Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - pozdze

Strony: 1 [2]
31
Pomoc w tworzeniu / Potrzebne dźwięki do manewrowo3.scn .
« dnia: 16 Grudnia 2008, 04:15:07 »
Witam.
Do końca tego roku mam zamiar wydać scenerię manewrowo3 . Użyłem w niej nagranych przez siebie samego komend wydawanych maszyniście z manewrowej przez dyżurnego ruchu, czy tam manewrowego. Ale są tak kaszaniaste i nudne i w ogóle bez tego klimatu ,że już rzygam gdy testuję tą scenerię i słyszę po raz dziesiętny samego siebie.Dlatego będę wdzięczny jeśli ktoś posiadający w formie plików nagrania z podsłuchu kolejarzy wytnie z nich (w formie oddzielnych plików .wav) komendy w stylu "manewrowa zatrzymaj się" "wjazd podam po przejechaniu pociągu towarowego" i "możesz jechać".I tak poobcinane komendy zapoda na jakiś serwer,lub prześle na pozdze(at)poczta.onet.pl.Oczywiście nie chodzi mi o dosłownie takie komendy ,ale mające podobny przekaz.

32
Bocznica / Wydzielone z "Wspólna twórczość - wspólna sceneria."
« dnia: 26 Września 2008, 01:48:27 »

Cofam liberum veto zatem i poprawiam się, że takie rzeczy to tylko w tramwajach i Bielsku :P

I w Wolsztynie jeszcze!

http://www.kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/wielkopolska/wolsztyn/slides/2006-04-29.005o_wolsztyn_-_parada%20parowozow.html

Post nie związany z tematem.
Wydzielam.
Akvin

33
Tabor kolejowy / Zdjęcia SU45-101 ,ST44-543 i 788 .Ktoś chce?
« dnia: 17 Lutego 2008, 22:44:04 »
Mam wyżej wymienione zdjęcia zrobione czoło i bok .Myślę ,że można by z nich coś wykombinować .Ktoś chciałby spróbować.Bo ja nie mam cierpliwości.

34
Pomoc w tworzeniu / 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« dnia: 30 Września 2007, 19:13:57 »
Witam.
Podczas pracy w 3dsmax cos musialem nacisnac i teraz podczas przesuwania scenerii lapka zwrotnice i wszystkie luki oraz fleksy zamieniaja mi sie w prostokatne ramki.Po przesunieciu wszystko wraca do normalnego widoku.Teoretycznie nie przeszkadza to w niczym ,ale jest dosc irytujace. Restart systemu i programu nie pomogly.Nie widze takze abym mial zalaczona jakos ikonke ktorej wczesniej nie mialem zalaczonej.Mialby ktos z Was na to jakis sposob?

35
Bocznica / Wydzielone z "Tekstury torów"
« dnia: 14 Września 2007, 07:29:11 »
Tylko u dziadków w Hajnówce mogę się cieszyć tym wszystkim co tam jest (szkoda że kolei teraz tam jest mało w przeciwieństwie do kiedyś) ale mi wystarczy pociąg średnio co 45 minut - tak tam teraz jest.

W Hajnówce pociąg co 45 minut?! Ciekawe ...

36
Bocznica / Górka do sprawdzenia.
« dnia: 09 Września 2007, 19:34:41 »
http://www.sendspace.pl/file/FVhaSJvI/

Witam.
Pod adresem u góry wątku znajduje sie testowa wersja dwóch grup torów Olechowa.
Mam prośbę do forumowiczów o zgranie jej do siebie i sprawdzenie jak u was się zachowuje skład na górce i odprzęgi na grupie kierunkowej.
Krótki scenariusz:
1.Scenerie Olechów.scn odpalamy za pomocą STV (stonka jest na końcu składu) .
2.Po odpaleniu wciskamy shift+1 i wpychamy skład na górkę .
3.W momencie gdy skład zbliży się do górki zmniejszamy prędkość wtaczania do nie większej niż  5km/h!!! oraz odpinamy poszczególne odprzęgi(wyznacznikiem odprzegów jet zmiana rodzaju wagonów lub ładunku na wagonach)
4.Wskakujemy z powrotem do kabiny i pilnujemy prędkości!!!
5.Po zepchnieciu ostatniego wagonu zatrzymujemy stonkę na górce i lecimy obserwować odprzęgi.
Na co zwracać uwagę(co mnie interesuje) ?
-Czy odprzegi odbijają się od siebie w miare naturalnie ,czy nie powstaje efekt diametralnego zwiększenia sie prędkości odprzęgów w wyniku dojechania do innego odprzęgu,czy odprzęg złozony z samych sgs nie wyjedzie poza tor, itd ,itp .
Dodam ,że u mnie jest wszystko cacy .Zalecany program to ten 664kB lub 699kB .
Z góry dziękuję Wam za testy .Czekam na rezultaty.


37
Pomoc w tworzeniu / Zerowy fleks.
« dnia: 08 Września 2007, 22:22:29 »
Witam.
Macie jakis sposob na usuniecie z plku .max zerowgo fleksa jesli nie mozna go zaznaczyc w tradycyjny sposob(jego polozenie zanm ale go nie widac i nie mozna poswietlic na bialo )?? Problem w tym ,ze wywala blad podczas ladownia scenerii :(

38
Bocznica / ViewportManager.gup
« dnia: 09 Lipca 2007, 11:54:14 »
Prosba do posiadaczy 3dsmax7/8 .Chodzi o przeslanie pliku z tytulu watku na mail podany w moim profilu.Z gory dzieki.Pracuje na 3dsmax4 i sa czesto problemy z otwieraniem plikow z nowszych wersj studia :(

39
Na warsztacie / Linia 14.
« dnia: 01 Lipca 2007, 20:26:19 »
Użytkownicy "pozdze" i "piotpal" doszli do porozumienia i obecnie szukają trasopisarzy do odcinka Sieradz - Ostrów Wlkp. Ma to być przedłużenie linii Łódź Kaliska - Sieradz, którą wykonuje w pojedynkę "pozdze". Projekt ten ma na celu jak najbliższe rzeczywistości odwzorowanie ruchu kolejowego tak pasażerskiego jak i towarowego. Obecnie wykonane jest torowisko, semafory i wiadukty dla odcinka Sieradz - Ostrów Wlkp. (odcinek Łódź Kaliska - Sieradz wykonuje "pozdze", i znajduje się on w końcowej fazie). Obaj dysponujemy rozkładami jazdy, planami itd., potrzebne są tylko osoby znające się na pisaniu tras do Maszyny. Nie chcemy odbierać żadnych pochwał, ani tym bardziej kimś rządzić itd. Po prostu naszym celem jest zorganizowanie w jakiś sposób osób, które umieją pisać trasy, a nie zawsze mają czas, aby robić cały odcinek. Dlatego też proponujemy współpracę, jak na przykład ustawianie zieleni, budynków itd. Oczywiście wszystkie te osoby mogą liczyć na wymienienie jako współautorzy. Wszystkich chętnych, prosimy o kontakt.
pozdze i piotpal

40
Bocznica / Ładowanie i rozladunek
« dnia: 01 Marca 2007, 09:16:12 »
Witam .
Czy dzialalo to kiedykolwiek w symku? Na moich testach symek sie nie wysypuje na tych eventach, ale nie widac roznicy  miedzy pustym a teoretycznie rozladowanym ,zaladowanym skladem. Nie mowiac juz o pojawianiu/znikaniu tekstur ladunkow w eaosach.

41
Bocznica / pozdze
« dnia: 01 Marca 2007, 09:12:13 »
Hehe, a ja za jakis czas puszcze tu trase w ktorej eventy beda wyzwalane po 2 h symulacji i nie przez najezdzajacy tabor, a przez wlasnej konstrukcji zegar ,ktory  nie jest w cale trudny do zrobienia :)

42
Tabor / Namietnie urywa mi sie 3 człon EN57.
« dnia: 24 Stycznia 2007, 15:53:21 »
Witam .
Mam taki problem w mojej trasie ze ilekroc bym nie jechal to zawsze urywa mi sie trzeci człon kibelka .
I tu moja goraca prosba do znajacych sie na rzeczy który z ponizszych parametrów w pliku .chk podkrecic  aby zwiekszyc wytrzymalosc sprzegu ;

BuffCoupl. CType=Automatic kB=4200 DmaxB=0.05 FmaxB=1740 kC=6800 DmaxC=0.15 FmaxC=780 beta=0.58

43
Forum / Translator dla korzystajacych z forum angielskojezycznego.
« dnia: 21 Stycznia 2007, 15:18:28 »
Witam.
Propozycja do Admina forum angielskojezycznego.
Moze by warto w forum "EU07 Simulator English forum"  zapodac tego linka do translatora .Zeby sobie mogli chlopaki z swiata troche poczytac i nasze forum?

http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml

44
Pomoc w tworzeniu / AI potrafi zmienic czolo tylko dwukrotnie .
« dnia: 17 Stycznia 2007, 20:43:34 »
Testowalem to juz wczesniej na nowym exe dzis testowalem to na exe 674_FE majac nadzieje ze moze przypadkiem sie to naprawilo .
O co chodzi.
Otoz chcialem sprawdzic taka misje gdzie jedziemy jako popych skladu (prowadzi sklad AI) .Na jednej ze stacji dochodzi do zmiany czola naszego pociagu wraz z przejsciem lokomotywy AI na poczatek skladu tak aby lok  AI znowu byl na przodzie ,a nasz za nim na drugim miejscu.
I co sie okazuje : ze AI potrafi zmienic czolo tylko dwukrotnie(a niestety do zmiany czola pociagu trzeba zawrocic trzy razy)  po odczytaniu 3 eventu o zmianie czola owszem zatrzymuje sie i niestety na tym koniec- nie zmienia swiatel manewrowych i nie reaguje na sygnaly dawane z semafora ktory powinien byc odczytywany po zmianie czola.

Jednym slowem bida z nedza .I jak tu robic ciekawe misje?

Czego probowalem-bez skutku :
1) Probowalem dla kazdej zmiany czola wpisywac komendy z roznymi opoznieniami
2) Probowalem dawac komendy na przemian zeby odczytywal raz
OutsideStation -1 -1
a drugi raz
Change_direction 0 0
i znowu
OutsideStation -1 -1

oraz w odwrotnej kolejnosci ale nic z tego.
Przy 3 odczycie AI glupieje .Dlaczego?

45
Publikacje / materialy do wagonu Sgs 412Za
« dnia: 16 Stycznia 2007, 21:45:52 »
Witam .
 ponizej zawartosc trzech plikow .t3d  z trzema rodzajami materialow zrobinych z dostepnych tekstur w Maszynie

plik 1  "stal z huty"

Nazwa pliku:   "steel.t3d"

//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: MetalPlateDirt1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 1.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592
-1.0 9.0 0.0    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955

2
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000501662 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592

4
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592
1.0 -9.0 0.2    0.999498 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955

4
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000501662 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592

8
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 -9.0 0.0    0.999498 0.00449565
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955

8
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

16
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 9.0 0.0    0.9995 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955

16
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955
1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

32
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 9.0 0.0    0.999498 0.00449565
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955

32
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

64
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.9995 0.00449565
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955

64
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wood/WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: Box05
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: MetalPlateDirt1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592
-1.0 9.0 0.0    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955

2
1.0 9.0 0.0    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000501662 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.999501 0.00449592

4
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592
1.0 -9.0 0.2    0.999498 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955

4
1.0 9.0 0.2    0.999501 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000501662 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 0.00449592

8
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 -9.0 0.0    0.999498 0.00449565
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955

8
1.0 -9.0 0.2    0.999498 8.9955
-1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

16
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
1.0 9.0 0.0    0.9995 0.00449565
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955

16
1.0 9.0 0.2    0.9995 8.9955
1.0 -9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 -9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

32
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 9.0 0.0    0.999498 0.00449565
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955

32
-1.0 9.0 0.2    0.999498 8.9955
1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565

64
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565
-1.0 -9.0 0.0    0.9995 0.00449565
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955

64
-1.0 -9.0 0.2    0.9995 8.9955
-1.0 9.0 0.2    0.000499517 8.9955
-1.0 9.0 0.0    0.000499517 0.00449565


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box03
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wood/WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 6.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: Box04
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: WoodBrown3.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -6.0 0.2 1.0
NumVerts: 36
2
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498

2
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.999498
1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499547
-1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000501513

4
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.000499547
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498

4
1.25 0.15 0.2    1.24938 0.999498
-1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.000501513

8
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
1.25 -0.15 0.0    1.24938 0.000499517
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995

8
1.25 -0.15 0.2    1.24938 0.9995
-1.25 -0.15 0.2    0.000624396 0.9995
-1.25 -0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

16
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
1.25 0.15 0.0    1.24937 0.000499517
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995

16
1.25 0.15 0.2    1.24937 0.9995
1.25 -0.15 0.2    0.000624433 0.9995
1.25 -0.15 0.0    0.000624433 0.000499517

32
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517
-1.25 0.15 0.0    1.24938 0.000499517
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995

32
-1.25 0.15 0.2    1.24938 0.9995
1.25 0.15 0.2    0.000624396 0.9995
1.25 0.15 0.0    0.000624396 0.000499517

64
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517
-1.25 -0.15 0.0    1.24937 0.000499517
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995

64
-1.25 -0.15 0.2    1.24937 0.9995
-1.25 0.15 0.2    0.000624433 0.9995
-1.25 0.15 0.0    0.000624433 0.000499517


plik 2  kamienie z kamieniolomu

Nazwa pliku  stones.t3d


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Concrete1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 7.0 1.2 1.0
NumVerts: 18
4
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785
-1.0 1.0 0.0    0.9995 0.9995
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995

4
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995
1.0 -1.0 0.0    0.000499755 0.000499547
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785

16
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
1.0 1.0 0.0    0.9995 0.000499457
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501

16
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501
1.0 -1.0 2.0    0.000499547 0.999501
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457

64
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
-1.0 -1.0 0.0    0.9995 0.000499457
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501

64
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501
-1.0 1.0 2.0    0.000499547 0.999501
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: top
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
2
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878
1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.000249758
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

2
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 1.0 2.0    0.000499755 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: top
Type: Mesh
Name: Box02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Concrete1.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -14.0 0.0 1.0
NumVerts: 18
4
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785
-1.0 1.0 0.0    0.9995 0.9995
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995

4
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.9995
1.0 -1.0 0.0    0.000499755 0.000499547
-1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000499785

16
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
1.0 1.0 0.0    0.9995 0.000499457
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501

16
1.0 1.0 2.0    0.9995 0.999501
1.0 -1.0 2.0    0.000499547 0.999501
1.0 -1.0 0.0    0.000499547 0.000499457

64
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457
-1.0 -1.0 0.0    0.9995 0.000499457
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501

64
-1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.999501
-1.0 1.0 2.0    0.000499547 0.999501
-1.0 1.0 0.0    0.000499547 0.000499457


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: top01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
2
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878
1.0 -1.0 2.0    0.9995 0.000249758
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

2
1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 1.0 2.0    0.000499755 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.000249878


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: tyl01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
8
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000249729
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975

8
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.49975
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box02
Type: Mesh
Name: przod01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
32
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
-1.0 1.0 0.0    0.999501 0.000249729
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

32
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
1.0 1.0 2.0    0.000499517 0.49975
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: tyl
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
8
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
1.0 -1.0 0.0    0.999501 0.000249729
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975

8
1.0 -1.0 2.0    0.999501 0.49975
-1.0 -1.0 2.0    0.000499517 0.49975
-1.0 -1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Box01
Type: Mesh
Name: przod
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Wiadukt-beton1-filarbok.tga
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 6
32
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729
-1.0 1.0 0.0    0.999501 0.000249729
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975

32
-1.0 1.0 2.0    0.999501 0.49975
1.0 1.0 2.0    0.000499517 0.49975
1.0 1.0 0.0    0.000499517 0.000249729


I jeszcze 3 plik najbardziej badziewny moim zdaniem :)  palety schowane pod plandeka

Nazwa pliku   palet.t3d


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Plane01
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 -1.0 0.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           1.25 0.0 2.2 1.0
NumVerts: 6
1
-1.0 9.0 0.0    -0.00309893 0.0647523
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016

1
1.0 -9.0 0.0    5.8064 0.496123
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane02
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 -1.26441e-007 0.0
           0.0 -1.0 1.74846e-007 0.0
           0.0 -1.74846e-007 -1.0 0.0
           0.0 -2.18557e-007 -2.5 1.0
NumVerts: 6
1
-1.0 9.0 0.0    -0.00309893 0.0647523
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016

1
1.0 -9.0 0.0    5.8064 0.496123
1.0 9.0 0.0    -0.00172344 0.50016
-1.0 -9.0 0.0    5.80791 0.0690382


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane03
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 -1.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           1.0 -1.96701e-007 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 9.0 0.0    0.505332 0.9995
-1.25 -9.0 0.0    0.50533 0.517408
1.25 9.0 0.0    0.999501 0.9995

1
1.25 -9.0 0.0    0.997083 0.517408
1.25 9.0 0.0    0.999501 0.9995
-1.25 -9.0 0.0    0.50533 0.517408


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane04
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 1.49012e-007 1.0 0.0
           1.0 -1.78814e-007 -1.37227e-007 0.0
           1.49012e-007 1.0 -1.78814e-007 0.0
           1.02522e-006 9.0 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 1.0 4.88647e-007    0.517408 0.999501
-1.25 -1.0 3.05865e-007    0.517408 0.514993
1.25 1.0 3.34675e-007    0.999501 0.9995

1
1.25 -1.0 1.51893e-007    0.9995 0.514992
1.25 1.0 3.34675e-007    0.999501 0.9995
-1.25 -1.0 3.05865e-007    0.517408 0.514993


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: Plane01
Type: Mesh
Name: Plane05
Anim: false
Ambient: 250.0 250.0 250.0
Diffuse: 150.0 150.0 150.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: Jelcz-pakaszara1.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           0.0 0.0 -1.0 0.0
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 -1.0 0.0 0.0
           -5.48386e-007 -9.0 -1.25 1.0
NumVerts: 6
1
-1.25 1.0 2.29185e-007    0.517408 0.999501
-1.25 -1.0 0.0    0.517408 0.514993
1.25 1.0 3.93651e-007    0.999501 0.9995

1
1.25 -1.0 2.7352e-007    0.9995 0.514992
1.25 1.0 3.93651e-007    0.999501 0.9995
-1.25 -1.0 0.0    0.517408 0.514993





Aby pliki dobrze dzialaly nalezy wykonac pewne kroki:

1) utworzyc te pliki w folderze dynamic/pkp/sgs

2) dopisac w pliku 412Za.chk  po przecinku podane wyzej nazwy plikow .t3d

3) znalezc w folderze maszyny i skopiowac do folderu Sgs nastepujace tekstury:

Concrete1.tga

Wiadukt-beton1-filarbok.tga

MetalPlateDirt1.tga

Jelcz-pakaszara1.bmp


I tyle .

Wpisy podaje przykladowy trainset

trainset none aaaa 0.0 0.0
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 50 steel enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 15 palet enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 0 45 stones enddynamic
endtrainset


Wszystkie te ladunki beda w moiej trasce, ktora ukaze sie przy dobrych wiatrach przed pierwszym dniem wiosny.

Zdrowka zycze wszystkim milosnika SU45 i linii Sokołka-Suwałki-Sestokai.

46
Bocznica / as
« dnia: 11 Stycznia 2007, 11:21:10 »

47
Bieżące Symulatorowe / JA w sprwaie nowego eu07.exe.
« dnia: 30 Stycznia 2006, 14:30:06 »
Witam.
Nowy exe pozwala na rozlaczanie i laczenie skladow w dowolnym miejscu i to nie tylko naszych ale takze tych sterowanych przez AI.Mozna by stworzyc juz dzieki  temu programowi realna sceneria manewrowa np manewry stonka na duzej stacji  pasazerskiej np:Poznan glowny .ALe jest jeden niespowdizewany problem .Mianowicie w nowym exe AI za nic na swiecie nie chce sie docisnac do skladu tak jak to mialo miejsce w starszej wersji.I nie mozna przez to polaczyc lokomotywy z pociagiem .Oto dowud .
Ponizej przedstawiam moja mala scenerie testowa :

atmo 0.45 0.49 0.55 0 1200 0.45 0.49 0.55 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)

light -500 500 200 0.3 0.33 0.35 0.70 0.65 0.6 0.75 0.74 0.70 endlight

time 11:34 6:00 21:30 endtime

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 -88.2778  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 11.6222  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 11.6222  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 111.522  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 a track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 111.522  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-51.4354 0.2 211.422  0.0  //point 2
0
event2 a_a_sem_info
endtrack

node -1 0 b track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 -76.3161  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 23.5839  0.0  //point 2
0
event2 b_b_sem_info
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 23.5839  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 123.484  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 123.484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 223.384  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 323.284  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 423.184  0.0  //point 2
0
event1 c_c_sem_info
event2 czytaj
endtrack

node -1 0 n track switch 34.0 1.435 0.24 15.0 20 2 flat vis
 Rail_screw_used1 4 Rail_screw_used1 0.2 2.75 2.5
-16.5072 0.2 323.284  0.1  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 289.284  -0.1  //point 2
0
-16.5072 0.2 323.284  0  //point 1
0.0 0.0 -11.3351  //control vector 1
1.28189 0.0 11.2623  //control vector 2
-18.4318 0.2 289.357  0  //point 2
300.0
endtrack
// additional:
include;ZwrL34R300.inc;n;-16.5072;0.0;323.284;180.0;zwrot34R300pods-new.tex;end

node -1 0 none track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-51.4354 0.2 211.422  0.0  //point 1
0.0 0.0 28.2115  //control vector 1
-3.19047 0.0 -28.0305  //control vector 2
-18.4318 0.2 289.357  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 289.284  0.0  //point 1
0.0 0.0 -21.9667  //control vector 1
0.0 0.0 21.9667  //control vector 2
-16.5072 0.2 223.384  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 423.184  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 523.084  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 523.084  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 622.984  0.0  //point 2
0
event2 d_d_sem_info
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 622.984  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 722.884  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 722.884  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 822.784  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 822.784  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 922.684  0.0  //point 2
0
endtrack

node -1 0 none track normal 99.9 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
-16.5072 0.2 922.684  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-16.5072 0.2 1022.58  0.0  //point 2
0
endtrack


include;SS4zcpbI.inc;a_A;-56.4594;0.0;206.457;-179.0;A;;end


include;SS4zcpbI.inc;b_b;-19.7369;0.0;210.165;179.5;b;;end


include;SS4zcpbI.inc;c_c;-12.5599;0.0;331.457;0.0;c;;end


include;SS4zcpbI.inc;d_d;-19.9762;0.0;620.169;179.5;d;;end


node -1 0 odczepiaj_mem memcell -70 0 -100 Shunt 0 0 none endmemcell
event zawracaj updatevalues 10 odczepiaj_mem Change_direction 0 0 endevent
event czytaj getvalues 61.0 odczepiaj_mem endevent

event keyctrl01 multiple 2.0 none a_a_sz1 n+ endevent
event keyctrl02 multiple 2.0 none b_b_ms2 a_a_s1 n- zawracaj endevent
event keyctrl03 multiple 2.0 none c_c_sz1 b_b_s1 d_d_sz1 endevent
//event zawracaj putvalues 100.0 none 0.1 0.1 0.1 Change_direction 0 0 endevent
//event odczepiaj putvalues 0 none 0.1 0.1 0.1 Shunt 0 0 endevent

//node -1 0 otwieraj6 eventlauncher -100 1.5 823 -1 none -1 keyctrll keyctrl01 end

FirstInit

trainset none a 50.0 0.1
node -1 0 SU45-147 dynamic PKP\SP45 su45-147 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs COSCO 412ZaB 0.0 nobody 0 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Bd2 dynamic PKP\1xxa 111a3.bmp 111a 0.0 passenger 0 1 passengers enddynamic

endtrainset

trainset none b 80 1.0
//node -1 0 Bd1 dynamic PKP\1xxa 111a3.bmp 111a 0.0 passenger 3 1 passengers enddynamic
node -1 0 zegarynka dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42Ddumb 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset

Scenariusz jest nastepujacy:
shift+1 =fiat wyjezdza na prosata i odczepia sie
shift+2 = stonka podjezdza do skladu (w nowym exe zatrzymuje sie tuz przed skladem w starym starannie sie dociska)
shift+3 = fiat i stonka odjezadaja w przeciwne kierunki (stonka docelow mogla by odjechac ze skladem gdyby nie ten bug

Moje pytanie jest nastepujace :
Jaki cel mialo na celu wprowdazenie tego wyczuwania pociagow na swojej drodze przez AI ?I czy mozliwe jest wprowadzenieni zmian do nowego exe tak aby loki AI nie chamowaly przed skladami do ktorych moglyby przez nas zostac dolaczone?Bo wtedy mozliwosci kreacji sceneri z atrakcyjnymi eventami sa przeogromne.

P.S;
proble,m znika gdy umiescimy przed lokiem AI dowolny wagon np: w mojej scenerii BD1.

48
Bocznica / Pytanie o SM42 z kabina.
« dnia: 06 Stycznia 2006, 18:57:08 »
Witam.
Przy wypuszczaniu stonki z kabina autor kabiny zobowiazal sie do porawienia wystajacych elementow z kabiny i podniesienia okien .Chcialem sie ww autora spytac czy poprawil juz te elementy ktore bardzo przeszkadzaja podczas manewrow. w koncu wychylanie sie mechanika przez okno to podstawa przy pracy manewrowej.Dobrze sie o tym przekonuje testujac moja scenerie .A propo znalazl by sie ktos z wolnym miejscem na serwerze gdzie moglbym zamiescic kilka screnow z ww sceneri.Sceneria w zamierzeniu ma byc w 50% odwzorowaniem pracy lokomotywy manewrowej SM42 na Stacji Suwalki. Tylko w 50% poniewaz uklad torowy i cala okolica robiona z pamieci :)

Dodano po 2 minutach:

 Aha ,przewidywany termin zapodania na stronie symka scenerii- polowa lutego.

49
Pomoc w tworzeniu / Trakcja na łukach.
« dnia: 22 Sierpnia 2005, 18:43:58 »
Witam.
Probujac wstawic trakcje na lukach drut wychodzi mi po cieciwie luku a po luku idzie jakis obiekt o nazwie "delteme" jak dobrze pamietam.Wie ktos jak sobie poradzic z tym problemem.

Jeszcze jedne jest jakis sposob na zrobienie luku toru idacego w gore?l

50
Na warsztacie / Dyzurny ruchu.
« dnia: 23 Marca 2005, 17:43:39 »
Koncze  prace nad moja trasa w ktorej nie jezdzi sie pociagami tylko staruje ruchem z nastawni dyspozycyjnej na malej stacyjce na 1 torowej lini dieslowskiej. chcialem sie zapytac czy bylibyscie zainteresowani taka wersja symka. Jesli tak zapodam ja tu . Zaznaczam ze moja wersja nastawni jest bardzo, bardzo prowizoryczna :-) Ale to dopiero poczatki.

51
Pomoc doraźna / Strasznie mi trzesie kabina
« dnia: 09 Marca 2005, 15:12:00 »
Witam.
Mam taki dziwny problem .Robie  tor okolo 15 km i jade pozniej tym torem od poczatku .Na poczatku nic sie nie dzieje  ale pod koniec tego odcinka zaczna irytujaca drzec kabina.Zauwazylem ze im dalej bedzie odcinek polozony  ponad te 15 km to coraz wiecej trzesie. W symku jest kilka tras ktore maja zdecydowanie wiecej niz 15 km torow np bochnia czy sc1 a wogole takiego zjawiska nie ma .Takie lekkie trzesiania zauwazylem na trasie guarkmc na odcinku dolnej trasy niezelektryfikowanej pod koniec trasy SNa przed  Skwarkami ,ale tylko przez moment. Probowalem pisac trase odcinkami i laczyc ja za pomoca merage ale nie wiele pomagalo. Robie  trase        za pomoca 3dsmax4 na win98 . Mam pytanie czy tez zauwazyliscie u siebie takie zjawisko,jak sobie z nim ewentualnie radzicie ? I na jakich systemach macie poinstalowane 3dsmax-y?
Pozdrawiam wszystkich milosnikow SU45 i nie tylko:-)

52
Bocznica / Gdzie szukac plikow z kozlem oporowym i Rozj. krzyzowym?
« dnia: 31 Grudnia 2004, 15:17:47 »
Witam.
Pytanie jak w temacie .Szukam na stronie symka i nie moge sie doszukac .Oswiecie mnie :-) Gdzie to jest?

53
Bocznica / problem z trojkatami
« dnia: 07 Września 2004, 13:56:09 »
Sciagnolem sobie skrypty w lipcu .Teraz dopiero zaczolem testowac . I przy probie pokrycia tereny trojkatami wywala komunikat ze nie moze otworzyc pliku do odczytania(jakiego juz nie pisze) .Mam 3dsmax4 . Moze mi ktos pomoc?

Strony: 1 [2]