Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hejnal

Strony: [1] 2 3 ... 32
1
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 14 Lutego 2008, 16:38:36 »
Szanowny kolego @hejnal czekam na odpowiedz
Dostałeś.

Styczniki rozruchowe nie sa WŁĄCZNIKAMI!
Na dobra sprawę nie bo one tylko bocznikują opory ale efekt jest ten sam: wyeliminowanie oporów z OG.

te styczniki maja za zadanie odlaczac bloki oporowe i to przy bardzo duzych pradach
No i o to chodzi. Odłączają opory. Zresztą teraz jest to wyrwane z kontekstu (ktoś stwierdził że jeśli coś można odłączyć to nie jest to częścią obwodu).

2
Nieznajomosc prawa nie zwalnia z odpowiedzialnosci za jego lamanie.
A ja uważam że tylko debile tak twierdzą. Dlaczego to już pisałem.

Tylu debili na forum jest... nie? Hamuj się, ostatni raz się powtarzam.
Akvin

Z tymi debilami przegiales... Iwan

3
Bieżące kolejowe / Odp: Na kolei pośpieszny nie znaczy szybszy...
« dnia: 12 Lutego 2008, 20:39:33 »
Swoją drogą 15h 20min z Gdyni do Zakopanego to sama przyjemność.
Jeździj tak codziennie i po miesiącu napisz jeszcze raz o tej przyjemności. ;)

4
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:38:14 »
jakieś gówno spalinowe...
Przyhamuj!! :/

5
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:35:27 »
Z cyklu gdzie to jest?



Dla rozładowania atmosfery!
A ch... cię to obchodzi. ;)

6
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:30:41 »
NO NIE Bo'Bo' lepsze przy towarach hahahahahahahahahahahaha   maskotke to se możesz kupić w bazarku
BoBo fruit.

7
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:22:20 »
MÓJ WÓJEK JEST SZKOLENIOWCEM I WYPOWIADAŁ SIE NA TEN TEMAT. MÓWIŁ O TAKICH RZECZACH O KTÓRYCH NAWET NIE MACIE POJĘCIA
No to musiał chyba wykładać mechanikę kwantową.

8
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:16:08 »
Pamiętaj, przez ceha!!
Żeby był dłuższy :D

9
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:02:35 »
A H*U*J CIE TO OBCHODZI !!
No, wreszcie godosz jak prawdziwy Ślązok. :D

10
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 19:01:19 »
Powiedzcie proszę skąd tacy ludzię sie biorą?
Wiesz chłopcy i dziewczynki się różnią troszkę od siebie. Może gdzieś na osobności ci wyjaśnię dokładniej o co chodzi. ;)

11
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:59:17 »
a co obraziłem ich ??
Tak

ośmieszyłem na forum ??
Tylko siebie.

12
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:56:13 »
Maszyniści z Bydgoszczy jeżdżą najdalej do Karsznic - tam od nich przejmują pociągi maszyniści z innych CM.
Nie ograniczajmy się tylko i wyłącznie do maszynistów zatrudnionych w PKP Cargo. Skończmy z tym monopolem PKP.

13
Bocznica / Odp: Szkoła dobrych manier
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:52:19 »
Chciał bym ich publicznie przywołać z braku szacunku jakim mnie potraktowali.
A czy ty miałeś do nich szacunek?


I GÓWNO WAS TO OBCHODZI ILE MAM LAT I KIM TAK NAPRAWDĘ JESTEM !
I tych chcesz innych uczyć dobrych manier?

14
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:12:44 »
Do tego dodaj sobie szkody górnicze (Śląsk jest bardziej górzysty niż Bieszczady) i szlakową 30 w porywach do 20 km/h. Nie jeden wymięka.

15
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:06:51 »
Ale człowieku co sie do tego Ślaska przyczepiłes. Widziałem na własne oczy Tem + 40 wagonów wypełnionych klinkierem i co dawała rade..
Na równym to da rade. W końcu jest stworzona do manewrów z takimi składami.

a co do Śląska często maszyniści z Bydkoskich itp. przyjeżdżają na Śląsk i nie dają rady a jak myślisz czemu ??
Bo Śląsk jest dla prawdziwych maszynistów.

16
Bocznica / Odp: Bo'Bo czy Co'Co' !@!
« dnia: 11 Lutego 2008, 18:01:07 »
A jakie to ma znaczenie skoro EU11 ma układy zapobiegające poślizgowi? Więc w układzie Bo'Bo' nie ma szans rolować!!!

Cytuj
Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt pomysłowi.
Prawo Murphiego.
Z tego wynika że jednak zaroluje.

17
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 17:53:27 »
To może powiedz mi gdzie widziałeś TEM2 + 40 wagonów i jeszcze na śląsku ?? jak taki znawca okolic jesteś ??

Nie przeczytałeś uważnie a przecież pisałem że dwie TEM2. Szlak Maciejów Płn podg-Zabrze Biskupice. Szlakowa 70 km/h i bardzo pod górę. Dwie Tamary z 40 ładownymi na haku osiągają tam zawrotną prędkość około 20 km/h.


ja ci jestem w stanie namacalnie udowodnić że to jest nie możliwe !
Niestety ale nie jesteś wstanie mi tego udowodnić.
Udowodnienie że to jest niemożliwe jest NIEMOŻLIWE.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Na kolei pośpieszny nie znaczy szybszy...
« dnia: 11 Lutego 2008, 17:46:43 »
Hm, zastanawiam się jak te "uwarunkowania techniczne" wyglądają, skoro dotyczą tylko pociągów pośpiesznych?
Linia jednotorowa i same pośpiechy.

19
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 17:44:23 »
@hejnal weź człowieku lepiej się nie ośmieszaj ;/ 40 wagonów TEM2 powiem tak, zesra sie na pierszych 5 km ;/   
Ty się teraz ośmieszyłeś bo nie przeczytałeś uważnie tego co napisałem a wytłumaczyłem dość dokładnie sytuacje.

20
Forum / Prośba o wyciągniecie postów z Bocznicy
« dnia: 11 Lutego 2008, 17:22:54 »
Hejnal                                                                                                        Kraków 11.02.2008

                                           Do moderatora forum

        Zwracam się z uprzejmą prośbą o przywrócenie trzeciego postu z wątku http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7538.0.html z powrotem do wątku, z którego został wydzielony. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
                                                                                                     
                                                                                                                   Hejnal

21
Bocznica / Odp: Bo'Bo czy Co'Co' !@!
« dnia: 11 Lutego 2008, 17:09:39 »
dlaczego odchodzi się od Co'Co'?
Ze względu na jego wpływ na tory ale nie wszędzie się od tego odchodzi. Przykład Class66 JT42CWR w której ten problem rozwiązano dzięki skrętnym zestawom kołowym.

Dlaczego Niemcy wyprzedają/palą na złom BR232/3/4 i M62?
Pozbywają się złomow i kupują nowe.

Dlaczego zastąpiły je czteroosiowe Taurusy w trakcji elektrycznej i Herkulesy w trakcji spalinowej?
A dlaczego u nas najmocniejsze są ET41 i ET42?

Dobre loki są rosyjskie
Amerykańskie są Bardzo Dobre a nawet Celujące.

22
Bocznica / Wydzielone z "(Trudne) Pytania by ST44."
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:58:32 »
Miał rację yB, że się wycofał z dyskusji.
I z całego forum.

Miło że tak się tu "bufonujecie".
Wydzielam.
Akvin

23
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:56:56 »
przy 40 wagonach ??
Tak.
Powołujesz się na Śląsk a sam nie wiesz co się na nim dzieje.

24
Bocznica / Odp: Bo'Bo czy Co'Co' !@!
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:54:48 »
Ale nie widzę tu odpowiedzi na konkretnie pytania BoBo czy CoCo ?? i dlaczego (przy dużych ciężarach )
Jeśli chodzi o pasażerskie to BoBo się sprawdza bardzo dobrze.
W towarowych tylko CoCo!! Lepsza przyczepność kół do szyn niż w BoBo przy tej samej mocy (porównanie TEM2 i T448p).

25
Bocznica / Odp: Bo'Bo czy Co'Co' !@!
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:47:17 »
hejnal:
Michalskiego jeśli już!!!
Pana Michalskiego najmocniej przepraszam za przekręcenie nazwiska.

Ja myślę że ty mylisz siłę pociągową z mocą lokomotywy
nie mylę ... siła pociągowa to tez w pewnym sensie zasługa siły lokomotywy.
Mylisz. Siła pociągowa jest najważniejsza w towarowych a moc w pasażerskich. Duża moc lokomotyw towarowych to zasługa ogromnej siły pociągowej przy małej prędkości. Lokomotywy pasażerskiego mają znacznie większa moc ale osiągają ją dzięki ogromnym prędkościom przy nie wielkiej sile pociągowej.

26
Bocznica / Wydzielone z
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:37:57 »
Może i MaSzyna doskonała pod względem fizyki nie jest, ale to dzięki ludziom, którzy kumają fizykę i te okropne wzory, możesz sobie nią pośmigać.
Twój tato z tym doświadczeniem, ale bez wiedzy fizyki, choćby tony kupek zrobił, nie potrafiłby przełożyć owo doświadczenie na wzory, które są potrzebne, aby opisać rzeczywistość po to aby zaimplementować to w programie komputerowym pod nazwą "MaSzyna".
Ludzie, którzy tworzyli MaSzyne korzystali z wiedzy i ogromnego doświadczenia maszynisty, pana Michałowskiego, który jeździł na EU07-424 od którego "symulator" wziął swój tytuł.

27
Bocznica / Wydzielone z "Wydzielone z "Bo'Bo czy Co'Co' !@!""
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:32:40 »
Ponadto to tylko robol, a nie konstruktor, czy fizyk.
No toś [kobieta pracująca] dojebał.
Maszynista to jest bardzo wysoko wykwalifikowany pracownik. Dzisiaj uznaje się go za fizycznego ale dawniej był to pracownik umysłowy. Maszyniści z tak dużym doświadczeniem (30 lat pracy) często mają większą wiedzę niż niejeden fizyk czy konstruktor co widać w nowo powstałym czy zmodernizowanym taborze.

Nie wiem... mam za przeproszeniem starym osłom dawać warny?
Na razie wydzielam.
Akvin


28
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:24:32 »
Z tym TEM2 to wyjedź sobie na szlak gdzie rozkładowa będzie 70 km/h
Nie ma z tym żadnego problemu.

29
Bocznica / Wydzielone z "(Trudne) Pytania by ST44."
« dnia: 11 Lutego 2008, 16:15:14 »
nadęty narcystyczny bufon.
Powiem szczerze, niektórzy mnie tak odbierali na forum, choć starałem się owym bufonem w moim mniemaniu nie być.
Jesteś bufonem i próbujesz to zrzucić na mnie.

A niektórzy chcą się dowiedzieć czegoś zaawansowanego.
Chciałem się od ciebie dowiedzieć czegoś zaawansowanego i nawet chciałem współpracować. Wolałeś się obrazić.

30
Polskie prawo mówi: Nieznajomość prawa nie zwalnia od konsekwencji.
To jest przykład niedojrzałości. Jeśli chcesz od kogokolwiek wyciągać konsekwencje prawne to ciąży na tobie obowiązek zaznajomienia z danym prawem wszystkich tych, od których chcesz wyciągać konsekwencje za złamanie tego prawa.

Strony: [1] 2 3 ... 32