Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SQT

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
61
Bieżące kolejowe / Odp: UPZ w EP09-002
« dnia: 16 Kwietnia 2020, 15:35:23 »
Nie ma UPZ-ta, Usunięty, a pulpit zmieniony.  Ten wynalazek niestety nie sprawdził się.

62
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 28 Marca 2020, 16:18:29 »
Nie wiem co głupsze, skakanie po jadącym pociągu czy udostępnienie tego w internecie wraz z widocznymi twarzami.

63
Tabor kolejowy / Odp: Przewody pneumatyczne
« dnia: 27 Marca 2020, 18:27:26 »
@tmj, jesteś pewien?

64
Tabor kolejowy / Odp: Przewody pneumatyczne
« dnia: 27 Marca 2020, 17:55:33 »
To żeby Ci jeszcze trochę rozjaśnić to dodam, że ten przewód połączony jest ze zbiornikiem głównym lokomotywy

65
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 23 Marca 2020, 17:31:24 »
Uchwycony przez mój monitoring przejazd Ty42-24 na odcinku Knurów - Gliwice

66
Inne niekolejowe / Odp: Farming Simulator 2019
« dnia: 02 Marca 2020, 05:16:35 »
Nie wiem, ale znanym osobę która również nie wie.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 19:55:24 »
Radio z gsm-r musi Radionika odbierać ? Na nowych pojazdach z vhf nic takiego nie było u nas.  Ze uprawnioną naszaossoba podpisała się w dsu i wto

68
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 15:27:42 »
W 2017 też oferowali ale nie mogli dać softu GSM-R bo niejako ponoć nie mieli dopuszczeń jeszcze.

69
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 15:16:35 »
W kolibrze musisz wymienić maniupulatory, N/O i nie jestem pewien czy przełącznica. Do tego dodatkowa antena musi być. Natomiast jeśłi będzie już zamontowany nowy koliber to nie trzeba nic zmieniać nawet softu. Chyba od 2018 mają kolibra z GSM-R.

70
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 15:03:38 »
Modyfikacja, czyli samo P4 nie powoduje, a znając naszych przewoźników w papierach będzie P4 i nikt nie udowodni że była jakaś modernizacja - żeby było taniej.

71
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 14:48:36 »
Jeśli byłoby tak jak KubaPKP twierdzi to dlaczego na P4 nie są modernizowane reflektory. Nie będę tłumaczył o co chodzi ale wiem że np. takie BR232 z Niemiec muszą mieć oprócz pełnego/przyciemnianego oświetlenia to dodatkowo markery - wykonuje się podczas polonizacji. Nasze loki na P4 nic takiego nie mają. To tak pobocznie ale tok myślenia podobny.

72
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 13:27:43 »
Radiotelefony np. z TCZ działają jak tradycyjne radiotelefony oraz w systemie GSM-R. Koliber też to wprowadził tą funkcję.

73
Bieżące kolejowe / Odp: Wprowadzanie GSMR w Polsce
« dnia: 01 Marca 2020, 12:50:58 »
Krótko mówiąc, jak przed P4 miał radiotelefon Radmor to po naprawie musi wyjechać z nowszym.
To są tylko domysły. Najlepiej dowiedzieć się u źródła.

74
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 02 Lutego 2020, 10:15:45 »
Poznałem trochę 09 i akurat kanały powietrzne to najmniejszy problem. Większym problemem są modernizacje przy naprawach głównych. Mimo akcji ujednolicania 09 i tak nadal się różnią a wszystko chodzi o pieniądze.

75
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 01 Lutego 2020, 23:50:34 »
Podkładasz płozy pod koła i ciągniesz lokomotywę. Jak się płoza zetrze to nowa i dalej jedziesz. Tzn. tak mi to ktoś tłumaczyć kiedyś.

76
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 01 Lutego 2020, 23:09:14 »
Są naprawy rewizyjne i naprawy rewizyjne. Taka oleśnica podjęła się naprawy 09 i niezbyt dobrym skutkiem.

77
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 01 Lutego 2020, 22:49:48 »
powiem szczerze że na Knorrowskich nie pamiętam już kiedy było zgłoszenie że się przegrzała sprężarka. Zauważ że Dragon ma 2 knorry i również niewentylowany przedział maszynowy.

78
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 i jej "bujanie"
« dnia: 01 Lutego 2020, 21:46:57 »
A ja bym chciał coś dowiedzieć się o tych nadmiernie zużywających się przekładniach głównych, albo przegrzewających się sprężarkach.

79
Najlepiej pytać serwisy lokomotyw. Prowadzą takie statystyki. Ale główne awarie to silniki trakcyjne, styczniki elektropneumatyczne i opory rozruchowe. Oczywiście pytanie czy chodzi tylko o usterki czy o awarie ww wyniku czego lokomotywa zostaje zatrzymana.

80
Forum / Odp: Problem z czatem
« dnia: 09 Stycznia 2020, 23:17:33 »
Awaryjnie wystarczy cofnąć datę w systemie i jeszcze podziała czat.

81
Bieżące kolejowe / Odp: Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 04 Stycznia 2020, 10:18:50 »
No tak, rodzina jest winna że kierowca z roztargnienia czy jak to nazwać wjechał pod pociąg. @centarail myśl czasami zanim coś napiszesz na forum bo to aż wstyd.
Zaraz, twierdzi Pan, że podanie sygnału Rp 1 "Baczność" zwalnia Pana z obowiązku zatrzymania się przed przejazdem oznakowanym znakiem B-20 STOP lub przed krzyżem/krzyżami św. Andrzeja?

Sam krzyż św. Andrzeja nie zobowiązuje do zatrzymania. Musi być jeszcze znak STOP.

82
Bocznica / Odp: Technikum Kolejowe a wada wzroku.
« dnia: 16 Grudnia 2019, 20:14:39 »
Ale to jaki kierunek?

83
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Listopada 2019, 20:51:50 »
Kiedyś robiło się jazdy na kablu przy napięciu 110V za pomocą stycznika ogrzewania. Jedynie kwestia podłożenia nadmiarowego więc jest to do zrealizowana - oczywiście tak jak wspomniałeś wcześniej musi być podłączony zanikowo-napięciowy i ciśnieniowy pantografów. Ale Maszyna Maszyną i na nic takie teoretyzowanie. W rzeczywistym świecie da się ale nie popieram takich zabaw.

84
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 22:23:21 »
Nie wiem czy ciągnięcie tej dyskusji ma dalszy sens, powiem tylko na koniec, że widziałem usterkę w której jakiś młodzieniaszek odpisał, że nie wyzwala wyłącznika szybkiego po zadziałaniu nadmiarowego silników trakcyjnych. Nie muszę mówić, że odpisanie takiej "usterki" to kompromitacja maszynisty.

85
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 22:09:00 »
Przy jakim prądzie działa zabezpieczenie nadmiarowe hamowania ED? Ja wiem.

86
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 21:59:49 »
Polecam popracować przy naprawie i budowie lokomotyw do tego przeanalizować usterki i poczytać dokumentacje techniczną takiej EP09.

87
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 21:25:32 »
Wyobraź sobie że na takich warunkach jako inżynier ds. testów po naprawie lokomotywy, więc tak naprawdę dopóki nie zostaną podpisane dokumenty po naprawie to lokomotywy były pod moją opieką.

88
Tabor kolejowy / Odp: Stanowisko do styczników SPG-400
« dnia: 20 Lipca 2019, 18:29:21 »
Poszukam w moim archiwum. Jakby co to na prywatną wiadomość.

89
Tabor kolejowy / Odp: ET22 wentylatory silników trakcyjnych
« dnia: 20 Lipca 2019, 13:29:03 »
@Maupex, na modernizacji montowaliśmy nowe regulatory tzw. ZNLE i niestety przez nagłe skoki tj. włączenie sprężarki, wyłączenie, znowu włączenie potrafiło przebić tranzystor w regulatorze przez co szło większe wzbudzenie prądnicy, wtedy nawet żarówka nie ratowała sytuacji a przebity tranzystor lawinowo dawał maksymalne wzbudzenie. Najgorzej obrywały wszelki zasilacze do sterowników PLC a nie raz same PLC obrywały również. Przebicia warystorów na stycznikach też masakra. Niestety podawałem rozwiązania jakie dobrze byłoby wprowadzić ale "góra" olała temat.

90
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 20 Lipca 2019, 13:17:44 »
Oj mam pojęcie. Wystarczy że pojeździłem na próby lokomotyw z maszynistami w różnych przedziałach wiekowych i wiem jak młodzi potrafią atakować za to że poprawiasz go, zazwyczaj argumentem było "bo tak mnie na kursie nauczyli więc tak musi być". Starzy natomiast podejmowali dialog.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11