Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SQT

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
121
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 19.01 - problemy
« dnia: 23 Stycznia 2019, 11:26:00 »
Pobieram 19.01 zgodnie z instrukcją z zaznaczonymi bibliotekami UCRT.
I zostaje taki folder, z racji że nie zamieszczę w załączniku dam screena.
Ale w czym problem?

122
Po pierwsze nie dałeś nawet logów a tutaj nikt nie ma kryształowej kuli, po drugie ściągnij najnowszą paczkę całościową 19.01

123
Symulator / Odp: Pulpit ET22 1:1 - wątek zbiorczy
« dnia: 04 Grudnia 2018, 18:09:04 »
Myślę że sam radiotelefon do symulatora to najmniejszy problem. Najpierw ogarnij cały pulpit i sterowanie z niego.

124
Symulator / Odp: Pulpit ET22 1:1 - wątek zbiorczy
« dnia: 03 Grudnia 2018, 00:23:21 »
No więc tak, arduino (lub chiński klon) ma interfejs USB (wirtualny port COM) więc ta kwestia odpada. Maszyna również komunikuje się przez port COM. Reszta to oprogramować.

125
Bieżące kolejowe / Odp: Dragon 2 w specjalnych barwach
« dnia: 22 Listopada 2018, 06:14:13 »
Będę wymiotował. I znowu te zwalone reflektory...

126
Bocznica / Odp: NIEPODLEGŁA
« dnia: 13 Listopada 2018, 09:26:03 »
Może to, że tylko przypomina Griffina ;) co przy obecnych standardach Maszyny nie wiem czy warto się pakować.

127
Bocznica / Odp: NIEPODLEGŁA
« dnia: 13 Listopada 2018, 06:54:17 »
Jak już to lepiej czekać na model Griffina.
Dragon to co innego.
Model jest, ale niema komu dostosować pod MaSzynę. No i kabiny jak i materiałów na jej brak.
Porównując model trainzowy z prawdziwą lokomotywą i modelem 3d to jakaś masakra ;)

128
Bocznica / Odp: NIEPODLEGŁA
« dnia: 12 Listopada 2018, 21:12:21 »
Dziękujemy że możemy cieszyć się Gryffinem w MaSzynie! Wielka MaSzyna Niepodległa!
Proszę nie obrażać mojego "dziecka" bo to jest Griffin, nie Gryffin. ;)


129
Inne niekolejowe / Odp: 100 lecie Polski
« dnia: 10 Listopada 2018, 13:10:38 »
Po pierwsze nie na 100-lecie Polskie tylko 100-lecie odzyskania niepodległości - doucz się.
Po drugie już chyba wszyscy to widzieli

130
Symulator / Odp: Zachowanie się lokomotywy na łuku.
« dnia: 18 Października 2018, 13:09:54 »
Ja tam sumie jak jechałem bykiem to nie dość, że na boki rzucało przy wychodzeniu z zakrętu to jeszcze góra-dół byczek lubi podskakiwać. A do tego jak amortyzatory wężykowania są już słabo to dopiero szaleństwo.

131
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: LEW EL2 - kolej kopalniana
« dnia: 17 Października 2018, 12:42:51 »
W Gliwicach naprawialiśmy je. Może coś się znajdzie.

132
Tabor kolejowy / Odp: O dziewiątkach
« dnia: 09 Października 2018, 18:23:44 »
Hamowanie ED - wtedy nie ma ciśnienia w cylindrach lokomotywy, tylko hamują silniki trakcyjne elektrodynamicznie.

133
Tabor kolejowy / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Października 2018, 21:44:29 »
Zwiększa się prędkość obrotowa, ale zmniejsza moment obrotowy.

134
Tabor kolejowy / Odp: Kabina eu07 i ep07
« dnia: 04 Września 2018, 18:21:10 »
Niestety dokładnie nie znam różnic między "b" a "c", ale coś mi się obiło że to kwestia zmiany ilości zębów w kole zębatym. Sam silnik jest taki sam co EE541.

135
Poszukuję, chcę zrobić / Rysunki uszczelek do sprężarki
« dnia: 30 Sierpnia 2018, 15:02:39 »
Witam,

Poszukuję w trybie pilnym rysunków uszczelek do sprężarki S2P-115. Jak się okazuje nawet ja ma z tym problem. Poniżej lista. Uszczelnienie (S2P-115) 0201-1-5
Uszczelnienie (S2P-115) 0401-1-3
Uszczelnienie (S2P-115) 0401-1-4

Z góry dziękuję za pomoc.

136
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Sierpnia 2018, 08:57:57 »
Jak ZOC może wpływać na zawór rozrządczy , skoro łączy tylko sterujący z rozprężnym? I jak TUHEX może wpływać na odcinanie CH skoro podczas hamowania ED ciśnienie w cylindrach jest?
Tuhex tak wpływa że jest tam zawór sterowany prądowo przez sterownik TUHEX i odcinanie polega na zrzuceniu do zera ciśnienia z cylindrów hamulcowych - a później regulację. Mogę podesłać DTR Tuhexa jak również zapraszam na oględziny lokomotywy po naprawie.

137
Bieżące kolejowe / Odp: Premiera Dragona 2
« dnia: 21 Sierpnia 2018, 20:31:33 »
Przepraszam, mój błąd. Jakoś rzuciło mi się w oczy E6ACT-001 a nie zauważyłem literki "a". Ale zgadza się, to są barwy newagu. Chyba że klient zażyczy sobie innego malowania.

138
Bieżące kolejowe / Odp: Premiera Dragona 2
« dnia: 21 Sierpnia 2018, 18:41:48 »
Na ilostanie widnieję informacja jakoby produkowano dwa następne egzemplarze.
Zgadza sie. Będą miały takie same barwy jak E6ACTa-001.
Raczej barwy Newagowe powinien mieć.

139
Inne niekolejowe / Odp: Występ klubów w el do LM i LE
« dnia: 10 Sierpnia 2018, 18:48:16 »
Polska mistrzem Polski!

140
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 06 Sierpnia 2018, 13:55:50 »
Niby tak, jednak widzę maszyny na takiej EP09 żę z biegiem lat coraz droższa jest naprawa ich. Izolacja już nie ta, a przewinięcie jednak kosztuje - a i nie wiele zakładów chce się podejmować naprawy takich silników. Niestety są plusy i minusy.

141
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 02 Sierpnia 2018, 12:03:50 »
Heh, niby jakiś postęp jest ale trochę słabo jak są stare silniki. No cóż.

142
Bieżące kolejowe / Odp: Premiera Dragona 2
« dnia: 17 Lipca 2018, 10:32:14 »
Hłe hłe hłe, skoro te "sóper" technologie mają zmniejszyć rozmiar, to dlaczego łądowarki są w osobnej szafie, a nie wbudowane w przekształtniki jak na Dragonie 1. Niedobrze mi się robi jak czytam takie bzdury.

143
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 12 Lipca 2018, 20:56:24 »
Jeśli to nie jest tajemnica to mam 2 pytania.
1. Czy jesteś w stanie powiedzieć jaki jest producent klimatyzacji?
2. Czy przetwornica statyczna służy tylko do ładowania baterii? Rozumiem że nie ma przetwornic wirowych tylko same wentylatory silników trakcyjnych. Czy na wentylatorach zostały stare silniki DC czy asynchroniczne zasilane z przetwornicy statycznej?

144
Ja jestem katolikiem, a jakoś nie zwracam uwagi na loga/znaczki w tym programie. Szukanie dziury w całym.

145
Tabor kolejowy / Odp: Prąd rozruchu przetwornicy na lokomotywie EU07
« dnia: 10 Czerwca 2018, 00:04:52 »
Dzięki miko22, wszystko jasne. Dziwi mnie teraz dlaczego w takim razie nie zostało fabrycznie wprowadzone uzależnienie zasilania obwodów sterujących sprężarki od pracy przetwornicy.

146
Tabor kolejowy / Odp: Prąd rozruchu przetwornicy na lokomotywie EU07
« dnia: 09 Czerwca 2018, 20:22:57 »
Przyznam szczerze że jeszcze nigdy nie spotkałem siódemki żeby przetwornica wystartowała ze sprężarką, a nadmiarowy przetwornicy nie wywalił. Chyba, że jest odpowiednio "wyregulowany".

147
Tabor kolejowy / Odp: Przewijanie informacji pasażerskiej
« dnia: 08 Czerwca 2018, 09:35:06 »
To też zależy jaki system informacji pasażerskiej jest zamontowany. Np. w 2014 R&G korzystało z GPS-a.

148
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy przy lokomotywach ukrotnionych
« dnia: 05 Czerwca 2018, 08:22:15 »
To jest kwestia sporna. Ja trzymam się zdania że przy jeździe ukrotnionej (czy też inaczej mówiąc sterowaniu wielokrotnym), powinien być podniesiony przód w pierwszej lokomotywie i tył w drugiej. Takie były wymogi przy projektowaniu nowej lokomotywy, a że czasami podnoszą się byle jak to winne jest połączenie na gniazdach sprzęgów, a na szopach każdy to olewał.

149
Bocznica / Odp: Odp: Radio-Stop
« dnia: 02 Czerwca 2018, 22:16:47 »
W prawdzie to było przez naszą obsługę upoważnioną, ale niemieckie radio na lokomotywie zamiast wykonać test radio stopu na kanale testowym, to zrobiło "przemiatanie" po wszystkich kanałach - w efekcie cały Wrocław zatrzymał się niechcący (ups!)

150
Infrastruktura kolejowa / Odp: Rozjazdy w Maszynie.
« dnia: 02 Czerwca 2018, 15:21:45 »
Na EP09 jest ten plus że został wywalony zawór trójdrogowy i nie trzeba przełączać między małą sprężarką a dużą. Przyznam szczerze, że już tyle nauruchamiałem się 09 i 07 i teraz wszystko robią z "automatu" więc trudno mi powiedzieć jakie są różnice w uruchamianiu.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11