Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - x_Zielu

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
31
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls Newag
« dnia: 05 Grudnia 2023, 20:17:59 »
Ja bym się wcale nie zdziwił, gdyby to była wina Newagu, w końcu działo się to tylko u przewoźników, którzy serwisowali pojazdy u innych firm.
Nie wiem, czy czytałeś cały artykuł, ale obawiam się, że nie da się przypadkiem załączyć do oprogramowania pojazdu poleceń, żeby po naprawie w innym miejscu niż Newag automatycznie się psuły. ASO, u którego to wystąpiło, sygnalizował to już rok temu, tylko że bez dowodów. Moim zdaniem jak Newag nie ma czegoś bardzo mocnego na swoją obronę, to wina jest bezsprzeczna.

Ale każda firma tak postępuje, aby chronić swoje interesy. Swego czasu jak jeszcze pracowałem w motoryzacji byłem na szkoleniu z akumulatorów i producent sam powiedział że masa ludzi pracuje nad tym aby akumulator działał przez określony czas i kończył swój żywot niedługo po gwarancji. Tak samo producenci samochodów, tak projektują różne podzespoły aby albo wymieniać całość za kupę kasy albo przyjeżdżać na serwis autoryzowany bo wymiana wymaga rozkręcenia pół samochodu oraz specjalnego oprogramowania niedostępnego nigdzie ;)
No nie, nie każdy w założeniu wpisuje w system sprawnego pojazdu kod pozwalający na jego zdalne zepsucie, bo ktoś inny wygrał przetarg na jego naprawę. Albo tak dla jaj, gdy pojazd jest sprawny, kazać pokazać mu usterkę. Sprzęty RTV aktualnie są po prostu tak optymalizowane, żeby komponenty działały przez X czasu, ale to nie działa na takiej zasadzie, że przychodzi producent i ci wyłącza zdalnie sprawną drukarkę, bo naprawisz ją w innym serwisie niż ten oficjalny.

Generalnie ciekawa sprawa, która zapewne zepsuje Newagowi PR na długie lata. A szkoda, bo pojazdy robią dobre.

32
Forum / Odp: Czat - nie można zapisać tokena
« dnia: 29 Listopada 2023, 10:32:18 »
Nie można zapisać tokena.

I znowu.

33
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 18 Listopada 2023, 16:15:56 »
EU07-241 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-241.7z

15D/A-125 (bok + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/15DA-125.7z

6Dg-201 (bok + czoło skos + proste):
https://eu07.pl/userfiles/28235/6Dg-201.7z

ET22-233 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-233-r2.7z

Węglarki DB:
Eaos 33 51 5356 517-1 (bok + 2 czoła skos)
Eas-x066 31 80 5949 727-7 (bok)
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20DB%2018112023.7z

34
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 01 Listopada 2023, 20:35:15 »
386 035 (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/386%20035.7z

SM60-010 (2 boki, czoło, czoło skos, wózki, detale):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM60-010.7z
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM60-010-r2.7z

Dla zainteresowanych mam 193 747, ale to raczej do innych symulatorów do użycia. Kontakt pv.

36
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Października 2023, 21:18:48 »
386 016 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/386%20016.7z - wstawiałem też 010, można sobie z niego czoło pożyczyć do tej sztuki.

186 130 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/186%20130.7z

DE6400-6488 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/DE6400-6488.7z

37
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Października 2023, 21:17:17 »

38
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Października 2023, 22:20:24 »
ET41-153 (2 czoła + bok, trudne zdjęcia):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET41-153.7z

EU07-146 LTG Cargo (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-146.7z
Uwaga. Zdjęcia wstępnie rezerwuję dla siebie, do innych symulatorów zgoda jest wyrażona tylko po wcześniejszym kontakcie ze mną.

39
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 10 Października 2023, 17:06:14 »
162 010 Stadler Flirt (Diagnostyczny), czoło, bok, kilka detali, wózki):
https://eu07.pl/userfiles/28235/162%20010%20Stadler%20Flirt.7z

Zans 33 80 784 8 751-3 D-GATXA (bok + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Beczka%20Swojec%208102023.7z

40
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Września 2023, 12:26:18 »
3E/1-17 (2 boki, 2 czoła, detale):
https://eu07.pl/userfiles/28235/3E-1-17.7z

41
Trasy / Odp: L053-cargo-2261 brak wagonów
« dnia: 24 Września 2023, 19:43:48 »
Poprawiłem w rev. 8761.

42
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Września 2023, 23:13:03 »
Jeszcze odkopałem, bo mi @shonek93 przypomniał:
EU07-064E (2 serie po jednym czole skos i jednym boku):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-064E.7z

TEM2-075 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-075.7z

Węglarki Trakcji:
Eas 33 51 5972 050-7 PL-ECCOR
Eaos 33 51 5301 290-1 PL-ECCOR
Boki. Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Trakcja%205052023.7z

43
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Września 2023, 17:49:20 »
ET22-1008 (2 serie, 2 boki + czoło + detale):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-1008.7z

Wagon niemiecki ze zwrotu po eszelonie D-DB 63 80 99-40 125-6 Bcmkh240(2 boki + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Osobowyzeszelonu%2021092023.7z

44
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 04 Września 2023, 18:17:00 »
45WE-028 (człony A-D, część E, czoło z A + czoło 026):
https://eu07.pl/userfiles/28235/45WE-028.7z

Dla potomnych: SU46-029 też mam.

45
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Września 2023, 10:59:55 »
EU07-1601 (2 boki, 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-1601.7z - tam jest też kilka zdjęć nieobrobionych nie na tex - proszę ich sobie nie brać i nie wrzucać nigdzie xd

SU4210-010 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SU4210-010.7z

EU07-304 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-304.7z

EP07-450 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EP07-450.7z

Wagony sypialne z rozewia:
WLAB10mouz 52 51 70-70 042-7 (Gorl81) - bok + czoło
Bc8bnouz 50 51 59-78 006-1 - bok
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Sypialne%20IC%20x2.7z

46
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Sierpnia 2023, 17:55:20 »
S200-512 Cargounit (czoło + czoło skos + 2 boki):
https://eu07.pl/userfiles/28235/S200-512.7z

ET22-994 (2 boki + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/ET22-994.7z

47
Bocznica / Odp: Odp: EN57AKM
« dnia: 19 Sierpnia 2023, 18:52:35 »
Errors.txt i dociągasz t3d, których nie masz. Po wykonaniu tegoż zasugeruję stestować dodatek i napisać tutaj swoje uwagi bądź ich brak, bo od tego służy ten dział.

48
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 12 Sierpnia 2023, 21:20:36 »
EU07-109E CU/Captrain (bok + czoło skos, jak ktoś będzie chciał to mogę poszukać prostego, bo kiedyś ją fociłem):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-109.7z

EU07-080 Ecco Rail (bok + czoło skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-080.7z

TEM2-127 Grupa Azoty (2 boki + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/TEM2-127.7z

EN57AKŚ-224 (bok + czoło + wyświetlacze, jeden człon się świeci):
https://eu07.pl/userfiles/28235/EN57AK%C5%9A-224.7z

Na tradycyjnych zasadach mam 193 387 DB, EU46-518 i 383 057 Orlenu.

49
To inaczej, w mojej opinii tymi sposobami, które proponujesz, może niekoniecznie udać się przedstawiony cel. Nie chce mi się tutaj już przerzucać kolejnymi rzeczami, bo ani ja nie zmienię twojego zdania, ani ty nie zmienisz mojego. Tak, uważam że zrównanie wszystkich użytkowników i zrobienie rady, która musi wszystko zatwierdzić (czyli wprowadzenie rangowania, ale inaczej) oraz wywalenie zamkniętych działów nie ma sensu. Tyle.

50
To ja tutaj byłbym na nie, że musisz mieć aprobatę X osób, żeby poprawić 5 pikseli na teksturze
Nowy zainteresowany użytkownik miałby takie same możliwości wprowadzania zmian jak każdy inny - a nie że jest jakaś uprzywilejowana grupa, której procedura nie dotyczy.
Nigdzie nie powiedziałem że tak nie będzie, powiedziałem, że istnienie takich ról jak "deweloper" na forum symulatora jest czymś prestiżowym i tak, nowi twórcy (a przynajmniej tak było w moim przypadku) dążyli do tego. Tak, młodego człowieka nie zmotywujesz już tym, że patrz, może i nic nie dostaniesz w zamian, ale przynajmniej poświęcisz na to dużo swojego wolnego czasu.

Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie
Istnienie działów niepublicznych wymaga istnienia uprzywilejowanej grupy która ma do nich dostęp. Moim zdaniem to negatywny czynnik ograniczający możliwości udziału w projekcie nowym użytkownikom.
Moim zdaniem nowy użytkownik, który dotychczas dostaje rangę po max 10 dodatkach dodanych na repo, wcześniej niekoniecznie będzie potrafił wnieść dużo jakościowo do projektów typu nowy model pojazdu, który jest w zamkniętym dziale, a może być pewnego rodzaju motywacją dla nowego użytkownika. Moja subiektywna opinia na podstawie moich doświadczeń.

Dalej uważam, że mimo że temat przeorany, to potrzebujemy drugiego człowieka w administracji, żeby była opcja B w sytuacjach awaryjnych.
Jest 5 administratorów którzy logowali się w ciągu ostatniego roku. Czyli: zmian nie chcesz, ale chcesz kolejnego administratora, który ma wszystko uzdrowić. Aha.
Z czego w 2023: Ty, Iwan, Winger, z czego jakiekolwiek działania w kierunku rozwoju podjąłeś ty, i kto jeszcze? Nie wliczam tych, którzy w tej randzie już nie są. Z czego ty jesteś aktywny (a przynajmniej byłeś dotychczas) dosyć rzadko. I tak, uważam, że część z propozycji, które dałeś, mi się nie podoba, a nie że nie chcę jakichkolwiek zmian. Tak, posiadanie aktywnego codziennie administratora jest konieczne. Jak będziesz to ty, bo w końcu zaczniesz wchodzić tu częściej niż raz w miesiącu, to powiedzmy, że przeżyjemy.

51
za to można wstawić rzeczy do dokończenia
Równie dobrze rzeczy do dokończenia mogą wisieć publicznie. Przecież wiele jest niedokończonych rzeczy w działach takich jak Na warsztacie, i nie ma z tego powodu problemu.
No tylko że jakby autor chciał, żeby dane prace były upublicznione już w trakcie prac, to by je dawał do działu publicznego, a nie zamkniętego? Nie wiem po co upubliczniać prace nad chociażby nowymi lokami, moim zdaniem skutkiem tego będzie jedynie nakręcanie niepotrzebnych pytań "KIEDY MODEL X WIDZIAŁEM ŻE JEST ROBIONY".

Taka mała sugestia - te rzeczy nie bez powodu siedzą w zamkniętych działach, modele niedokończone, materiały, które w założeniu miały być udostępnione małej ilości osób - to wszystko w mojej subiektywnej opinii nie powinno być dostępne dla każdego, jest to po prostu głupie.
Co znaczy "udostępnione małej ilości osób"? Możliwości są dwie:
a) mamy zgodę na wykorzystanie danych materiałów, więc równie dobrze może wisieć w publicznym dziale, kiszenie w zamkniętym nic tu nie pomaga
b) z jakiegoś powodu nie możemy materiału wykorzystać, więc... po co mieć działy z materiałami, których nie da się wykorzystać? I tak są bezużyteczne.
c) możemy korzystać z materiałów, ale autor takowych nie chciałby, aby były publicznie dostępne. Tak, wiem, można wysłać to do konkretnej osoby, ale materiały o których mówię (celowo nie wymieniam które, bo o to właśnie chodzi), nie będą użyte  teraz, a za np. X miesięcy - i mogą być w tych zamkniętych działach, bo wtedy można robiąc projekt je po prostu wziąć, a nie pisać po wszystkich czy przypadkiem czegoś nie mają. 

Przecież to brzmi jak zaprzeczenie testu dodatków dla wszystkich, żeby testowali, skoro i tak ktoś z wyznaczonej grupy musi to przejrzeć i zatwierdzić.
Czym niby różni obecny się test dodatków od tego? Ostateczna decyzja przecież należy do tego kto wgrywa dodatek na repozytorium. Jasne, jest zasada że zgłoszone błędy muszą być poprawione, ale jak ktoś zgłosi, że piksel powinien mieć kolor 342534 zamiast 342635 to nikt nie będzie wstrzymywał dodatku z tego powodu, tylko zostanie wrzucony na repo mimo że teoretycznie był zgłoszony błąd. Moja propozycja ma na celu uregulowanie tego przejrzystymi zasadami: jest aprobata N osób - zmiana jest akceptowana. Żeby było jasne: ten system zastępowałby obecny test dodatków, po prostu trafiałyby tam wszystkie zmiany, zarówno nowe dodatki jak i zmiany które obecnie są robione na repozytorium bezpośrednio przez osoby z dostępem; w zasadzie byłoby to rozszerzeniem zakresu testu dodatków.
No to jak mamy to wprost - ja osobiście, po niedawnym otworzeniu testu dodatków, nie jestem zwolennikiem tworzenia czegoś zamiast testu dodatków, nie podoba mi się ten pomysł, tak po prostu.

Brakiem benefitów czy nawet głupiego napisu przy nicku?
Jak ktoś robi coś tylko dlatego żeby mieć głupi napis przy nicku, to smutne to jest.
Idk, ale ja tam pamiętam, że jak po ponad roku robienia niezbyt dobrej jakości skórek w końcu mi się udało dać kilka na repo i dostać ten głupi napis, to tak, było to dla mnie "coś", co dało mi motywację do dalszego działania. Uważam też, że dodaje to jakby nie patrzeć trochę satysfakcji, że się wyróżniasz, że coś realnie robisz dla symulatora, i tak, brak absolutnie niczego w tym stylu może być po prostu demotywujące dla nowych twórców.

a potem ktoś coś odwali i będzie jak TK, który nie może orzekać, bo nie ma odpowiedniej liczby osób do głosowania XD
Dlatego liczę na dyskusję w jaki sposób miałoby to dokładnie działać - "będzie jak TK" niewiele tu wnosi. Administracja cały czas pozostanie, ale podejmowanie działań przez nią to jedynie ostateczność gdy system zawiedzie. Trzeba tak stworzyć procedury żeby zminimalizować to ryzyko.
Dobrze, to jako, że nie jestem zwolennikiem tego pomysłu, pozostawiam go pod dyskusję innym osobom.
Czy drobne zmiany takie jak poprawienie literówki w skrypcie czy wrzucenie nowych/aktualizacja czcionek do wyświetlacz
Tak, wszystkie zmiany przechodziłyby tą samą procedurę.
To ja tutaj byłbym na nie, że musisz mieć aprobatę X osób, żeby poprawić 5 pikseli na teksturze, bo dałeś je nie tego koloru co trzeba.

No, to jeszcze uwalić moją robotę, żeby dbać o stronę na FB, bo tak xD
Chodzi o to żeby nie było specjalnych stanowisk, tylko wszystko przechodziło tą samą ścieżkę: dowolny użytkownik (również ty...) może napisać post, gdy uzyska aprobatę zespołu to jest dodawany.
Teraz już nie ma specjalnych stanowisk, bo robię to ja, nie mają żadnego stanowiska, większość postów przechodzi wewnętrzny akcept i nie trzeba się bawić w wysyłanie tego do moderatorów czy administratorów. Nie widzę realnej potrzeby wprowadzania tutaj zbędnej biurokracji, mogę, jak bardzo jest to potrzebne, podsyłać posty grupę beta/dev na mm, żeby tam przechodziły akcept.

Należy iść z duchem czasu i stworzyć oficjalnego discorda, gdzie byłaby administracja, wytypowani moderatorzy do zarządzania treścią na discordzie, a developerzy tak samo jak i w tamtym projekcie będą mieli wyróżnienie w postaci rangi na forum czy discordzie. Tam też każdy robi za darmo bo to projekt open source darmowy. Jedyną nagrodą jest wyróżnienie rangą na discordzie bo na foorum trzeba się mocno postarać i wpis do autorów. Przecież discord dzisiaj to najpopularniejszy środek komunikacji, niż jakiś mattermost czy irc.

No ale co to ma dać, co to zmienia? Discord nie jest czytelny do takich rzeczy i szczerze nie wiem po co by był. Ot kolejna platforma, gdzie trzeba by było śledzić, by przypadkiem czegoś nie przegapić.

Taka ciekawostka z takiej innej gierki - Simrail. Oni mają forum, Discorda i FB. Jak zaczęli pokazywać nowości tylko na Discordzie i FB to widziałem głosy niezadowolenia na forum czemu te wiadomości się tam nie pojawiały. Od tego jest właśnie forum - jedno miejsce do dyskusji i publikacji, a reszta jak np. FB to tylko dodatki informacyjne pokazujące to co jest dostępne na forum, nie na odwrót.
Oczywiście, że discord jest czytelny, da się stworzyć posegregowanego discorda dla takiej usługi, nie ma on służyć pokazywaniu nowości tylko tam, ale też na forum (test dodatków na ten moment) i na fb. I gwarantuję ci, że discordem i facebookiem dotrzesz do osób młodych, mogących rozwijać ten projekt przez lata, a nie przez forum, które wśród tych osób jest mało popularnym środkiem kontaktu.

Słowem podsumowania, co do zaorania działów niepublicznych jestem na nie, co do tej rady, to będę obserwować istniejącą dyskusję. Co do FB, zdanie jak wyżej, nie jestem fanem tego pomysłu. Co do paczek, poddałbym to jednak pod dyskusję - bo co z tego, że mamy paczkę raz na kwartał, jak w tej paczce jedynymi nowościami są węglarki, skórki na pojazdy i trochę obiektów. No sorry, ale jak sobie wejdziesz na FB czy discorda, to opinie są dość jasno nakierowane na impulsy i na to, że nie warto pobierać, bo nie ma żadnych nowych modeli ani nic w tym stylu.
W mojej opinii paczka powinna być raz na 3-6 miesięcy, ale przystosowana jednak o to, żeby zawierała coś więcej, aby odbiór był jednak nieco lepszy. Budować wrażenie, że coś się dzieje, można poprzez regularne posty na FB, bo to zaczęło przynosić efekty. Takie jest moje zdanie w tym temacie.

Dalej uważam, że mimo że temat przeorany, to potrzebujemy drugiego człowieka w administracji, żeby była opcja B w sytuacjach awaryjnych.
Z tego miejsca chciałem cię również Milku przeprosić za niecenzuralne wypowiedzi z dnia wczorajszego, byłem nieco zbyt zirytowany, że przyszedłeś i bez zapowiedzi nikomu wrzuciłeś paczkę, mimo innych, wcześniejszych ustaleń.

52
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Sierpnia 2023, 15:11:08 »
4E-004 (czoło podglądowe + bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/4E-004-r2.7z

Węglarki Rolling Stock, konkretniej:
Eaos 33 53 5301 423-6 RO-RSCO
Eaos 33 53 5301 954-0 RO-RSCO
Eaos 33 53 5301 741-1 RO-RSCO
Boki i czoła skosy: https://eu07.pl/userfiles/28235/W%C4%99glarki%20Rolling%20Stock%208082023.7z

53
"Zlikwidowanie działów niepublicznych (deweloperów, betatesterów, repozytorium, promocji, webmasterów, promotorów). Nie pełnią one istotnej funkcji" - no moim zdaniem jednak pełnią, za swojej kadencji nie miałem styczności z żadną sytuacją, w której o te działy były kłótnie, za to można wstawić rzeczy do dokończenia, można wstępnie testować przez osoby bardziej kompetentne niż szary użytkownik, ja np. odkopuję w starych wątkach materiały na tekstury pojazdów, które wyszły już X lat temu.

"Należałoby tu zrobić przegląd zawartych w nich treści i wyciągniecie tego co możemy wykorzystać (są odpowiednie zgody itd.) do działów publicznych. Reszty, skoro i tak nie można wykorzystać niech zostanie jedynie w czeluściach archiwum serwera, bez ogólnego dostępu." - wykorzystać to my możemy tam większość rzeczy. Taka mała sugestia - te rzeczy nie bez powodu siedzą w zamkniętych działach, modele niedokończone, materiały, które w założeniu miały być udostępnione małej ilości osób - to wszystko w mojej subiektywnej opinii nie powinno być dostępne dla każdego, jest to po prostu głupie.

"Utworzenie zespołu składającego się z kilkunastu osób z doświadczeniem w projekcie, którego głównym zadaniem byłaby akceptacja zmian wprowadzanych na repozytorium symulatora. Nie wiązałoby się to z żadnymi dodatkowymi benefitami czy dostępem." - a rozwój symulatora? Komu to potrzebne, zatwierdzanie rzeczy z testu dodatków (który został otworzony właśnie po to, żeby nie było do tego tak wąskiej liczby osób) do repo, to jest to. Przecież to brzmi jak zaprzeczenie testu dodatków dla wszystkich, żeby testowali, skoro i tak ktoś z wyznaczonej grupy musi to przejrzeć i zatwierdzić. To by zrównało rolę testu dodatków do pobieralni, bo i tak nie ważne co stestujesz, ostateczne zdanie należy do kogoś innego xd
Ponadto - jak chcesz zachęcać nowe osoby do tworzenia? Brakiem benefitów czy nawet głupiego napisu przy nicku?

"Wprowadzenie przejrzystej procedury wprowadzania zmian na repozytorium, w formie zbliżonej do obecnego testu dodatków. Zmiany wymagałaby akceptacji przez powyższy zespół, np. przez aprobatę N jego członków" - To my chcemy zaorać test dodatków? Chyba właśnie po to został otworzony, żeby miał kto to testować, a nie teraz zamykać i robić kopię, ale dla jakieś rady XD

"Zespół mógłby w jakiś sposób dodawać nowych członków, np. przez nominację przez N jego członków i następnie głosowanie większością." - a potem ktoś coś odwali i będzie jak TK, który nie może orzekać, bo nie ma odpowiedniej liczby osób do głosowania XD

"Dodawanie treści na mediach społecznościowych również przechodziłoby proces aprobaty tak samo jak dla zmian repo, zaakceptowany post wstawiany byłby na platformę przez administrację/moderację, ale to byłaby czynność jedynie techniczna" - No, to jeszcze uwalić moją robotę, żeby dbać o stronę na FB, bo tak xD Ty jakiś niepoważny jesteś? Jaka jest argument za tym, co zepsułem, że chcesz mi zabrać opcję wstawiania postów? Może są za często, i nagle się wydaje, że symulator się rozwija, a Simrail nie? Bo nie jestem w stanie tego pojąć.

"Aktualizacji repozytorium po zaakceptowaniu zmian dokonywałaby również administracja, moderacja i wyznaczone przez nią osoby, ale to byłaby czynność jedynie techniczna. Docelowo powinno zostać opracowane narzędzia które to zautomatyzują" - o, to jeszcze nie dość, że mamy radę, to ta rada nawet jak wyda jakąś decyzję, to nie może jej sama wykonać, tylko łaskawie czekać XD

"Wprowadzony zostałby stały cykl wydawniczy paczki, w którym terminy byłyby ściśle określone, np. miesięczne czy kwartalne. Zawierałyby stan repozytorium na dany dzień, bez osobnej fazy wydawniczej, testów, przesuwania terminów bo coś się nie załapało, itd. Publikacją paczki zajmowała by się administracja i moderacja (w obecnej sytuacji pewnie ja), do momentu przygotowania narzędzi które będą to robić automatycznie" - pod warunkiem, że będzie to jasno ustalone, kiedy będą te paczki, a nie będą zrzucane jak bomby w postaci "tu jest paczka, zajmijcie się resztą", kiedy ustalenia były inne, a co za tym idzie, będzie można nie zapowiadać rzeczy, które się nie załapią itd, to w tej kwestii się powiedzmy że zgadzam z tą propozycją.

Poza propozycji z paczką, uważam, że zmiany są na minus, robione na siłę i realnie nie rozwiązują istniejących problemów.

54
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 2
« dnia: 05 Sierpnia 2023, 23:46:43 »
Cytuj
Ktoś mógłby się zapytać, ale przecież już przeskrobał? No cóż, Miłosz Dorsz też raz przeskrobał i stracił rangę dewelopera po "zabawie" poprzez wysypywanie serwerów zarówno MaSzyny jak i Train Drivera 2 za pomocą wysyłania specjalnie przygotowanych załączników na Mattermoście. I co? Teraz jest moderatorem. Więc jak najbardziej się da.
To jednak inny kaliber sprawy, więc mocno średni argument moim zdaniem. Hirek za mocno nadwyrężył zaufanie.
A moim zdaniem nie :)
Oraz malutkie pytanko - czy jako moderator, czyli (mając na uwadze aktualną sytuację administracyjną) przedstawiciel najwyżej postawionej rangi na ten moment, mógłbyś się ustosunkować do reszty przytaczanych propozycji, a nie tylko zawetować powrót Hirka do łask, czyli jedynego aktywnego użytkownika, który biegle umie robić paczki i patche?

55
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 05 Sierpnia 2023, 19:10:12 »
Pierwsza część kisi się w teście ze względu na to, że zgłoszone błędy dotąd nie są poprawione.

56
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Lipca 2023, 14:52:41 »
SM42-2161 (bok + czoło podglądowe, bo mi odjechali xd):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-2161.7z

Wagon roboczy grupy ZUE, EVN 83 51 9000 279-9 (bok + czoło):
https://eu07.pl/userfiles/28235/Roboczy%20ZUE%2029072023.7z

SM42-967 (bok):
https://eu07.pl/userfiles/28235/SM42-967.7z

Na zasadach jak zwykle EU46-505.

57
Pomoc doraźna / Odp: Edycja sceneri.
« dnia: 25 Lipca 2023, 17:09:11 »
ctrl + shift + f11

58
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Lipca 2023, 21:58:39 »
Skład kamieńczyka (bez bohuna, więc taki podrabiany kamieńczyk), a zatem:
B6bnopuvz 75 51 84-71 001-9 PL-PREG (bok + czoło skos)
B9nopuz 75 51 29-71 001-7 PL-PREG (bok)
B9nopuz 71 51 29-71 006-6 PL-PREG (bok), czysty i ładny, po rewizji 31.05.2023
BR3nopuz 75 51 85-71 004-2 (bok), CafeRegio
AB8nopuz 75 51 38-71 002-4 (bok), połóweczka regiosowa z dość ciemnymi pasami koloru szarego
EP07P-2004 (czoło skos + bok)
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Osoboweregio%2021072023.7z

59
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Lipca 2023, 16:05:56 »
S200-273 (bok + czoło + bok w pionowych zdjęciach):
https://eu07.pl/userfiles/28235/S200-273.7z

Ponadto mam 193 679, 2 boki i czoło, na zasadach jak zwykle.

60
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Lipca 2023, 17:06:46 »
181 138 CU (bok + czoło lekki skos):
https://eu07.pl/userfiles/28235/181%20138.7z

Beczki Transchem, boki/czoła skos:
Zaes 33 51 7883 963-5
Zaes 33 51 7984 721-5
Zaes 33 51 7889 632-0
Link: https://eu07.pl/userfiles/28235/Beczki%20Transchem%2013072023.7z

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7