Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pozdze

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15
361
Bieżące Symulatorowe / Odp: Czemu głównie fikcyjne?
« dnia: 24 Września 2008, 21:45:18 »

Z Symulatorem mam kontakt od nieco ponad roku. Przez ten czas naliczyłem kilkanaście podejść do tras realistycznych: Bochnia, Linia 61, PMPPW, Szczecin, Tunel i Linia 139, czytałem opisy nt. projektów Kępno i Looblyn - coś tam niby zrobione jest; czytałem też o torach wokół Łodzi (do Łasku bodajże).




Do Ostrowa Wlkp. Ta się robi powoli ,ale będzie pól realna.

363
Bieżące kolejowe / Odp: Sytuacja w PKP Cargo
« dnia: 20 Września 2008, 19:42:45 »
Zdziwiło mnie jedynie to ,że Cargo zamierza budować jakiś terminal przeładunkowy na granicy z Litwą.Po tym jak się widzi przesyłki tranzytowe wegetujące na bocznych torach w Suwałkach przez kilka dni można odnieś zgoła inne wrażenie.Mianowicie ,że za wszelką cenę Cargo chce zachęcić pozostałą gartskę naiwniaków którzy jeszcze przesyłają z południa i zachodu europy przesyłki koleją do krajów bałtyckich na przerzżucenie się na ciężarówki.


REWIZOR

364
Publikacje / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 07 Września 2008, 23:03:37 »
1)Prędkościomierz nie wskazuje mi prędkości,cały czas na zero.Wstawiłem tą kabinę do modelu Barta. Pliki .mmd mam stare z paczki całościowej.
2) W logu mam brak pliku klapka-rozrzad.tga
3)Ma ktoś może plik szyb co są w tej kabinie ,ale bez wycieraczek.Bo po wstawieniu do modelu Barta na szybie są dwie wycieraczki.

365
Bocznica / Odp: Przerobiona Kabina EU07
« dnia: 07 Września 2008, 21:14:02 »
Moderatora prosze o usunięcie tego posta .Z problemem już sobie poradziłem.

Wydzielam.
Akvin

366
Publikacje / Odp: Zabawa Excelem - edytor lasów i nie tylko w scn
« dnia: 05 Września 2008, 20:54:11 »
Ale ,o co w tym chodzi ?

367
Tabor kolejowy / Zdjęcia SU45-101 ,ST44-543 i 788 .Ktoś chce?
« dnia: 17 Lutego 2008, 22:44:04 »
Mam wyżej wymienione zdjęcia zrobione czoło i bok .Myślę ,że można by z nich coś wykombinować .Ktoś chciałby spróbować.Bo ja nie mam cierpliwości.

368
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 04 Lutego 2008, 07:45:01 »
I nie masz białej tekstury(czyt. brak tekstury) na tym rozjeździe później w symulatorze.Bo ja właśnie na tym krzyżowym u siebie mam ten problem!

369
Pomoc w tworzeniu / Odp: Krzyżowy max ??
« dnia: 31 Stycznia 2008, 01:55:12 »
Nowe skrypty pomogły!



Dzięki Quark-t :D

370
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 31 Stycznia 2008, 01:51:30 »
Mi także w scenerii rozjazd krzyżowy R=190m ma podsypkę bez tekstury.Co ciekawe nie może mieć tekstury ponieważ wpis tego rozjazdu w pliku scenerii wygląda tak(początek):

//-------------------------------------------------
// Test_zwr02_rura
//-------------------------------------------------
node -1 0 none triangles material ambient: 255.0 255.0 255.0 diffuse: 255.0 255.0 255.0 specular: 255.0 255.0 255.0  endmaterial none
14836.5 0.255 -5769.58    -0.382069 0.92388 0.0216754  0.042 0.875 end
14836.4 0.2 -5769.58    -0.705972 0.707107 0.040051  0.047 0.875 end
14837.2 0.255 -5756.68    -0.382069 0.923879 0.0216754  0.042 0.9995
endtri

Zamiast definicji tekstury jest "none" i stąd ta przyczyna.Teraz tylko dlaczego tak się dzieje, co robię źle? Dodam tylko ,że brakuje tekstury w rozjazdach dodawanych poprzez skrypt a także poprzez funkcje merge .

371
Pomoc w tworzeniu / Odp: Krzyżowy max ??
« dnia: 30 Stycznia 2008, 17:43:45 »
Witam.
Właśnie od kilku dni walczę z 3dsmax8 i tymi skryptami od kolegi Q.Jest tam możliwość prostego wstawiania krzyżowego do scenerii.Poprzednio wstawiałem rozjazdy autorstwa ztcw McZapkie. Wadą tamtego rozjazdu było to ,że fleksy pomiędzy zwrotnicami wychodziły pogięte ,a i nie rzadko potrafił wystąpić null track w takim rozjeździe.Myślałem ,że z tym nowym rozjazdem nie będzie takich problemów .Niestety jest tak samo. Jak Wy dajecie sobie radę z tym dziadostwem ,że na wszystkich dotychczas opublikowanych trasach nie ma nigdzie takich problemów.Rozjazdy są ładne i proste. POMOCY.

372
Jesli dobrze zrozumialem to chcesz wstawiac takze eventy od W9 i W14 dla AI na trasie.Daruj sobie .Lepszym rozwiazaniem jest zmiana vmax dla torowiska.A wskazniki ustawiasz tylko dla informacji uzytkownikow trasy.

Jesli jedno ograniczenie sie konczy i  w tym samym miejscu sie zaczyna nastepne to wskaznik /\ i V sa ustawiane pietrowo (czyt. jeden na drugim,spotykane rozwiazanie na polskich szlakach bogatych jak zadne inne chyba w Europie w sierzanty) .A trojkaty odpowiednio w odleglosci drogi hamowania do 0km/h  dla danej szlakowej.

373
Publikacje / Odp: DizelPack "Tryptyk" [SM42 ST44 SU46]
« dnia: 08 Stycznia 2008, 21:17:56 »
Właśnie sobie testuje to exe.
Lista błędów na które szczególnie chciałbym aby zwrócono uwagę przy ewentualnych poprawkach(będzie uzupełniana w miarę testów).
1. Wywala dziwne błędy na mojej scenerii typu ,że składy są na nieposklejanych torach ,że nie ma jakiś zdefiniowanych eventów.Jednym słowem mówiąc zachowuje sie jakby miało błędy,zresztą autor o tym pisał w pierwszym wątku,wiec Ameryki nie odkryłem.Inne exeki na tej scenerii nic nie wykrywają.

2 AI nie potrafi sie odczepić od składu  na komendę :  Shunt 0 0


To na razie tyle.

I jeszcze:

3. Znaczny spadek FPS .Wystepuje u was też?

374
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 22 Grudnia 2007, 04:23:32 »


Fotografia moja.Jezioro Wolsztyńskie.

375
Na warsztacie / Odp: Całkowo '95 :]
« dnia: 19 Grudnia 2007, 01:02:10 »
Tak.Dla obu torów jest 100km/h.Możesz sprawdzić na stronie PLK. Ponadto będę w tym tygodniu w Sieradzu ,to postaram się walnąć zdjęcie tych wskaźników tobie.

Tyle jeździsz na lokomotywach i nie rzuciło Ci sie w oczy to ,że dla różnych ograniczeń jest taka sama odległość między w8 a w9?

376
Na warsztacie / Odp: Całkowo '95 :]
« dnia: 16 Grudnia 2007, 23:48:10 »
W Sieradzu na moście nad Wartą na torze 1 jest ograniczenie do 30, a na torze 2 do 60km/h.Od kiedy zobaczyłem ,że wskaźniki wt są ustawione w tych samych odległościach zaraz szybko poprzestawiałem wszystkie wskaźniki w mojej scenerii jak należy :)

377
Na warsztacie / Odp: Całkowo '95 :]
« dnia: 16 Grudnia 2007, 22:06:15 »
Jeszcze ja się podzielę swoją jedną uwagą.Na odcinku Wiliś -Rafineria.Jest podwójne ograniczenie zaczynające się w jednym miejscu koło składowiska drewna. Autor dał wskaźniki wt.inc w różnych odległościach podpierając się jak domniemam logiką.Tymczasem wskaźniki te ustawiać należy w takich samych odległościach niezleżnie od wartości ograniczenia.A odległość ta jest równa drodze hamowania ,czyli taka sama jak odległość To od semafora wjazdowego !

378
Trasy / Odp: Pytanie na temat scenerii ND
« dnia: 16 Grudnia 2007, 10:09:25 »
Sceneraia Piotpal'a ma aktualny link parę postów wyżej a sceneria ND jest do ściągnięcia na stronie głównej symulatora.

379
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie na stacji Kalisz Główny
« dnia: 10 Grudnia 2007, 11:28:32 »
To zdjecie jest zrobine na szlaku Chojny-Dabrowa Przemyslowa!Pociag jedzie na Widzew a wiec do Katowic.

380
Na warsztacie / Odp: Herby Stare - Blachownia - Częstochowa Stradom
« dnia: 04 Grudnia 2007, 23:31:12 »
Wszystko fajnie tylko kto zrobi ten odcinek do Zdunskiej Woli?

W scenerii nad ktora obecnie slecze jest oprocz "linii kaliskiej" kwalek weglowki. Mianowicie: Chorzew Siemkowice-ZWK-Poddebice. Czytajac ten watek o twoje trasce poprostu wpadl mi pomysl do glowy ,ze skoro beda Herby Nowe to te 55 km pomiedzy Herbami a Chorzewem [mlodzi MK nie mylic z Chorzowem] warto by  zrobic. I ja wstepnie wyrazam ogramna chetke na zrobienie tego odcinka.Z tym ,ze zaznaczam : prace rozpoczolbym dopiero najwczesniej w polowie przyszlego roku! I jest to i tak optymistyczny termin.Problem tam jest taki ,ze nie jezdza pospiechy (poza jednym pielgrzymkowym) i nie mozna zrobic filmu z ostatniego wagonu ;)

381
Na warsztacie / Odp: Herby Stare - Blachownia - Częstochowa Stradom
« dnia: 04 Grudnia 2007, 04:21:18 »
Co do czasowego wyzwalania zdarzeń to zrobienie tego za pomocą lokomotywy jeżdżącej w kółko nie jest trudne.W Maszynie wszystko da się zrobić za pomocą komórek pamięci ! Co tylko zapragniecie :)

Trzeba tylko trochę pogłówkować :)

P.S.

Tak sobie pomyślałem ,że skoro moja traska ma sie kończyć w CHS, a tu szykuje się trasa z Herbami to trzeba by zacząć zbierać info o odcinku CHS-HN .I jak tylko ukończę trasę Kaliską wziąść się za ten odcinek .Byłby wtedy kawał odcinka węglowego. Ach te klimatyczne posterunki blokowe z tamtego odcinka: Sadowiec,Więcki ,Puszczew ....

382
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 19 Listopada 2007, 19:13:28 »
Jest jeden poważny problem z nowym exe w tym "Megapacku" . AI kompletnie przeżyna wszystkie S1 jakie ma na swej drodze.I tak np: EN57 rozpędzony do 100km/h potrafi sie zatrzymac dopiero około 1000m! za semaforem. Z takimi sygnałami jak S13 itp też jest nie lepiej. Na  exe youBy'ego 699Kb  AI nie ma w ogóle problemów z zatrzymywaniem sie przed semaforem. I niestety jeśli ktoś buduje trasę z dużą ilością pociągów prowadzonych przez komputer,gdzie dodatkowo przebiegi są podawane automatycznie w zależności od zajętości odcinków, nie może skorzystać z dobrodziejstwa realistycznego hamowania, ponieważ AI nie umie sobie poradzić z tymi hamulcami. Szkoda. Widać nie można mieć wszystkiego.Bo od zawsze jak pamiętam było tak ,że albo w miarę poprawne hamulce  i AI "ślepe" ,albo na odwrót

383
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« dnia: 08 Października 2007, 12:19:54 »
Za ten bug jest odpowiedzialna ikonka znajdujaca sie na dolnym pasku (3dsmax4) pod okienkiem z parametrem osi Y.Po nacisnieciu szescian zmienia  sie w szesciokat i wowczas sa te ramki zamiast fleksow i zwrotnic podczas przesuwania.Dzis w koncu do tego doszedlem :)

Zamykam.
Akvin

384
Pomoc w tworzeniu / Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« dnia: 30 Września 2007, 20:37:47 »
Po tej kombinacji zaznacza mi sie ostatni element jaki "byl ruszany". i tyle .Ramki przy przesuwaniu sa nadal.

385
Pomoc w tworzeniu / 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« dnia: 30 Września 2007, 19:13:57 »
Witam.
Podczas pracy w 3dsmax cos musialem nacisnac i teraz podczas przesuwania scenerii lapka zwrotnice i wszystkie luki oraz fleksy zamieniaja mi sie w prostokatne ramki.Po przesunieciu wszystko wraca do normalnego widoku.Teoretycznie nie przeszkadza to w niczym ,ale jest dosc irytujace. Restart systemu i programu nie pomogly.Nie widze takze abym mial zalaczona jakos ikonke ktorej wczesniej nie mialem zalaczonej.Mialby ktos z Was na to jakis sposob?

386
A ustawiłeś w 3dsmax jednostkę długości na metry? Należy to zrobić zaraz po pierwszym odpaleniu 3dsmaxa.Inaczej cuda na pewno sie będą działy.

387
Tabor / Odp: Lokomotywy elektryczne - problem z obsługą
« dnia: 15 Września 2007, 14:39:54 »
Trzeba dać tylko jeden!!! raz + i poczekać  aż zaskoczy ,dopero jak zaskocz możesz dawać dalej + .Czekasz?

388
Bocznica / Wydzielone z "Tekstury torów"
« dnia: 14 Września 2007, 07:29:11 »
Tylko u dziadków w Hajnówce mogę się cieszyć tym wszystkim co tam jest (szkoda że kolei teraz tam jest mało w przeciwieństwie do kiedyś) ale mi wystarczy pociąg średnio co 45 minut - tak tam teraz jest.

W Hajnówce pociąg co 45 minut?! Ciekawe ...

389
Na warsztacie / Odp: Linia 14: każdy może się dołączyć.
« dnia: 11 Września 2007, 06:42:53 »
Ale aktualności linka do tarczy rozrządowej już nie sprawdziłeś ;) No ludzie nie wierze ,że nikt jej nie ma na swoim dysku !

390
Bocznica / Odp: Górka do sprawdzenia.
« dnia: 09 Września 2007, 21:23:04 »
Dobra widze, ze wiekszych problemow nie ma .Mysle ,ze watek mozna usunac.Zrobilbym to sam ,ale nie mam uprawnien. Dziwne :)

Wedle życzenia.
Akvin

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15