.S. A czy nie dało by się ''podrasować'' silnik ganza i uzależnić od jego obrotów moc silników trakcyjnych ?
Przynajmniej do czasu napisania przez kogoś kto się na tym zna realistycznej fizyki oraz exe. Mówiąc podrasować mialem na myśli pozmieniać parametry silnika oczywiście. 

46
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 16:22:54 »
nie ma zdjęć takiego malowania.
@Krzysiek626 Chodzi Ci chyba o foty na texturki ? Bo normalne zdięcia w kolorze są przecież.
Można zrobić taki repaint jaki zrobiono kiedyś z ET41 w ''rządowym'' malowaniu, bo wygląda dość realistycznie.

47
Bocznica / Odp: SP47
« dnia: 11 Września 2007, 08:27:34 »
Nie ma sprawy co do danych SP47, ja chętnie jakieś podeślę. Ale co do kabiny to parę różnic jest chociaż niewielkich ale są . Np. Lok. SU46 posiada 4 stopnie bocznikowania, a jak wiemy każdy stopień jest sygnalizowany na pulpicie. SP47 posiada tylko 1 stopień bocznikowania. I tu pytanie. co oznaczają pozostałe lampki ? Bo jest ich tyle samo co w SU46. A raczej nie były to rezerwy, bo było ich by w aż 4, a SU46 jest 1. Poza tym kabina na początku eksploatacji nie miała tego drewna tylko czarne ''tworzywo'', wskaźniki wskazujące temperaturę wody itp. nie miały tych ''pierśćcieni'' na zewnątrz tylko były prosto wbudowane. Na koniec dodam, że pomost na czele lokomotywy urywał się nad sprzęgiem i na jego długość. To tyle, resztę jak ktoś zainteresowany na to na GG.

48
Publikacje / SU45 Vol. 2
« dnia: 29 Sierpnia 2007, 11:56:56 »
Zrobiłem repaint kabiny MKczego.
Zmiany:
-kolor pulpitu szary (taki jaki miały pierwotnie SP45)
-kolor kranów hamulców
-kolor tabliczek z podpisami z czarnego na biały
-kolor lampek (różny w kabinach A i B)
-tapicerkę foteli (na starszą)
Link do screena:
Niestety nie mogę jej wystawić jeżeli nie da na to zgody MKczy, o co go bardzo proszę :)
P.S. PILNE ! Jak ma ktoś foty niebieskiej kabiny SU45 to BARDZO proszę o kontakt.

49
Publikacje / SU45 Vol. 2
« dnia: 29 Sierpnia 2007, 09:18:32 »
Chciałbym zwrócić uwagę na jeden szczegół. Manometry są ustawione odwrotnie, tzn. najpierw jest zbiornika głównego, potem przewodu, a na końcu cylindra, licząc od wewnątrz.

P.S. A zakrzywienia pulpitu pod manometrami nie da się zrobić ?

50
Tabor kolejowy / EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 12 Sierpnia 2007, 13:07:45 »
Sorki, to nie to. Przyjżałem się innym 07 i też to mają.

51
Tabor kolejowy / Prawdziwy DIESEL POWER
« dnia: 12 Sierpnia 2007, 12:46:54 »
A tu też cuś z PKP. Konkretnie gagarin daje ciekawy Rp1.

&mode=related&search=

52
Tabor kolejowy / EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 12 Sierpnia 2007, 12:30:00 »
Mnie się najbardziej podoba 1003 bo to 303E. A czy czasem sprzęg wielokrotnego nie został przeniesiony pod zderzaki ?
Przyjżyjcie się fotce 1002 zamieszczonej przez Glowawojtasa.

53
Tabor kolejowy / Prawdziwy DIESEL POWER
« dnia: 11 Sierpnia 2007, 13:20:51 »
No a tu Estońska TEM2UM-110 pokazała co potrafi.  Tylko szkoda mi tego gościa co stał na wagonach z boku ;)


&mode=related&search=

54
Infrastruktura kolejowa / co to za sygnalizator?
« dnia: 06 Sierpnia 2007, 12:08:33 »
Dokładnie.
Pewnie wstawili karła bo niebyło miejsca lub nie chciało im się
stawiać masztu na semafor, a jak przez stację nie można więcej niż
40 km/h jechać to zamiast się męczyć i robić semafor przystosowany
do dawania sygnałów S10-13 to dali karła z dwoma światłami. Prosto i ekonomicznie ;P

55
Publikacje / Lxd2
« dnia: 27 Lipca 2007, 17:19:14 »
Proszę, oto paczka textur i zdięć pomogących w modelowaniu i otexturowywaniu kabiny. Brakuje tam jednego zdięcia które niedługo wystawię. Wszystkie pytania najlepiej na GG.

link -> http://www.speedyshare.com/969340508.html

Miłej zabawy ;)

56
Publikacje / Lxd2
« dnia: 24 Lipca 2007, 12:43:52 »
Witam. Mam zdięcia na textury kabiny (wszystkie wskaźniki,podpisy oraz lampki[zgaszone i zapalona]). Posiadam też zdięcia na texturę zewnętrzną. Jak ktoś chce się podiąć budowy kabiny to niech napisze do mnie na PW lub/i na forum.
P.S Zajmuje się obecnie repaintami textury Lxd2 (w kolorze niebieskim, zielonym i czerwonym). Jak hejnal pozwoli to niedługo wypuszczę.
Pozdrawiam.

57
Publikacje / Paczka "całościowa" miniaturek -poprawiona
« dnia: 30 Czerwca 2007, 12:19:33 »
Ja dodam texturkę et40, na teraz i na przyszłość ;)
http://www.fileuploading.pl/566761

58
Publikacje / Elektryczny Zespół Trakcyjny [ver 2.0 final]
« dnia: 30 Czerwca 2007, 11:48:52 »
No gratuluje, świetna robota. Mi przedewszystkim spodobały się nowe w ''maszynowym'' en57 zgarniacze (patrząc na screeny, bo też pobrać nie mogę) :P
Pozrawiam.

59
Publikacje / SU45 Vol. 2
« dnia: 26 Czerwca 2007, 22:35:27 »
No gratuluje, świetna robota. Jednak jest zwsze jest coś co można by poprawić ...
EU07-457 wymienił już podstawowe błędy, jednak pominął jedno:
-po ustawieniu nastawnika na pozycje jazdy zapala się lampka... JAZDA NA POPRACH !
Uważam, że najlepiej by było:
1.podmienić w t3d. wpis lampki zapalonej na zgaszoną.
Lub zamiast podpisu JAZDA NA OPORACH dać WENTYLATORY. Czemu ?
A no temu że, przed ruszeniem (przynajmniej w SU46) trzeba załączyć wentylator/wentylatory bo inaczej nieruszymy. Co prawda robi się to ręcznie ale lampka się świeci podczas jazdy, a już na pewno wyglądało by to realistyczniej niż JAZDA NA OPORACH.
I jeszcze jedno. Trochę nie do tematu, ale dotyczy tejże lokomotywy jak i jej siostry SU46. Przy modernizacji exe oraz mmd tych loków, można by właśnie uwzględnić wentylatorki i dać takie sterowanie:
Shift+m - spalinowy start.
Shift+x - wentylatory-umożliwią jazdę.
To wszystko na forum, resztę jak ktoś chce obgadam na GG
Pozdrawiam (a szczególnie twórców SU45/46 i innych spalinówek :P )

60
Bocznica / Wydzielone z "EW58"
« dnia: 04 Czerwca 2007, 21:37:07 »
Wyjaśnie o co chodzi koledze Mietkowi. Na stronce z paczką pisze że serwer jest ,,zbyt przeciążony i żebby se kupić coś co się nie przeciąża'', co uważam za wyłudzanie kasy. Ja też mam ten problem i prosiłbym o wstawienie paczki na inny serwer.

Jeden post z prośbą wystarczy. Jeżeli ktoś będzie na tyle miły to wystawi paczkę na inny serwer.
Akvin

Strony: 1 [2] 3