66
« dnia: 26 Maja 2021, 22:27:41 »
Wielkie dzięki za odpowiedź!
Ja też kupowałem bilety z konta, a mimo to do tej pory nie dostałem żadnego maila. Ale masz rację, działanie tego ich systemu to czasami żart. Przerwy techniczne w środku nocy (co w nowoczesnym systemie nie powinno mieć miejsca), regularne przeciążenia (co rok w majówkę to samo, system zablokowany). Moim zdaniem ich system sprzedaży biletów to jeden z ich najsłabszych punktów, o ile nie najsłabszy. Napisałem niedawno maila do Intercity w sprawie tego newslettera, do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Miałem okazję pisać już do kilku działów pomocy czołowych polskich firm w różnych branżach, za każdym razem odpowiedź otrzymywałem w ciągu ok. 3 dni. A na odpowiedź IC czekam już 12 dni. Zobaczymy, czy odpowiedzą w ciągu deklarowanych 30 dni. ;)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedź!
EDIT: Swoją drogą w mailach, które dostajesz, nie ma możliwości wypisania się z newslettera na dole?