Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - firleju

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 35
61
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 23 Listopada 2017, 21:11:45 »
Będziesz chętny na przetestowanie skrytpów w Lua? Zwykły język programowania powinien Ci ułatwić życie przy tak skomplikowanym sterowaniu.

62
Symulator / Odp: Maszyna kontra MAC OS? Czy to możliwe?
« dnia: 21 Listopada 2017, 16:50:14 »
A ja myślę, że za niedługo będzie natywny exe na macos i nie ma co się spinać.

63
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Listopada 2017, 16:18:27 »
Raczej nie uda się tego rozwiązać bez wprowadzenia shaderów.

64
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Listopada 2017, 07:55:35 »
Tak szczerze to jedna kombinacja klawiszowa od świateł nie jest zła. Wtedy nie trzeba pamiętać, że do tarczek to to, a do pokrętła to to.

65
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Listopada 2017, 09:42:47 »
ZTCP to nie trzeba wysyłać komend do AI poprzez semafor, można to zrobić bezpośrednio przez komórkę toru.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 31 Października 2017, 14:42:23 »
Ja rozumiem czemu to PLK-a zrobiła (bo w pracy mieliśmy identyczny problem) ale sposób załatwienia tematu to już jaskrawy przykład niedasizmu. Jak sytuacja wyglądał u mnie: daliśmy przykładową stronę internetową na której były prezentowane informacje podobne do tych na stronie PLK-i. Jedną z rzeczy na tej stronie są skrypty JS-a, które odwołują się bezpośrednio do wewnętrznego API bazydanych za webserwerem. To zostało tak zaprojektowane po to, aby była informacja na zewnątrz ale wstępnie bez szerokiego udostępniania danych. Oczywiście studenci wzięli kod i zrobili bardziej funckjonalne i fajne strony z tymi samymi informacjami ale podawanymi w innej formie, w związku z czym musieli wykonywać większa liczbę zapytać poprzez wewnętrzne API niż oryginalna strona (wewnętrzne API nie było projektowane pod kątem innym niż wewnętrzne wykorzystanie). Zaczęły się problemy z wydajnością podsystemu ze względu na przeciążenie. Czyli prawdopodobnie identyczna sytuacja jaką miało PLK, tylko głośno o tym nie mówiło.
I teraz najfajniesze, czyli coś co jest przeciwne temu co zrobiła PLK: zamiast udupiać wszystkich dookoła stwierdziliśmy, że bez sensu wojowanie, nie chcemy robić super wypaśnej strony, bo i tak nie wygramy wyścigu ze studentami. Żeby ustabilizować system zrobiliśmy ograniczenie zapytań na sekundę na stronie (bije troszkę w naszą stronę, ale jak się chce można też ograniczyć zapytania z zewnątrz - nam się bardzo nie chciało, do tego problem występował sporadycznie i w efekcie nie widać w ogóle tego). Teraz robimy przetarg na proxy do udostępniania tych danych z własnym api, które będzie dostępnie publicznie włącznie z przepisaniem naszej pierwotnej strony do korzystania z tego samego interfejsu i wyłączenia starego.

67
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Października 2017, 07:38:28 »
Proponuję, aby w nagłówku pliku przy tworzeniu sbt była zapisywana "suma kontrolna", cokolwiek - może być nawet data modyfikacji pliku scenerii - łatwo sprawdzić i ewentualnie nadpisać plik sbt nowym w takim przypadku.

68
Kierowca autobusu to kolejny idiota uważający, że rogatki są zbudowane z blachy pancernej, i zatrzymają nawet tira. W końcu lepiej jest mieć zdemolowany tył niż podrapaną blachę z przodu.

69
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna z portem COM
« dnia: 29 Września 2017, 18:16:56 »
Cały czas lecą poprawki na gicie. Czemu projekt ma być dead?

70
Bieżące kolejowe / Odp: Prezentacja lokomotywy elektrycznej 207E
« dnia: 29 Września 2017, 14:42:27 »
Ale jednak Dragon ładniej wygląda, a to to jak by ktoś składał łuki z prostych.

71
Bieżące kolejowe / Odp: Nowa hybrydowa lokomotywa dla PKP IC.
« dnia: 28 Września 2017, 14:38:15 »
jeżeli jest tylko możliwość to stoi on, a jeżdżą SA133, 134 i 139 :P
Oczywiście jeśli nie są akurat na wymianie wózka w Bydgoszczy.

72
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: Model torów podobny do tych z TD2
« dnia: 19 Września 2017, 09:24:03 »
Włodku, między stary a nowy jest wielka przestrzeń pod nazwą "używane części w dobrej cenie". Ostatnio wymieniłem babci kompa który miał jeszcze Celeron D i 1GB RAM na coś co ma Core i5 2-gen i 4 GB RAM za całe 400 zł z obudową. Nie jest to więc kwestia nie do przejścia.

73
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2017, 08:47:05 »
Najpierw sm03. Na e-dobre jeśli zakleszczał koła to masz dużą szansę, że pojawi Ci się ta siła. Zdarza się tak zawsze z wagonami czy luzem także?

74
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 05 Września 2017, 07:12:19 »
W zasadzie to tak są zrobione podsypki Benka oprócz szyn może. Jest problem zgodności profilu szyny między modelem a tym co robi exe. Do tego potrzeba by robić każdą iglicę jako submodel który jest animowany przy przestawianiu zwrotnicy. Jeszcze w edytorach powinny być zaimplementowane te rozjazdy tak, żeby wraz z modelem wstawiały odpowiedniej długości odcinki krzywych torów.

75
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2017, 07:08:42 »
Na e-dobre masz to za każdym razem czy tylko od czasu do czasu?

76
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Września 2017, 17:19:57 »
Z tego co zrozumiałem to problem dotyczy ogólnie taboru, a nie samego kibla. Wygląda, że w niektórych przypadkach do FTrain jest doliczana jakaś wartość ujemna, która powoduje samoistne cofanie składu.

77
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Września 2017, 10:40:34 »
Włodek, przecież tmj nie przetestował twojego zgłoszenia nawet. Widać to wyraźnie z jego wpisu. Sprawdzał działanie czego innego. Już nie gryźcie się z Mariuszem.

78
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Września 2017, 12:45:37 »
Jak na razie staramy się zrobić tak, żeby nie było potrzeby zbyt dużych zmian po stronie scn.

79
Na warsztacie / Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Sierpnia 2017, 08:58:23 »
Witam,

Jako, że dawno już konwersja została zakończona, a wątek się strasznie rozrósł więc zakładam nowy, zamykam stary.
Changelog dalej w tym samym miejscu.

80
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 04 Sierpnia 2017, 20:33:16 »
Nowa wersja odgałęzienia od tabelki prędkości. Bazuje na wersji 20170725. Pliki w changelogu. Jak tylko tmj wrzuci coś na ruszt (repo) to zaktualizuje podstawę.

81
Pomoc doraźna / Odp: Instalacja MaSzyny 2017-07-17
« dnia: 04 Sierpnia 2017, 17:16:09 »
Anrej, nie wiem co Cię dzisiaj ugryzło. Nie wiem także co jest śmiesznego w układzie DualBoot i podobnych. Jeśli odpowiedź o przyczynach wyświetlenia komunikatu jest dla Ciebie nie do zaakceptowania to nie instaluj. Nikt Cię do niczego nie zmusza.

82
Pomoc doraźna / Odp: Otoczenie.
« dnia: 04 Sierpnia 2017, 08:12:55 »
Błąd występuje na karcie intela na pewno. Niestety na razie nie stwierdzono przyczyny występowania.

83
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 31 Lipca 2017, 13:03:00 »
Zrobiłem dzisiaj przerzucenie zmian @tmj ja mastera na repo głównym na githubie i zsynchronizowałem zmiany z gitem na eu07.

84
Nie znam się na blenderze też. Być może warstwę UV trzeba zaznaczyć jako aktywną.

85
To tylko pogratulować i teraz jeździć, jeździć, jeździć :D

86
Bieżące Symulatorowe / Odp: Widoczność semaforów
« dnia: 25 Lipca 2017, 17:41:16 »
To nie chodzi o modyfikację samego pliku flary, tylko o modyfikację parametrów jej wyświetlania w zależności od jasności tła oraz przejrzystości powietrza. Ale jak to zrobić to ja nie wiem.

87
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 24 Lipca 2017, 18:18:24 »
a nie msvc2015?

88
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizacja CD (Czeskie Drahy)
« dnia: 24 Lipca 2017, 17:37:39 »
Da się zabawić w deweloperkę jak sądzę i wprowadzić nr 3.

89
Na warsztacie / Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« dnia: 24 Lipca 2017, 17:22:24 »
To jeszcze moja gałązka:

1. Nowa sposób generowania i aktualizacji tabelki bazujący na odległości przejechanej
2. Przewijanie rozkładu jazdy jak stacja jest w rozkładzie ale nie na aktualnej pozycji

Bazuje na wersji @tmj.

Changelog:
2017-08-04 - poprawka błędu sortowania tabeli prędkości - wersja bazowa 20170725

90
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 24 Lipca 2017, 17:18:10 »
Ale to jest prawda tylko dla FV4a. Dla innych kranów są inne pozycje krańcowe. Pozycja zero oznacza jedynie neutralna. Jak przepisywałem krany to się nieźle namordowałem z tym, ale teraz liczysz pozycje od 0. Dla każdego rodzaju kranu będzie trzeba to inaczej liczyć.

Kto chce potestować trzecią gałąź? Zmieniona tabelka prędkości: np nie powinno być już błędów na kaliskiej gdzie gagar miał za długi skład.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 35