Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - firleju

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 35
931
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 27 Stycznia 2010, 18:25:46 »
Musisz poczekać na poprawki exe, albo na SPT ;)

932
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 26 Stycznia 2010, 21:16:55 »
Co trzeba nacisnąć jest napisane w oknie startera po wyborze lokomotywy. Jeśli nie wiesz znaczy, że nie przeczytałeś.

933
Pomoc w tworzeniu / Odp: Selekcjonowanie obiektów
« dnia: 24 Stycznia 2010, 13:25:46 »
W najbliższym czasie prawdopodobnie nie będę mógł się zająć skrytpami, gdyż większość sił przeznaczę dla spt :)

934
Pomoc w tworzeniu / Odp: Selekcjonowanie obiektów
« dnia: 23 Stycznia 2010, 22:47:27 »
Już dawno nie bawiłem się skryptami, więc nie za bardzo mogę Ci pomóc, ale chyba można przelecieć wszystkie obiekty w scenerii i odczytać UserPrefs. Myślę, że to jest jakiś sposób.

935
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 19 Stycznia 2010, 21:37:16 »
P.S.
Wie ktoś może jak będzie działać Paczka Całościowa w systemie Windows 7 Ultimate
Na W7HP 64-bit działa bezproblemowo.

Na W7Prof 64-bit również.
Quark-t

936
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 19 Stycznia 2010, 20:08:14 »
Co do kart Intela to na X4500MHD problemy nie występują. I FPS nawet znośny.

937
Bieżące kolejowe / Odp: E6ACT Dragon z Gliwic/Newagu
« dnia: 15 Października 2009, 07:05:13 »
jJakbyś uważniej czytał rynek kolejowy, to byś się dowiedział, że wg ZNLE większa moc nie ma całkowicie sensu, gdyż nie byłaby wykorzystana ze względu na fatalną jakość zasilania. Moc jest dostosowana do panujących warunków na  p o l s k i c h  szlakach. Zresztą 75 km/h na 6 promilach to chyba jest wystarczająca prędkość dla składu 3200t, szczególnie że na większości szlaków i tak nie zostanie wykorzystana.

Krzysiek626

938
Bieżące kolejowe / Odp: E6ACT Dragon z Gliwic/Newagu
« dnia: 10 Października 2009, 15:15:48 »
Ale są to szlaki przede wszystkim górskie, gdzie oprócz linii Żywiec-Skalite nie prowadzi się super ciężkich pociągów.
Na tej linii także nie prowadzi się ciężkich pociągów towarowych. Zazwyczaj jedzie ET41 i około 20 wagonów, a czasami jeszcze mniej.
A myślisz, że na Żywiec - Skalite to jakie pociągi jeżdżą?
Patrzyłeś na dane techniczne? Zastanowiłeś się dlaczego na torze poziomym z pociągiem 3200t może osiągnąć 115 km/h a raptem na 6 promilowym wzniesieniu "tylko" 74 km/h?

A jaka jest długość użyteczna toru stacyjnego na obu liniach? Pozwala na około 20 wagonowy skład.

939
Bieżące kolejowe / Odp: E6ACT Dragon z Gliwic/Newagu
« dnia: 10 Października 2009, 12:28:39 »
A czemu na Żywiec - Zwardoń nie miałaby wjechać? Co miałoby ją przed tym powstrzymać? Tylko nie mówcie, że 3-osiowe wózki. Bo to, że ET22 tam nie mogło wjechać, nie wynikało z racji posiadania wózków 3-osiowych, tylko ich konstrukcji.

940
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: 311D
« dnia: 15 Września 2009, 15:33:33 »
W bibliotekach kolejowych są dostępne numery TTS. Mogą się zapisać kolejarze i studenci. Na pewno taka biblioteka jest przy Spodku.

941
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 16 Sierpnia 2009, 06:23:39 »
Prawdopodobnie zamiast spacji oddzielającej parametry jest inny znak biały.
W MaxListenerze powinieneś mieć wypisany o który tor chodzi (komenda print).

942
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd w Gmaxie
« dnia: 23 Lipca 2009, 20:27:28 »
Czytaj uważnie: "Feature not available" czyli "Nie ma takiej opcji".
Skrypty są tworzone pod 3dsmax nie pod Gmax. Nie będą działać w pełni. Np nie stworzą pliku ze scenerią.
Gdzieś na forum są przerobione skrypty pod Gmax, niestety strasznie stare.

943
Pomoc doraźna / Odp: Delanuay mesh - błąd w 3dsmax 8
« dnia: 18 Czerwca 2009, 16:31:52 »
Sprawdź czy w katalogu scripts masz uprawnienia do nadpisywania plików dla użytkownika z którego konta uruchamiasz maxa.

944
Hmmm... Mnie się nasuwa taki pomysł, żeby zrobić coś takiego jak na galeriach, czyli akceptacja dodatku poprzez uzyskanie minimalnej średniej oceny nadawanej przez beta. Przy czym z taką różnicą, że beta mógłby zmieniać przyznaną ocenę, ewentualnie każdy nowy update powodowałby, iż ocenę przyznawałoby się na nowo.
Powodowałoby to, że:
1. Dodatek mógłby zostać wydany tak szybko jak przedstawiałby sobą odpowiedni poziom.
2. Wszystkie dodatki, które byłyby skomplikowane można by testować dłużej, gdyż na początku wysokiej oceny by raczej nie uzyskały.

945
Na warsztacie / Odp: Całkowo '95 :]
« dnia: 05 Czerwca 2009, 19:57:46 »
Super... Zapomniałeś wygasić jedną lampę przed semaforem Jm ale to nic ;) Robi wrażenie... Szczególnie dźwięki...

946
Pomoc w tworzeniu / Odp: Krzywe przejściowe.exe
« dnia: 04 Maja 2009, 18:33:06 »
No ale po co chcesz używać programu @Paula jesli skrypt sam sobie liczy?
Muszisz podac kąt i promień łuku oraz graniczne przyspieszenia niezrównowazone. No i predkość konstrukcyjną.

947
Na warsztacie / Odp: Lokalna kolejka dojazdowa.
« dnia: 06 Kwietnia 2009, 12:41:17 »
To ściągnij najnowszą wersję (link w stopce). Tam już jest poprawiony eksport trakcji.

948
Pomoc w tworzeniu / Odp: Edycja scenerii
« dnia: 03 Kwietnia 2009, 17:58:14 »
Zawsze może użyć SCN Import w skryptach.
A używałeś kiedyś tej funkcji?
Ogólnie nie radzę, chyba, że chcesz jeździć na scenerii bez terenu.

949
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 31 Marca 2009, 23:16:33 »
Wrzucam poprawki jakie zostały zrobione dzisiaj:
ver. 31.03.2009
1. narzedzie do eksportu
a) Poprawione odczytywanie wlasciwosci w elementach trakcji.

ver. 13.02.2009
1. Narzedzie do importu
a) Poprawiony blad, ktory powodowal brak tworzenie nowego toru bez powiazania z kierunkiem
toru zaimportowanego z pliku scenerii.
Została wydana poprawka zbiorcza.

Ogłoszenie:

Ze względu na brak czas rozwój skryptów zostaje przeze mnie wstrzymany.

Osoby, które chciałyby się zająć rozwojem skryptów proszę o jakąś oficjalną informację w tym wątku.

Jeśli ktoś wprowadzał własne poprawki nieuwzględnione w ostatniej wersji prosiłbym o przysłanie poprawionych plików. Postaram się zrobić z tego paczkę całościową i wydać.
Jeśli nikt się nie zgłosi to pozostanie tak jak obecnie jest.

950
Z takiego szybkiego spojrzenia na funkcję eksportującą wynika, że nie wyłapuje Properties dotyczącej ilości drutów. Nie mam tutaj 3ds więc sprawdzę wieczorem co jest przyczyną. Poprawka prawdopodobnie dzisiaj.


   « Dodano: 31 Marca 2009, 19:53:56 »
Sprawdziłem. Był błąd w odczytywaniu Properties. Już poprawiony. Poprawka na serwerze (zbiorcza).

951
Bocznica / Odp: Lublin_polnoc.rar
« dnia: 31 Marca 2009, 13:09:26 »
Tak na podstawie screena na szybko to mógłbym powiedzieć, że nie widziałem jeszcze dachu w takim kolorze. Chyba dobrze by było to zamienić na teksturę papy.

P.S.
Wiem, że to element niewidoczny z toru.

952
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jaki ma być łuk?
« dnia: 25 Marca 2009, 14:19:35 »
Dlatego też w skryptach nie zmieniałem tych 34m na 33,23m ze względu na kompatybilność wsteczną i wszystkie podkłady oraz ince do tego.

953
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna + Windows Malcolm 7
« dnia: 24 Lutego 2009, 21:03:27 »
Problemy z .exe skończą się jak SPT wyjdzie ;)

954
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 31 Stycznia 2009, 13:26:41 »
EDIT: Już chyba naprawiłem. Zuważyłem, że występowały w niektórych miejscach linie z powtórzonymi parametrami np:
hmin= "0.4"
prop= (getUserProp splObj "hmin")
prop= (getUserProp splObj "hMin")
if (prop!=undefined) then
hmin= prop
Usunąłem w tych miejscach powtarzającą się linijkę i działa.
Pozdrawiam
Dąbi, możesz dokładniej opisać o co chodzi z tymi podwójnymi parametrami?
W Properties miałeś podwójne parametry, czy może w skrypcie gdzieś tak było?
Które parametry były podwójne?

955
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 29 Stycznia 2009, 22:53:33 »
Czy te wartości zmieniają się w oknie properties->user defines?
Znaczy się, źle tworzy trakcje, czy źle ją eksportuje?

956
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 29 Stycznia 2009, 22:41:18 »
I kolejnych parę zmian w skryptach:
ver. 29.01.2009
1. Narzedzie do exportu
a) Poprawiony blad przy eksporcie torow z przypisanymi eventami

ver. 22.01.2009
1. Narzedzie do torow
a) Poprawka umozliwiajaca nadawanie przechylen dla flexa

ver. 07.01.2009
1. narzedzie do importu
a) Ulepszone rozpoznawanie includow roslinnosci z dostosowaniem wielkosci wyswietlnej w maxie.

ver. 05.01.2009
1. Narzedzie do importu
a) Import includow
b) Rozpoznawanie typow includow dla stworzonych przez ta wersje
2. Tworzenie includow
a) Dodanie rozpoznawania typu includow na potrzeby importera

Nowy adres do pobierania plików (w mojej stopce). Wszystkie update'y są teraz robione poprzez oddzielne pliki z poprawionymi plikami, aż uznam, że warto zrobić paczkę całościową (czyli aż nie będzie za dużo plików poprawek).

Niestety ze względu na moje gapiostwo nie mam poprawionego pliku eksportu do *.t3d.

957
Bocznica / Odp: Wydzielone z lini61...
« dnia: 29 Stycznia 2009, 18:26:28 »
Bohun, ciągle nie poprawiłeś przejazdów. Tory wystają na 20 cm nad nawierzchnię. Typowy krawężnik wystaje na 12 cm...

958
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 29 Stycznia 2009, 18:18:54 »
Już poprawiłem. Poprawka do pobrania tutaj z datą 29.01.2009.

959
Bocznica / Odp: Wydzielone z lini61...
« dnia: 16 Stycznia 2009, 23:53:39 »
Bohun. Chcesz, żeby wszyscy se połamali felgi na przejeździe w Liswarcie (foto 1). ;)

960
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem w czasie eksportu scenerii (3d max)
« dnia: 16 Stycznia 2009, 23:05:20 »
Spróbuj zaznaczyć tylko trakcję i wyeksportować zaznaczone.
Jeśli błąd się pojawi to wiesz, gdzie go szukać. Potem to już chyba zaznaczanie poszczególnych odcinków i tak, aż znajdziesz ten element. Innej drogi nie widzę.

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34 35