Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wojtek M

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
31
Bieżące kolejowe / MaSzyna w telewizji
« dnia: 15 Marca 2006, 18:03:16 »
Cytat: "AIR"
W smyku wiartu nie ma, stan techniczny taki sam a na tym samym odcinku trasy z tej samej prędkości gdy hamuje długim (eu07 z 15 wagonami) i krókim (eu07 z 5 wagonami) to są duże różnice w miejscu zatrzymania i łatwiej jest krótkim właśnie!!.


Symulator wyogóle nie odzwierciedla hamowania. Było dobrze jakieś dwa lata temu, potem ktoś coś skopał. Nie radzę hamować w rzeczywistości tak jak w symulatorze. Porażka. A najgorsze jest teraz luzowanie składu. Z doskonałego symulatora zrobiła się gra.
O hamowaniu już pisałem tutaj wiele razy. Nie można jednoznacznie napisać że pociąg z 15 wagonami zahamuje szybciej od tego z 30. Zbyt wiele rzeczy ma na to wpływ. A jako ciekawostka dodam, że w rzeczywistości szybciej się zatrzymasz pociągiem z siódemką i 4 wagonami, jak siódemką z jednym.

Dodano po 2 minutach:

 
Cytat: "Mariusz1970"
Tak na moje oko to siła hamowania każdego z wgonów musiałaby być większa od siły pędu (czy jakoś tak) tegoż wagonu, a tak nie jest.
Jeżeli w myśl zasady im więcej wagonów tym szybcie hamujesz, to jeżeli byśmy mieli odpowiednią ilość wagonów, to powinniśmy się zatrzymać ze 100 km/h na odcinku 10 cm.


No właśnie, dobrze napisane. Dywagacje na temat ilości wagonów i szybkości hamowania są śmieszne. Niech ci co mają takie możliwości, porozmawiają z maszynistami a najlepiej niech dostanę się do elektrowozu. Ale nie na jedną turę, tylko na co najmniej kilkanaście.

32
Tabor kolejowy / Tutorial z hamowania
« dnia: 02 Marca 2006, 22:20:29 »
Cytat: "Radkos07"
Cytat: "EU05"
Ja proponuje, by po zatrzymaniu sie, dac hamulec w trzecia pozycje ham. sluzbowego, dac odluzniacz lokomotywy, nawrotnik w tyl i dociskajac sie do skladu, zahamowac lokomotywe kranem pomocniczym. Nastepnie odpinamy sie od skladu, nawrotnik w przod, kran pomocniczego na luz, kran pociagowego na luz, odluzniacz lokomotywy i jadziem. ;)


Tak się stosuje w praktyce. Jednakże jak się dociśniemy do składu i damy pomocniczy, to nastawnik powoli na 0 i kran zasadniczy na odcięcie. W ten sposób skład się nie cofnie i lokomotywa też. A zatem można iść spokojnie urywać grzanie...


jak zostawisz zahamowane to też nie ucieknie :) Ja nigdy nie daję w odcięcie

33
Cytat: "Driver24"
[ Proponuje ci przeczytac uważnie temat dyskucji i jej prześledzenie, bo dochodzisz do błędnych przemyśleń. Ale mniejsza z tym...



Wzajemnie

Cytat: "Driver24"
[  Idą świeta i nowy rok sie zbliża, wiec trzeba sie cieszyc i szanowac :)
Oby przyszły rok byl udany dal nas i dla jedynego w swoim rodzaju symka MaSzyny EU07 :)))


Wzajemnie

Cytat: "Driver24"
[  
P.S.
Skoro masz dostep do kabiny i jazdy w ET22 proponuje zebys pomierzył czasy od momentu ruszania przez 5,10 i 20, sek na poz1,potem2,3 i 4. Moze sie to przydac do poprawy fizyki ET22 w symku. Ja postaram sie to zrobic na EU07 bo do tej maszyny mam dostep. I moze dzieki temu przyczynimy sie do polepszenia zachowania sie loków bardziej realistycznie.

Pozdrawiam


O zachowywaniu się elektrowozu w naszym symulatorze pisałem i gadałem na spotkaniach już tyle, że chyba więcej nie można. Kilka rzeczy zostało poprawione, ale niektóre są tak skopane że aż szkoda. Co do dostępu to moge przy najbliższej okazji śmignąć na ET41 i porobię takie testy. Dla ET22 też dokładnie pomierzę, ale to bez sensu. O zbyt wysokich prądach pisałem tyle razy, że monitor z komputerem chyba więcj mi go pochłonęły ;)
Ponagrywałem trochę dźwięków, te co sam potrafiłem powstawiać to powstawiałem i są w symku. Wielu niestety nie zrobiłem ponieważ a to plik w dziwny sposób obcinał mi dźwięk przy końcu, albo nie było go przewidzianego w symulatorze. A przecież różni się "trochę" dźwięk grzechotki w nastawniku od gały do boków. Nie wspominając już o nawrotniku itp itd. Mczapkie całkiem chyba zrezygnował, dużo pomógł mi Shaxbee, próbował też coś działąć z MarcinemEu przy nebuli ale wysypałem się na braku podstawowej umiejętności czarowania plików.
Wszedłem tutaj pierwszy raz po prawie półrocznej przerwie i widzę straszny burdel. A najgłupsze są pochwały, właściwe za co one są przyznawane??????? Mogę prosić o jedną??

Pozdrawiam i wesołych świąt EuManiacy

Dodano po 3 minutach:

 
Cytat: "youBy"
Cytat: "Wojtek M"
Właściwie nie ma identycznie zachowujących się lokomotyw.
czyli trzeba robić przynajmniej charakterystyki, jak nawet nie fizykę, dla każdego loka osobno


To bez sensu. W zupełności wystarczy zredukować wartości prądów szczególnie dal ET22. O 07 pisałem i wreszcie w tamtym roku ktoś się za to zabrał, chyba Winger. W DEVS albo w BETATESTARACH kiedyś napisałem długą litaniję.

34
Cytat: "youBy"
W przypadku wybicia bezp. nadmiarowego nalezy
zejsc nastawnikami do zera i dopiero go wlaczyc.
więc zostałem wprowadzony w błąd :)[/quote]

Nie wiem kto to pisał, ale jak już wiemy "przekaźnika" i nie nastawnikami, bo jest tylko jeden i nie "włączyć" a "odblokować" co jest zresztą wyraźnie napisane pod przyciskiem na blaszce.
To wszystko to jak dyskusja o wyższości swiąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi. Właściwie nie ma identycznie zachowujących się lokomotyw. Różnie są regulowane hamulce, potrafią trzymać. Lokomotywa wtedy bardzo kiepsko się toczy, a nie wszystkie niedomagania wychodzą przy jeździe próbnej. Jak dotkniesz obręczy i jest lekko ciepła to olewasz sprawę, ale w rzeczywistości klocki cały czas po niej trą. Gdy się poparzysz to dzwonisz do dyspozytora i przy pomocy młotka ( ;) ) luzujesz cięgna. Jak już kilka razy pisałem, NIE DA SIĘ TEGO JEDNOZNACZNIE OKREŚLIĆ.

35
Cytat: "Driver24"
1.
Przekaźnik nadmiarowy. Na et22 normalnie na układzie szeregowym trzyma do około 620A a na wysokim nawet do 800A. Ale to zależy od egzemplarza. Na et22 323 jak dasz na SR przy v mniejszej jak 30 kmh to 80% że wybije. Pewnie teraz już to zrobili i trzyma dobrze


Cytat: "Driver24"
1. Nie mam klopotu z interpretacja tekstów...   A to co napisales nie sprawdza sie w praktyce, ..."


Więcej nie musisz pisać, wiem już wszystko :)


 
Cytat: "Driver24"
2. YouBy dobrze napisal i ja sie z nim zgadzam...."


No prawie, chodziło mi o PRZEKAŹNIK a nie BEZPIECZNIK. Jednak masz poważne problemy ze zrozumieniem prostego tekstu

Cytat: "Driver24"
Tylko wazne jest by uzywac rozruchu maks 5min bo jednak silniki trakcyjne pobierają duzy prad i sie mocno grzeja. Pozatym jest to temat o EU07 a nie ET22 Wiec ciesze sie ze "cos tam wiesz" o przkaźniku nadmiarowym w ET22. ..."


Kolejna wpadka :)

Cytat: "Driver24"
Co do ET22. Cytat z książki o ET22: "Rozrych Wysoki można stosowac jedynie w przypadku wyposażenia lokomotywy i wagonów w tzw. sprzęg centralny, który umozliwia realizowanie siły pociągowej powyżej 420kN (42000kG). Jazdę taką można kontynuowac tylko przez 5min i tylko w połączeniu szeregowym silników trakcyjnych. Przekroczenie dowolnego czasu jazdy przy tym rozruchu jest sygnalizowane buczkiem, który jest automatycznie uruchamiany poprzez odpowiedni przekaźnik. Z chwilą zadzialania buczka należy przełączyc przełącznik w położenie rozruch NISKI, zmieniając tym samym prąd rozruchowy z wartości 580A do wartości 440A..."



I kolejna wpadka. Teraz praktycznie nie ma taboru ze słabszym sprzęgiem niż 850.  A w zdaniu o zmianie wartości z 580 na 440 chodzi o to, że najbezpieczniej dla prawidłowego rozruchu powinno się jechać na 580 a na niskim na 440. I to jest prawda, ale w rzeczywistości jak dasz na wysokim 700A to bez problemu przytrzyma
Ja też się cieszę, że "coś" tam wiesz (?)

Dodano po 5 minutach:

 
Cytat: "kruger"
Cytat: "Wojtek M"
Źle ;)
Mialem na mysli ogolne wyjasnienie, nie konkretnie nazwe przekaznika :>


Odpuszczam ten grzech ciężki :) Pokutą będzie 20 krotne naszkicowanie Ty2 na papierze formatu A1 ;)

36
Cytat: "kruger"
Cytat: "youBy"
dobrze piszę?

Dobrze piszesz


Źle ;)

Przekaźnik nadmiarowy. Na et22 normalnie na układzie szeregowym trzyma do około 620A a na wysokim nawet do 800A. Ale to zależy od egzemplarza. Na et22 323 jak dasz na SR przy v mniejszej jak 30 kmh to 80% że wybije. Pewnie teraz już to zrobili i trzyma dobrze

37
Cytat: "Driver24"
Cytuj

Wiec na to wygląda ze nie siedziales w "7" (chyba ze na postoju w dniach otwartych, lub skansenie) skoro twierdzisz ze szybciej jak 20km/h na 4 nie pojedzie.

 A zapewjniam Cie ze pojedzie i to nawet ponad 40km/h.


ROTFL

Zapewniam Cię, że nie tylko w skansenie przy drzwiach otwartych :)

Co do prędkości to jak już ktoś wcześniej wspomniał głównie zależy to od egzemplarza. Po za tym jak pewnie zauważyłeś (tylko czy przy wyłączonej maszynie w skansenie jest to możliwe?) na 4 pozycji te 400A to osiągniesz przy "dociskaniu do składu". Jak jedziesz 20 kmh to wskazania amperomierza "trochę" niższe są niź te Twoje 400A ;)

Ktoś tu też wspomniał, że przy małej prędkości majster zakręcił tak 10 pozycji od razu. Jest to możliwe bez problemu. O ile maszyna nie zaroluje i nadmiar nie puści. Na 22 (tymi najcześciej jeżdżę) bez problemu po złapaniu 1 pozycji dajesz 6 potem 12. Trzeba tylko dobrze ułożyć sygnały końca pociągu, upić kawę i położyć bokiem butelki z wodą. No ale w skansenie tego się nie dowiesz :)

No i dodam, że napisałem coś takiego:

Przypuszczam, że na 4 do 20 kmh max. Cały czas bedzie miał tendencję do rozpędzania, ale czekanie to wieczność. Nikt tak nie jeździ.

Masz problemy z interpretacją tekstu?

Dodano po 1 godzinach 4 minutach:

 
Cytat: "youBy"
Cytat: "AIR"
ja widziałem na filmiku ("Otłoczyn"), że mechanik ruszając po zaskoczeniu 1 pozycji dał odrazu następne ok10 i wcale nadmiarowego mu nie wybiło. Czy to zależy od egzemplarza? czy aż takie różnice mogą być?
hmm, może miał włączony wysoki rozruch? a poza tym, to lok mógł nie mieć za dużego obciążenia i ruszył odpowiednio szybko. ale filmu nie widzialem i okoliczności tego zdarzenia nie znam


Z krótkim pośpiechem można tak zrobić, ale są wtedy nieprzyjemne szarpania. Na bruttach coś takiego jest niedopuszczalne. Na pewno nie obeszło by się bez konsekwencji w postaci zarolowania, wybicia przekaźnika nadmiarowego lub nie daj boże poszarpania składu. Tak można się bawić tylko jadąc luzem. No ale wszystkie wariacje wychodzą na taśmie. A zarolowanie to natychmiastowa krecha tak pod 50 kmh :)
Kilkanaście takich krech, do tego raporty w książce elektrowozu o uszkodzeniach i płaskich kołach i idziesz na wagonówkę ;)

38
Cytat: "Driver24"
. Lokomotywa dalej "ciągnela", wiec wydaje mi sie ze spokojnie pojedzie na 2 poz 40km/h a juz nie mówie o 3 i 4 (bo nie sprawdzalem).

Pozdrawiam


Różnica jest praktycznie niewielka. Jak złapie przy 0 kmh na pierwszej pozycji to od razu wskakuje na około 200A. Kolejne dokładanie pozycji nie powoduje tak dużych różnic w prądzie, więc Twoje przemyślenia nie są słuszne.

39
Cytat: "Mati_An"
1. 69,8 km/h
2. 74,8 km/h
3. 77,6 km/h
4. 79,2 km/h
Testowane na debugmode.



myśle, że koledze chodziło o realną jazdę.

Wodzu to jest nie do sprawdzenia. Elektrowóz na 1 pozycji gdy go długo przytrzymasz to powinien złapać około 15 kmh. Przypuszczam, że na 4 do 20 kmh max. Cały czas bedzie miał tendencję do rozpędzania, ale czekanie to wieczność. Nikt tak nie jeździ.

40
Bieżące kolejowe / Pociągiem w Nowy Rok!
« dnia: 18 Grudnia 2005, 18:14:03 »
Cytat: "hejnal"
Dobra. Swoje brudy upierzemy u siebie. Nie tu.

Wszystkich chętnych zapraszam na impreze. :)


Racja

Osoby które się jeszcze namyślają, odsyłam do pana Stefana po dvd z poprzedniej imprezy. Profesjonalnie zmontowana płytka w twardym opakowaniu i z okładką. Pan Stefan często pojawia się na p.m.k. Jeżeli ktoś dysponuje adresem mail to proszę o podanie, nie mogę odszukać bo coś mi outlook padł.

41
Bieżące kolejowe / Re: Pociągiem w Nowy Rok!
« dnia: 18 Grudnia 2005, 17:44:29 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "Wojtek M"
Ktoś mało istotny w waszym klubiku się pieklił, że się wtrącam. Pozdrówcie tłuściutkiego pączusia ode mnie :)

To jakis idiota musiałbyć. Zostałes oficjalnie zaproszony do współpracy.
Tłusciutkiego? EP08? ;)


oj nawet nie wyobrażasz sobie jaki idiota. A zaczęło się od tego, że mu radia nie pożyczyłem bo wróciło do mnie niekompletne :)

42
Bieżące kolejowe / Re: Pociągiem w Nowy Rok!
« dnia: 18 Grudnia 2005, 14:37:40 »
Cytat: "EU07-483"
Stowarzyszenie Miłośników Kolei w Krakowie[/b]

Zaprasza na przejazd specjalnym pociągiem sylwestrowym
zestawionym z elektrycznego zespołu trakcyjnego ED72 na trasie: Kraków Główny – Kraków Nowa Huta – Kraków Płaszów – Skawce i z powrotem
t]


Ktoś mało istotny w waszym klubiku się pieklił, że się wtrącam. To dam, że Stoważyszenie Miłośników Kolei w Krakowie  PRZY pomocy członka Krakowskiego Klubu Modelarzy Kolejowych w mojej osobie :)
Pozdrówcie tłuściutkiego pączusia ode mnie :)

43
Bieżące kolejowe / Pociągiem w Nowy Rok!
« dnia: 17 Grudnia 2005, 19:05:46 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "Wojtek M"
Dla każdego coś się zjadzie.

a Chorały Gregoriańskie będą? ;)



TAK, zaraz po "majteczki w kropeczki". A potem przeboje Wiśniewskiego zaserwuję na dożynki :)

44
Bieżące kolejowe / Pociągiem w Nowy Rok!
« dnia: 16 Grudnia 2005, 23:46:56 »
Cytat: "Marian W"
Trochę duży koszt biletu. Ja bym pojechał, ale mieszkam trochę daleko od Krakowa!



Cześć

Podobnie jak rok temu, zagram i w tym. Jako dj serdecznie zapraszam. Będzie
house, dance, disco 70', 80' i 90', trochę rock'a. Dla każdego coś się
zjadzie.
NIE będzie
góralsko komercyjnych klimatów, zalatujących cytrusami i czerwonymi włosami.

A na tej fotce mnie złapali paparazzi ;)

http://www.smk-krakow.kolej.pl/s_04_7672-27A.jpg

A co do kosztu biletu to proponuję spacer na rynek. Tam za darmo i w standardzie przekleństwa, potłuczone szkło w prezencie, katar z zimna jako upominek, popychanie przez schlanych gnojów gratis i powrót pieszo na otarcie łez.
 No i pod nick'iem masz napisane, że jesteś z Polski. A to chyba niedaleko do Krakowa.

45
Bieżące Symulatorowe / <<ZJAZD MIŁOŚNIKÓW MASZYNY>>
« dnia: 23 Czerwca 2005, 23:40:41 »
Cytat: "ShaXbee"
Wolsztyn, Wolsztyn i jeszcze raz Wolsztyn. .


CICHO!! :)

Chabówka!!

46
Poszukuję, chcę zrobić / Re: Nastawnia 3D
« dnia: 17 Kwietnia 2005, 21:17:29 »
Cytat: "Dizi"
.

Jeśli pomysł przejdzie, wszelka pomoc będzie przyjęta z otwartymi rękoma.


Witam

Nie zrozum mnie źle, nie jestem przeciwny. Ale jeżeli to ma być realna praca na nastawni to czasami jest tak, że się siedzi 2 godziny bezczynnie i ogląda telewizorek 14 calowy ;)
A tak na serio to tekstury już są zrobione na podstawie naszych fotek. MatEUsz chyba ma. Nie tylko pulpit, ale zeszyty też było obfotografowane i telefony. Dogadaj się z twórcami obecnaj nastawni i "rób co chcesz chłopie" :)

47
Na warsztacie / Trasa dla manewrów...
« dnia: 01 Kwietnia 2005, 23:09:54 »
Cytat: "Mutopompka"
Ja bym jeszcze zaproponował przetaczanie wagoników... (zrobić górkę rozrządową, coby je można było popchać i wagoniki by walily w koziołek oporowy ;P..


Cześć wodzu, z mojego ukochanego miasta dzieciństwa.
Chyba nie widziałeś manewrów na górce nigdy. Wagony nie zatrzymują sie na koźle oporowym ;)

48
Bieżące kolejowe / Re: Nowe gagary LHS-u
« dnia: 22 Marca 2005, 21:02:44 »
Cytat: "Kozi"
http://lhs.pl/galeria.foto.lhs?galeria=Chrzanow032005

wiem ze na pmk jest ale moze nie wszyscy ja odwiedzaja wyrazcie swa opinie o zmodernozowanych gagrach St44 - 3001 i 3002

mi osobiscie sie bardzo podobaja :)


Witam

Obiecałęm sobie, że w takich wątkach głosu nie będę zabierał ale teraz zrobię wyjątek. Na gagary zapolowałem na Olszy o godzinie 1 w deszczu i z przemoczonym kolegą który był współprojektantem ich modernizacji.
Czekaliśmy od 20 na nie. Są... dziwne. Wejście jest po środku. Kolor w deszczu i po północy trudny do ocenienia. Konwojenci zrobili nam pokaz świateł halogenowych. Są nieporównywalnie lepsze od tradycyjnych. Radio w środku to koliber tak jak na et22 2000, nie stary radmor. Jest też więcej miejsca (w B). Silnik caterpilar i nowa prądnica. Nowe wózki. Tyle zdąrzyłem wypytać w 5 minutowym odbiegu ;)

49
Bocznica / Re: Thomas The Tank Engine
« dnia: 02 Marca 2005, 22:13:01 »
Cytat: "Grand"
Czy ktos z was ma moze jakas plytke vcd z Thomasem ? :) Za dawnych dobrych czasow czesto to ogladalem w tv, a teraz zdobywam co sie da na ten temat.
Pozdrawiam



Cześć

Moje dziecko zna to na pamięć już :) Mam na dvd i kasecie video w wersji angielskiej. Mój synek (4 latka) już prawie pełnymi zdaniami po angielsku mówi. Potrafi cytować całe dialogi :)
Jak chcesz to za drobną opłatą przeslę Ci kasetę lub dvd.
 Napisz na priv żeby bzdurami nie zaśmiecać forum

50
Bieżące kolejowe / Re: [impreza] EN57 wokol Krakowa
« dnia: 19 Lutego 2005, 15:40:58 »
Cytat: "hejnal"
Cytat: "Wojtek M"
Wstąpiłeś do smk??


To chyba nie przestępstwo?

25zł? Ostro.


O czesć hejnał

Nie no jasne, że to nie przestępstwo. Ale impreza z kiblem w roli głównej to głupota i to za taką cenę. Gdybym się na nią wybrał to tylko ze względu na znajomych, żeby przy okazji pogadać.

51
Bieżące kolejowe / Re: [impreza] EN57 wokol Krakowa
« dnia: 06 Lutego 2005, 12:33:27 »
Cytat: "Pit"
Stowarzyszenie Miłośników Kolei w Krakowie
zaprasza na przejazd pociągiem specjalnym w dniu 19.03.2005 (Sobota)zestawionym z
elektrycznego zespołu trakcyjnego EN57 na trasie:
Kraków Główny - Kraków Płaszów - Kraków Bieżanów - Wieliczka Rynek - Kraków
Bieżanów - Kraków Płaszów - Kraków Olsza - Kraków Mydlniki – Kraków Główny
Zachód - Kraków Przedmieście (podg) - Kraków Batowice - Kraków Nowa Huta -
Podgrabie Wisła (podg) – Podłęże - Gaj (podg) Kraków Prokocim Towarowy -
Łącznica 603 - Kraków Bonarka - Kraków Swoszowice - Kraków Bonarka - Kraków
Płaszów - Kraków Główny
Koszt imprezy 25zł. Podczas imprezy planowane są liczne fotostopy ze
szczególnym uwzględnieniem łącznic oraz odcinków kiedyś przeznaczonych do ruchu
osobowego, a dziś już tylko do ruchu towarowego. Zgłoszenia prosimy kierować
zakowski@tlen.pl w zgłoszeniu prosimy podać: imię nazwisko, telefon, e-mail


Organizator w przypadku małej ilości zgłoszeń zastrzega sobie prawo odwołania
przejazdu



Wstąpiłeś do smk?? ... Hmmm impreza z en57... no bajka, to tak jak urządzili kiedyś imprezę z ikarusem przegubowym. Chyba Ci od mpk

52
Bieżące Symulatorowe / wzniesienia i spadki
« dnia: 29 Stycznia 2005, 11:13:30 »
Witam

O tworzenu tras nie mam zielonego pojęcia, ale mam małą sugestię. O ile stacje zwykle są "płaskie", to na szlaku już jest zupełnie inaczej. Dość trudno jest utrzymać pociąg z jednakową prędkością. Praktycznie cały czas trzeba kontrolować predkość, bo spadki i wzniesienia są tak duże że albo staniemy albo przekroczymy prędkość. Doceniam atrakcyjność tras i trud jaki w nie włożyliście, ale przy pisaniu trzeba brać pod uwagę nierówności terenu. Winger to fajnie zrobił, bez znajomości szlaku można stanąc bruttem. Nie wiem czy to trudne czy łatwe zrobienie takich górek, ale proszę weźcie to pod uwagę. Wzniesienia czasami są tak duże, że trzeba odejmować z nastawnika pozycje bo można wybić nadmiary i w konsekwencji nawet poszarpać skład.

53
Poszukuję, chcę zrobić / Propozycja odnośnie radia
« dnia: 23 Stycznia 2005, 09:16:59 »
Cytat: "CTL"
Tak są to rozmowy występujące w tym filmie, ale oprócz tej tam, były jeszcze inne które mogę podesłać osobą zajmującym się dzwiękami od radia.



Czesć

Podeślij, chętnie kuknę. djmorda@tenbit.pl

54
Bieżące kolejowe / et22 2000
« dnia: 22 Stycznia 2005, 11:26:30 »
Cytat: "adamst"
Ale rozruch został oporowy... :/



Nooo to chyba dobra wiadomość. Nie podobają Ci się  dźwięki dochodzące z wentylatorów przy rozruchu tak na 500A????!!
Ty profanie ;) Ja kocham ten dźwięk, to symfonia :)

55
Na warsztacie / Re: Kabina ET22-2000
« dnia: 17 Stycznia 2005, 08:03:44 »
Cytat: "Pit"
Mam foty kabiny do ET22. Wojtek zalatwi niedlugo DTR do niej. Zdjecia wyszly OK, miejscami sa cienie i swiatlo od lampki, ale pogoda byla kiepska i trzeba byla wlaczyc oswietlenie kabiny.
Jesli ktos chcialby sie podjac, to moge dac fotki. Jak znajde chwile, to moze je obrobie na tekstury.



Czesć

DTR będę miał jak tylko majster będzie przez Olszę jechał.

56
Na warsztacie / Re: Nastawnia
« dnia: 16 Stycznia 2005, 20:53:58 »
Cytat: "Leszek
http://www.komunikacja.krakow.pl/[2005-01-16
.zip  



Extra, dzięki Leszek.

MatEUsz oceń czy dobrze. Mieliśmy duży problem z ustawieniem statywu do aparatu. Napisz co ewentualnie trzeba poprawić. Najlepiej, jak to wytłumaczysz Leszkowi, on się na tym lepiej zna ja z komputerów, tekstur i innych matrixów jestem słaby.

57
Na warsztacie / Re: Nastawnia
« dnia: 16 Stycznia 2005, 15:59:32 »
Cytat: "Leszek"
Cytat: "Wojtek M"
Cześć

To chyba ja mam robić te fotki na tekstury z kolegą. Jak już pisałem Mateuszowi, staram się jak mogę żeby wyciągnąc kolege z aparatem cyfrowym na zaprzyjaźnioną nastawnię. Jeżeli nie uda mi się w nadchodzącym tygodniu, to wybiorę się z kimś innym kto ma cyfrówkę. No i jeszcze jedna ważna rzecz, fotki mają być w dzień zrobione a ja zwykle pracuję od 8 do 20. Pozostaje tylko szukanie kogoś w weekend.

Na mnie Wojtku możesz liczyć. Nawet dziś. :)



Cześć Leszek

Daj tutaj link do tych fotek na tekstury. Ja i tak się na tym nie znam, a skorzysta Mateusz bo to dla niego miało być.

58
Cytat: "Quark-t"
@ABu - ]Yhy, i nap rzykład osoby o niskim statusie prowadziłyby tylko kible, za to "szpece i wyjadacze toków" mogliby pohulać EP09  :)


JA zamawiam ET22 z jakimś CIĘŻKIM bruttem. Brutta to jedyne słuszne składy. No i jak będzie nastawnia to nie obrażę się jak będę stał godzinę pod semaforem (bo jak się stoi to nic się nie dzieje) i pił kawę. Ehhhh marzy mi się to już od dawna. Jest wielka sceneria, około 20 składów. Każdy się loguje i bierze na hak wagoniki, a zamiast radia skype. Kurcze obejmował bym służbę na 12 godzin!! Bez kitu :)

59
Na warsztacie / Re: Nastawnia
« dnia: 16 Stycznia 2005, 10:12:45 »
Cytat: "Leszek"
Cytat: "Wojtek M"
Cześć

To chyba ja mam robić te fotki na tekstury z kolegą. Jak już pisałem Mateuszowi, staram się jak mogę żeby wyciągnąc kolege z aparatem cyfrowym na zaprzyjaźnioną nastawnię. Jeżeli nie uda mi się w nadchodzącym tygodniu, to wybiorę się z kimś innym kto ma cyfrówkę. No i jeszcze jedna ważna rzecz, fotki mają być w dzień zrobione a ja zwykle pracuję od 8 do 20. Pozostaje tylko szukanie kogoś w weekend.

Na mnie Wojtku możesz liczyć. Nawet dziś. :)


O leszek EXTRA. Potem po 16 zapraszam do mnie. Będzie pare osób z klubu. Zadzwon do mnie na kom 501855962 jak najszybciej i się umówimy

60
Na warsztacie / Re: Nastawnia
« dnia: 15 Stycznia 2005, 22:31:27 »
Cytat: "Speed"
Postanowiłem zrobic scenerię zawierającą stacje z nastawniami dysp. i pulpitem kostkowym.
Prace są w trakcie, obecnie na etapie wstawiania elementów scenerii na jednej ze stacji. Czekam tylko na fotki do tekstur pulpitu, które mam otrzymac w przeciągu kilku dni.
Pulpit będzie zrobiony w elementach, które można później wykorzystac, więc jak już wszystko będzie chodziło dobrze, to każdy będzie mógł zrobic sobie nastawnię do własnej stacji :)
Kontrola wszystkich urządzeń stacyjnych z pulpitu, przebiegi wpisane na stałe, zależności stacyjne ustalone tak, że nie będzie możliwości przebiegów sprzecznych. Oczywiście będzie możliwośc AWARYJNEGO pominięcia wszystkich ograniczeń przebiegowych :D

Prace trwają...



Cześć

To chyba ja mam robić te fotki na tekstury z kolegą. Jak już pisałem Mateuszowi, staram się jak mogę żeby wyciągnąc kolege z aparatem cyfrowym na zaprzyjaźnioną nastawnię. Jeżeli nie uda mi się w nadchodzącym tygodniu, to wybiorę się z kimś innym kto ma cyfrówkę. No i jeszcze jedna ważna rzecz, fotki mają być w dzień zrobione a ja zwykle pracuję od 8 do 20. Pozostaje tylko szukanie kogoś w weekend.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6