Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FrozenBokytYT

Strony: 1 ... 5 6 [7]
181
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 16:27:39 »
Czy usunąłeś plik z rozszerzeniem .sbt, w folderze scenery, o nazwie takiej samej jak scenariusz który próbujesz uruchomić?
Trzymaj ten plik: https://eu07.pl/userfiles/29448/plik%20dla%20jan21.zip

182
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 16:24:04 »
Czy usunąłeś plik z rozszerzeniem .sbt, w folderze scenery, o nazwie takiej samej jak scenariusz który próbujesz uruchomić?
Próbowałem, ale nic nie działa! Żadne rozjązania z tej wątki nie działa!

183
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 16:22:32 »
Czy usunąłeś plik z rozszerzeniem .sbt, w folderze scenery, o nazwie takiej samej jak scenariusz który próbujesz uruchomić?
Próbowałem, ale nic nie działa! Żadne rozwiązania z tego wątka nie działa

184
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 16:08:03 »
Tak, w *ini. W dowolnym miejscu.
Nie działa żadne rozwiązania, nawet "file.binary.terrain no"
Co robić?

185
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 15:34:27 »
Domyślnie na podstawie terenu zapisanego w formacie *.scm tworzony jest plik binarny *.sbt, który umożliwia szybsze zaczytywanie scenerii (da się odczuć dopiero przy dużym i ciężkim terenie). Może się zdarzyć, że symulator korzysta cały czas ze starego sbt i nie utworzy sobie wtedy nowego a zatem nie pokaże Ci poprawionego/zmienionego terenu. Rozwiązanie podał Jan. Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Nie działa

186
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 14:23:29 »
Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Żadne rozwiązania w tym wątku nie działają. Dodam tam wersję 3ds Max'a i Maszyny, w której wystąpił ten problem
Wersja 3ds Max'a: 2010
Wersja Maszyny: 22.03

187
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 13:49:27 »
Tak, w *ini
Dokładnie, w "eu07.ini"?

188
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 13:32:11 »
Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Gdzie pisać? na końcu czy na początku? I w jakim pliku *.ini?

189
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 12:57:52 »
Czy można w poradniku stworzenia scenerii znaleźć takie, aby można stworzyć ciężki teren? Jeszcze pytanie: gdzie trzeba dopisać file.binary.terrain no? pod "include nazwa_pliku.scm end"?

Usuń stare sbt, i przy okazji najlepiej wyłącz sobie jego generowanie w *.ini, dopisując "file.binary.terrain no".
Gdzie pisać? na końcu czy na początku? I w jakim pliku *.ini?

190
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 29 Maja 2022, 12:32:49 »
Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami
Można dokładnie?

191
Pomoc w tworzeniu / Gdzie jest odpowiedź?
« dnia: 28 Maja 2022, 21:26:11 »
Gdzie jest odpowiedź na ten problem? (linkem)
https://eu07.pl/userfiles/29448/fdhgjthfy.png

P.S. nie opublikuję tego w przyszłości

192
Bocznica / Nieprawidłowe wyświetlanie terenu
« dnia: 28 Maja 2022, 18:57:03 »
Dzień dobry. Teren nie jest wyświetlany poprawnie, a dokładniej zamiast textury trawy, po prostu różowy kolor
https://eu07.pl/userfiles/29448/fdhgjthfy.png
Co robić? Z góry dziękuje

193
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 28 Maja 2022, 15:52:11 »
Działa, normalnie teren ładuje. Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz (o ile masz owłosienie :D ).
Inny problem, to eksport materiału w postaci wewnętrznego id maxa, a nie nazwy bitmapy. Ktoś ostatnio zgłaszał podobny problem, to nie znalazł przyczyny i rozwiązania, tylko przesiadł się na współczesnego 3dsa i nowsze skrypty.
Zamiast terenu po prostu jednolity kolor
https://eu07.pl/userfiles/29448/2022-05-28_16-49-46_5089248540811.png
Co robić?

194
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 28 Maja 2022, 15:31:15 »
Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz
Może, usunąć plik SBT lub usunąć całą zawartość tego SBT w notatniku Windows/notepadzie++?

195
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 28 Maja 2022, 15:27:02 »
Jak sprawdzić w końcu stare SBT i wyłączyć generowanie?

Sprawdź w końcu to stare sbt i wyłącz generowanie na czas prac nad mapami, bo wyłysiejesz
Może, usunąć plik SBT lub usunąć całą zawartość tego SBT w notatniku Windows/notepadzie++?

Zamiast terenu po prostu jednolity kolor
https://eu07.pl/userfiles/29448/2022-05-28_16-49-46_5089248540811.png
Co robić?

196
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 28 Maja 2022, 12:24:24 »
Jak nic nie pomoże to podeślij tutaj plik scenariusza to zobaczymy czy w ogóle się eksportują jakieś trójkąty terenu
https://eu07.pl/userfiles/29448/plik%20dla%20jan21.zip

197
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 28 Maja 2022, 12:09:38 »
Jak nic nie pomoże to podeślij tutaj plik scenariusza to zobaczymy czy w ogóle się eksportują jakieś trójkąty terenu
zaraz

198
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 21:04:13 »
Modyfikuwałem na prośbę Matek123

199
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 19:44:52 »
Mam na myśli teren jako obiekt PLANE.

200
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 19:19:55 »
Razem z torami.

201
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 19:09:17 »
Moja wersja MaSzyny: 22.03
Skonwertowałem do mesha i nic.

202
Bocznica / Odp: Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 18:54:43 »
Max eksportuje tylko siatki w trybie editable mesh. Olej tego delanuaya, daj modyfikator triangulujący wbudowany (rozmiar <500m), skonwertuj do mesha i powinno przejść.
Moja wersja MaSzyny: 22.03

203
Pomoc w tworzeniu / Problemy z terenem i jej stworzeniem
« dnia: 27 Maja 2022, 18:44:54 »
Dzień dobry, mam taki problem: teren nie pokazuje się w symulatorze MaSzyna, ale utworzyłem teren poprawnie, jak w poradinku stworzenia scenerii w MaSzynie.


Ten problem dotyczy terenu jako PLANE

Mam drugi problem: zamiast dzielenia obszara na trójkąty pokazuje taki błąd:

Kiedy pojawia się taki błąd, obszar nie został podzielony na trójkąty.
Ten problem dotyczy terenu tworzony ręcznie

Сo zrobić w tej sytuacji i jak to naprawić?

Wersja MaSzyny - 22.03

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

Strony: 1 ... 5 6 [7]