Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakisrandomowynoob

Strony: 1 [2] 3
31
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 29 Kwietnia 2022, 22:15:05 »
Zestaw wagonów sypialnych UZ typu WLABm (zdjęcie poglądowe nie jest zawarte w żadnej z paczek, przedstawia wagon 62 22 70-78268-4)
WLABm 62 22 70-78268-4 1 Bok
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/WLABm%2062%2022%2070-78268-4.zip
WLABm 62 22 70-78266-8 1 Bok
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/WLABm%2062%2022%2070-78266-8.zip
WLABm 62 22 70-78301-3 1 Bok
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/WLABm%2062%2022%2070-78301-3.zip
WLABm 62 22 70-78302-1 1 Bok
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/WLABm%2062%2022%2070-78302-1.zip
WLABm 62 22 70-78291-6 Bok + czoło
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/WLABm%2062%2022%2070-78291-6.zip
Jeśli ze względu na obecną sytuację w Ukrainie moderacja/administracja forum uzna, że zdjęcia w niepowołanych rękach mogą stanowić zagrożenie dla uciekających przed wojną, proszę powiadomić mnie o tym na pw, zdejmę zdjęcia z uploadu i wstawię z powrotem najwcześniej dopiero po zakończeniu działań wojennych.
Tradycyjnie, jak ktoś chce do innego symka, to proszę bardzo.

32
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zdjęcia na tekstury SU46-035 i ST44-399
« dnia: 28 Kwietnia 2022, 17:43:34 »
https://stuff.eu07.pl/tekstury/ tu masz spis nieużytych zdjęć, SU46-035 ma nawet 3 zestawy zdjęć jeśli dobrze widziałem.

33
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Kwietnia 2022, 17:47:45 »
Poprawione, już jest w opisie tak, jak być powinno.

Dorzucam fotki:
406A-40 WRmnouz 50 51 88-70 241-7, czyli długa restauracja IC z czarnym pasem (2 boki + skosy kawałków czół)
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/406A-40%2050%2051%2088-70%20241-7.zip
113Aa WRnouz 51 51 88-70 199-6, czyli krótka restauracja IC, też z czarnym pasem (1 bok, brak zdj poglądowego)
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/113Aa%2051%2051%2088-70%20199-6.zip
Jak ktoś chce do innego symka, to proszę bardzo. Byle ten dodatek nie był za pieniądze (chyba przeceniam moje zdjęcia)

34
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Kwietnia 2022, 14:38:42 »
SU160-001 czyli spalinowa Gama PKP IC. 2 boki (po 4 zdjęcia, jeden z peronu), czoło lekki skos i zbliżenia na wózki.
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/111Db-001.zip
Zezwalam na użycie zdjęć do innego symulatora.

35
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Kwietnia 2022, 15:44:58 »
EP07-1033 (Bok + 2 czoła)
https://eu07.pl/userfiles/27862/EP07-1033%20%284E%29.zip
EP07-1042 (Bok + czoło)
https://eu07.pl/userfiles/27862/EP07-1042%20%28303E%29.zip
EP07-389 (Bok + czoło)
https://eu07.pl/userfiles/27862/EP07-389.zip
Czoła są lekko (bardzo) krzywe, nie wiem czy coś z tego będzie (jako załączniki) ale boki są już raczej dobre. Zezwalam na użycie zdjęć do innego symulatora.

36
Bocznica / Odp: "Manewrowo" luzem?
« dnia: 10 Kwietnia 2022, 17:24:14 »
Złotą łopatę dla tego pana, odkop po prawie 16 latach to chyba nowy rekord.

37
Pomoc w tworzeniu / Wygładzanie w Blenderze
« dnia: 22 Marca 2022, 20:02:14 »
Cześć,
Ostatnio próbuję przenieść rozkłady jazdy do EN57 SPOT, a do tego przydałaby się ta kieszonka, która jak na razie jest tylko w formie tekstury 2D. No i tu pojawia się mój problem - modelarz ze mnie żaden, a chciałbym aby górna krawędź tej kieszeni nie była taka kanciata. Próbowałem użyć bevel verticles, chociaż wyglądało to dobrze, to wtedy kieszonka zajmowała połowę pliku kabiny. Załączam zdjęcie jak to wygląda w chwili obecnej (teksturę się ogarnie lepszą jak ogarnę model kieszonki)

38
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 14 Marca 2022, 17:34:08 »
Takie mam pytanko, bo w sumie próbowałem to sam rozkminić ale mi się nie udało: o co chodzi w punkcie "Multimedia" w opisie pojazdu? Przy każdym pojeździe jak na razie wyskakuje mi "0" w tym miejscu, ciekawi mnie to po prostu.

39
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytorski koncert życzeń
« dnia: 06 Marca 2022, 14:55:44 »
Ja najchętniej bym przytulił wstawianie i edytowanie dróg i placy, ogólnie rzeczy, których w edytorze nie da się zrobić a robienie w notatniku lub Rainstedzie jest po prostu upierdliwe.

40
Bocznica / Odp: Problemy z Linią 053
« dnia: 18 Lutego 2022, 12:04:11 »
Repo ma zablokowane pobieranie od niedawna, chociaż jak patrzyłem jakiś czas temu to pliki graficzne da się pobrać.

To raczej nie problem grafik.

41
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 18 Lutego 2022, 11:59:11 »
U mnie pojawia się podobny problem, plus przy imporcie znika mapowanie i próba niewielkich przeróbek modelu (np. przewymiarowanie wyświetlacza w kiblu pod SKMT) kończy się tym, że trzeba wszystko od nowa mapować bo nie wykrywa starego mapowania. Przy czym tak samo wywala pusty plik. Dopinam błąd, jaki się przy tym wyświetla

Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\__init__.py", line 131, in execute
    export_model(collection, file, config)
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 17, in export_model
    t3d = [_build_submodel(o, config) for o in objects]
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 17, in <listcomp>
    t3d = [_build_submodel(o, config) for o in objects]
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 90, in _build_submodel
    builder.set_geometry()
  File "C:\Users\Bartosz\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.90\scripts\addons\eu07_bl_addons\t3d\output_builders.py", line 207, in set_geometry
    mesh.calc_tangents()
RuntimeError: Error: Tangent space computation needs an UVMap, "(null)" not found, aborting


location: <unknown location>:-1

42
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 17 Lutego 2022, 14:11:22 »
A co to za problem? Jest zakładka "Elektrowozy", jest zakładka "Parowozy", to czemu zamiast spalinowozów miałoby być "lokomotywy spalinowe"?

43
Pomoc doraźna / Odp: Błąd
« dnia: 17 Lutego 2022, 12:51:15 »
Z trybem pełnoekranowym, to nie wiem co robisz, ja na próbę odpaliłem i mam normalnie okienko. Multiplayer, z tego co mi wiadomo, jest dość trudny w obsłudze i lubi się rozregulować w trakcie, plus synchronizowane są tylko zwrotnice/sygnały, a pociągi już nie. O trybie dyżurnego musisz poczytać w zakładce "na warsztacie" w temacie "Bałtyk SKM - Multi" (czy jakoś tak).

44
Well in the cab of 303Eb it is said "Jazda wielokrotna dopuszczona dla lok. EU07 od numeru 301", which translates roughly to "Multiple unit operation allowed for EU07 locomotives with numbers from 301 up", so using a -15XX with an unmodernised version is either allowed, or the sign in the locomotive shows false information, idk.

45
Symulator / Odp: Otwarte okna w wagonie
« dnia: 11 Lutego 2022, 12:14:39 »
To niektóre tekstury po prostu tak mają. Nie otworzysz, jak zamknięte, nie zamkniesz, jak otwarte.

46
Bieżące Symulatorowe / Odp: EN57AKM Kolei Mazowieckich
« dnia: 07 Lutego 2022, 13:34:08 »
Do SPOTa, czyli ex "Choppera".

47
Bieżące kolejowe / Odp: Vectron w Małopolsce
« dnia: 06 Lutego 2022, 21:46:00 »
Ja widziałem jak na Kraków Vectrony DB jeżdżą (albo chociaż w kierunku Krakowa, bo to w Kielcach widziałem) z klockami

48
Bocznica / Odp: EP07-357
« dnia: 05 Lutego 2022, 21:20:37 »
Znawca ze mnie żaden, ale obstawiam, że stare gniazda mogą być w tym modelu po prostu wymazane tak jak szyby itd., ale tekstury na 303E jeszcze nie próbowałem lepić więc pewny nie jestem.


//Post raportowany jako "spam". Bocznica. RoboBatman.

49
Pomoc doraźna / Odp: Poszukuję paczki 01.13
« dnia: 05 Lutego 2022, 11:48:44 »
Jeśli to miał być sarkazm, no to jest pewien problem odnośnie zmieniania sterowania ze startera - dokładniej to symulator cały czas reaguje na stare skróty klawiszowe. Dzięki temu, przykładowo, po zmianie ustawienia świateł na, dajmy na to, shift+a/ctrl+a w np. 6Dg dalej skaczą nam światła, kiedy próbujemy ręcznie przestawić zwrotnicę (przy czym kiosk do dość niedawna był domyślnym pojazdem na EC Dobre, a na Całkowie_v2 pojawiają się misję z udziałem tego loka, gdzie również trzeba się zwrotnicami pobawić).

50
O ile nie ma żadnych manewrów, a skład ma sobie ot tak przelecieć po scenerii z jednego końca na drugi, to po prostu zaznaczasz "Pokazuj pociągi AI" i podmieniasz. Jednak, gdy masz manewry, podmienianie loka na EZT/SZT może być ryzykowne, chyba, że chcesz, aby np. pesobus obleciał wagon, no to ok, ale jak masz zwykłego ICka i podmieniasz go na EZeTa i ten ICek ma gdzieś oblecieć skład, albo co gorsza przełączyć wagony, to może wyjść dziwnie, bo możesz skończyć ze składem kibel+174A+111A-20 itd, albo z impulsem robiącym niepotrzebne manewry.

51
Tabor kolejowy / Odp: Spawnowanie składów na scenerii
« dnia: 30 Stycznia 2022, 15:26:36 »
1. Włączasz debug mode pod F12
2. Patrzysz, jaki numer/nazwę ma tor, który Cię interesuje
3. Wchodzisz w plik scn scenariusza, na którym chcesz wstawić pociąg (w /scenery)
4. Ogarniasz jak prawidłowo wpisać pociąg (najłatwiej najpierw ustawić go za istniejący pociąg, wejść w $nazwascenariusza.scn i przekopiować pociąg, wstawiasz go potem do nazwascenariusza.scn, przy czym podmieniasz tor na ten, co Cię interesuje), wpisujesz, zapisujesz
5. Restartujesz starter, włączasz scenariusz, pociąg powinien już tam być
Działa, sprawdzałem

52
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 10:49:53 »
Cytuj
Myślę, że do czasu, aż ktoś zrobi normalną kabinę, to low poly z manipulatorami i ekranami byłoby ok. Nie od razu Kraków zbudowano.
Jeśli "lowpoly z manipulatorami i ekranami" znaczy to, co się dzieje w pesobusach, to ja nie wiem, czy to dobry pomysł. Ale jak będzie porządnie zrobione, na teksturach z ładną rozdzielczością itd. to może wyjść ładnie.

53
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 24 Stycznia 2022, 16:44:39 »
TLK 43150 przejechane bez problemów utrudniających/uniemożliwiających przejechanie. Za to za Nowosielcami słupy na zakręcie obrysowały mi wagony, a w Mostkach jeden sygnał/wskaźnik ma różową tabliczkę

54
Na warsztacie / Odp: Parowozik do zabawy
« dnia: 24 Stycznia 2022, 16:38:37 »
Cytuj
To zbyt kultowa i poważna maszyna, aby ją od razu na pomnik stawiać.
O to, czy Pt47 jest wystarczająco kultową i poważną maszyną, by jej nie stawiać jako pomnika, może się spierać dworzec w Skarżysku-Kamiennej. Chyba, że mówimy tylko o Pt47-65, no to wtedy racja.

55
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu pracuję nad graficznym ulepszeniem scenerii EC Dobre. Do osiągnięcia wymarzonego przeze mnie stanu potrzebuję jednak wstawić parę dróg i wylać trochę betonu. Próbowałem już grzebać w Rainstedzie z tej okazji, ale nigdy nie udało mi się załadować żadnego pliku do edytora. Czy mógłby ktoś proszę powiedzieć, jak najlepiej się za to zabrać? Dzięki z wyprzedzeniem
Pozdrawiam,
jakisrandomowynoob
Edit: aby nie być gołosłownym z tym ulepszaniem, załączam screen z części scenerii już po modyfikacjach które nie wymagały w/w akcji.

56
EU07-234 z kolorową TLKą z czasów zmiany barw wagonów.

57
Pomoc w tworzeniu / Odp: Materiały filmowe na dźwięki do MaSzyny
« dnia: 24 Grudnia 2021, 20:01:53 »
Otwieranie, sygnał i zamykanie drzwi we wczesnym EN57AKM (chyba -1560, w każdym razie też kolmazy i ta sama modernizacja).
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/Drzwi%20wczesny%20EN57AKM.7z

58
Bocznica / Odp: CD163
« dnia: 24 Grudnia 2021, 19:23:56 »
Temat był chyba poruszany wtedy, gdyż wyrzucono wtedy model z paczki całościowej ze względu na kiepską jakość (przynajmniej takie coś widzę jak wpisuję "163" w forumową wyszukiwarkę). Nic nie znalazłem na temat istnienia nowego modelu lub nawet jego zalążków, chociaż może kiedyś się to zmieni.

59
Tabor / Odp: EN57 AKŁ - problemy w obsłudze /wątek zbiorczy/
« dnia: 23 Grudnia 2021, 15:28:31 »
Dzień dobry,
Mam pytanko dotyczące EN71AKS oraz EN57AKŁ, a dokładniej powiadomień losowo ukazujących się na ekranie w kabinie maszynisty (przykład w załączniku). Co należy zrobić w takiej sytuacji? Zazwyczaj po prostu restartuję scenariusz, ale są scenerie ładujące się dość długo w porównaniu do innych i trochę szkoda mi czasu na restart. Z wyprzedzeniem dziękuję za pomoc

60
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 04 Grudnia 2021, 22:33:08 »
Tym razem całe KS34800 przejechane, oprócz podmiany Impulsa na klasycznego (o ile można tak powiedzieć o Polregiowskim) kibla zmian nie zrobiłem. Dojazd opóźniony o 5 minut ze względu na elementy w scenariuszu, którym towarzyszyła wymiana zdań na radiotelefonie (wygaśnięcie w Swoszowicach oraz awaria elektryczna w miejscu, gdzie zjeżdżamy z dwutoru na szlak jednotorowy). Dodatkowo, mam wątpliwości odnośnie jednego zdarzenia, które wystąpiło przy 2 z 3 podejść do całkowitego przejechania scenariusza - w losowym miejscu (raz w Wolicy, raz za Nurzcem) nastąpił całkowity zanik napięcia w sieci na około minutę - dwie. Ciekawi mnie tylko, czy jest to zaplanowane zdarzenie. W każdym razie scenariusz całkowicie przejezdny, świetna robota.

Strony: 1 [2] 3