Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - x_Zielu

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8
61
To ja tutaj byłbym na nie, że musisz mieć aprobatę X osób, żeby poprawić 5 pikseli na teksturze
Nowy zainteresowany użytkownik miałby takie same możliwości wprowadzania zmian jak każdy inny - a nie że jest jakaś uprzywilejowana grupa, której procedura nie dotyczy.
Nigdzie nie powiedziałem że tak nie będzie, powiedziałem, że istnienie takich ról jak "deweloper" na forum symulatora jest czymś prestiżowym i tak, nowi twórcy (a przynajmniej tak było w moim przypadku) dążyli do tego. Tak, młodego człowieka nie zmotywujesz już tym, że patrz, może i nic nie dostaniesz w zamian, ale przynajmniej poświęcisz na to dużo swojego wolnego czasu.

Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie
Istnienie działów niepublicznych wymaga istnienia uprzywilejowanej grupy która ma do nich dostęp. Moim zdaniem to negatywny czynnik ograniczający możliwości udziału w projekcie nowym użytkownikom.
Moim zdaniem nowy użytkownik, który dotychczas dostaje rangę po max 10 dodatkach dodanych na repo, wcześniej niekoniecznie będzie potrafił wnieść dużo jakościowo do projektów typu nowy model pojazdu, który jest w zamkniętym dziale, a może być pewnego rodzaju motywacją dla nowego użytkownika. Moja subiektywna opinia na podstawie moich doświadczeń.

Dalej uważam, że mimo że temat przeorany, to potrzebujemy drugiego człowieka w administracji, żeby była opcja B w sytuacjach awaryjnych.
Jest 5 administratorów którzy logowali się w ciągu ostatniego roku. Czyli: zmian nie chcesz, ale chcesz kolejnego administratora, który ma wszystko uzdrowić. Aha.
Z czego w 2023: Ty, Iwan, Winger, z czego jakiekolwiek działania w kierunku rozwoju podjąłeś ty, i kto jeszcze? Nie wliczam tych, którzy w tej randzie już nie są. Z czego ty jesteś aktywny (a przynajmniej byłeś dotychczas) dosyć rzadko. I tak, uważam, że część z propozycji, które dałeś, mi się nie podoba, a nie że nie chcę jakichkolwiek zmian. Tak, posiadanie aktywnego codziennie administratora jest konieczne. Jak będziesz to ty, bo w końcu zaczniesz wchodzić tu częściej niż raz w miesiącu, to powiedzmy, że przeżyjemy.

62
za to można wstawić rzeczy do dokończenia
Równie dobrze rzeczy do dokończenia mogą wisieć publicznie. Przecież wiele jest niedokończonych rzeczy w działach takich jak Na warsztacie, i nie ma z tego powodu problemu.
No tylko że jakby autor chciał, żeby dane prace były upublicznione już w trakcie prac, to by je dawał do działu publicznego, a nie zamkniętego? Nie wiem po co upubliczniać prace nad chociażby nowymi lokami, moim zdaniem skutkiem tego będzie jedynie nakręcanie niepotrzebnych pytań "KIEDY MODEL X WIDZIAŁEM ŻE JEST ROBIONY".

Taka mała sugestia - te rzeczy nie bez powodu siedzą w zamkniętych działach, modele niedokończone, materiały, które w założeniu miały być udostępnione małej ilości osób - to wszystko w mojej subiektywnej opinii nie powinno być dostępne dla każdego, jest to po prostu głupie.
Co znaczy "udostępnione małej ilości osób"? Możliwości są dwie:
a) mamy zgodę na wykorzystanie danych materiałów, więc równie dobrze może wisieć w publicznym dziale, kiszenie w zamkniętym nic tu nie pomaga
b) z jakiegoś powodu nie możemy materiału wykorzystać, więc... po co mieć działy z materiałami, których nie da się wykorzystać? I tak są bezużyteczne.
c) możemy korzystać z materiałów, ale autor takowych nie chciałby, aby były publicznie dostępne. Tak, wiem, można wysłać to do konkretnej osoby, ale materiały o których mówię (celowo nie wymieniam które, bo o to właśnie chodzi), nie będą użyte  teraz, a za np. X miesięcy - i mogą być w tych zamkniętych działach, bo wtedy można robiąc projekt je po prostu wziąć, a nie pisać po wszystkich czy przypadkiem czegoś nie mają. 

Przecież to brzmi jak zaprzeczenie testu dodatków dla wszystkich, żeby testowali, skoro i tak ktoś z wyznaczonej grupy musi to przejrzeć i zatwierdzić.
Czym niby różni obecny się test dodatków od tego? Ostateczna decyzja przecież należy do tego kto wgrywa dodatek na repozytorium. Jasne, jest zasada że zgłoszone błędy muszą być poprawione, ale jak ktoś zgłosi, że piksel powinien mieć kolor 342534 zamiast 342635 to nikt nie będzie wstrzymywał dodatku z tego powodu, tylko zostanie wrzucony na repo mimo że teoretycznie był zgłoszony błąd. Moja propozycja ma na celu uregulowanie tego przejrzystymi zasadami: jest aprobata N osób - zmiana jest akceptowana. Żeby było jasne: ten system zastępowałby obecny test dodatków, po prostu trafiałyby tam wszystkie zmiany, zarówno nowe dodatki jak i zmiany które obecnie są robione na repozytorium bezpośrednio przez osoby z dostępem; w zasadzie byłoby to rozszerzeniem zakresu testu dodatków.
No to jak mamy to wprost - ja osobiście, po niedawnym otworzeniu testu dodatków, nie jestem zwolennikiem tworzenia czegoś zamiast testu dodatków, nie podoba mi się ten pomysł, tak po prostu.

Brakiem benefitów czy nawet głupiego napisu przy nicku?
Jak ktoś robi coś tylko dlatego żeby mieć głupi napis przy nicku, to smutne to jest.
Idk, ale ja tam pamiętam, że jak po ponad roku robienia niezbyt dobrej jakości skórek w końcu mi się udało dać kilka na repo i dostać ten głupi napis, to tak, było to dla mnie "coś", co dało mi motywację do dalszego działania. Uważam też, że dodaje to jakby nie patrzeć trochę satysfakcji, że się wyróżniasz, że coś realnie robisz dla symulatora, i tak, brak absolutnie niczego w tym stylu może być po prostu demotywujące dla nowych twórców.

a potem ktoś coś odwali i będzie jak TK, który nie może orzekać, bo nie ma odpowiedniej liczby osób do głosowania XD
Dlatego liczę na dyskusję w jaki sposób miałoby to dokładnie działać - "będzie jak TK" niewiele tu wnosi. Administracja cały czas pozostanie, ale podejmowanie działań przez nią to jedynie ostateczność gdy system zawiedzie. Trzeba tak stworzyć procedury żeby zminimalizować to ryzyko.
Dobrze, to jako, że nie jestem zwolennikiem tego pomysłu, pozostawiam go pod dyskusję innym osobom.
Czy drobne zmiany takie jak poprawienie literówki w skrypcie czy wrzucenie nowych/aktualizacja czcionek do wyświetlacz
Tak, wszystkie zmiany przechodziłyby tą samą procedurę.
To ja tutaj byłbym na nie, że musisz mieć aprobatę X osób, żeby poprawić 5 pikseli na teksturze, bo dałeś je nie tego koloru co trzeba.

No, to jeszcze uwalić moją robotę, żeby dbać o stronę na FB, bo tak xD
Chodzi o to żeby nie było specjalnych stanowisk, tylko wszystko przechodziło tą samą ścieżkę: dowolny użytkownik (również ty...) może napisać post, gdy uzyska aprobatę zespołu to jest dodawany.
Teraz już nie ma specjalnych stanowisk, bo robię to ja, nie mają żadnego stanowiska, większość postów przechodzi wewnętrzny akcept i nie trzeba się bawić w wysyłanie tego do moderatorów czy administratorów. Nie widzę realnej potrzeby wprowadzania tutaj zbędnej biurokracji, mogę, jak bardzo jest to potrzebne, podsyłać posty grupę beta/dev na mm, żeby tam przechodziły akcept.

Należy iść z duchem czasu i stworzyć oficjalnego discorda, gdzie byłaby administracja, wytypowani moderatorzy do zarządzania treścią na discordzie, a developerzy tak samo jak i w tamtym projekcie będą mieli wyróżnienie w postaci rangi na forum czy discordzie. Tam też każdy robi za darmo bo to projekt open source darmowy. Jedyną nagrodą jest wyróżnienie rangą na discordzie bo na foorum trzeba się mocno postarać i wpis do autorów. Przecież discord dzisiaj to najpopularniejszy środek komunikacji, niż jakiś mattermost czy irc.

No ale co to ma dać, co to zmienia? Discord nie jest czytelny do takich rzeczy i szczerze nie wiem po co by był. Ot kolejna platforma, gdzie trzeba by było śledzić, by przypadkiem czegoś nie przegapić.

Taka ciekawostka z takiej innej gierki - Simrail. Oni mają forum, Discorda i FB. Jak zaczęli pokazywać nowości tylko na Discordzie i FB to widziałem głosy niezadowolenia na forum czemu te wiadomości się tam nie pojawiały. Od tego jest właśnie forum - jedno miejsce do dyskusji i publikacji, a reszta jak np. FB to tylko dodatki informacyjne pokazujące to co jest dostępne na forum, nie na odwrót.
Oczywiście, że discord jest czytelny, da się stworzyć posegregowanego discorda dla takiej usługi, nie ma on służyć pokazywaniu nowości tylko tam, ale też na forum (test dodatków na ten moment) i na fb. I gwarantuję ci, że discordem i facebookiem dotrzesz do osób młodych, mogących rozwijać ten projekt przez lata, a nie przez forum, które wśród tych osób jest mało popularnym środkiem kontaktu.

Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie, co do tej rady, to będę obserwować istniejącą dyskusję. Co do FB, zdanie jak wyżej, nie jestem fanem tego pomysłu. Co do paczek, poddałbym to jednak pod dyskusję - bo co z tego, że mamy paczkę raz na kwartał, jak w tej paczce jedynymi nowościami są węglarki, skórki na pojazdy i trochę obiektów. No sorry, ale jak sobie wejdziesz na FB czy discorda, to opinie są dość jasno nakierowane na impulsy i na to, że nie warto pobierać, bo nie ma żadnych nowych modeli ani nic w tym stylu.
W mojej opinii paczka powinna być raz na 3-6 miesięcy, ale przystosowana jednak o to, żeby zawierała coś więcej, aby odbiór był jednak nieco lepszy. Budować wrażenie, że coś się dzieje, można poprzez regularne posty na FB, bo to zaczęło przynosić efekty. Takie jest moje zdanie w tym temacie.

Dalej uważam, że mimo że temat przeorany, to potrzebujemy drugiego człowieka w administracji, żeby była opcja B w sytuacjach awaryjnych.
Z tego miejsca chciałem cię również Milku przeprosić za niecenzuralne wypowiedzi z dnia wczorajszego, byłem nieco zbyt zirytowany, że przyszedłeś i bez zapowiedzi nikomu wrzuciłeś paczkę, mimo innych, wcześniejszych ustaleń.

63
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Sierpnia 2023, 15:11:08 »
4E-004 (czoło podglądowe + bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/4E-004-r2.7z

Węglarki Rolling Stock, konkretniej:
Eaos 33 53 5301 423-6 RO-RSCO
Eaos 33 53 5301 954-0 RO-RSCO
Eaos 33 53 5301 741-1 RO-RSCO
Boki i czoła skosy: https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Rolling%20Stock%208082023.7z

64
"Zlikwidowanie działów niepublicznych (deweloperów, betatesterów, repozytorium, promocji, webmasterów, promotorów). Nie pełnią one istotnej funkcji" - no moim zdaniem jednak pełnią, za swojej kadencji nie miałem styczności z żadną sytuacją, w której o te działy były kłótnie, za to można wstawić rzeczy do dokończenia, można wstępnie testować przez osoby bardziej kompetentne niż szary użytkownik, ja np. odkopuję w starych wątkach materiały na tekstury pojazdów, które wyszły już X lat temu.

"Należałoby tu zrobić przegląd zawartych w nich treści i wyciągniecie tego co możemy wykorzystać (są odpowiednie zgody itd.) do działów publicznych. Reszty, skoro i tak nie można wykorzystać niech zostanie jedynie w czeluściach archiwum serwera, bez ogólnego dostępu." - wykorzystać to my możemy tam większość rzeczy. Taka mała sugestia - te rzeczy nie bez powodu siedzą w zamkniętych działach, modele niedokończone, materiały, które w założeniu miały być udostępnione małej ilości osób - to wszystko w mojej subiektywnej opinii nie powinno być dostępne dla każdego, jest to po prostu głupie.

"Utworzenie zespołu składającego się z kilkunastu osób z doświadczeniem w projekcie, którego głównym zadaniem byłaby akceptacja zmian wprowadzanych na repozytorium symulatora. Nie wiązałoby się to z żadnymi dodatkowymi benefitami czy dostępem." - a rozwój symulatora? Komu to potrzebne, zatwierdzanie rzeczy z testu dodatków (który został otworzony właśnie po to, żeby nie było do tego tak wąskiej liczby osób) do repo, to jest to. Przecież to brzmi jak zaprzeczenie testu dodatków dla wszystkich, żeby testowali, skoro i tak ktoś z wyznaczonej grupy musi to przejrzeć i zatwierdzić. To by zrównało rolę testu dodatków do pobieralni, bo i tak nie ważne co stestujesz, ostateczne zdanie należy do kogoś innego xd
Ponadto - jak chcesz zachęcać nowe osoby do tworzenia? Brakiem benefitów czy nawet głupiego napisu przy nicku?

"Wprowadzenie przejrzystej procedury wprowadzania zmian na repozytorium, w formie zbliżonej do obecnego testu dodatków. Zmiany wymagałaby akceptacji przez powyższy zespół, np. przez aprobatę N jego członków" - To my chcemy zaorać test dodatków? Chyba właśnie po to został otworzony, żeby miał kto to testować, a nie teraz zamykać i robić kopię, ale dla jakieś rady XD

"Zespół mógłby w jakiś sposób dodawać nowych członków, np. przez nominację przez N jego członków i następnie głosowanie większością." - a potem ktoś coś odwali i będzie jak TK, który nie może orzekać, bo nie ma odpowiedniej liczby osób do głosowania XD

"Dodawanie treści na mediach społecznościowych również przechodziłoby proces aprobaty tak samo jak dla zmian repo, zaakceptowany post wstawiany byłby na platformę przez administrację/moderację, ale to byłaby czynność jedynie techniczna" - No, to jeszcze uwalić moją robotę, żeby dbać o stronę na FB, bo tak xD Ty jakiś niepoważny jesteś? Jaka jest argument za tym, co zepsułem, że chcesz mi zabrać opcję wstawiania postów? Może są za często, i nagle się wydaje, że symulator się rozwija, a Simrail nie? Bo nie jestem w stanie tego pojąć.

"Aktualizacji repozytorium po zaakceptowaniu zmian dokonywałaby również administracja, moderacja i wyznaczone przez nią osoby, ale to byłaby czynność jedynie techniczna. Docelowo powinno zostać opracowane narzędzia które to zautomatyzują" - o, to jeszcze nie dość, że mamy radę, to ta rada nawet jak wyda jakąś decyzję, to nie może jej sama wykonać, tylko łaskawie czekać XD

"Wprowadzony zostałby stały cykl wydawniczy paczki, w którym terminy byłyby ściśle określone, np. miesięczne czy kwartalne. Zawierałyby stan repozytorium na dany dzień, bez osobnej fazy wydawniczej, testów, przesuwania terminów bo coś się nie załapało, itd. Publikacją paczki zajmowała by się administracja i moderacja (w obecnej sytuacji pewnie ja), do momentu przygotowania narzędzi które będą to robić automatycznie" - pod warunkiem, że będzie to jasno ustalone, kiedy będą te paczki, a nie będą zrzucane jak bomby w postaci "tu jest paczka, zajmijcie się resztą", kiedy ustalenia były inne, a co za tym idzie, będzie można nie zapowiadać rzeczy, które się nie załapią itd, to w tej kwestii się powiedzmy że zgadzam z tą propozycją.

Poza propozycji z paczką, uważam, że zmiany są na minus, robione na siłę i realnie nie rozwiązują istniejących problemów.

65
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 2
« dnia: 05 Sierpnia 2023, 23:46:43 »
Cytuj
Ktoś mógłby się zapytać, ale przecież już przeskrobał? No cóż, Miłosz Dorsz też raz przeskrobał i stracił rangę dewelopera po "zabawie" poprzez wysypywanie serwerów zarówno MaSzyny jak i Train Drivera 2 za pomocą wysyłania specjalnie przygotowanych załączników na Mattermoście. I co? Teraz jest moderatorem. Więc jak najbardziej się da.
To jednak inny kaliber sprawy, więc mocno średni argument moim zdaniem. Hirek za mocno nadwyrężył zaufanie.
A moim zdaniem nie :)
Oraz malutkie pytanko - czy jako moderator, czyli (mając na uwadze aktualną sytuację administracyjną) przedstawiciel najwyżej postawionej rangi na ten moment, mógłbyś się ustosunkować do reszty przytaczanych propozycji, a nie tylko zawetować powrót Hirka do łask, czyli jedynego aktywnego użytkownika, który biegle umie robić paczki i patche?

66
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 05 Sierpnia 2023, 19:10:12 »
Pierwsza część kisi się w teście ze względu na to, że zgłoszone błędy dotąd nie są poprawione.

67
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Lipca 2023, 14:52:41 »
SM42-2161 (bok + czoło podglądowe, bo mi odjechali xd):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-2161.7z

Wagon roboczy grupy ZUE, EVN 83 51 9000 279-9 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Roboczy%20ZUE%2029072023.7z

SM42-967 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-967.7z

Na zasadach jak zwykle EU46-505.

68
Pomoc doraźna / Odp: Edycja sceneri.
« dnia: 25 Lipca 2023, 17:09:11 »
ctrl + shift + f11

69
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Lipca 2023, 21:58:39 »
Skład kamieńczyka (bez bohuna, więc taki podrabiany kamieńczyk), a zatem:
B6bnopuvz 75 51 84-71 001-9 PL-PREG (bok + czoło skos)
B9nopuz 75 51 29-71 001-7 PL-PREG (bok)
B9nopuz 71 51 29-71 006-6 PL-PREG (bok), czysty i ładny, po rewizji 31.05.2023
BR3nopuz 75 51 85-71 004-2 (bok), CafeRegio
AB8nopuz 75 51 38-71 002-4 (bok), połóweczka regiosowa z dość ciemnymi pasami koloru szarego
EP07P-2004 (czoło skos + bok)
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Osoboweregio%2021072023.7z

70
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Lipca 2023, 16:05:56 »
S200-273 (bok + czoło + bok w pionowych zdjęciach):
https://eu07.pl/userfiles/28235/S200-273.7z

Ponadto mam 193 679, 2 boki i czoło, na zasadach jak zwykle.

71
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Lipca 2023, 17:06:46 »
181 138 CU (bok + czoło lekki skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/181%20138.7z

Beczki Transchem, boki/czoła skos:
Zaes 33 51 7883 963-5
Zaes 33 51 7984 721-5
Zaes 33 51 7889 632-0
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Beczki%20Transchem%2013072023.7z

72
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Lipca 2023, 20:53:46 »
BR232-09 (bok + czoło bez cieni, drugi bok i drugie czoło z cieniami):
https://eu07.pl/userfiles/28235/BR232-09.7z

Platformy Tenutado oraz kontenery tegoż składu.
Lista platform:
Sggrss 33 54 4980 427-7 Tenutado (bok + czoło)
Sggmrss 33 54 4962 836-1 Tenutado (bok)
Sggrss 33 54 4975 471-2 Tenutado (bok z trawą do wymazania)
Sggrs 37 80 4850 063-1  Axbenet (bok, na jednej połówce sporo trawy do wymazania)
Sggrs 37 80 4950 387-3 Tenutado (bok ze średnią ilością trawy do wymazania)
Sggrss 33 54 4975 492-8 Tenutado (bok, na jednej połówce trochę trawy do wymazania)
Sggrss 33 54 4975 808-5  Tenutado (bok, troszeczkę trawy do wymazania)
Lista kontenerów:
LX Pantos - czerwony (bok + czoło) x1, (bok) x1, (bok + 2 czoła skos) x1
XI'AN PORT - niebieski (bok + czoło skos) x1, (bok) x2
Honeytak - błękitny (bok + 2x czoło skos) x1
Niebieski bez logo (bok) x2
PKE FNS - granatowy, ale brudny (bok + czoło skos) x1
Granatowy bez logo (bok + czoło skos) x1
XI'AN PORT - różowy (bok + czoło skos) x2
Pantos Logistic - czerwony (bok) x1
NSR - biały (bok) x1
Honeytak - brązowy (bok) x1
Download: https://eu07.pl/userfiles/28235/Platformy%20Tenutado%20%2B%20Kontenery%208072023.7z

73
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 06 Lipca 2023, 11:36:59 »
A ja bym z taką opinią polemizował - jak i tak już wychodzi, to lepiej żeby sfocił niż żeby nie sfocił, archiwum na dysku sobie zrobić i trzymać foty na kiedyś tam. Wymazywanie cieni jest dodatkową robotą, ale mi np. w kontekście całej sklejki którą robię w godzinę, wymazanie cieni zajmuje jakieś 5 minut, a lepszy materiał zazwyczaj nie istnieje. No chyba że faktycznie jest tak średnio legalne, to wtedy włażenie na tory będąc na widoku kolejarzy po niebieskiego byka cargo nie ma sensu.

A co do węglarek, to węglarki inne niż cargo bym zalecił focić niezależnie od pogody, bo najwyżej nie zostaną użyte, a nóż się trafi jakaś ciekawa/rzadka sztuka.

74
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Lipca 2023, 20:21:01 »
Bry, kolejny zestaw fot dla państwa.
SA135-002 (bok + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SA135-002.7z

EU160-017 (bok + czoło lekki skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU160-017.7z

Informacyjnie wrzucam informację, że już trzeci zestaw fot SU45-079 dorobiłem jakby cuś, kontakt pv jak ktoś chętny.

75
Forum / Odp: Czat - nie można zapisać tokena
« dnia: 02 Lipca 2023, 09:33:59 »
Nie można zapisać tokena.

Błąd występuje ponownie.

76
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 01 Lipca 2023, 18:59:31 »
Dostawa lokomotyw i wagonów, deszczowy dzień, mogą być na zdjęciach jakieś krople no i same sprzęty niektóre są mokre.
Uzupełnienie materiałów co już wstawiałem o drugi bok - ET22-5281 Taboru (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-5281-r2.7z

TEM2-051 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-051-r2.7z

6Dh-1 013 Taboru (2 boki i czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/6Dh-1%20013.7z

182 111 STK (2 boki, czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/182%20111.7z

Węglarki Eurowagon (boki, kilka skos czół), konkretniej:
Eamos 84 51 5945 936-9 (426W)
Eaos 84 51 5400 800-5
Eaos 84 51 5400 823-7
Eaos 84 51 5333 776-9
Eamos 84 51 5945 938-5 (426W)
Eaos 84 51 5348 629-3
Eaos 84 51 5400 766-8
Eaos 84 51 5400 790-8
Eaos 84 51 5332 817-2
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Eurowagon%2030062023.7z

Niskoburtowe Axbenet (boki):
Eamos 37 80 5336 268-7
Eamnos 38 80 5840 096-1
Eaos 31 80 5341 085-4
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Niskoburtowe%20Axbenet%2030062023.7z

77
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Czerwca 2023, 21:17:20 »
Troszkę wagonów.
Węglarki ze składu DB:
Eaos 33 51 5332 398-5 DB
Eas-x 31 80 5949 532-1 DB
Eas-x 31 80 5949 818-4 DB
Eaos 33 51 5332 278-9 DB
Eaos 33 51 5332 272-2 DB
Eaos-x 31 80 5358 092-0 DB
Eaos 33 51 5373 654-1 DB
Eaos 84 51 5348 169-0 PROTOR
*wyszło słońce*
Eaos 33 56 5348 712-4 ZOS ZVOLEN
Eaos 33 51 5332 243-3 DB
Eaos 33 51 5332 151-8 PROTOR
Eaos 33 51 5330 004-1 RKM
Eaos 33 51 5332 388-6 DB
Eaos 33 56 5348 173-9 ZX BENET
Eaos 33 56 5348 035-0 ZOS ZVOLEN (część rozmyta niestety)
Eaos 33 56 5332 037-4 AX BENET
Wszystko co wyżej boki, czoło ostatniego i ewentualnie przy części czoła po skosie:
https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20sk%C5%82adu%20DB%2026062023.7z

Węglarki Wascosa, produkcja 23.06.2023 w Świdnicy. Niestety cienie, boki łapałem po jednym fragmencie, bo takie miałem możliwości. Jedną z tego chyba ujdzie zrobić:
https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Wascosa%2026062023.7z

Na standardowych zasadach udostępniam X4EC-057.

78
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Czerwca 2023, 11:16:35 »
EU07-217 (trudne zdjęcia, bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-217.7z

SM42-411 (2 boki + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-411.7z

SM42-2135 6Dk, kilka detali, 2 boki, czoła po skosach. Zdjęcia wysyłam ewentualnie na pv.

ET22-933 (2 boki + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-933.7z

ET42-015 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET42-015.7z

S200-250 (bok + 2 czoła skos) - udostępniam na pv.

Na zasadach jak zwykle, na pv udostępniam X4EC-048 "I love Silesia".

79
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Czerwca 2023, 19:39:15 »
BR232-505 (2 boki + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/BR232-505.7z

Gazówki:
Zags 37 80 7813 198-4 VTG
Zags 37 80 7824 943-0 GATX
W obu zestawach bok i oba czoła po skosie, trochę detali. Część fot z telefonu.
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Beczki%20VTG%2BGATX%2017062023.7z

80
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Czerwca 2023, 20:31:34 »
ET43-001 - podwozie, zdjęcia na tex ogólne zostawiam dla siebie :)
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET43-001.7z

Platformy na podkłady PKP PLK (boki), EVNy:
99 51 9555 216-2
99 51 9555 288-1
99 51 9555 438-2
99 51 9555 349-1
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Platformy%20PLK%2014062023.7z

Niskoburtowe PKP Cargo, boki i czoła skos, EVNy:
Fas 31 51 6734 081-1
Fas 31 51 6734 265-0
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Niskoburtowe%20Cargo%2014062023.7z

81
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 13 Czerwca 2023, 21:00:18 »
TEM2-253 Skinest Rail (2 boki, 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-253.zip

Zbożówka Tagnpps VTG (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Zbo%C5%BC%C3%B3wka%20VTG%2016052023.7z

ED161 - wózki sztuk 3 i patyk podgląd:
https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C3%B3zki%20i%20patyk%201306.7z

Węglarki nadodrzańskie (VTG oraz Rail Cargo Hungaria):
Eaos 31 55 5330 718-4 RCH
Eaos 31 55 5330 369-6 RCH
Eanos 31 74 5375 000-0 VTG
Eanos 31 74 5375 004-2 VTG
Eaos 31 55 5330 042-9 RCH
Eanos 31 74 5375 017-4 VTG
Eanos 31 74 5375 003-4 VTG
Eanos 31 74 5375 021-6 VTG
Eaos 31 55 5330 531-1 RCH
Eaos 31 55 5330 249-0 RCH
Eanos 31 74 5375 023-2 VTG
Eaos 31 55 5330 172-4 RCH
Dużo detali, wózki, boki, czoła i czoła po skosie, więcej detali:
https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20RCH%20i%20VTG%2013062023.7z

82
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 07 Czerwca 2023, 21:05:12 »
36WEh-013 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/36WEh-013.7z

594 009 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/594%20009.7z

Kilka gruszek ze składu traxxa wyżej:
Uacs 83 54 9323 118-6 AGC
Uacs 33 51 9307 231-1 Ciech
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Gruszki%20Ciech%20Cargo%203062023.7z

Na zasadach jak zwykle daję na pv X4EC-037.

83
Pomoc w tworzeniu / Odp: Newag Impuls 36We - jaką spółkę wybrać?
« dnia: 01 Czerwca 2023, 20:46:50 »
Też się kiedyś tak na to rzucałem, ale KMŁ, KM oraz ŁKA nie posiadają impulsów 36WEa, do istniejących modeli nie ma wnętrz. KMŁ i KM zresztą są w trakcie prac w prawidłowych wariantach, więc odradzam. A ŁKA to impuls II, a nie I, także no. Kiedyś robiłem i wydawało się że jest ok, ale teraz na to patrzę i widzę że nie było ok. Także no, zasugeruję delikatnie zrobienia czegoś innego, co potencjalnie będzie miało więcej szans na wyglądanie ok oraz na potencjalne wejście do paczki.

84
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Maja 2023, 21:46:02 »
Witam, co do sprzętu wyżej - te naczepy chętnie przygarnę, jak kiedyś będzie vectron to będą w sam raz do kilku sztuk co mam na dysku do zrobienia :)
Ode mnie dziś:
E6ACTad-015 (bok + czoło skos - drugi bok wrzucał @ElektrykPKP, więc się kompletuje):
https://eu07.pl/userfiles/28235/E6ACTad-015-r2.7z

SM42-700/35 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-700-35.7z

Węglarki Eurowagon i Grupy Azoty, kilka różnych:
Eamos 84 51 5945 938-5
Eaos 84 51 5348 632-7
Eaos 84 51 5331 822-3
Eaos 84 51 5332 809-9
Eaos 84 51 5331 598-9
Eaos 84 51 5331 621-9
Jest jeszcze Eamos Azoty, ale niestety aparat źle złapał ostrość i trochę dupa wyszło, ale daję jako podgląd, może pójdzie przerobić z innego.
Wszystko tylko boki:
https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Eurowagon%2BGrupa%20Azoty.7z

SU46-029 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SU46-029.7z - Już lekko ciemno było, trochę szumi, miałem problemy z ostrością. Nie wiem, może ktoś coś z tych fot wyciśnie.

Ponadto mam foty EN63A-048, ale go mam zamiar zrobić niedługo. Jakbym nie zrobił, to można pisać na pv.

85
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Maja 2023, 13:48:37 »
Sure, message me on Messenger, I'll send you there a list of the Vectrons I've photographed since last time and we'll come to an agreement :)

86
Na warsztacie / Odp: EN57-1767
« dnia: 08 Maja 2023, 14:52:20 »
W malowaniach historycznych (=robionych ze zdjęć słabszej jakości) zazwyczaj nie jest to problem.

87
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 07 Maja 2023, 09:52:36 »
111Ed-019 (2 czoła, 2 boki, podwozie, dach z boku, detale):
https://eu07.pl/userfiles/28235/111Ed-019.7z

TEM2-213 (2 czoła + bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-213.7z

88
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 05 Maja 2023, 13:18:40 »
Winc tak. Na start siódemki.
EU07-172 (bok, czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-172E.7z

EU07-527 (bok, czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-527.7z

EU07-203E (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-203E.7z

EU07-337 (bok, czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-337.7z

EU07-468 (bok, czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-468.7z

EU07-195 (bok, czoło przedzielone światłem na pół):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-195.7z

EU07-1530 (czoło, bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-1530.7z

Eurosprintery - 189 017, 189 055, 189 062 DB Cargo, boki i czoła skosy. Nie wrzucam, bo mam zamiar je zrobić w bliższej rzeczywistości.
Vectrony - 193 563 (bok). EU46-513 (bok + czoło). EU46-514 (bok + czoło). EU46-515 (bok skos + czoło). EU46-502 (bok). Udostępniam na pv na zasadach jak zwykle.
EL16-01 i EL16-02. Planuję zrobić za jakiś czas, mogę podrzucić na pv szybciej, jak ktoś ma akurat ochotę zrobić.
Wszystkie foty z mniejszym lub większym słońcem, niestety pogoda nie była taka, jak przewidywana, ale wrzucę, bo jest to do zrobienia. Z fartem.

89
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Maja 2023, 22:07:32 »
Zestaw drugi, z dziś.
EU07-417 Majkoltrans po P4. Bok w trzech seriach, dwa czoła pod różnymi skosami, detale, podwozie:
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-417%20po%20P4.7z

EU07-545 PIC, która miała iść na P5. Bok + czoło:
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-545.7z

WAŻNE - Zdjęcia udostępniam do Maszyny. Aby użyć do innych symulatorów, zwłaszcza z zamiarem wydania, należy mnie o tym poinformować w wiadomości prywatnej.

I dodatek, wagon Ucs w barwach Cemetu, wózki, bok, czoło skos:
https://eu07.pl/userfiles/28235/Gruszka%20Ucs%20Cemet.7z

90
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Maja 2023, 22:02:17 »
[Foty z 29.04]
111Ed-008 PPM-T (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/111Ed-008.7z

Wagony 418Vh (Fa) PPM-T (boki): https://eu07.pl/userfiles/28235/Niskoburtowe%20PPM-T%2029042023.7z
Pakiet zawiera EVNy:
84 51 6700 387-8
84 51 6701 165-7

Wagony Facc PPM-T (boki, czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/28235/Szutr%C3%B3wki%20PPM-T%2029042023.7z
Pakiet zawiera EVNy:
84 51 6892 203-5
84 51 6891 750-6
84 51 6891 140-0
84 51 6892 198-7
Detale, wózki w gratisie.

Wagony zbożowe składu FPL - Transcereales, seria Uagps (boki): https://eu07.pl/userfiles/28235/Zbo%C5%BC%C3%B3wki%20FPL%2029042023.7z
Pakiet zawiera EVNy:
33 87 9332 870-3
33 87 9333 412-3
33 87 9339 244-4

S200-2137 (hehehehehehe) - 2 czoła, dwa boki:
https://eu07.pl/userfiles/28235/S200-2137.7z

Oprócz tego 6193 061 i 6193 062 - ten pierwszy bok świecący się, dwa czoła i dok nieświecący podczas mżawki, drugi nieświęcący się bok - udostępniam na tych samych zasadach co zawsze.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8