Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - firleju

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35
121
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Czerwca 2017, 06:59:28 »
Nie jestem pewien ale chyba znalazłem ciekawy błąd, który powoduje, że pojazd nie zawsze zajmuje tor pierwszym wózkiem. Jest to związane z ustawianiem flagi iAxleFirst w DynObj przy wstawianiu obróconych pojazdów. Może ktoś sprawdzić?

122
Bieżące Symulatorowe / Odp: Skyboxy w kolejnej paczce
« dnia: 23 Czerwca 2017, 09:04:45 »
Tak naprawdę w starych skyboxach wystarczy usunąć słońce z tekstury i powinno być to wystarczające.

123
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 23 Czerwca 2017, 08:36:43 »
Wrzucilem ten wpis na probe do TD, ale tutaj pojawia sie normalnie. Czy jest dostepna jakas sceneria, na ktorej pojawia sie to "w naturze"?
Ale to nie jest wpis tego samego terenu jak na zrzucie wyżej. Tamten ma cały nasyp, tutaj jest tylko podsypka toru.

124
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 22 Czerwca 2017, 07:49:40 »
Czyli robienie terenu w osobnych modelach przestało mieć teraz sens. No i dobrze.

125
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Czerwca 2017, 11:08:29 »
U mnie powoli prace do przodu. Tabelka w miarę działa, tylko są takie drobne problemy jak źle działająca jazda do tyłu ;)

126
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Czerwca 2017, 19:28:44 »
Z VS. Nawet nie wiedziałem, że tam jest przerwanie wymuszane.
Za to mam coś takiego, że startuję na Quarku w SM31 i cała sceneria jest ciemna. Daje Shift+Q odpala AI, odpala oświetlenie kabiny i cała sceneria się rozświetla. Na DL.

127
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Czerwca 2017, 18:11:44 »
Nie, odpalam i daje F12 i w momencie naciśnięcia mam crasha.

128
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Czerwca 2017, 17:09:44 »
Jak kompiluje sobie exe 0612 to na DisplayList po wciśnięciu F12 mam crasha gdzieś w ntdll.

129
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Czerwca 2017, 15:01:42 »
Tylko górne szkiełko nie powinno być kwadratowe (zresztą widać że tektura przy górnym ramieniu wchodzi na drugie szkiełko).

130
Pomoc doraźna / Odp: borlndmm.dll
« dnia: 17 Czerwca 2017, 10:51:58 »
Załącznik

131
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 16 Czerwca 2017, 21:57:26 »
Ludu, stwierdziłem, że są na takim samym poziomie technicznym, a nie że są takie same. Chociaż jak popatrzyłem uważniej to bardziej przypominają wózki z serii E91000/E92000.

132
Sceneria nie trzyma zbytnio orientacji geograficznej. ;)
Trzyma, tylko tak jak niektóre mapy Tatr.

133
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Czerwca 2017, 07:09:36 »
Wygląda, że trzeba by zrobić sprawdzanie czy dany submodel ma przeznaczenie na wyświetlanie alfy i dopiero wtedy sprawdzenie czy tekstura ma alfę.

134
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 13 Czerwca 2017, 07:18:31 »
O, widzę że wózek techniczne na poziomie en57.

135
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 09 Czerwca 2017, 07:01:02 »
Tylko tak rzucę temat, że jeśli masz przystanek to obok jest albo obiekt mostowy (najczęściej przejście pod) albo przejazd / przejście w poziomie.

136
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Czerwca 2017, 06:55:33 »
Z pola walki z tabelką ograniczeń to miałem nadzieję, że coś pójdzie bardziej do przodu, niestety praca mi nadepnęła. Coś tam jednak poruszyło się do przodu i znalazłem jeszcze niedostatki funkcji, które określają położenie eventu względem toru. Ale wygląda obiecująco. Włącznie z tym, że napisałem funkcję, która sprawdza cały rozkład jazdy kiedy trafi na stację poza kolejnością i przewija do niej jak coś.

137
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy modelarskie - Blender
« dnia: 06 Czerwca 2017, 17:50:04 »
Jeszcze szybkie szukanko i wychodzi, że najlepsze do tego będzie to:
https://cgmasters.net/free-tutorials/blender-script-apply-scale-to-linked-duplicates-and-other-problem-objects/
Ściągasz skrypt i instalujesz i po zaznaczeniu obiektu i wywołaniu skyptu narzuca wszystkie transformy zachowując wiele elementów, które normalnie mają problem przy zwykłym apply.

138
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy modelarskie - Blender
« dnia: 06 Czerwca 2017, 17:16:34 »
Z opisów wynika, że Ciebie interesuje apply, gdyż wtedy wymnaża wszystko przez nałożone transformacje.

139
Pomoc doraźna / Odp: Jak wyimportować model do blendera
« dnia: 06 Czerwca 2017, 08:15:11 »
Ale z jakiego programu?

141
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Czerwca 2017, 09:50:34 »
tmj, mógłbyś wrzucić commity na serwer? Wracam do świata żywych (moja ukochana małżonka kupiła mi 4 tomy Pana Lodowego Ogrodu na urodziny - potem narzekała, że męża w domu nie ma). Pytanie czy warto już zamknąć pull requesta na główne repo czy jeszcze nie?

142
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Czerwca 2017, 07:11:10 »
Nie miałeś szczęścia tylko naprawiłeś EN71, który musiał być zepsuty żeby eventy się zapętlały ;)

143
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 30 Maja 2017, 07:04:58 »
Jak ostatni raz próbowałem coś takiego wprowadzić to to nie działało a różne scenariusze się posypały.

144
Jak na szybko zerknąłem do kodu to żeby zrobił uvmap to trzeba mieć przypisany materiał i teksturę. Nakłada też wszystkie modyfikatory przed eksportem oraz robi triangulację obiektu.
EDIT:
Dla każdego plolygona bierze uvmap z aktywnej warstwy uv.
mesh.uv_layers.active.data[face.loop_indices[i]].uv.to_tuple()

145
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Maja 2017, 21:27:28 »
O ile dobrze pamietam to kierunek skanowania powinien sie zmieniac automatycznie gdy kierunek jazdy nie zgadza sie z kierunkiem skanowania, co teoretycznie ma miejsce przy zmianie kabiny, bo kierunek zmienia sie wtedy na przeciwny. Ale chyba faktycznie tam cos nie dziala, sprawdze jak znajde chwile.
No ale wywaliłeś ten warunek więc go nie ma :D

146
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 10 Maja 2017, 19:08:00 »
Ja mam rzutowanie i liczenie odległości zrobione zupełnie inaczej niż jest obecnie, więc tymczasowo lepiej wrócić do starego sposobu.

147
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 10 Maja 2017, 06:53:19 »
Który to skład na drawinowie robi takie kwiatki. Przetestuję sobie na swojej wersji.

148
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 20:28:58 »
Chcę podsumować czy dobrze zrozumiałem:
1. Wyświetlenie Sz normalnie powoduje jazdę na widoczność, aż do następnego semafora (czyli jeśli nie ma SBL to do następnej stacji / posterunku odstępowego).
2. Jeśli nie ma być jazdy na widoczność to dyżurny ma podyktować rozkaz?

Od strony eventów w takim razie powinny być dwa różne Sz w incach semaforów. Exe rozpoznaje jazdę na widoczność poprzez nadanie wartości 1 = 0 i wartości 2 > 0. Normalnie nie powinno się stosować w incach drugiej wartości dla semaforów (exe jej nie sprawdza oprócz tego jednego przypadku).

149
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 11:14:54 »
Lineinfo kasuje informacje o prędkości z ostatniego semafora, ale to samo się robi jeśli przejedzie semafor za którym jest rozjazd i po zjeździe z niego nie znajdzie w drodze skanowania żadnego kolejnego. Przy sbl nie było to problemem, bo tam raczej nie występują  rozjazdy między kolejnymi semaforami ;) Szczerze powiedziawszy to jakoś nie zauważyłem, żeby po jeździe na Sz była utrzymywana jazda na widoczność tylko jedzie się normalnie.
Ja tego nie widzę (ale pewnie nie mam dostatecznej wiedzy), pierwszy w tabeli jest ms2 na Tm, zwykle w takim momencie AI nie ma problemu z ruszeniem. Będąc w lokomotywie nie stwierdzam przerżnięcia semafora. Natomiast pod ziemią jest tarcza Tm1, w tej chwili jednak nie badałem jej funkcji. Fakt taki, że teraz AI jedzie sporo dalej w tym torze niż poprzednio, daleko za tarczę Tm12.
Ważne jest to co było wcześniej, czyli czy widział jakieś semafor / tarczę i ją przejechał.

150
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 09:54:31 »
Na screenie jest informacja, że na poprzednim semaforze miał 0 kiedy go mijał. To jest pewien błąd, gdyż nie aktualizuje sobie stanu semafora, który przerżnął. Poprawię to przy aktualizacji mojej wersji.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 35