Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veritek

Strony: 1 [2]
31
Uruchamianie Symulatora / O co chodzi w tym info?
« dnia: 14 Grudnia 2006, 12:28:29 »
Kurka bez szukajki znalezienie exe to jak szukanie igły w stogu siana.

Zastanawiam mnie jednak co innego jeśli znajde inne exe i odpali mi moją małą sceneryjkę testowa, to co twedy jeśli zrobie scenerie i bede chciał ją odpalić z nowego exe?
Czy nie bedzie się działo podobie jak teraz, info i klops?

Jaras pisząc tutorial (zamieszczony na forum) też zrobił mała scenerie (na której sie wzorowałem) i ta ruszuła mi bez problemów. Czy wina może leżeć w tym że mój scn plik jest "niekompletny" tzn. ze brakuje czegoś?

Plik scenery wygląda tak:

// Scenery generated by jET
// Date: Thu Nov 16 18:27:58 CET 2006

description
początek
zwr2
zwr1
koniec
enddescription

node -1 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 50.0 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 100.0 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 127.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 177.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 177.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 187.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 187.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 197.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 197.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 207.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 207.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 217.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 217.138 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 227.138 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 33.23 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -1.164 0.0 233.273 0.0 // Point 1
  -1.225 0.0 -11.011 // Control vector 1
  0.0 0.0 11.08 // Control vector 2
  -3.005 0.0 200.111 0.0 // Point 2
  300.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -3.005 0.0 200.111 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  -3.005 0.0 190.111 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -3.005 0.0 190.111 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  -3.005 0.0 180.111 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -3.005 0.0 180.111 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  -3.005 0.0 170.111 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -3.005 0.0 170.111 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  -3.006 0.0 160.111 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 33.23 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -1.164 0.0 121.003 0.0 // Point 1
  -1.225 0.0 11.012 // Control vector 1
  0.0 0.0 -11.079 // Control vector 2
  -3.003 0.0 154.165 0.0 // Point 2
  300.0
endtrack

node -1 0 none track normal 10.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -3.003 0.0 154.165 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  -3.003 0.0 164.165 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 254.276 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 304.276 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 początek track normal 50.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 0.0 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 50.0 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 koniec track normal 50.0 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  0.0 0.0 304.276 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 354.276 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack

node -1 0 zwr1 track switch 27.138 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 Rail_screw_used1 0.5 0.2 1.1
  0.0 0.0 254.276 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 227.138 0.0 // Point 2
  0.0
  0.0 0.0 254.276 0.1 // Point 3
  0.0 0.0 -7.017 // Control vector 3
  0.776 0.0 6.974 // Control vector 4
  -1.164 0.0 233.273 -0.1 // Point 4
  -190.0
endtrack

node -1 0 zwr2 track switch 27.138 1.435 0.25 20.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 Rail_screw_used1 0.5 0.2 1.1
  0.0 0.0 100.0 0.0 // Point 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 1
  0.0 0.0 0.0 // Control vector 2
  0.0 0.0 127.138 0.0 // Point 2
  0.0
  0.0 0.0 100.0 0.1 // Point 3
  0.0 0.0 7.017 // Control vector 3
  0.776 0.0 -6.974 // Control vector 4
  -1.164 0.0 121.003 -0.1 // Point 4
  190.0
endtrack

Firstinit

trainset none początek 0.0 0.0
//$o Spalinówka
node -1 0 SN61 dynamic PKP\SN61 SN61-183 sn61 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset


Nie jest to coś wielkiego ale uczy pracy w Jetcie.
Za pomoc z góry dziekuję.
Pozdrawiam.

32
Uruchamianie Symulatora / O co chodzi w tym info?
« dnia: 13 Grudnia 2006, 22:45:58 »
Owszem lok jest wstawiony (tak jak w orginalnym tutorialposcie). Pozatym nie chce odpalać ghosviev bo mi się zawiesza na nim symek. Chciałem normalnie wejść jak bym prowadzil loka i wyjść z kabiny przez F4.

33
Uruchamianie Symulatora / O co chodzi w tym info?
« dnia: 13 Grudnia 2006, 22:00:24 »
Mam problem. Próbóje nauczyć się tworzyć trasy. Mam pare pomysłów i czasu wolnego, ale do rzeczy. Mam Jet-a zainstalowanego i działającego. Znalazłem post o tworzeniu trasy Jecie napisanego przez Jarasa. Zrobiłem podobną i ... Gdy ją uruchamiam w symku wyskakuje mi info :

Program usage. EU07 [-s sceneryfilepath] [-v vehicalename]

Potem symek laduje scenerie i wychodzi kolejne info:

Player train do not exist

No i tu pojawia mi się klops bo nie wiem co z tym zrobić.

34
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 24 Listopada 2006, 23:46:03 »
Spoko @Krzysiek. Wiem że się bardziej w tym wszystkim orietujesz niż ja. Jeśli coś źle naisałem to przepraszam. Nie chciałem być nieuprzejmy czy jakoś naskoczyć na Ciebie.
Naszczęście można podmienic wpisy w scenerii i już wszystko gra.  Ciesze się że są tacy z was którym chce się robić takie paczki dla takich jak ja.
Pozdrawiam.

35
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 24 Listopada 2006, 16:20:28 »
Podmieniłem i ruszyło :)) Traska wygląda fajnie choć jej autorów czeka jeszcze sporo pracy. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy.
Pozdro

P.s. Co to znaczy że te "siódemki" wyciekły?

36
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 24 Listopada 2006, 13:42:31 »
Cóż Krzysiek musze Cie powiadomić, że w nieoficjalnej paczce o której piszesz nie ma brakujących plików które wyskakuja w czasie ładowania powyższej scenerii.
 
To dla przypomnienia co sie w tej paczce znajduje:

1xxa + PASSENGER PACK, Adu, Bd, Bdhpumn, Bh, Bipa, Dl2, Ds, Eaos ( wraz z Eaos Packiem ), El16, EN57 ( +En57-927 +EN57-1080 ), ED72, EP01, EP02, EP05, EP08, EP09, EP23, Es, ET21 dumb, ET22 ( +ET22-001 +ET22-304 ), ET41 ( 3pack Barta + uaktualnione, stare tekstury, poprawione patyki i przechodzenie miedzy kabinami ), EU07 ( wersja 303E ze zwyklymi wiadrami i wersja 303E-M z halogenami ), Gags, IC, Pocztowy
S, Sgs, Sieciowiec, SM03, SM04, SM31 dumb, SM42 ( zabudowana kabina ), SN61, SP/SU45 dumb, ST44 dumb, SU46 dumb, Syp, Ty2 wrak, Uahs ( +Uahs białe ), Ugpps, Wars, Wrbd, X, Z1.
 
Posiadam tą paczke, a i tak mi się krzaczy.
U mnie też pojawił się bład pliku :
Cannot load dynamic object 505120-00351-4 from
pkp\eaos\401w Error=-8@0
wiec wywaliłem wpisy ze scenerii (mówie sobie jakoś przeżyje :))
ale to był dopiero początek
potem pojawiło się jeszcze:
Cannot load dynamic object 505120-00351-4 from pkp/Zaes 406Ra
Cannot load dynamic object 505120-00351-4 from pkp/eu07/303e-n
Przy tym ostatnim znalazłem plik 303e-m ale watpie zeby to była literówka w scenerii. Domyślam się, że brakujące pliki związane są bardziej z jakąś scenerią lub starszą wersją symka.

Poszperałem troche po forum i znalazłem archiwum:
http://www.archiwum.eu07.prv.pl/
ale nie wiem czy znajde tam to czego szukam.

Wyżej pisano że ta sceneria - choc jeszcze w budowie - jest znacznie rozbudowana.
Mnie się zawsze marzyło by stworzyć scenerie łódzkiego węzła: Fabryczna, Widzew, Chojny, Kaliska, Olechów, wiec jeśli chłopaki stworzyli scenerie - realna i chyba rozbudowaną - węzła w Szczecinie to i może scenerie węzła w Łodzi da sie zrobić. :DD

Pewnie że, nikt nie ma wszystkich plików do symka, ale nam nowym userom czasem trudno cokolwiek już znaleść na forum, bo np.: niektóre linki są już wygasłe, lub niektórym brak jest wytrwałości w szukaniu czegokolwiek na dość rozpasłym forum, jak to, bez opcji szukaj.
Prosze o wyrozumiałość w zadawaniu pytań nowych amatorów symka, ale bez pytań i pomocy doświadczonych userów, co sami możemy się dowiedzieć.
Jeśli przychodzi wam na myśl gdzie mogę znaleść brakujace pliki (choć jesze poszukam na forum) lub może mi ktoś wrzucić na maila to z góry dziekuje.
Pozdrawiam.

37
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 22 Listopada 2006, 18:07:43 »
Zgadza sie Krzysiek626 z tym Eu07 zmyliło mnie to ze przy pierwszym przejeździe ta trasą wjechałem lokiem na tor z prawej od świnki, ale mogło to być spowodowane za szybką moją jazdą :P.
Dzieki za wyjśnienia.
Pozdrawiam.

38
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 22 Listopada 2006, 14:09:28 »
Spoko traska.
Podoba mi się szczegółowość otoczenia - to drzewka to domki, a nie pustka wokół, ale to już zależy od autora. Przydało by sie poprawić event przy jeździe EN57 (ten co semafot za szybko mzienia się na S1 - wspominało o tym pare osób). Nie wiem jak u innych, ale przy jeździe EU07 ruszyłem bez składu, samym lokiem. To zamierzone czy też jakis błąd?
Pozdro dla autorów i modernizatorów trasy.

39
Pomoc w tworzeniu / 3D MAX studio
« dnia: 20 Listopada 2006, 18:25:24 »
Krzysiek626 ma racje. Przydałby się "uporządkowany" tutorial do pisania tras. Pod linkami które wskazał Daro jest wiele ważnych informacji ale są one "rozproszone" i czasem nie jasne, nie ma tego w jednym miejscu, gdzie nowy tasopisarz mógłby skorzystać bez biegania po wielu linkach.
Próbowałem stworzyć  trase wg. tutorialu który napisał jaras. Stworzyłem podobna mijanke w programie Jet 1.0 beta. Stwietrzdzłem że jak uda mi się choć to, to są dla mnie szanse :). Podpierając się tym co jest w scenery.doc uzupelniłem reszte danych. Niestety  "mijanka" jarasa ruszyła mi  na symku bez problemów jednak moje wypociny się krzaczą. Wyskakuje mi na poczatku Program usage. EU07[-v sceneryfilepath][-v vehiclename] a po załadowaniu symek mowi mi "Player train do not exist".  Co do scenery.doc to bardziej bym go nazwał plikiem informcyjnym niż przewodnikowym. Zauważyłem że część tych danych nie występuje w tym co "wychodzi" z programu Jet. a co jest w plikach scenery powstałych już tras.  
Wiec co innego jest w nich napisane, niż pisano nam że trzeba napisać. Pozatym jeżeli nowy trasopisarz spotka się z problemem, a w odpowiedzi dowie się że skoro sobie nie radzi to się nie nadaje do pisania tras to, nie ma co oczekiwać nowych tras i rozwoju symka (choc są tacy i chwała im za to co potrafią wspomóc). Wydaje mi sie że ludzie są chetni i mają potęcjał tylko brak im wiedzy lub wprawy w pisaniu tras a dochodzenie samemu może bardziej zniechęcić niż samo tworzenie.
Jestem ZA stworzeniem przejżystego i zrozumiałego przewodnika do pisania tras (sam bym to zrobił, ale sam próbuje uporać się z uporzadkowaniem i wykorzystaniem tej wiedzy).

40
Trasy / Kłopot z trasą Transylwania
« dnia: 16 Listopada 2006, 19:00:02 »
Coż wszysto możliwe, ale co to za trasa bez " przepisów". Chyba po to się ustawia w symku semafory, wskaźniki "W", "We" itp. Przecież w tym jest cała zabawa by jeździć i przestrzegać "przepisów" na trasie w grze. To jest wkońcu symulator, a nie wolna jazda po scenerii.

41
Trasy / Kłopot z trasą Transylwania
« dnia: 16 Listopada 2006, 18:11:45 »
Ave.

U mnie Transylwania też się krzaczy:

1. Przy uruchamianiu wyskakuje info:

Parametrs mismatch: dynamic object 3e-54 from pkp/et21/3e
Parametrs mismatch: dynamic object et21-622 from pkp/et21/3e

2. Zrobiłem wpis jaki pisaliście i ruszyło, ale... brak w scenerii semaforów, trakcji i jescze pewnie paru szczegółów.

Czy możecie coś na to poradzić ?

P.S.
To wpisy z pliku Transylwania2.scn

node -1 0 3E-54 dynamic PKP\ET21 3e-54.bmp 3e 0.0 nobody 7 2 pantstate enddynamic
node -1 0 ET21-622 dynamic PKP\ET21 et21-622.bmp 3e 0.0 nobody 3 2 pantstate enddynamic


Na wszystkich sceneriach Transylwania są te same  dwa komunikaty przy wszytywaniu, który napisałem powyżej:

Parametrs ....

42
Tabor / Skład widmo
« dnia: 13 Listopada 2006, 20:01:08 »
Wiecie zastanawia mnie to co napisał bh
Cytuj
Czy przypadkiem dwa składy nie są ustawione w pliku .scn na tym samym torze?

W trasie tej  skład z EU-07 stoi na tym samaym torze co skład pasażerski EP-07-422 tylko zwrotnica je przedziela. Może symek traktuje te 2 składy jak na jednym torze i dlatego wychodzi to dziwne zdarzenie? Niestety jestem jeszcze zbyt zielony w tworzeniu tras aby spróbować przerzucic ten skład na inny tor.

43
Tabor / Skład widmo
« dnia: 11 Listopada 2006, 14:16:41 »
Coż Mariusz1970 ma racje. Misja kończy się po zjechaniu na tor postojowy, ale sam fakt występowania przypadku jaki opisałem jest dość "ciekawy". Jeśli chodzi o karte graf. to posiadam Radeona 9600 PRO 256Mb/128Mb ino stery mam starsze bo wciąż jade na Win XP SP1.

44
Tabor / Skład widmo
« dnia: 09 Listopada 2006, 23:30:39 »
Ave.

Co zrobić kiedy nie moge dojechać do czoła składu bo... "wjeżdzm" lokiem w skład i nie moge go podpiać. Mam taki przyadek na trasie "zwrotnicowo" jadąc ET-22. W podstawowej wersji miałem 2 loki EU-07. W pierwszego loka wieżdzałem i zatrzymywałem się na 2. Kiedy podpiołem sie do 2 to ten pierwszy zachowyawł się jak bym go pchał przy jeżdzie. Kiedy zatrzymałem prowadzonego loka ten lok w którego wjechałem potoczył się dalej jak by był na luzie. Pozwoliłem sobie zmienić sklad z EU-07 na kilka wagonów "eaos". Efekt jest ten sam. Wjeżdzm w wagony. W czym tkwi błąd?


Pozdrawiam.

45
Pomoc w tworzeniu / Ehhh ten Jet... problem z uruchomieniem.
« dnia: 30 Października 2006, 23:48:30 »
Ave.
No i sie wyjaśniło. Jet nie chciał ruszyć z banalnego powodu. Miałem zaistalowane 2 wersje J2SE Runtime Environment. Miałem update "6" i donstalowałem "9". Widocznie oba update-y razem musiały się  krzaczyć. Tera ide rozkminiać ten edytor.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.

46
Pomoc w tworzeniu / Ehhh ten Jet... problem z uruchomieniem.
« dnia: 29 Października 2006, 23:20:49 »
Ave.

Krążąc po różnych działach forum, znalazłem post o dodawaniu loka do tras oraz program do tworzenia tras. Po WNIKLIWYM przeczytaniu pomyślałem, że skoro mam pomysły do tworzenia tras i troche znam sie na przepisach kolejowych, to zainstaluje program choć tylko po to by go poznać na poczatku. Nie chce tu obiecywać: "rety rety ale trase odwale" . Wierze tym co mówią, że tworzenie trasy to żmudne, pracochłonne i trudne zadanie, ale i wy którzy zrobiliście trase też na początku byliście "zieloni w te klocki". Najtrudniej jest zacząć i od czegoś też trzeba zacząć.

Obawiałem się, że owy program Jet 1.0 beta może odrazu nie ruszyć ( co nie którzy już poruszali w postach) i tak samo jest u mnie.

Kierując sie istrukcjamii "jarasa" ściągnołem :
a) jet-1.0beta1
b) java3d-1_4_0_01-windows-i586 (nazwa ze strony int.: 1.4.0_01 API )
c) jre-1_5_0_09-windows-i586-p (nazwa ze strony int.: Java Runtime Environment (JRE) 5.0 Update 9)

Zainstalowlem wpierw: b) - (partycjia "C:") ,c) - (partycjia "I:")  i na końcu rozpakowałem a) - (partycja "I").

Nie ruszyło. Pokazało się okienko dosowskie a w nim:

Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError: javax/vecmath/Tuple3d

at  org.jet.track.TrackPalette.createListner<Unknow Source>
at  org.jet.track.TrackPalette.<init><Unknow Source>
at  org.jet.PaletteFrame.<init><Unknow Source>
at  org.jet.Jet.createToolbarFrame<Unknow Source>
at  org.jet.Jet.createDesktopPane<Unknow Source>
at  org.jet.Jet.<init><Unknow Source>
at  org.jet.Jet.main.<Unknow Source>

Więc zmieniłem jak radził "elegant" w pewnym poście plik jet.bat :
z

@echo off
java org.jet.Jet


na

@echo off
set classpath=%classpath%;.
java org.jet.Jet


ale info w okienku jest takie same.

Mój kompik to AMD Sempron 2,4GHz, pamięc: 720Mb DDR, karta graf.: RADEON 9600 PRO 128/256Mb sys: Windows XP Profesional SP1.
W miarę możliwości proszę o pomoc. Z góry dziekuję.

Pozdrawiam.

P.S.
Wierze, że moge coś ciekawego stworzyć. Pasjonuje się koleją i gdyby nie mizerna sytuacja koleji w Łodzi to...
Symek pozwala mi dotknąć pewnego marzenia, które było nie uchwytne stojać tylko na torach kolejowych lub na stacji, albo patrząc sie na przejeżdzające składy. Wiem, że dużo pracy mnie czeka a i wiedzy też sporo musze przyswoić.
Wydaje mi się że im wiecej osób bedzie chciało poznać tajniki tworzenia tras tym bardziej symulator bedzie sie rozwijał pod wzgledem samej przyjemność jazdy. Oznacza to wiecej tras, modeli, realności, a przy tym zabawy.

Wydaje mi się, że jeśli wiecej osób bedzie podchodzić jak"elegant"w poscie http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1813 do "młodzików" takich jak ja, czy inni którzy dopiero zdobywają wiedzę na temat tworzenia tras, modeli itp. to może to wyjśc ze sporym dobrem dla symka. Niestety wymaga to czasu i cierpliwości.

47
Bocznica / Gdzie ten plik... Re
« dnia: 29 Października 2006, 11:36:53 »
Ave. Chyba mi się udało. Zrobiłem zmiane wpisu w trasie Strzęsowiec-Karpice i przejechałem się EP-09 i... na stacji końcowej zauważyłem SM31 o nr bocznym 165 wiec chyba działa :)). Dzieki za pomoc i nauke. Mam jeszcze pytanie: czy jest jakaś trasa aby poprowadzic tego loka ?


Pozdrawiam.

48
Na warsztacie / [model] TEM2U
« dnia: 20 Października 2006, 11:45:36 »
Ave. Ja w sprawie fotek do modelu TEM2. Posiadam pare całkiem niezłych ujęć (przód, bok,tył). Jak coś to się polecam.

49
Publikacje / HELP
« dnia: 19 Października 2006, 01:15:58 »
Witam. Jestem nowy i tu na forum i w urzytkowaniu symka. Mam pewniem problem z tym symulatorem, a program naprawde mi sie podoba. Na wstepie chce przeprosic moderatowow i userow za to ze moj post odbiega troche od tematu glownego. Wiem ze to moze byc wbrew regula, ale symek naprawde mi sie podoba i chcialbym doprowadzic go do porzadku, a moja wiedza jest niewielka.

Na poczatku pobralem wersje "eu07-160704-unoff", pisalo ze to nieoficjalny dodatek ale ze jest spoko. Zgadza sie jest spoko ale w polowie. Na trasach "manewrowo" (kierujemy SM03) nie moge wogole ruszyc, a o manewrowniu to juz nie wspomne (wciskam M silnik sie zapala ale i odrazu gasnie chyba ze wcisne "num +" wtedy silnik trzyma obroty ale sie nie ruszam choc jestem odhamowany). Dalej sa trasy "quark" i tu o dziwio wszystko jest w porzadku choc czasem pociagi AI zachowuja sie dziwnie ( staja w srodku pola lub robia wjazd na ten sam tor i "wypychaja" moj pociag). Zanikaja tez textury niektorych wagonow. I teraz najlepsze - "zwrotnicowo". Mapki zapowiadaja sie calkiem calkiem... jak na moj czas obcowania z symkiem , bo pewnie sa inne lepsze. Tu ja mam cala game bugow od braku trakcji (fajnie wyglada ET-22 z pantografami w powiertzu bez przewodow:)) po brak textur na wagonach. Pozatym  gdy dojezdzam do zadanego celu mam odczepic sklad zabrac kolejmy i wrocic skad przyjechalem. Odczepiam manewruje i staje jak kolek na semaforze (raz stalem ok 1h i nic). Gdy przejezdzam na czerwonym swietle by podczepic sklad... skald nie chce sie podczepic. Podobna sprawa jest na tej samej trasie na EU-07 tyle ze tam stoje na semaforze i nic sie nie dzieje ( oczywiscie jest ten sam brak pewnych szczegolow jak opisalem wyzej).

Teraz przejde do meritum tego tematu pobralem mapke "linia546-1.1" pobralem nowe exe. (EU-07 "674kB" zainstalowany oraz "664 kB") z tej mapy odpala mi sie tylko "ET-22-1". W reszcie po wczytaniu danych tuz przed uruchomienie pojawia sie Windowsowe okienko:" Wystąpił problem z aplikacją EU07 Rail Vehicle Simulator program i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty."
 Tu przedstawiam liste Failed-ow ktore wyskakuja podczas wczytywania mapek :
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-s.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\x03e-podwozie.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\et21\x03e-podwozie.bmp
Failed
To bledy kure pokazuja sie przy wczytywaniu "EN-57".

Tu zrwacam sie do was drodzy userzy forum o pomoc w skonfugurowaniu symka. Moze mam czegos za duzo ( mapka 564 jest dodana do folderu eu07-160704-unoff i dodatkowy exe. tez) lub czegos za malo. Prosze Was o pomoc i wyrozumialosc. Z gory dziekuje.

Strony: 1 [2]