Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pozdze

Strony: 1 ... 13 14 [15]
421
Publikacje / ET40 pack do pobrania.
« dnia: 18 Marca 2007, 21:47:37 »
Mógłby mi ktoś zapodać poniższe dzwieki na pozdze@poczta.onet.pl , bo jakims cudem brakuje mi ich.

motor-et40.wav

rvent_ep40.wav


Z góry dziekuje.

422
Bocznica / Ładowanie i rozladunek
« dnia: 01 Marca 2007, 09:16:12 »
Witam .
Czy dzialalo to kiedykolwiek w symku? Na moich testach symek sie nie wysypuje na tych eventach, ale nie widac roznicy  miedzy pustym a teoretycznie rozladowanym ,zaladowanym skladem. Nie mowiac juz o pojawianiu/znikaniu tekstur ladunkow w eaosach.

423
Bocznica / pozdze
« dnia: 01 Marca 2007, 09:12:13 »
Hehe, a ja za jakis czas puszcze tu trase w ktorej eventy beda wyzwalane po 2 h symulacji i nie przez najezdzajacy tabor, a przez wlasnej konstrukcji zegar ,ktory  nie jest w cale trudny do zrobienia :)

424
Publikacje / Moje materialy do wagonu Sgs 412Za
« dnia: 03 Lutego 2007, 01:08:17 »
I jeszcze zmien sobie maxload z 20T na 50T .Nie wiem co za talent dał tak niską ladownosc dla czteroosiowej platformy.

Dodano po 7 minutach:

 Uscislijmy zeby pozniej nieporozumien niebylo.Pierwszy material ma nazwe "steel"   a nie "stal" i tak poprawnie prosze wpisywac w plikach .chk .W podanym wyzej przykladzie  przez kolegę o dziwnym nicku EU7_304 jest ta niescislosc .

425
Publikacje / Quark2007
« dnia: 02 Lutego 2007, 01:06:06 »
Brakuja wypisane pliki .wav w folderze SOUNDS .

Ja mam takie pytanko z kolej :w QuarkMC2007 jest misja z tego co zrozumialem w ktorej prowadzimy SU45 !!! To SU45 jest z kabina od kiedy? Albo inaczej gdzie mozna takie cos zassac??

426
Pomoc w tworzeniu / Koleje piaskowe i problemy
« dnia: 26 Stycznia 2007, 08:57:03 »
Ale ludzie co wy macie za problem?
Po co robic plot za pomoca plaszczyzn skoro sa modele gotowych przensel w folderze MODELS??
Ani to ladne ani latwe w robocie jest.

427
Tabor / Namietnie urywa mi sie 3 człon EN57.
« dnia: 25 Stycznia 2007, 07:08:50 »
Masz racje to kiepskie odhamowanie bylo przyczyna.Przejechalem teraz caly odcinek na napelnianiu i co ? Pierwszy raz w tym roku dojechalem do koncowej stacji z kompletnym EN57.Wielkie dzieki ,juz myslalem ze mam cos skopane z torowiskiem .

428
Tabor / Namietnie urywa mi sie 3 człon EN57.
« dnia: 24 Stycznia 2007, 15:53:21 »
Witam .
Mam taki problem w mojej trasie ze ilekroc bym nie jechal to zawsze urywa mi sie trzeci człon kibelka .
I tu moja goraca prosba do znajacych sie na rzeczy który z ponizszych parametrów w pliku .chk podkrecic  aby zwiekszyc wytrzymalosc sprzegu ;

BuffCoupl. CType=Automatic kB=4200 DmaxB=0.05 FmaxB=1740 kC=6800 DmaxC=0.15 FmaxC=780 beta=0.58

429
Forum / Translator dla korzystajacych z forum angielskojezycznego.
« dnia: 21 Stycznia 2007, 15:18:28 »
Witam.
Propozycja do Admina forum angielskojezycznego.
Moze by warto w forum "EU07 Simulator English forum"  zapodac tego linka do translatora .Zeby sobie mogli chlopaki z swiata troche poczytac i nasze forum?

http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml

430
Pomoc w tworzeniu / Zmieniloby...
« dnia: 19 Stycznia 2007, 14:53:19 »
To ze AI sie nie podczepia, to jest prawda ogolnie znana.ALe i na to jest sposob wlasnie poprzeto ze my prowadzimy lokomotywe na popychu lub  druga lokomotywe w skladzie( taka misje chcialem zrobic -cos ala LOTOS).I wowczas mozemy podjechac pod loka AI ktory czeka pod semaforem po zmainie czola i podczepic sie po niego.[/quote]

431
Pomoc w tworzeniu / AI potrafi zmienic czolo tylko dwukrotnie .
« dnia: 17 Stycznia 2007, 20:43:34 »
Testowalem to juz wczesniej na nowym exe dzis testowalem to na exe 674_FE majac nadzieje ze moze przypadkiem sie to naprawilo .
O co chodzi.
Otoz chcialem sprawdzic taka misje gdzie jedziemy jako popych skladu (prowadzi sklad AI) .Na jednej ze stacji dochodzi do zmiany czola naszego pociagu wraz z przejsciem lokomotywy AI na poczatek skladu tak aby lok  AI znowu byl na przodzie ,a nasz za nim na drugim miejscu.
I co sie okazuje : ze AI potrafi zmienic czolo tylko dwukrotnie(a niestety do zmiany czola pociagu trzeba zawrocic trzy razy)  po odczytaniu 3 eventu o zmianie czola owszem zatrzymuje sie i niestety na tym koniec- nie zmienia swiatel manewrowych i nie reaguje na sygnaly dawane z semafora ktory powinien byc odczytywany po zmianie czola.

Jednym slowem bida z nedza .I jak tu robic ciekawe misje?

Czego probowalem-bez skutku :
1) Probowalem dla kazdej zmiany czola wpisywac komendy z roznymi opoznieniami
2) Probowalem dawac komendy na przemian zeby odczytywal raz
OutsideStation -1 -1
a drugi raz
Change_direction 0 0
i znowu
OutsideStation -1 -1

oraz w odwrotnej kolejnosci ale nic z tego.
Przy 3 odczycie AI glupieje .Dlaczego?

432
Tabor kolejowy / Plany taboru
« dnia: 17 Stycznia 2007, 03:33:22 »

433
Publikacje / materialy do wagonu Sgs 412Za
« dnia: 16 Stycznia 2007, 21:45:52 »
Witam .
 ponizej zawartosc trzech plikow .t3d  z trzema rodzajami materialow zrobinych z dostepnych tekstur w Maszynie

plik 1  "stal z huty"

Nazwa pliku:   "steel.t3d"

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: MetalPlateDirt1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 1.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592
-1.0 9.0 0.0    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955

2
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000501662 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592

4
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592
1.0 -9.0 0.2    0.999498 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955

4
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000501662 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592

8
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 -9.0 0.0    0.999498 0.00449565
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955

8
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

16
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 9.0 0.0    0.9995 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955

16
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955
1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

32
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 9.0 0.0    0.999498 0.00449565
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955

32
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

64
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.9995 0.00449565
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955

64
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wood/WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: Box05
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: MetalPlateDirt1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592
-1.0 9.0 0.0    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955

2
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000501662 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592

4
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592
1.0 -9.0 0.2    0.999498 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955

4
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000501662 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592

8
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 -9.0 0.0    0.999498 0.00449565
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955

8
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

16
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 9.0 0.0    0.9995 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955

16
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955
1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

32
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 9.0 0.0    0.999498 0.00449565
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955

32
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

64
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.9995 0.00449565
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955

64
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box03
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wood/WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 6.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box04
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -6.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


plik 2  kamienie z kamieniolomu

Nazwa pliku  stones.t3d


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Concrete1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 7.0 1.2 1.0
NumVerts: 18
4
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785
-1.0 1.0 0.0    0.9995 0.9995
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995

4
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995
1.0 -1.0 0.0    0.000499755 0.000499547
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785

16
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
1.0 1.0 0.0    0.9995 0.000499457
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501

16
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501
1.0 -1.0 2.0    0.000499547 0.999501
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457

64
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
-1.0 -1.0 0.0    0.9995 0.000499457
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501

64
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501
-1.0 1.0 2.0    0.000499547 0.999501
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: top
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
2
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878
1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.000249758
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

2
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 1.0 2.0    0.000499755 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: top
Type: Mesh
Name: Box02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Concrete1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -14.0 0.0 1.0
NumVerts: 18
4
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785
-1.0 1.0 0.0    0.9995 0.9995
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995

4
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995
1.0 -1.0 0.0    0.000499755 0.000499547
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785

16
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
1.0 1.0 0.0    0.9995 0.000499457
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501

16
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501
1.0 -1.0 2.0    0.000499547 0.999501
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457

64
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
-1.0 -1.0 0.0    0.9995 0.000499457
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501

64
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501
-1.0 1.0 2.0    0.000499547 0.999501
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: top01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
2
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878
1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.000249758
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

2
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 1.0 2.0    0.000499755 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: tyl01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
8
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000249729
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975

8
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.49975
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: przod01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
32
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
-1.0 1.0 0.0    0.999501 0.000249729
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

32
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
1.0 1.0 2.0    0.000499517 0.49975
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: tyl
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
8
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000249729
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975

8
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.49975
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: przod
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
32
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
-1.0 1.0 0.0    0.999501 0.000249729
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

32
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
1.0 1.0 2.0    0.000499517 0.49975
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


I jeszcze 3 plik najbardziej badziewny moim zdaniem :)  palety schowane pod plandeka

Nazwa pliku   palet.t3d


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Plane01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -1.0 0.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           1.25 0.0 2.2 1.0
NumVerts: 6
1
-1.0 9.0 0.0    -0.00309893 0.0647523
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016

1
1.0 -9.0 0.0    5.8064 0.496123
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 -1.26441e-007 0.0
           0.0 -1.0 1.74846e-007 0.0
           0.0 -1.74846e-007 -1.0 0.0
           0.0 -2.18557e-007 -2.5 1.0
NumVerts: 6
1
-1.0 9.0 0.0    -0.00309893 0.0647523
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016

1
1.0 -9.0 0.0    5.8064 0.496123
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane03
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 -1.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           1.0 -1.96701e-007 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 9.0 0.0    0.505332 0.9995
-1.25 -9.0 0.0    0.50533 0.517408
1.25 9.0 0.0    0.999501 0.9995

1
1.25 -9.0 0.0    0.997083 0.517408
1.25 9.0 0.0    0.999501 0.9995
-1.25 -9.0 0.0    0.50533 0.517408


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane04
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 1.49012e-007 1.0 0.0
           1.0 -1.78814e-007 -1.37227e-007 0.0
           1.49012e-007 1.0 -1.78814e-007 0.0
           1.02522e-006 9.0 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 1.0 4.88647e-007    0.517408 0.999501
-1.25 -1.0 3.05865e-007    0.517408 0.514993
1.25 1.0 3.34675e-007    0.999501 0.9995

1
1.25 -1.0 1.51893e-007    0.9995 0.514992
1.25 1.0 3.34675e-007    0.999501 0.9995
-1.25 -1.0 3.05865e-007    0.517408 0.514993


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane05
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 -1.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 -1.0 0.0 0.0
           -5.48386e-007 -9.0 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 1.0 2.29185e-007    0.517408 0.999501
-1.25 -1.0 0.0    0.517408 0.514993
1.25 1.0 3.93651e-007    0.999501 0.9995

1
1.25 -1.0 2.7352e-007    0.9995 0.514992
1.25 1.0 3.93651e-007    0.999501 0.9995
-1.25 -1.0 0.0    0.517408 0.514993





Aby pliki dobrze dzialaly nalezy wykonac pewne kroki:

1) utworzyc te pliki w folderze dynamic/pkp/sgs

2) dopisac w pliku 412Za.chk  po przecinku podane wyzej nazwy plikow .t3d

3) znalezc w folderze maszyny i skopiowac do folderu Sgs nastepujace tekstury:

Concrete1.tga

Wiadukt-beton1-filarbok.tga

MetalPlateDirt1.tga

Jelcz-pakaszara1.bmp


I tyle .

Wpisy podaje przykladowy trainset

trainset none aaaa 0.0 0.0
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 50 steel enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 15 palet enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 0 45 stones enddynamic
endtrainset


Wszystkie te ladunki beda w moiej trasce, ktora ukaze sie przy dobrych wiatrach przed pierwszym dniem wiosny.

Zdrowka zycze wszystkim milosnika SU45 i linii Sokołka-Suwałki-Sestokai.

434
Bocznica / as
« dnia: 11 Stycznia 2007, 11:21:10 »

435
Bieżące Symulatorowe / JA w sprwaie nowego eu07.exe.
« dnia: 01 Lutego 2006, 20:22:19 »
. Więc można powiedzieć tak jak sam mówisz: po co AI ma sie dociskać skoro nie umie zarzucić haka?


No wlasnie po to ze my sami mozemy to zrobic za AI np w realnej scenerii manewrowej jakiejs duzej stacji pasazerskej.Sam moge w pol roku stworzyc taka scenerie z realnym rozkladem jazdy .Mysle ze wielu by chcialo sie wcielic w role mechanika stonki przetacazjacej,podstawiajacej sklady na takiej stacj

436
Bieżące Symulatorowe / JA w sprwaie nowego eu07.exe.
« dnia: 30 Stycznia 2006, 14:56:44 »
No moze tylko 500 metrow nie wiedzialem tego ale i tak nie zmienia to faktu ze wyczowanie przez AI skladow jest nie potrzebne i przeszkadza tylko.A to 500 metrow mozna przy okazji tez zwiekszyc :-)

437
Bieżące Symulatorowe / JA w sprwaie nowego eu07.exe.
« dnia: 30 Stycznia 2006, 14:30:06 »
Witam.
Nowy exe pozwala na rozlaczanie i laczenie skladow w dowolnym miejscu i to nie tylko naszych ale takze tych sterowanych przez AI.Mozna by stworzyc juz dzieki  temu programowi realna sceneria manewrowa np manewry stonka na duzej stacji  pasazerskiej np:Poznan glowny .ALe jest jeden niespowdizewany problem .Mianowicie w nowym exe AI za nic na swiecie nie chce sie docisnac do skladu tak jak to mialo miejsce w starszej wersji.I nie mozna przez to polaczyc lokomotywy z pociagiem .Oto dowud .
Ponizej przedstawiam moja mala scenerie testowa :

atmo 0.45 0.49 0.55 0 1200 0.45 0.49 0.55 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)

light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.70 0.65 0.6 0.75 0.74 0.70 endlight

time 11:34 6:00 21:30 endtime

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 -88.2778  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 11.6222  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 11.6222  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 111.522  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 a track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 111.522  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 211.422  0.0  //point 2
0
event2 a_a_sem_info
endtrack

node -1 0 b track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 -76.3161  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 23.5839  0.0  //point 2
0
event2 b_b_sem_info
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 23.5839  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 123.484  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 123.484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 223.384  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 323.284  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 423.184  0.0  //point 2
0
event1 c_c_sem_info
event2 czytaj
endtrack

node -1 0 n track switch 34.0 1.435 0.24 15.0 20 2 flat vis
 Rail_screw_used1 4 Rail_screw_used1 0.2 2.75 2.5
-16.5072 0.2 323.284  0.1  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 289.284  -0.1  //point 2
0
-16.5072 0.2 323.284  0  //point 1
0.0 0.0 -11.3351  //control vector 1
1.28189 0.0 11.2623  //control vector 2
-18.4318 0.2 289.357  0  //point 2
300.0
endtrack
// additional:
include;ZwrL34R300.inc;n;-16.5072;0.0;323.284;180.0;zwrot34R300pods-new.tex;end

node -1 0 none track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 211.422  0.0  //point 1
0.0 0.0 28.2115  //control vector 1
-3.19047 0.0 -28.0305  //control vector 2
-18.4318 0.2 289.357  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 289.284  0.0  //point 1
0.0 0.0 -21.9667  //control vector 1
0.0 0.0 21.9667  //control vector 2
-16.5072 0.2 223.384  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 423.184  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 523.084  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 523.084  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 622.984  0.0  //point 2
0
event2 d_d_sem_info
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 622.984  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 722.884  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 722.884  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 822.784  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 822.784  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 922.684  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 922.684  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 1022.58  0.0  //point 2
0
endtrack


include;SS4zcpbI.inc;a_A;-56.4594;0.0;206.457;-179.0;A;;end


include;SS4zcpbI.inc;b_b;-19.7369;0.0;210.165;179.5;b;;end


include;SS4zcpbI.inc;c_c;-12.5599;0.0;331.457;0.0;c;;end


include;SS4zcpbI.inc;d_d;-19.9762;0.0;620.169;179.5;d;;end


node -1 0 odczepiaj_mem memcell -70 0 -100 Shunt 0 0 none endmemcell
event zawracaj updatevalues 10 odczepiaj_mem Change_direction 0 0 endevent
event czytaj getvalues 61.0 odczepiaj_mem endevent

event keyctrl01 multiple 2.0 none a_a_sz1 n+ endevent
event keyctrl02 multiple 2.0 none b_b_ms2 a_a_s1 n- zawracaj endevent
event keyctrl03 multiple 2.0 none c_c_sz1 b_b_s1 d_d_sz1 endevent
//event zawracaj putvalues 100.0 none 0.1 0.1 0.1 Change_direction 0 0 endevent
//event odczepiaj putvalues 0 none 0.1 0.1 0.1 Shunt 0 0 endevent

//node -1 0 otwieraj6 eventlauncher -100 1.5 823 -1 none -1 keyctrll keyctrl01 end

FirstInit

trainset none a 50.0 0.1
node -1 0 SU45-147 dynamic PKP\SP45 su45-147 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs COSCO 412ZaB 0.0 nobody 0 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Bd2 dynamic PKP\1xxa 111a3.bmp 111a 0.0 passenger 0 1 passengers enddynamic

endtrainset

trainset none b 80 1.0
//node -1 0 Bd1 dynamic PKP\1xxa 111a3.bmp 111a 0.0 passenger 3 1 passengers enddynamic
node -1 0 zegarynka dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42Ddumb 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset

Scenariusz jest nastepujacy:
shift+1 =fiat wyjezdza na prosata i odczepia sie
shift+2 = stonka podjezdza do skladu (w nowym exe zatrzymuje sie tuz przed skladem w starym starannie sie dociska)
shift+3 = fiat i stonka odjezadaja w przeciwne kierunki (stonka docelow mogla by odjechac ze skladem gdyby nie ten bug

Moje pytanie jest nastepujace :
Jaki cel mialo na celu wprowdazenie tego wyczuwania pociagow na swojej drodze przez AI ?I czy mozliwe jest wprowadzenieni zmian do nowego exe tak aby loki AI nie chamowaly przed skladami do ktorych moglyby przez nas zostac dolaczone?Bo wtedy mozliwosci kreacji sceneri z atrakcyjnymi eventami sa przeogromne.

P.S;
proble,m znika gdy umiescimy przed lokiem AI dowolny wagon np: w mojej scenerii BD1.

438
Bocznica / Pytanie o SM42 z kabina.
« dnia: 06 Stycznia 2006, 18:57:08 »
Witam.
Przy wypuszczaniu stonki z kabina autor kabiny zobowiazal sie do porawienia wystajacych elementow z kabiny i podniesienia okien .Chcialem sie ww autora spytac czy poprawil juz te elementy ktore bardzo przeszkadzaja podczas manewrow. w koncu wychylanie sie mechanika przez okno to podstawa przy pracy manewrowej.Dobrze sie o tym przekonuje testujac moja scenerie .A propo znalazl by sie ktos z wolnym miejscem na serwerze gdzie moglbym zamiescic kilka screnow z ww sceneri.Sceneria w zamierzeniu ma byc w 50% odwzorowaniem pracy lokomotywy manewrowej SM42 na Stacji Suwalki. Tylko w 50% poniewaz uklad torowy i cala okolica robiona z pamieci :)

Dodano po 2 minutach:

 Aha ,przewidywany termin zapodania na stronie symka scenerii- polowa lutego.

439
Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
« dnia: 23 Sierpnia 2005, 19:20:56 »
Czyli w lukach trzeba samemu wstawiac kazdy pojedynczy zalom ???!!!
Chyba nie !!!  Bo po co wtedy byla by opcja arc do wyboru w skryptach skoro i tak  trakcje na lukach trzeba robic pojedynczymi krotkimi prostymi odcinkami jak ty  sugerujesz!!!

440
Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
« dnia: 23 Sierpnia 2005, 16:12:40 »
Piszesz zebym sie nie przejmowal "deleteme ale wlasnie chodzi o to ze to deleteme idzie po luku a wlasciwa trakcja po prostej laczy konce luk,zamiast isc  po luku jak to deleteme.Tak samo trakcja po prostej wychodzi mi juz w symku i nie wiem jak sobie z tym poradzic.

441
Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
« dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:43:58 »
Witam.
Probujac wstawic trakcje na lukach drut wychodzi mi po cieciwie luku a po luku idzie jakis obiekt o nazwie "delteme" jak dobrze pamietam.Wie ktos jak sobie poradzic z tym problemem.

Jeszcze jedne jest jakis sposob na zrobienie luku toru idacego w gore?l

442
Na warsztacie / Dyzurny ruchu.
« dnia: 30 Marca 2005, 15:27:05 »
Najprawdopodobniej umieszcze w tym tygodniu ta scenerie .Jednak jak zobaczylem ten pulpit to mi szczena opadla.U mnie nie ma zadnego pulpitu :(

443
Na warsztacie / Dyzurny ruchu.
« dnia: 23 Marca 2005, 17:43:39 »
Koncze  prace nad moja trasa w ktorej nie jezdzi sie pociagami tylko staruje ruchem z nastawni dyspozycyjnej na malej stacyjce na 1 torowej lini dieslowskiej. chcialem sie zapytac czy bylibyscie zainteresowani taka wersja symka. Jesli tak zapodam ja tu . Zaznaczam ze moja wersja nastawni jest bardzo, bardzo prowizoryczna :-) Ale to dopiero poczatki.

444
Pomoc doraźna / Strasznie mi trzesie kabina
« dnia: 09 Marca 2005, 15:12:00 »
Witam.
Mam taki dziwny problem .Robie  tor okolo 15 km i jade pozniej tym torem od poczatku .Na poczatku nic sie nie dzieje  ale pod koniec tego odcinka zaczna irytujaca drzec kabina.Zauwazylem ze im dalej bedzie odcinek polozony  ponad te 15 km to coraz wiecej trzesie. W symku jest kilka tras ktore maja zdecydowanie wiecej niz 15 km torow np bochnia czy sc1 a wogole takiego zjawiska nie ma .Takie lekkie trzesiania zauwazylem na trasie guarkmc na odcinku dolnej trasy niezelektryfikowanej pod koniec trasy SNa przed  Skwarkami ,ale tylko przez moment. Probowalem pisac trase odcinkami i laczyc ja za pomoca merage ale nie wiele pomagalo. Robie  trase        za pomoca 3dsmax4 na win98 . Mam pytanie czy tez zauwazyliscie u siebie takie zjawisko,jak sobie z nim ewentualnie radzicie ? I na jakich systemach macie poinstalowane 3dsmax-y?
Pozdrawiam wszystkich milosnikow SU45 i nie tylko:-)

445
Bocznica / Gdzie szukac plikow z kozlem oporowym i Rozj. krzyzowym?
« dnia: 31 Grudnia 2004, 15:17:47 »
Witam.
Pytanie jak w temacie .Szukam na stronie symka i nie moge sie doszukac .Oswiecie mnie :-) Gdzie to jest?

446
Bocznica / problem z trojkatami
« dnia: 07 Września 2004, 13:56:09 »
Sciagnolem sobie skrypty w lipcu .Teraz dopiero zaczolem testowac . I przy probie pokrycia tereny trojkatami wywala komunikat ze nie moze otworzyc pliku do odczytania(jakiego juz nie pisze) .Mam 3dsmax4 . Moze mi ktos pomoc?

Strony: 1 ... 13 14 [15]