Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RooteK

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43
31
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 15:05:41 »
Osoby chętne uzyskać licencję maszynisty we własnym zakresie mogą odbyć szkolenie w trybie dziennym w Centrum Szkolenia Federacji ZZP PKP - Filia Katowice, aktualnie prowadzony jest nabór na kandydatów. Warunkiem koniecznym jest przejście badań lekarskich i psychotechnicznych w Kolejowej Medycynie Pracy (na własny koszt).

Dane teleadresowe: http://csf.fzzk.pl/index.php/nasze-filie/filia-katowice

32
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 19:09:43 »
EU40, jeśli chodzi o Arduino to zamiast symulować klawiaturę lepiej wysyłać stan przełączników i nastawników po USB: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28460

Współpracowałem w tej kwestii z Maćkiem, jego kod można dokleić do aktualnego exe. Niestety ostatnio nie miałem czasu by dokończyć układy elektroniczne i dalej bawić się w kwestie programowe, ale prototypowo działało :)

33
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 17:56:09 »
Najlepiej, gdyby wypowiedział się jakiś praktyk.

Z teorii działania wyłącznika szybkiego, cewka trzymająca powoduje, że po zamknięciu WS-a przyciskiem impulsowym jego zwora nie odpadnie, tylko pozostanie przyciągnięta - WS będzie trzymał. Bez zasilenia tej cewki WS powinien się rozłączyć po puszczeniu przycisku impulsowego (pod wpływem działania sprężyny).
Edit:
Dodatkowo, samo dociśnięcie zwory przez siłownik pneumatyczny zasilony przez elektrozawór przyciskiem impulsowym nie powoduje zamknięcia styków WS-a, tzw. pozycja przejściowa, dopiero po puszczeniu przycisku i cofnięciu się siłownika, o ile cewka trzymająca jest zasilona, następuje zamknięcie styków WS.

Edit2:
Sprawdziłem, że brakuje też kilku uzależnień. Aby cewka trzymająca mogla zostać zasilona, oprócz włączenia hebelka powinny być spełnione takie warunki jak: nastawniki jazdy w obu kabinach na pozycji "0", nastawnik kierunkowy na pozycji "naprzód".

34
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Kwietnia 2017, 17:47:29 »
Jeżeli już jesteś przy rozszerzaniu sterowania i wyłączniku szybkim, dla ET22 można by wyprowadzić dodatkowo hebelek bistabilny załączający cewkę trzymającą WS, a na klawiszu "m" pozostawić przycisk impulsowy zasilający elektrozawór od zamykania WS-a.

35
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 22:30:45 »
A propo wykolejnic, w scenariuszu zdawczyB_pom po dojechaniu luzakiem do Pomianek pierwsze co to próbowałem przestawić wykolejnicę i trochę się zawiodłem, gdy zadziałała dopiero pośrednio poprzez przestawienie rozjazdu ;) Aż by się tu prosiło uzależnienie by pierw otworzyć wykolejnicę i dopiero móc przestawić zwrotnicę.

36
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 19:56:29 »
Czyli przy "nowej elektryce" na pierwszej pozycji wyłączane jest wzbudzenie, natomiast styczniki liniowe pozostają zamknięte? Czy może następuje wtedy odzwbudzanie prądnicy dodatkowym obwodem?

Przy okazji nie jestem pewien czy maksymalne moce (druga kolumna w WWList) dla pozycji 1-3 są dobrze dobrane, tak jak już pisałem dobrane są poprzez uśrednianie wyników, jednak wydają mi się dosyć małe.

37
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 18:35:31 »
Bywałem na SM42 z wysokimi numerami i ruszały z pierwszej pozycji. Na tym przekonaniu się wzorowałem. W takim razie należałoby wprowadzić kolejną wersję charakterystyki. O SP42 pojęcie mam niestety nikłe. Czy w przypadku zmienionej eleltryki charakterystyka nie ulega przesunięciu, tylko pierwsza pozycja jazdy jest jakby "zabrana"? Co do fizyki zespołu prądotwórczego to raczej potrzebny by był całkiem nowy kod.

38
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 16:36:51 »
Co do masy to podejrzewam, że 6Da może być lżejsza także ze względu na lżejszą konstrukcję wózków (podobnie jak w SP42). Dla pierwszych wersji SM42 masa służbowa książkowa to 74 tony. Zrobię korektę.

Edit: Aktualizacja 6da.fiz i 101d.fiz

39
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 17:45:43 »
youBy, dzięki za uświadomienie :) Nie będę jednak ich kasował, skoro w każdym *.fiz one siedzą. Do silnika trakcyjnego mam tylko jedną charakterystykę ze znanej książki, ale nie umiem wykombinować jak z niej wydobyć odpowiednie stałe momentów i SEM.

40
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 16:51:22 »
Matek, zdarza się :) Co do brzęczyka to można po prostu nie wstawiać wpisu do *.mmd. Na chwilę obecną nie widziałem innej możliwości podpięcia niż sygnał odjazdu, trzeba by zgłosić na bugtrackerze stworzenie wpisu i klawisza od klaksonu (oprócz SM42 np SU45 też takowy posiada). Jeżeli powoduje to inne błędy aniżeli trąbienie przed odjazdem to mogę usunąć wpis z *.fiz.

Przy okazji zapytam. Czym różni się EngineType=DieselElectric od DumbDE ? Oraz w jaki sposób sprawdzić/ustalić parametry z MotorParamTable?

41
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 16:36:18 »
U mnie w każdym pliku jest AwareMinSpeed=0.0

42
Na warsztacie / Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 16:29:53 »
Witam.

Bardzo dawno nie udzielałem się na forum, postanowiłem jednak podzielić się drobnymi zmianami jakie poczyniłem w charakterystyce lokomotyw SM42 i SP42 :) Zdaje sobie sprawę, że nie są one idealne, lecz starałem się jak najlepiej wykorzystać to co obecnie oferuje maszyna dla fizyki pojazdów z przekładnią elektryczną. Celowo piszę w dziale "Na warsztacie" ponieważ nie jest to produkt finalny i jestem otwarty na wszelkie propozycje poprawek.

Lista zmian:
  • poprawiono masy służbowe - 74 t dla SM42 6D, 72 t dla 6Da i 69,3 t dla SP42
  • dla 6D max ciśnienie w cylindrach hamulcowych to 0.4 MPa, dla 6Da i 101D zostało 0.62 MPa
  • sprężarka działa teraz automatycznie, napędzana silnikiem spalinowym (nie trzeba jej włączać hebelkiem)
  • minimalne różnice w wydajności sprężarek dla 6D i 6Da
  • sprężarka pracuje teraz w zakresie od 0.7 do 0.8 MPa
  • dodano wpis "DoorClosureWarning=Yes" dla podpięcia syreny elektrycznej (proteza do czasu dodania trzeciej syreny)
  • zmieniono czasy napełniania i luzowania cylindrów hamulcowych dla nastaw osobowy/towarowy (najkrótsze z katalogowych) //nie obsługiwane
  • zmodyfikowano nieco wartości ciśnień dla kranu FV4a //nie obsługiwane
  • usunięto SHP w 6D i 6Da, natomiast CA działa teraz także na postoju (przy dłuższych postojach należy ustawić nastawnik kierunkowy na "0" by CA się nie wzbudzał - exe C++)
  • skrócono czasy zadziałania lampki CA i buczka na 2.5 s
  • całkowicie nowa charakterystyka dla zakresu liniowego i manewrowego na podstawie wykresów
Ustalając charakterystykę wartości prądów i napięć zespołu odczytałem dla 1, 4 i 11 pozycji nastawnika, przy rozgrzanym silniku i maksymalnej mocy oddanej na cele trakcyjne. Wartości dla pozostałych pozycji zostały ustalone aproksymując 3 znane wartości funkcjami wielomianowymi.

W plikach *.mmd proponuję wprowadzić następujące zmiany:

wpis hamulca, dzięki któremu możemy uświadczyć charakterystycznego popiskiwania przy niskich prędkościach
brake: 697_sm42-805_brake.wav 100.0 1500.0 -1.0
wpis dla syreny elektrycznej (dodać linijkę przed "endsounds")
departuresignal: zuk_horn.wav zuk_horn.wav zuk_horn.wav 100
Poprawek domagają się także mnożniki i offsety dla manometrów, woltomierzy i amperomierzy by wskazania były poprawne, jednak tym się na razie nie zajmowałem.

Testy na torze doświadczalnym pokazały mniej więcej zgodne wyniki z tablicą obciążenia lokomotywy (załącznik). Pamiętać należy, aby przy prędkości około 33km/h (trójkątny znacznik na cyferblacie Haslera) cofnąć koło nastawnika jazdy na 6 lub 7 pozycję i załączyć bocznikowanie.

W załączniku pliki *.fiz do wrzucenia odpowiednio do katalogów sm42_v1 i sp42_v1 i wspomniana tablica obciążenia. Życzę przyjemnej jazdy :)
Aktualizacja 6da.fiz i 101d.fiz - 14.04.2017

43
Bocznica / Glowawojtas'owe screeny
« dnia: 15 Lutego 2007, 12:26:32 »
...........

Bocznica.
adsim

44
Pomoc doraźna / Wpisy do każdego pojazdu!
« dnia: 01 Lutego 2008, 10:49:26 »
Witam.
Często prosicie o wpisy do wagonów i lokomotyw. Postanowiłem tutaj umieścić krótką lekcję, jak wpis powstaje.

Uwaga!
Niniejszy wątek stanowi uzupełnienie tematu: "Jak zmienić skład w scenerii?" = Poradnik dla niewiedzących!, z którym powinieneś się zapoznać najpierw (między innymi po to, aby wiedzieć co robić z wpisami).


LOKOMOTYWY, EZT:

node -1 0 EU07-150 dynamic PKP\4E_v1 4E-150.dds 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

  • -1 - Maksymalna odległość z jakiej widoczny jest model pojazdu (w metrach); -1 to nieskończoność, co w praktyce oznacza 2000 m; W celu niewielkiego polepszenia FPS, można zmniejszyć tę liczbę np. do 800.
  • 0 - Minimalna odległość z jakiej widoczny jest model pojazdu.
  • EU07-150 - Nazwa lokomotywy, która będzie wyświetlana w Rainsted.exe, (ewentualnie w start.exe, o ile z niego korzystasz); w przypadku lokomotyw powinna być ona unikalna (w lokomotywach wielosekcyjnych i EZT tyczy się to każdego członu) w obrębie danej scenerii; natomiast nazwy wagonów mogą się powtarzać.
  • dynamic - Typ obiektu. Dynamic w uproszczeniu określa obiekt poruszający się po drogach i torach.
  • PKP\4E_v1 - Ścieżka dostępu do pojazdu w katalogu Dynamic. By zmienić lokomotywę, wystarczy zamiast 4E_v1, wpisać nazwę folderu z inną lokomotywą. Np. ET22_v1. Innym katalogiem głównym (alternatywą dla PKP) jest np. road, gdzie znajdują się pojazdy drogowe, których wpisy są analogiczne do wpisów pojazdów szynowych
  • 4E-150.dds - Nazwa pliku tekstury wraz z rozszerzeniem.
    Informacja dla użytkowników zaawansowanych: Jeśli nie podamy rozszerzenia, to symulator będzie próbował wczytać teksturę o rozszerzeniu domyślnym. Dla exe 735 kB (exe z Dizelpack'a) i starszych jest to rozszerzenie bmp, natomiast dla exe z PC2009 i z PC2009 + SP1 możemy zdefiniować domyślne rozszerzenie (ma ono wpływ na cały symulator, nie tylko na wpisy taboru!) w pliku eu07.ini. Odpowiada za to wpis defaultext dds (gdy wpiszemy tga zamiast dds, domyślnym rozszerzeniem stanie się tga).
  • 4E - Wspólna nazwa pliku *.chk i *.mmd pojazdu, który umieszczamy w scenerii (pliki te znajdują się w katalogu Dynamic/PKP/4E_v1).
  • headdriver - obsada:
    • headdriver - prowadzenie z przedniej kabiny
    • reardriver - prowadzenie z tylnej kabiny
    • nobody - bez obsługi
    • connected - ukrotnienie. Stosujemy w członach B lokomotyw dwusekcyjnych (ET40, ET41, ET42), przy ukrotnieniu dwóch lokomotyw (np. 2 x EU07) w drugiej z nich i we wszystkich członach EZT, za wyjątkiem pierwszego (w nim używamy headdriver)
  • 3 - liczba definiująca rodzaj połączenia z następnym pojazdem (tzw. sprzęg).
    Mamy do dyspozycji następujące rodzaje "sprzęgów":
    • 0 - oznacza brak fizycznego połączenia (stosujemy, gdy nasz pojazd jest ostatni w składzie);
    • 1 - sprzęg śrubowy;
    • 2 - przewód główny (czerwony wężyk);
    • 4 - przewody sterowania wielokrotnego;
    • 16 - mostek przejściowy;
    • 32 - przewód zasilający (żółty wężyk);
    Różne kombinacje otrzymujemy dodając do siebie liczby odpowiadające poszczególnym elementom. I tak na przykład:
    • 0 (stosujemy, gdy nasz pojazd jest ostatni w składzie);
    • 3 = sprzęg śrubowy (1) + przewód główny (2) - najbardziej powszechny; stosowany do połączeń między wagonami towarowymi, osobowymi, a także między lokomotywą, a wagonami;
    • 35 = sprzęg śrubowy (1) + przewód główny (2) + przewód zasilający (32) - stosowany do połączeń między wagonami w pociągach o podwyższonym standardzie (EIC itp.)
    • 55 = sprzęg śrubowy (1) + przewód główny (2) + przewód zasilający (32) + ukrotnienie (4) + mostek przejściowy (16) - stosowany w członie A lokomotyw dwusekcyjnych (ET40, ET41, ET42), przy ukrotnieniu dwóch lokomotyw (tylko w pierwszej z nich), a także pomiędzy poszczególnymi członami EZT

Przykładowe wpisy.

Dla lokomotywy dwusekcyjnej:
node 800 0 ET41-101-A dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-A.tga 203E-A 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node 800 0 ET41-101-B dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-B.tga 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
Dla EZT:
node 800 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.dds 6baII 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.dds 6bsII 0.0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.dds 6bbII 0.0 connected 0 0 enddynamic
Dla dwóch EZT: node 800 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.dds 6baII 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.dds 6bsII 0.0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.dds 6bbII 0.0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1051ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051ra.dds 6baII 0.0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1051s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051s.dds 6bsII 0.0 connected 55 0 enddynamic
node 800 0 EN57-1051rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051rb.dds 6bbII 0.0 connected 0 0 enddynamic

WAGONY:

node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Eaos_v1 401W-48.dds 401W 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic

  • -1 - tak samo jak w przypadku lokomotyw.
  • 0 - tak samo jak w przypadku lokomotyw.
  • 5051-503320-2 - dowolna nazwa. Polecam nazywać np. Wagon1, Wagon2, Wagon3 itd., by wyłapać na których ewentualnie wagonach się symulator wysypuje. Nazwy wagonów w scenerii nie muszą być unikalne.
  • dynamic - jak w przypadku lokomotyw.
  • PKP\Eaos_v1 - ścieżka dostępu. W tym przypadku Eaos_v1. Dla innych wagonów, np. cystern: Zaes_v1.
  • 401W-48.dds - tak samo jak w przypadku lokomotyw.
  • 401W - tak samo jak w przypadku lokomotyw.
  • nobody - w przypadku wagonu zostawiamy nobody.
  • 3 - tak samo jak w przypadku lokomotyw.
  • 40 - ilość ładunku. O sposobie liczenia ładunku (w tonach lub na sztuki [pasażerowie w wagonach pasażerskich]) w tym wagonie informuje plik 401W.chk. Istotny jest wpis LoadQ - pieces oznacza sztuki, natomiast tonns - tony.
  • coal - rodzaj ładunku. O rodzaju ładunku, który możemy wykorzystać w tym wagonie informuje również 401W.chk; Istotny jest wpis LoadAccepted. Dla tego wagonu możemy wybrać jeden z trzech dostępnych rodzajów (Coal, Stone, Wood) lub pozostawić wagon bez ładunku. Wtedy w miejscu ilość ładunku wpisujemy 0 i NIE WPISUJEMY JEGO RODZAJU. W przeciwnym wypadku przy ładowaniu symulatora na pewno wystąpi błąd.

Przykładowe wpisy.
Dla pustej cysterny:
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Dla cysterny wypełnionej paliwem:
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic

Dla zainteresowanych:
Bardziej szczegółowy opis umieszczania składów w scenerii autorstwa @Jarasa:
Scenerie, wpisy, składy, zdarzenia - warto zajrzeć

Oryginalna wiadomość: @Rootek
Aktualizacja i modyfikacja: @libertyn89
Poprawki: @Quark-t

45
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 27 Sierpnia 2010, 14:30:08 »
Cóż, zacznie się od września 2 klasa profilu Technik Mechatronik : P A potem na kolej... nie wyjdzie mi to z głowy ;]

46
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek flirta
« dnia: 20 Sierpnia 2010, 08:37:40 »
W radiu była również wypowiedź, że sygnał zezwalający na jazdę z prędkością 40km/h był podany na semaforze (kolejarz opisał go dokładnie ;)) . Czyli flirt wykoleił się na zwrotnicy tuż przed łukiem?? To by chyba pasowało... podobno "pod semaforem" świeciła się "biała krecha" (czy jakoś tak to w radiu opisywał) a więc skład był kierowany na tor niewłaściwy.

47
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek flirta
« dnia: 19 Sierpnia 2010, 08:15:15 »
Po zbadaniu zapisów prędkościomierza podobno stwierdzono nadmierną szybkość.

48
Bocznica / Odp: "pijany_mieszkaniec_stolicy_zatrzymywal_pociagi"
« dnia: 19 Lipca 2010, 10:52:43 »
Wystarczyło nadać sygnał "radio-stop" :) Coś takiego jak po naciśnięciu przycisku ALARM na radiotelefonie. Odbiegając od tematu to radiostop niekiedy włącza się sam (byłem świadkiem kilka razy).

49
Wagon jest już na ukończeniu, teksturę wykonał Sigman. Teraz czeka na detale, LOD i charakterystyki. Jeżeli ktoś chciałby się jeszcze podzielić materiałem zdjęciowym na tekstury to chętnie przyjmiemy.

50
No wygląda na prawdę ciekawie, ale ten wątek nie jest jedynie do chwalenia się więc tak jak wspomniał Mariusz mógłbyś zdradzić zasadę działania. "elementy są podłączone pod klawiature i jakoś to chodzi :D" niezbyt wiele wyjaśnia ;]

Ja obecnie jestem w trakcie robienia mojego nastawnika w oparciu o układ z enkoderem-impulsatorem który poprzez układ regulujący czas trwania impulsów jest podłączony wprost pod zestyki klawiatury. Część elektroniczna działa, gorzej z mechaniką ale małymi kroczkami do przodu. Jak będzie coś więcej do pokazania to na pewno wszystko opiszę.

51
Na allegro można by sprzedawać gotowe podzespoły elektroniczne, resztę każdy musiałby sam zrobić na własną rękę.

52
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 28 Maja 2010, 21:53:11 »
ezt EN57-1012
scn: Krzyżowa 2 
ilość wagonów: 1 zespół - 64,77[m]
opis służby: Pociąg osobowy z Markowa Dolnego do Krzyżowej.

Edit: muszę zaznaczyć, że była to jazda testowa dla mojego prototypu "nastawnika do kompa", którą zdał ma 5+ ;) Podziękowania dla Mechatronika za konsultacje.

53
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukuję zdjęć kabiny ET42.
« dnia: 09 Maja 2010, 13:50:03 »
Z każdej jest coś po trochu.

54
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukuję zdjęć kabiny ET42.
« dnia: 09 Maja 2010, 09:44:52 »
Na stronie www.parovoz.com możesz poszukać zdjęć z kabiny WŁ10 lub WŁ80 :)

55
U mnie Ś.P. Linia 126 Jaworzno Szczakowa-Bolęcin.
Jeszcze w 2002r można było spotkać Tandemy SM42 i SM31 ze składami czarnego złota.

Nieco dalej natomiast mam węzeł kolejowy, gdzie schodzi się dużo linii takich jak: (126), 133, 134, 156  i łącznice: 666, 668, 669, 670, 714 i 715.

56
Tabor kolejowy / Odp: Pulpit EN57
« dnia: 02 Kwietnia 2010, 09:35:38 »
Każda lampka, hebelek z podpisem "rezerwa" jest wolna. W rzeczywistości te przyciski nie działają, są wolne do podpięcia pod nie czegokolwiek, tak jak napisał kolega Piotrek. Spotkałem się z takimi sytuacjami na przykład na ET22, gdzie wymienili hebelki od poszczególnych reflektorów na łączniki krzywkowe, wtedy 2 lub 3 hebelki zostały wolne i podpisano je jako rezerwa :)

57
Pomoc doraźna / Odp: Otwieranie drzwi i okien lokomotywy
« dnia: 28 Marca 2010, 21:21:11 »
Wyłącz debugmode.

58
Z Pegazusa to pamiętam jak grałem w "Contrę", "Mario" i "Tanks" ;)

59
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia kabiny ET41 PILNE
« dnia: 09 Marca 2010, 20:34:57 »
Ja już kiedyś publikowałem zdjęcia kabiny ET41, oto one:

http://eu07.pl/userfiles/3259/foto-ET41_RTK.rar

60
Rainsted / Odp: Zwężenie się podsypki
« dnia: 09 Marca 2010, 11:42:32 »
Te pasy po bokach to szyny właśnie. Znam ten przypadek z własnej twórczości rainsted. Pomaga oczywiście zmiana odpowiednich wielkości na te, które podał Surgeon.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43