1
Bieżące kolejowe / Odp: O krok od katastrofy
« dnia: 17 Października 2014, 22:30:30 »
Ciekaw jestem, czy którykolwiek z maszynistów użył radiostopu...
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Hmm. Czy na pewno nie oślepiać? Borys zauważ, że specjalnie końcówki czy to w samochodzie, czy to w pociągu są w kolorze czerwonym, ponieważ wzrok ludzki skupia się na punkcie w kolorze czerwonym, czasami oślepiając bardziej, niż światło białe.
Czy w ET22 da się zrobić dodatkową pozycję nastawnika kierunkowego? Gdyż w oryginale są 2 do przodu. Z czego ta druga dodatkowa ma za zadanie dezaktywować bocznikowanie, a dawać więcej w koło - czyli nadmiarowe są mniej " czułe".
Z tego co mi wiadomo to nie ma już pomocnika maszynisty przynajmniej u mnie w cargo, a wiem to dlatego bo wyszło nowe zarządzenie o zmianie stanowiska z pomocnika na maszynista stażysta i jest nowa instrukcja do tego.
Jeżeli można oszukać system w tak prosty sposób, to, co to za system? Ktoś go wymyślił, zatwierdził, wdrożył i kontrolował. Gdzie oni? Powinni dostać takiego samego kopa w d... jak maszynista. A może celowo był tak dziurawy, by można robić grubsze przekręty niż ten?
W Dęblinie ciekawie przekazuje się rozkazy maszynistom poc. towarowych, mianowicie na sztycy podczas jazdy pociągu :)
No niestety błędów kilka jest. Chociażby rok modernizacji.
Skąd te 200? Czyżby CT Wielkopolski "się wychylił"? Z tego, co wiem, to w całym Cargo nie możesz przekroczyć 150 godzin nadliczbowych w roku.teoretycznie tak, jednak w praktyce bywa czasem inaczej ;)
No ale nie możesz dwa razy zacząć w dobie, więc jeśli służba trwała np. 6 godz to i tak będziesz miał 18 godz. przejścia.
Jeśli jest dużo pracy - nadgodziny, ale nie więcej niż 200 w roku.
-minimum 12godz przejścia lecz nie mniej niż długość trwania ostatniej służby,
Odnoszę ważenie, że miałeś na myśli książkę warsztatową...
Paweł, a nie "Książa elektrycznego pojazdu trakcyjnego" ;-)??
Najlepiej by było, jak by zachowała się jej książka pokładowa, która też by sporo powiedziała o niej.
Nie raczył nikt rzucić okiem na podpis POD zdjęciem EU07? ;)
Nie wiecie czy numer ten był czarno biały, czy może kolorowy? Bo to jest chyba skan.
To w końcu będzie ich więcej czy to rezerwa dla ET41, ja już PKPC nie rozumiem.
Żeby domknąć Off-top, zapokażę wam coś co znalazłem kiedyś w Technice Transportu Szynowego, niestety czarno białe.
Może obie wrócą z Tarnowskimi? :)
Teraz pytanie do maszynistów: Czy czapajewy: 06,10,26,31,50 są przypisane do CT Wschodni (Lublin) czy one jeżdżą na "kocią łapę" po Lubelszczyźnie?
W Cargo nic się nie zanosi jeżeli chodzi o przyjęcia na szkolenia od zera,
26 i 28 marca na Panoramie: http://img96.imageshack.us/img96/7692/89260153819778958065517.jpg
Problem w tym, że wskaźnik W24 jest potencjalnie silnie niewidoczny - matowobiałe szkło+kiepska żarówka+cały przytorowy syf. Moim zdaniem powinno to być coś bardziej wyrazistego. I może śpiewać, tańczyć, mrugać i błyskać - tu chodzi o bezpieczeństwo a nie czyjeś 'widzimisię'.
Wyjaśniono że chodzi o lokomotywę ET41-009.
Jeżeli ktoś z was będzie prowadził ET41 i wjedzie bez problemów na drugi układ niech wie, że jest osobą nieliczną, której się to udało.
A czy ta 1200 ma modernize kabiny inną niż 2xxx czy jak to jest?