1
Na warsztacie / Odp: Obsługa OpenVR
« dnia: 27 Stycznia 2022, 13:57:28 »
W między czasie dołączyłem do czatu DEV gdzie @Milek7 podrzucił parę pomysłów które mogłyby rozwiązać problem z brakiem obrazu na goglach.
wrzuciłem zmianę do kodu i wybudowałem nowy .exe który dawał obraz ale gra działała w 30fps. Jakich zmian w .ini bym nie zrobił to gra działała w 30fps.
Postanowiłem oddać kartę AMD i wymieniłem ją na kartę Nvidii i gra działa na VR bez żadnych poprawek w 90fps. Na amd nawet bez gogli gra miała 'mikrosciny' niby działa płynnie ale co sekundę była krótka scina.
Podsumowując, jeżeli planujecie grać na VR w maszynę to polecam jednak kupić kartę od Nvidii!
Dziękuje za okazaną pomoc :)
W załączniku wrzucam mój .exe ze zmianami, o ty jeżeli kiedyś ktoś będzie chciał uruchomić maszynę na VR na kartach AMD.
Cytuj
możesz sprawdzić z vp.backbuffer_tex->alloc_rendertarget(GL_SRGB8_ALPHA8, GL_RGBA, vp.width, vp.height);
wrzuciłem zmianę do kodu i wybudowałem nowy .exe który dawał obraz ale gra działała w 30fps. Jakich zmian w .ini bym nie zrobił to gra działała w 30fps.
Postanowiłem oddać kartę AMD i wymieniłem ją na kartę Nvidii i gra działa na VR bez żadnych poprawek w 90fps. Na amd nawet bez gogli gra miała 'mikrosciny' niby działa płynnie ale co sekundę była krótka scina.
Podsumowując, jeżeli planujecie grać na VR w maszynę to polecam jednak kupić kartę od Nvidii!
Dziękuje za okazaną pomoc :)
W załączniku wrzucam mój .exe ze zmianami, o ty jeżeli kiedyś ktoś będzie chciał uruchomić maszynę na VR na kartach AMD.