Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Vanquish

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Sceneria Tomaszewo
« dnia: 22 Listopada 2024, 10:12:57 »
Z miłą chęcią zgłaszam się do nagrania dla maszynisty z poc. 41220.

2
Na warsztacie / Odp: Bestie z Woroszyłowgradu
« dnia: 26 Maja 2024, 13:27:39 »
W uzupełnieniu paczki całościowej opublikowanej przez Toprusa oraz matka123 przesyłam scaloną wersję Elektrociepłowni Dobre w odświeżonej szacie wykonanej przez ESK8 z wątku: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35218.msg565216.html#msg565216.

Paczka zawiera tylko scenerię z paczki całościowej od @matek123 + merge plików dekoracyjnych @ESK8 (usunięte duble torów powodujące niecodzienne zachowanie lokomotyw) oraz nowy plik z usuniętym eventem burzy (dla tych co lubią jeździć w słonecznej pogodzie) - pioruny zaszyte były na stałe. Plus aktualizacja opisów.

https://eu07.pl/userfiles/27582/EDOBRE_s_deko.zip

3
EU07 Simulator English forum / Odp: Lags in some cabs
« dnia: 21 Lutego 2024, 19:41:49 »
Hi

Video presented by you show us that the main problem is vsync. It some kind of problem of a OpenGL renderer. Few months ago Turbokibel prepared a tutorial to make a MaSzyna less laggy.
You should try a solution from this thread: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34401.msg554552.html#msg554552 . If it won't have a good impact to your experience you should turn off a vsync.

Best regards.

4
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 07 Września 2021, 18:03:24 »
Scenariusze wrzosy_ic8310 oraz wrzosy_ks34800 rev.129 przejechane bezproblemowo. Zauważone kwestie:
1. wyrośnięte kępy traw na linii D29-054: Wrzosy - Nowa Ruda podg. wychodzące znacznie przez podsypkę z tłucznia;
2. wysokie drzewka w międzytorzu głowic rozjazdowych stacji Wolica, Jerzynianka;
2. na linii: D29-054: Wrzosy - Nowa Ruda podg., oraz D29-085: Arkadia podg. - Wolica Potok podg. sugestia, w zależności od czasochłonności zmiany, o zastosowanie toru stykowego.

5
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 05 Kwietnia 2021, 14:10:29 »
Z mojej strony, również i ja, chciałbym zgłosić chęć wykonania nagrań dla jednego z nieobsadzonych stanowisk.
Tak jak rozmówca powyżej, dyktafonu nie posiadam. Myślę jednak, że dysponując dość dobrym mikrofonem pojemnościowym oraz znajomością oprogramowania do obróbki dźwięku Audacity są realne możliwości udzielenia głosu.
W kwestii nadania nagraniom charakterystycznego brzemienia, tj. odsłuch poprzez radiotelefon, też nie powinno być najmniejszego problemu - autor scenariusza swego czasu przygotował poradnik dotyczący takich właśnie nagrań.

6
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 15 Lipca 2020, 23:06:30 »
Niedawno, choć od paru tygodni testuję MaSzynę z załączoną opcją graficzną "Uproszczony shaderowy" dotknął mnie następujący problem:
Czy moglbys pobrac biezaca wersje robocza z przyklejonego watku w dziale "Na Warsztacie" i wrzucic tutaj log z jej uruchomienia? Nie jestem pewien jakie dokladnie ustawienia daje u ciebie starter w tym trybie "uproszczonym", wiec to bedzie w miare wygodny sposob by je uzyskac i zduplikowac na moim koncu.
W załaczniku umieszczam log z uruchomienia najnowszej wersji roboczej MaSzyny uruchamiając Starterem na ustawieniu "Uproszczony shaderowy"

7
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 15 Lipca 2020, 00:00:10 »
Po wywaleniu pliku round_cross_normal.dds (*.mat nie ma zarówno u mnie jak i na świeżej paczce), obraz prezentuje się następująco - screen w załączniku.
Czarne kontury, o których wspomniałem rzeczywiście występują jeszcze w paru miejscach na główkach szyn, no i pozostaje podsypka + artefakty pod ziemią.

8
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« dnia: 14 Lipca 2020, 20:16:13 »
Dzień dobry

Niedawno, choć od paru tygodni testuję MaSzynę z załączoną opcją graficzną "Uproszczony shaderowy" dotknął mnie następujący problem:

Sceneria: Drawinowo (choć po dokładniejszej obserwacji problem występuje także na innych)
Scenariusz: ET22-647 - ciężki pociąg towarowy
Procesor: Intel Core i7 6700, karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 970 Windforce III OC, sterownik graficzny: NVIDIA 445.75

W trakcie jazdy na ekranie występuje glitche graficzne polegające na rysowaniu odległych modeli (w szczególności drzew i bramek słupów trakcyjnych) twardym, czarnym konturem, na którego wpływu nie ma parametr "Fog distance" - screnny z MaSzyny w załączniku. Chcąc zaspokoić swoją ciekawość spróbowałem  w danym dniu zobaczyć także inne scenerie - problem także występuje. Ogólnie rzecz biorąc, wykorzystując możliwość zmiany czasu oraz dnia roku poprzez panel Debug Data odkryłem, że zjawisko to występuje w zakresach:

"Day of year" - 180-198 - dla dowolnego parametru "Time of day"
"Day of year" - <180 i >198 - dla pojedynczych godzin.

Sprawdziłem dodatkowo jak MaSzyna zachowuje się na ustawieniach shadera "Legacy" oraz "Pełny" - Bez zastrzeżeń.

Strony: [1]