Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShaXbee

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20
61
EU07 Simulator English forum / Odp: H-Maszyna Team (Hungarian team)
« dnia: 03 Stycznia 2013, 07:04:41 »
Happy New Year MrCell!
Good job with animation.

62
Forum / Odp: Wtyczka do facebooka
« dnia: 14 Grudnia 2012, 10:32:35 »
@phantomm: Dzieki za info, zaktualizujemy :-)

63
WWW / Odp: Uwagi odnośnie nowej www
« dnia: 13 Grudnia 2012, 07:16:15 »
Czy ktoś aktualizuje stronę www? Przeglądam ją i nie widzę nigdzie info o SP1 do paczki.

@adsim: Zglos sie do libertyna, on w tej chwili wprowadza poprawki do WWW.

64
Bocznica / Odp: User klimczok
« dnia: 13 Grudnia 2012, 07:13:21 »
Poprawil sie znacznie, ale skoro @adsim uwaza ze jeszcze nie jest gotowy na WPC to przetrzymajmy go jeszcze troszke :-) Tak czy inaczej jest na dobrej drodze.

65
Tabor / Odp: Odpalanie "stonki" - czy błąd w klawiszologii?
« dnia: 11 Grudnia 2012, 08:11:20 »
Bardzo dziękuję za konkretny wpis.
Czy ktoś z Wszystkowiedzących Fachowców Na Tym Forum byłby skłonny wpisać to zdanie do instrukcji obsługi symulatora?

Popraw instrukcje i wrzuc do testu dodatkow.

66
Inne niekolejowe / Odp: Facebook
« dnia: 11 Grudnia 2012, 04:58:41 »
To po co na YT wchodzisz? Nie zgadzasz się z regulaminem, to nie korzystaj.
5 lat temu takich jaj nie było. Zmienia się to z czasem. Jeśli będzie musem podanie danych, to zrezygnuję.

Z drugiej strony zmusi to niektorych do zastanowienia sie przed skomentowaniem bo nie sa juz anonimowi. Znajomi ktorzy prowadza vloga o zyciu w Singapurze odnotowali 70%(!) spadek ilosci wulgarnych komentarzy.

67
@camino: Slusznie zauwazyles problem, widze tez ze masz koncepcje jak to zaczac. Czy bylbys w stanie podjac sie stworzenia takiego podrecznika wobec tego? Proponuje zebys zebral rowniez pare osob do pomocy/review. Prosze zebys w miare mozliwosci zaczal go tworzyc na Google Docs - jest tam dobre wsparcie dla grupowej edycji / historii dokumentu. Ja moge pomoc w tlumaczeniu na angielski.

68
Wydział zamówień / Odp: Śmigielska Kolej Wąskotorowa
« dnia: 06 Grudnia 2012, 06:27:04 »
To moja opinia więc nadinterpretujesz. Nie myl opinii z oskarżeniem. Umiem czytać ze zrozumieniem. Nie wiem jak to rozwiąże WP, ale chcę podziałać oficjalnie.

@pol102: Wlacza mi sie czerwona lampka.

69
Bieżące Symulatorowe / Odp: Do narzekaczy i oczekiwaczy
« dnia: 26 Listopada 2012, 10:02:12 »
Zeby byla jasnosc - osobiscie jestem przeciwko cenzurowaniu 'glosow krytyki' na profilu MaSzyny. Usuwac powinnimy tylko wpisy ktore sa wulgarne.

@InterCity: Ostrzezenie dostales ode mnie nie za tresc, ale za forme.

70
Bieżące Symulatorowe / Odp: Do narzekaczy i oczekiwaczy
« dnia: 26 Listopada 2012, 08:56:00 »
Typowe polaczkowo, tylko by chcieli być głaskani. Napisz coś nie po ich myśli, miej swoje zdanie, skrytykuj, bo każdy ma do tego prawo. I już staje się baranem, żałosne. Polaczki mają zero samokrytyki.

Kolego, uzywajac zwrotu "Polaczkowo" obrazasz rowniez sam siebie. Poza tym fajnie ze sie wydales ze swoim facebookowym profilem - przejrzalem Twoje wczesniejsze posty i styl wypowiedzi jest dokladnie ten sam. Pytanie sie nasuwa wobec tego kto ma tu problem z krytyka.

Nikt na forum nie bedzie nikogo zmuszal do robienia czegos innego bo zadaja tego krzykacze z FB, ktorzy sami od siebie nic nie dali. Po niektorych takie niepotrzebne komentarze splyna, ale inni biora to do serca i daja sobie spokoj z MaSzyna.

71
Bocznica / Odp: SP1
« dnia: 23 Listopada 2012, 07:54:31 »
Popraw tytul i zadaj pytanie uzywajac poprawnej polszczyzny to pomozemy.

72
Symulator / Odp: Sterowanie portem LPT pomoc
« dnia: 30 Października 2012, 18:01:54 »
Może po pokeys55 mógłbyś sterować?

73
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Ekrany w lokomotywach.
« dnia: 29 Października 2012, 13:07:12 »
@mamut: Bezpieczniej ze względu na kompatybilność z Borlandem jest przesyłać do callbacku uchwyt na zmapowaną pamięć, a wywołania OpenGL trzymać po stronie C++ - dzięki temu oszczedzisz sobie też dużej zależności w postaci PyOpenGL. Jeśli chodzi o wchar_t można to obejść używając Python'a 2.7 - tam stringi są jednobajtowe.

74
Stajemy więc przed decyzją, czy warto to robić, czy odpuścić sobie?

Robic w ramach WPC, napisalem to w poprzednim poscie, na samym poczatku powiedzial Ci to tez @adsim:
Chwila, to co opisujesz, to zadania wydziału paczek całościowych. Rozumiem, że chcesz pomóc, ale wielu osobom, pomimo najszczerszych chęci, brakuje wiedzy na temat kierunku rozwoju symka i można nadrobić tylko bałaganu.

Wyjasnie teraz dlaczego - po pierwsze WPC ma dostep do nieopublikowanych jeszcze dodatkow, lepszy kanal komunikacji z tworcami i jest zlozony z ludzi ogarniajacych potrzebne tematy, poza tym ma dostep do narzedzi sluzacych zespolowi takich jak SVN i TRAC. Nie wiem czy byles na forum pare late temu, ale mielismy duze problemy z hasaczami publikujacymi dodatki, ktore byly dopiero w trakcie developmentu co skutecznie zniechecalo tworcow. W tym celu wprowadzilismy pewna hermetyzacje, dzieki czemu mamy mniej problemow z jakoscia. Nie widze sensu w dublowaniu kompetencji, stad moje pytanie i ponowne zaproszenie do WPC - prosic sie ponownie nie bede.

75
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Ekrany w lokomotywach.
« dnia: 29 Października 2012, 08:37:14 »
@mamut: Propozycja wyglada super, pojawia sie tylko problem w postaci przywiazania obecnego kodu symulatora do Borland C++ Buildera (czesc kodu jest w Pascalu). Mimo wszystko jest to mozliwe do zrobienia - byc moze w nieco uproszczonej formie. Nalezy wygenerowac plik eksportu .lib do python33.dll i owrapowac recznie (przy pomocy C API Pythona) klase wedlug Twojego pomyslu. Na poczatek proponowalbym przetestowanie prostego callbacka ktory bedzie przyjmowal jako pierwszy argument uchwyt na teksture / adres do bufora / whatever, a nastepnie kwargs lub normalny argument z parametrami (prad, cisnienie, wlaczony / wylaczony). Powinno sie to latwo zintegrowac ze starym kodem.

Co do SPT - edytor jest w Pythonie ze wstawkami C++. Klient mial wrappery C++/Python, ale to jest dosyc upierdliwe i jesli kiedykolwiek znajde czas na ruszenie SPT to bedzie to raczej w formie klienta w C++ i uslug w Pythonie komunikujacych sie za pomoca socketow/ipc wiadomoscami zapakowanymi za pomoca protobuf.

Edit:
@Ra: da sie to zrobic w sposob relatywnie bezbolesny dla FPS - uzywamy dwoch PBO, symek uzywa PBO z poprzedniego przebiegu skryptu, skrypt w osobnym watku szykuje kolejna ramke.

76
Inne niekolejowe / Odp: O definicji spamu ciąg dalszy.
« dnia: 25 Października 2012, 20:43:34 »
Patrykos zadaj sobie chwile trudu i przejrzyj posty jakie dodałeś - ile z nich było agresywnych względem innych użytkowników? Jesteś tolerowany długo, przepraszałeś już kilka razy za swoje wyskoki, ale widać mija troche czasu i znowu powtarzasz błędy. Skoro jesteś developerem to skup się na tym, a nie na pouczaniu administracji, my się do Twoich fachowych tematów 'poradami' nie wtryniamy.

tl;dr: "Żyj i dać żyć innym"

77
Bocznica / Odp: Informacja
« dnia: 25 Października 2012, 19:48:06 »
Fajnie że wróciłeś na Forum :-)

78
Wszystkim nam zależy żeby pchnąć ten temat do przodu. Sposób w jaki się zachowałeś był nieelegancki i nie potrafiłeś tego na spokojnie wyjaśnić na PW. Daję Ci szansę - jeśli jesteś zainteresowany to pisz na PW i dodam Cię ponownie do Wydziału PC.

Skoro poprawa samych rozkładów nie wystarcza proponuję trochę zmienić podejście - robicie wspólnie poprawki scenariuszy na jednej scenerii, testuje je więcej niż jedna osoba, po poprawieniu wszystkich scenariuszy na danej scenerii wydajecie poprawkę na forum. Jak dopasujecie wszystkie scenariusze do EXE 372+ to wydajemy kolejną PC. Jeśli brakuje Wam ludzi do pomocy to piszcie o tym otwarcie na forum - nikomu głowy za to nie utnę. Oczekuję po prostu że będziemy się zachowywać jak dorośli ludzie. Pasuje?

79
Powody opuszczenia grupy zna @AtapiCl i @ShaXbee bo były (może zbyt lapidarnie ale jednak) zawarte w PW. W/g mnie rozkłady na obecnym etapie mają dużo niższy priorytet niż wprowadzanie nowych wersji EXE. A jak wiadomo wymaga to podjęcia działań naprawczych. IMHO moja pozycja "nowego" w tym towarzystwie nie była na tyle mocna żeby administratorom sugerować zmianę priorytetów a Koordynatorowi zadawać pytanie dlaczego nie koordynuje. Więc po co mam w takim środowisku na siłę siedzieć, dla rangi? Dziękuję @Sawi'emu za wsparcie i chęć wspólnego poruszenia ciężkiego tematu.

@popatrz: PW było bardzo emocjonalne i zupełnie nie odpowiadało Twoim postom, zamiast zakomunikować problem obraziłeś się nagle i porzuciłeś temat. Rozkłady jazdy zostały wybrane ze względu na to że mamy ograniczone ramy czasowe i chcemy wybierać jeden temat na każdy miesiąc prac, jeśli z tym się nie zgadzałeś wystarczyło napisać w odpowiednim dziale i poddać temat pod dyskusję. Co do zmian w EXE - @Ra ma też swoje życie i nie może wszystkiego naraz naprawić, dzięki niemu MaSzyna staje się powoli używalna dla twórców i użytkowników oraz poprawia się przewidywalność. Rozumiem całkowicie potrzebę zaorania scenerii od strony eventowej, ale warto jednak robić to etapami zamiast zaczynać budowę katedry, co jak wiem z własnego doświadczenia może się ciągnąć latami.

Co masz na myśli przez niższy priorytet? Priorytet ustalany przez WPC czy Twoją osobistą opinię?


80
@popatrz: Nie wiadomo dlaczego nagle sie obraziles na WPC, powiedziales ze zabierasz zabawki i wychodzisz, nie wspominajac wczesniej ze brakuje Ci ludzi. Miales podobny plan w WPC, dostales 'dowodztwo' nad najblizsza PC, ktorej zadaniem bylo poki co uporzadkowanie rozkladow. Teraz wychodzisz z tymi propozycjami tutaj - pytanie jakie sa Twoje oczekiwania po tym jak straciles nasze zaufanie nieodpowiedzialnym zachowaniem?

81
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i paint.
« dnia: 03 Października 2012, 05:12:39 »
Panowie nie edytujcie tekstur dds - sciagacie paczke tga, edytujecie i wynik konwertujecie do dds w Paint.NET.

82
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Fabryka modeli
« dnia: 02 Października 2012, 19:01:04 »
@pol102: Przedobrzyłeś.

83
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dyskusja na temat nowych smug
« dnia: 28 Września 2012, 08:20:54 »
Oczywiście, że zawsze usuwam stare E3D.
Wpis "-e3d" do eu07.ini nie spowodował konwersji wszystkich plików T3D do E3D, i to nie tylko w folderze z semaforami :/

@AIR: nie chodzi o wpis do eu07.ini, odpalasz eu07.exe z linii polecen z argumentem -e3d, bez nazwy scenerii.

84
Trasy / Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« dnia: 27 Września 2012, 16:11:12 »
@popatrz: Dzieki za tlumaczenie na polski, pisalem posta bedac w pracy ;-)

85
Pomoc doraźna / Odp: Problem ze scenerią ND
« dnia: 27 Września 2012, 07:35:16 »
@Ra: Moze dla swietego spokoju doprecyzuj ze chodzi o niedzialanie strony ;-)

86
Trasy / Odp: Wstawianie samochodów na linii 61 - Too many iterations
« dnia: 27 Września 2012, 05:40:30 »
@Paczkus: uzyj notepad++ i pozamieniaj wg tekstury, nie wedlug typu - bedzie latwiej ;-)

87
Na warsztacie / Odp: Elementy dekoracji scenerii
« dnia: 25 Września 2012, 06:45:45 »
@Cordylus: Problemem jest to ze dla kazdego obiektu w scenerii mamy osobne wywolanie OpenGL do namalowania go, ZTCP @Ra pracowal nad grupowaniem elementow z ta sama tekstura, nie wiem czy to jest obecnie wlaczone w EXE.

88
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 20 Września 2012, 08:06:05 »
Co do list dialogowych - zamiast osobnego pliku na kazdy tekst jeden plik z tekstami i we wpisie offset (numer linii) i ilosc linii do wyswietlenia.

89
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace nad modelami?
« dnia: 19 Września 2012, 05:56:52 »
@pol102: Rozi odpowiedzial Ci w jego wlasnym watku. Sam prowokujesz stylem wypowiedzi - zaczynajac argumentami ad personum. Jesli uwazasz ze tekstury sa slabe zawsze mozesz zrobic nowe, nikt Ci nie broni. Jesli nie zaczniesz rozmawiac z innymi w sposob kulturalny to zaloze Ci obiecanego muted.

90
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 19 Września 2012, 04:34:03 »
Texture splatting - czyli latwe w edycji nakladanie mieszanie tekstur - w 3dsie nazywa sie to bodajze mix albo dirt map.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 20