Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - firleju

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35
991
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 12 Listopada 2007, 21:59:08 »
Chcecie to macie. Posłałem do krzyśka626 nowe pliki. Jak zamieści na serwerze to będą.
Pliki są oczywiście snapshotem i nie ręczę za poprawne działanie. Mam naprawdę mało czasu i nie wszystko mogę zrobić.
Z nowości to jest już wybieranie tekstury toru z listy rozwijanej.
Drzewka są od jednej z pierwszych wersji więc nie wiem o co chodzi.
Nie powiem, że wszystko działa jak należy bo tak nie jest. Wczoraj z Quarkiem znaleźliśmy niezidentyfikowany błąd w liczeniu tangensa w 3ds. Więc nie liczy prawidłowo przechyłki. Wiem, że wcześniej działała i dlatego jest to podstawowy problem jaki teraz rozwiązuję.

P.S. Dzięki Quark za wystawienie pliku.
P.S.2 Odnalazłem błąd i już jest poprawiony. Wrzucam tylko sam plik CreateTrack.ms. Do pobrania po wystawieniu paczki przez Krzyśka. http://www.plikownik.pl/376111

992
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 23 Października 2007, 23:21:23 »
Będę prawdopodobnie musiał zrezygnować z wstawiania anglika z CreateSwitch na rzec wstawiania gotowca z pliku. Niestety nierozwiązane problemy z wstawianiem podsypki troszke mnie zniechęcają do badania sprawy, szczególnie, że jest gotowiec, a nie ma sensu wyważanie otwartych drzwi.

993
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 23 Października 2007, 18:53:03 »
U mnie wstawienie anglika działa i za pomocą CreateSwitch i WstawRozkrz. Tylko tym drugim sposobem to trochę nie wymiarowy ten rozjazd - kilkaset razy większy niż powinien być.
A jakiej wersji 3ds-a używasz? Ja mam 8 i rozjazd jest normalnej wielkości.

994
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Października 2007, 19:11:19 »
właśnie sprawdziłem, zgubiłeś literkę "t" i przez to jest błąd przy ładowaniu co jeszcze? nie działa wstawianie anglika
Nie zgubiłem żadnej literki. Istnieje plik 3dexp.ms, którego nie umieściłem w paczce. Właśnie badam jego zawartość.
Co do anglika to nie działa funkcja w CreateSwitch czy WstawRozkrz?

995
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 19 Października 2007, 21:34:49 »
właśnie sprawdziłem i nie działają :o brakuje pliku 3Dexp.ms
No dobra, ale która funkcja nie działa. Plik możesz znaleźc też w starych skryptach, ewentualnie wasyla.
Proszę o bardziej szczegółowe wyjaśnienia błędów, bo ciężko stwierdzić coś na podstawie stwierdzenia skrypt nie działa.

996
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 18 Października 2007, 00:33:37 »
@Wasyl jeśli się nie mylę osiąga 6 poly , zresztą gdzieś o tym pisał
Ale w jakim odniesieniu? Na 100m toru? Czy jak...

Apropos, to błąd z przyciskiem "Dodaj do poprzedniego" już został naprawiony. Update dostępny jak tylko @Krzysiek626 wrzuci na serwer.

997
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 17 Października 2007, 17:59:17 »
Wcześniej może o tym nie wspominałem, bo w końcu prace nad skryptami trwają, ale spytam z ciekawości... A chodzi o to, że podczas dodawania toru za pomocą przycisku "dodaj do poprzedniego" przechyłki tego dodanego toru zapisują się jako undefined. Po eksporcie i odpaleniu symka, jak się wjedzie na taki tor, to u mnie wiesza się komputer. Ktoś jeszcze ma podobny przypadek?
Potwierdzam występowanie błędu. Występuje on przy dodawaniu prostej za pomocą przycisku "Dodaj do poprzedniego" bez względu na wpisaną wartość przechyłki.
Dziękuję za informację.

co do nasypów to trzeba ustawić je tak jak ma to @Wasyl dzięki temu nie są fpso żerne

A jak ma Wasyl? Bo jak na mój gust to nie ma różnic. Ale może mam jakieś inne skrypty.

998
Screeny / Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« dnia: 14 Października 2007, 18:36:57 »
Trzeba też wybrać między wysokim realizmem a ilością FPS w scenerii.
No, ja myślę, że ta szyna to nie jest tyle znowu poly, żeby tego nie było. Szczególnie patrząc ile poly ma sam wysięgnik...

999
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 14 Października 2007, 00:30:43 »
Witam w ten piękny weekend!

Aktualizacja najnowsza. W najbliższych dniach będzie u Krzyśka na serwerze (jeśli się nie wkurzy, że mu ciągle podsyłam nowe pliki ;) )

Co nowego?

1. Podczas eksportu scenerii czy też modelu zachowuje podkatalog (jeśli tylko textura jest w podkatalogu textures i dalszych), myślę że niektórzy się ucieszą
2. Znalazłem jeszcze jeden błąd przy zakładce eksportu scenerii, już poprawiony
3. Taki sam malutki błąd w zakładce tworzenia torów

Co będzie w najbliższej przyszłości?

1. Możliwość prostego wyboru tekstury podkładów
2. To samo tylko dla drogi, rzeki i innych
3. Prawdopodobnie stworzenie nowej zakładki do tworzenia nasypów / wykopów

Termin?

Odpowiedź jest jednoznaczna: niewiem ;)

1000
Screeny / Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« dnia: 13 Października 2007, 23:52:23 »

Słupy skończyłem, wysięgniki i kotwy i odciągi. Musze dodać bramki i zwisy ale to już chwila moment, także tak bedzie wyglądać szlak na 160km/h w mojej scenerii nad którą pracuje!
Sieć wygląda dobrze. Wątpliwości mam co do odciągów. Wydaje mi się, że naprężacze, a dokładniej ciężarki powinny jednak po jakiejś formie szyny się poruszać, bo jak będzie wiatr...

1001
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 09 Października 2007, 16:59:04 »
A ja dla odmiany mam taki problem po zainstalowaniu i nie mam zielonego pojęcia o co chodzi. To tylko w przypadku TEGO nowego skryptu, stare działają perfect!!!

Sprecyzuje wypowiedz - po nacisnieciu na cokolwiek czy to TORY czy WIRES czy ROAD wyskakuje to w/w i już moge klikac do woli i nic sie nie otworzy! Nie wiem czy to BUG czy może ja coś nieświadomie robie, w każdym razie coś takiego mi sie zdarzyło z tymi skryptami.
Jak wyskoczy błąd to 3ds zawiesza wykonywanie skrytpów, więc pomaga co najwyżej ich restart.
Apropos błędu to ja się pomyliłem, zrobiłem update nie z tego katalogu co trzeba i stąd błąd.
Zaraz poślę nową wersję do Krzyśka626 i mam nadzieję, że lada dzień będą na serwerze.

1002
Screeny / Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« dnia: 06 Października 2007, 23:41:51 »
Czyli jak rozumiem niekoniecznie zmieniasz sam model, ale wymieniasz plik .inc. Oprócz tego będą osobne pliki .t3d dla niektórych nowych elementów (wysięgniki rurowe) + nowe pliki .inc gdy będzie np trzeba zminić teksturę słupa. Czy dobrze zrozumiałem?

1003
Screeny / Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« dnia: 06 Października 2007, 21:07:12 »
bohun, czy ta nowa trakcja będzie w osobnych plikach, tak żeby można było stosować wybiórczo, czy też zamieniasz stare pliki. IMHO to możnaby tak zrobić, że starą trakcję z kątownikami zamienić, a wszystkie nowe słupy dać jako osobne pliki. No chyba, że robisz to na zasadzie podmiany tekstury do jednego modelu. Czy możesz się wypowiedzieć?

1004
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 19 Września 2007, 22:17:57 »
Więc jest ten update :)
Aczkolwiek jest to pierwsza przymiarka do poprawy kodu.
Zostały zaktualizowane pliki od @Wasyl-a. Mam nadzieję, że się nie obrazisz.
Jest wstawianie rozjazdu krzyzowego. Co prawda nie tak jak chcę to w wersji końcowej, ale jest :)
Będzie to jeszcze poprawione, ale nie za bardzo mam czas, więc prawdopodobnie gdzieś w przyszłym tygodniu będzie następny update.
Link do paczki w pierwszym poście.
Wstawianie słupków hektoemtrowcyh działa tylko ze słupkami danymi w głównym folderze.

pozdr
firleju

1005
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 18 Września 2007, 21:03:48 »
Spakowałem najnowszą wersję. Może to pomoże. U mnie błąd z brakiem rollout'u ATMDef nie występuje. Jeśli chodzi o DelanuayMesh to nie wiem. Nie testowałem. W nowej wersji działa wstawianie krzyżowego, ale niestety z błędami, których narazie nie jestem w stanie obejść.

W kolejnych kilku dniach możliwe, że pojawi się jeszcze jeden update. Oczywiście poinfomuję szanowne grono ;)

1006
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 12 Września 2007, 20:10:30 »
Ten plik nazywa się DeanulayExp.ms czy coś takiego? Jak tak to nie działa :(
Akurat w tym pliku nic nie grzebałem. Ale proponuję to co Krtek, czyli użyj do robienia terenu starszych skryptów. Może to pomoże.

1007
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 06 Września 2007, 13:54:41 »
No pikne panocku... Pikne... Skrypt - paluszki lizać.

Ale... Że nie działa łuk w pionie, to chodzi o to, że tworzy "dziwne" tory o długości 4 m? Bo tak jest u mnie. Promień łuku 300 długość toru wychodzi 4m. Nieaktywne okienko długości. To są te błędy skryptu?
Ciesze się, że się podoba.
Jeśli chodzi o łuk pionowy to nie stosuje się przy nich promienia 300m :)
Długośc jest niekatywna, gdyż łuk pionowy jest zaokragleniem toru przy zmianie pochylenia. jak się przyjrzysz uważnie to zauważysz, że aktuwuje sie pole drugiego pochylenia. Łuk jest tworzony na podstawie pierwszego i drugiego pochylenia oraz promienia.

Obecnie pracuję nad implementacją wprowadzania rozjazdu krzyżowego. Niestety jest tylko jeden inc z załączoną texturą podsypki. Działający tylko z jedną texturą podsypki. Prosiłbym więc o wystawienie wszystkich plików max z rozjazdami krzyżowymi. Wtedy może uda się stworzyć jakiś nowy inc.

1008
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 17 Sierpnia 2007, 13:35:29 »
Kolejny update pliku.

Tym razem więcej zmian, a konkretniej w plikach dodawania sygnalizacji, tworzenia zwrotnic, dodawania torów, dodawania drzew, głównym. Więcej szczegółów w news.txt

Link w pierwszym poście (paczka podmieniona)

1009
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 07 Sierpnia 2007, 10:26:36 »
Update paczki. Link w pierwszym poście.

Zmiany:
- wprowadzenie poprawnego pliku CreateRoad
- Troszkę zmieniony interfejs dla Torów. Uwaga: opcja łuk pionowy nie działa (jeszcze, ale pracuję nad tym :D )

Apropos uwag @wasyla dotyczących delanuay to kiedy próbowałem dorobić do do pliku exportowego funkcje, eksportujące z niepoprawnych plików drogi to okazało się, że gdy w nazwie właściwości jest spacja to on nie odczytuje takich parametrów. Może w przypadku nazwy katalogu jest tak samo. Ale nie sprawdzałem jeszcze.

1010
Bocznica / skrypty do 3ds max
« dnia: 06 Sierpnia 2007, 15:26:51 »
Cytuj
Nie wyeksportowała mi się droga zrobiona przez ten skrypt. Obejrzałem properties i tam wszystko po polsku. Eksporter nic z tego nie zrozumiał i nie wyeksportował.

Nie sprawdzałem na razie innych skrytpów oprócz tych do tracków. Ta droge można sobie naprawić przez zamienienie pliku CreateRoad.ms na ten ze starych skryptów. Przy najbliższej okazji zrobię update paczki.

@Waysl: czy mógłbyś mi przysłać ten plik *.ms od drzew? Byłbym wdzięczny.

@Kipek von Chojna: problem z delanuay występuje na nowszych wersjach 3ds'a. Jak dojdę to zobaczę co go powoduje i może coś się uda naprawić. Ale najpierw inne ważne rzeczy.

1011
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 03 Sierpnia 2007, 14:10:43 »
Nie sprawdzałem skryptów pod GMaxem, gdyż go nie posiadam. Może w przyszłości, gdy już wprowadzę wszystkie planowane zmiany. Chyba, że znajdzie się ktoś chętny popracowania nad kompatybilnością tego co wypuszczę.

1012
Bocznica / Wiadomości wydzielone - skrypty do 3ds max
« dnia: 02 Sierpnia 2007, 09:32:16 »
Update:

Koleja sp32-202 słusznie zauważył błąd podczas tworzenia flexów. Błąd już poprawiony,. Skrypty zaktualizowane (podmieniony plik). Link w poście wyżej.

Innych błędów nie zauważono.

1013
Na warsztacie / Skrypty do 3ds max
« dnia: 30 Lipca 2007, 12:24:41 »
Skrypty ISDRa: http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-skrypty.rar

Po paru dniach walki ze skrytpami 3ds max-a oddaję w wasze ręce poprawione skrytpy Q (?).

Proszę o uwagi co można by jeszcze dodać. Jeśli będę w stanie to postaram się coś zrobić z tym.

No i ofkoz zgłaszamy błędy. Nie miałem za bardzo czasu potestować po ostatnich zmianach.

Plik można znaleźć pod adresem http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/eu07_scripts_by_firleju.rar

Uwaga!!! Najnowszy update na serwerze po potwierdzeniu przez Krzyśka626.

Changelog:
ver. 04.01.2008
1. Dodanie nowego rozjazdu krzyzowego R190 w trzech wersjach podsypki
a) Dodano odpowiedni plik max
b) Dodano pliki w postaci bitmap do wrzucenia do katalogu texture
c) Dodano plik sterujacy do wrzucenia do katalogu scenery
2. Usunieto niepotrzebne pliki maxa.

ver. 25.11.2007
1. Usuniecie niepotrzebnego kodu z CreateTrack
2. Poprawki wprowadzone do narzedzia tworzenia drog
a) Poprawione zapisywanie parametrow
b) Design narzedzia podobny do tego od torow

ver. 19.11.2007
1. Dodano mozliwosc wstawiania rozjazdu krzyzowego do toru z ustawieniem czy w prawo czy w lewo

ver. 12.11.2007
1. Dodano mozliwosc wybierania tekstury torow z rozwijalnej listy
2. Poprawa dzialania funkcji wstawiania krzywej przejsciowej (liczenie pochylenia)

ver. 18.10.2007
1. Poprawiono blad w CreateTrack powodujacy niedopisywanie wartosci przechylki przy uzyciu funkcji
   "dodaj do poprzedniego"

ver. 14.10.2007
1. Dodano eksportowanie nazw podkatalogow dla bitmap z katalogu textures dla T3DExport
2. Male poprawki w wyswietlaniu dla CreateTrack
3. Eksportery scenerii uwzgledniaja podkatalog przy eksporcie nazwy tekstury

ver. 19.09.2007
1. Dodano mozliwosc wstawienia rozjazdu krzyzowego
2. Dodano wstawianie slupkow hektometrowych (do 99,9 km trasy)
3. Dodano takie ladne okienko postepu ladowania skrytpu

ver. 23.08.2007
1. Okno glowne
a) Takie male usprawnienie - gdy wchodzimy do jakiegos narzedzia to zwija sie roleta glowna - tym samym
   nie trzeba przewijac calego okna

ver. 16.08.2007

1. Narzedzie do torow
a) Dodano mozliwosc kladzenia lukow na wzniesieniach
b) Wprowadzono tworzenie lukow pionowych (zadnych naglych zalomow wiecej)
c) Przy tworzeniu krzywej przejsciowej jest automatycznie obliczane przechylenie na podstawie podanych
   wartosci dopuszczalnego przyspieszenia niezrownowazonego
d) Zmieniony wyglad okna ze wzgledu na to, zeby okno nie bylo takie dlugie
e) Jesli tworzony jest luk to skrypt automatycznie przelicza przechylenie na prawidlowe (aby sklad nie przechylal
   sie nie w ta strone, przynajmniej dobrze zrobione modele ;))

2. Narzedzie do osadzania drzew
a) Przerobiony troszke skrypt @Wasyla dodajacy przyciski do osadzania najczesciej uzywanych drzew
   (tzn wszystkich) ;)

3. Narzedzie do semaforow
a) Dodane przyciski do szybkiego osadzania wszystkich dostepnych semaforow (jesli to nie bedzie pasowac to usune)
   Narazie nie wyglada to za pieknie, ale jesli bedzie zapotrzebowanie na cos takiego to poprawie

4. Okno glowne
a) Poprawione szerokosci przyciskow (sztuk 1) i male poprawki w tlumaczeniu

5. Narzedzie do zwrotnic
a) Troszke przerobiony widok, mnie sie wydaje troszke bardziej intuicyjny
b) Dodane przyciski do osadzania zwrotnic (automatycznie dodaje podsypke)
c) Przycisk osadzania rozjazdu krzyzowego nie dziala jeszcze, ale kiedys bedzie
d) Poprawione tworzenie wpisow wlasciwosci, jesli chodzi o zapisywanie promieni
   (poprzednio wiekszosc zwrotnic miala promien 300m bez wzgledu na to jaka tworzylismy)


ver. 09.07.2004
Nowosci w porownaniu z wersja 2002:

1. nowe przyciski do osadzania roznych typow plikow .inc:
a) passive .inc (pliki tylko do wyswietlania, nazwa jest nazwa tekstury)
b) active .inc (pliki ktore maja w srodku zdefiniowane zdarzenia, wiec musza miec unikalna nazwe, np. ogr. predk.)
c) signal .inc (tak jak b. ale pomyslane specjalnie dla sygnalizatorow)
d) tree .inc (tak jak a. ale dedykowane plikom treesmall.inc, tree.inc oraz treebig.inc)
   rozne .inc oznaczane sa roznymi kolorami, rozmiar ikonki sygnalizatora jest dobrany tak,
   aby laltwo sie dostawialo do toru.
   Pasywne pliki .inc nie musza miec unikalnych nazw.

2. ulepszone narzedzie kreacji toru:
a) definicja nachylenia toru w promilach (dziala na razie tylko dla toru prostego, dla lukow jest tak jak bylo
   czyli nachylenie brane jest z normalizowanego wektora poprzedniego odcinka)
b) zmiana jednego parametru z trojki promienia/kata/dlugosci luku powoduje przeliczenie 2 pozostalych
   (bardzo wygodne przy ukladach torowych stacji, mozna wygenerowac luk przeciwny do zwrotnicy)

3. ulatwione tworzenie zwrotnicy:
   nie trzeba definiowac oddzielnie pliku .inc ze sterowaniem zwrotnika i tekstura podkladow,
   plik jest dolaczany automatycznie w user properties i potem eksporotwany.

4. zabepieczenie przed zdegenerowanymi trojkatami w .scn

5. delanuay mesh (triangulacja) dziala tylko na linie niezdefiniowane, drogi, rzeki
   oraz tory ktorych Environment jest zdefiniowany jako "flat",
   pozostale tory i zwrotnice nie sa brane pod uwage.

6. Add to Previous Track - wygodny guzik do dodawania toru do ostatnio utworzonego

7. siec trakcji elektrycznej:
a) guzik "wires" do tworzenia przesel sieci trakcyjnej oraz includowania slupow
   (w przypadku zalomow na luku slupy dodawane sa od razu automatycznie, w przypadku
   prostej po uzyciu narzedzia "zigzag").
b) guzik "gantry" do includowania bramek trakcyjnych o zmiennej dlugosci.
c) w przygotowaniu - podstacja trakcyjna (nazwa przewodu definiuje jego zrodlo mocy)

1014
Cytat: "Krzysiek626"

Jeśli chodzi o SPT - nie miałem żadnych problemów z pobraniem wszystkich plików do Maszyny2. Wszystkie pliki układają się w odpowiednich katalogach więc nie rozumiem zdania:
Cytuj
Owszem pobierałem już nieraz z cvs-a maszynę ale nijak nie mogłem tego poskładać żeby się uruchomiło. Za każdym razem był jakiś błąd.


osobiście ściągnąłem wtedy całe svn (troszkę tego było). Ale nie udało mi się już nieczego skompilować. Nie to, że jestem głupi czy cuś. Po paru dniach walk poddałem się na pliku nagłówkowych, którego za chiny nie umiałem znaleźć na necie, a który wiem, że można sobie stworzyć samemu na linuksie, którego nie posiadam na kompie. Szkoda, że większość plików nagłówkowych nie znalazła się w svn. I prawdopodobnie o to chodziło, z tymi błędami.

1015
Screeny / Potrzebny ladny screen...
« dnia: 04 Lutego 2007, 22:00:47 »
Cytat: "PEKAP"
Ja tak samo jak kolega MKaczy potwierdzam, że symek jest stary (w przypadku moich screenów).

A mozesz podrzucić sposób uzyskania takiego fajnego nieba?
Jak rozumiem używasz najnowszego exe Q?
A traska to normalnie wypas :D

1016
Screeny / Potrzebny ladny screen...
« dnia: 04 Lutego 2007, 20:45:24 »
Cytat: "prof_klos"
PEKAP - badrzo ładnie na Twoich 'fotkach' widać krajobraz i ogrom scenerii.

A co do tego co Krecik napisał - przykładam się do tych słów.
Takiego screena można lekko obrobić i z powodzeniem podać jako autentyczną fotografię! Piękny obrazek!

Patrząc na sposób generowania grafy to stwierdzam, że nie jest to stary symek ;)

1017
Bieżące kolejowe / Symulator USSRK typu E1
« dnia: 01 Lutego 2007, 11:51:37 »
Nie jestem teraz pewien, ale chyba ustawienie blokady w żądanytm kierunku powinno nastąpić po przyciśnięciu przycisku Poz i potwierdzeniu tym samym przyciskiem na sąsiedniej stacji. Bo jak mniemam żądanie pozwolenia (buttony w prawym dolnym rogu) to coś na kształt informacji telefonicznej. A powinno to chyba być jeszcze potwierdzone wciśnięciem przycisku (oczywiście jeśi blokada jest ustawiona w stan neutralny lub przeciwny). No chyba, że mówię o Eap (a nie C).

1018
Pomoc w tworzeniu / Koleje piaskowe i problemy
« dnia: 25 Stycznia 2007, 15:24:33 »
Wygląda na to, że masz źle ustawiony tile dla V (ztcp). Proponuję użyć Unwrap UVW i wyciąć ten kawałek co jest dla boku, i osobno to samo dla góry.
Ja zanim w ten sposób nakładam tekstury to jeszcze rozbijam obekt editable mesh. W tedy mam pewnośc, że tekstura się dobrze nałoży :)

1019
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 23 Stycznia 2007, 12:29:23 »
No i zawziąłem się. Sprawdziłem jeszcze wszystkie loki. Ten sam problem wystepuje też w SM31 i SM03.

Jak widać et21 obok normalnie wpisuje się w łuk. Jakieś dziwne jes to wszystko. Czy to może być problem z plikiem mmd?

Dodano po 11 minutach:

 Sprawdziłem jeszcze kibla. Wygląda na to, że problem z przechylaniem jednej sekcji występuje w przypadku gdy sekcja zostanie po prostu odwrócona.

1020
Na warsztacie / [model] Fals
« dnia: 23 Stycznia 2007, 11:19:45 »
U mnie loki zachowują się prawidłowo. Przynajmniej te których używałem. Wagony Falns Q też dobrze się wpisywały w łuk. Nie wiem o co biega :/

Dodano po 1 godzinach 11 minutach:

 Sprawdziłęm sobie wszystkie wagony jakie mam na stanie.

Tylko jeden wykazał ten sam błąd.

Ciekawe jest to, że sam kontener się przekręca, a wagon już wpisuje się prawidłowo.
Ciekawszy błąd zauważyłem w Bipie. Otóz wiadomo, że tabor przechyla się w drugą stronę niż by to wynikało z pochylenia zakrętu. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale wygląda troszkę śmiesznie. No, ale różne części Bipy pochylają się w różne strony :)

Reszta wagonów pasażerskich zachowuje się normalnie.

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35