Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hubertnator23

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
91
Bocznica / Odp: En57fps
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 18:13:26 »
Planuję zrobić właśnie tą texturę lecz nie mam zdjęć

A może pokażesz poprzednie tekstury, zanim będę biec na dworzec i łapał? Jeśli to ma być twoja pierwsza tekstura, to może coś prostszego niż od razu 3 członowy zespół (na którego nie ma modelu)?

92
Bocznica / Odp: Zdjęcia na tekstury ENdolino KD
« dnia: 27 Kwietnia 2021, 12:22:45 »
.

93
Bocznica / Odp: Stary znak "Sieć pod napięciem"
« dnia: 25 Kwietnia 2021, 11:24:38 »
Tekstury zapisujemy jako plik .tga. Zdjęcie niewyprostowane, krzywe. Wymiary tekstury złe (powinny być 2^n). Na który model mam to nałożyć?

94
Pomoc doraźna / Odp: Podmiana Rp1 w EP07
« dnia: 14 Kwietnia 2021, 09:00:08 »
No to w dynamic/pkp/303e-ep-tv-1xxx.mmd zmień
horn1: { soundset: (...) range: 900 }

na:

horn1: 697_wm10_horn1.wav 697_wm10_horn2.wav 697_wm10_horn3.wav 500

(tyle że wtedy zamiast losowania syreny siódemki masz na sztywno tą jedną).

95
Pomoc doraźna / Odp: Podmiana Rp1 w EP07
« dnia: 14 Kwietnia 2021, 08:46:04 »
A do jakiej siódemki chcesz to wstawić? Drugie pytanie: jako ton niski czy wysoki?

96
Symulator / Odp: Łączenie lokomotyw z EZT
« dnia: 12 Kwietnia 2021, 12:42:40 »
To nie jest coś związane z tym że jak przesiadasz się w tą stonkę używając F5, to AI/rewident ustawia hamulec "pomocniczy" na 10 w Impulsie?

97
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tabor
« dnia: 06 Kwietnia 2021, 09:59:06 »
Pobierasz program GIMP (albo Photoshop, albo inny do edycji grafiki), otwierasz teksturę, i możesz z nią robić cokolwiek zechcesz :P. Jeśli chodzi o robienie nowych tekstur, to zostało opisane to tu: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28345.0.html.

98
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 05 Kwietnia 2021, 20:47:02 »
Musisz wkleić wpis pojazdu
Cytuj
TEM2-304.mat=TEM2U_led_fv4a,TEM2U,TEM2-304//v2,TEM2-304,GTC,Poznañ,03.08.2015,REMKOL_Kostrzyn,fuji8,elektrykpkp

do pliku dynamic/pkp/tem2u_v2/textures.txt

100
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 19:37:05 »

101
Tabor kolejowy / Odp: Tkt48 - konwertowanie z Train Simulator 2010.
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 12:22:26 »
Na początek proszę pokazać zgodę od autora na konwert do MaSzyny.

102
Symulator / Odp: E186/E6ACT
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 11:58:00 »
No to trzeba ustawić częstotliwość na inną opcję żeby ekrany działały. ;)

103
Symulator / Odp: E186/E6ACT
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 11:15:31 »
A co masz ustawione w "Częstotliwość odświeżania ekranów dotykowych"? Załącz też plik "log.txt" (znajduje się w katalogu symulatora, tam gdzie starter i exe), przyśpieszy znalezienie przyczyny.

104
Symulator / Odp: E186/E6ACT
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 11:06:18 »
Hmm, załącz plik "log.txt". Wyłączyłeś ekrany Pythona w starterze?

105
EN57-1019, EN71-001 - chyba jedyne niezmodernizowane kible w takim malowaniu (pomarańczowo-czerwone z elementami granatowymi) - https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=28772, https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=54398.

Jeszcze są EN57-20xx w tym malowaniu: 2009, 2021, 2036, 2070, sfocona 2073 i 2078.

106
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 28 Marca 2021, 19:52:29 »
Chyba bardziej chodzi o to, żeby przy zestawianiu składu przez użytkownika, nazwa miała [...]#numerek, żeby nie było sytuacji że skrypt jako numer wagonu dostaje nic. Poza tym każdy wagon ma inny numer.

107
WWW / Odp: Strona
« dnia: 20 Marca 2021, 20:47:05 »
Spakuj w zipa/daj na githuba z linkiem, opcji jest wiele.

108
Pomoc doraźna / Odp: Problem z instalacją Maszyny.
« dnia: 15 Marca 2021, 10:17:38 »
Masz jakiegoś innego antywirusa poza Defenderem? Jeśli tak, wyłącz go podczas instalacji, nadgorliwe antywirusy nie lubią arii.

109
Może prymitywna technika, ale zawsze można ustawić się kamerą na dół zbocza, spisać coordy, później spisać coordy góry wzgórza, i będziesz miał długość zbocza. Później a = różnica x, b = różnica y, c = długość zbocza, i za pomocą funkcji trygonometrycznych obliczyć kąt.

110
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 14:30:28 »
@Hanys akurat Simkol i Sim Factor się pyta o zgodę. Choć licencja jest tak dziurawa, że nie muszą sie o to pytać.
Cytuj
3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub używanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, części Symulatora, w szczególności tekstur, dźwięków i zbiorów binarnych, do celów niezwiązanych z użyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej części Symulatora.

111
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 10:13:33 »
A zgodę od nich ma? Wątpię. Poza tym, gdzie zgoda od szoguna, i innych co kabinę i mesh robili?

112
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Marca 2021, 09:23:24 »
Ciekawostki z taboru klasy F (dziękuję @DzordZ za odszyfrowanie typów):

425V/9-428.0 czeskiego przewoźnika (drugi bok jest raczej poglądowy, bo cały wagon na jednym zdjęciu):

Faccpps 83 54 6993 211-4 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/27025/Faccpps%2083%2054%206993%20211-4.7z

Faccpps 83 54 6993 218-9 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/27025/Faccpps%2083%2054%206993%20218-9.7z

Faccpps 83 54 6993 247-8 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/27025/Faccpps%2083%2054%206993%20247-8.7z

426V Strabag (drugi bok jest raczej poglądowy, bo cały wagon na jednym zdjęciu):

Faccs 84 51 454 5 703-0 (2 boki): https://eu07.pl/userfiles/27025/Faccs%2084%2051%20454%205%20703-0.7z

Faccs 84 51 454 5 706-3 (2 boki + czoło): https://eu07.pl/userfiles/27025/Faccs%2084%2051%20454%205%20706-3.7z

113
EN57AL-2106 przeszła niedawno P4 w PR Gdynia, czyli nadal ma tygrysie barwy.

114
A spróbuj zmienić w ini:
gfx.shadergamma na "no". U Milka jest podwójna gamma, przez co noce są tak jasne.

115
Co do różowej trawy to u mnie ten problem nie występuje.

Bo nie posiadasz trawy ze specjalnym shaderem (detail_parallax).

116
Cytuj
Bad model: dynamic/pkp/elf_v1/21we-c.mmd - missed submodel ramiedolne1_pant01
Bad model: dynamic/pkp/elf_v1/21we-c.mmd - missed submodel ramiegorne1_pant01
Bad model: dynamic/pkp/elf_v1/21we-c.mmd - missed submodel ramiedolne2_pant01
Bad model: dynamic/pkp/elf_v1/21we-c.mmd - missed submodel ramiegorne2_pant01
Bad model: dynamic/pkp/elf_v1/21we-c.mmd - missed submodel slizg_pant01
Bad model: dynamic/pkp/impuls_v1/36wea-c_ks.mmd - missed submodel pantrd1_pant01
Bad model: dynamic/pkp/impuls_v1/36wea-c_ks.mmd - missed submodel pantrg1_pant01
Bad model: dynamic/pkp/impuls_v1/36wea-c_ks.mmd - missed submodel pantrd2_pant01
Bad model: dynamic/pkp/impuls_v1/36wea-c_ks.mmd - missed submodel pantrg2_pant01
Bad model: dynamic/pkp/impuls_v1/36wea-c_ks.mmd - missed submodel slizg_pant01

Wina połówkowych pantografów - w MaSzynie wszystko jest siódemką.

Problemem wydaję się to, że python.updatetime jest na 0, w Starterze zmieniałeś ustawienie "częstotliwość odświeżania ekranów"?

118
Jak nie będzie dużego odzewu, to możecie tekstury namalować Substance Painterem.

119
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 27 Lutego 2021, 20:52:47 »
EN57AL-2103 po niedawnej P4 (bok + bardziej poglądowe czoło): https://eu07.pl/userfiles/27025/EN57AL-2103.7z

120
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 24 Lutego 2021, 16:14:05 »
Mam propozycję - zrobić ustawienia "dla zaawansowanych" (może coś w stylu trybu pracy w Rainstedzie?), z których można przełączać następującymi parametrami:

gfx.usegles - przełącznik OpenGL/OpenGL ES
gfx.shadergamma - gamma w shaderach
python.mipmaps no - mipmapy ekranów (?)

Oraz dodać checkbox "Użyj rendera ANGLE", który tylko zadziała jeśli w katalogu z MaSzyną będą pliki libEGL.dll i libGLESv2.dll, oraz nastawi parametry:

gfx.usegles na yes
gfx.shadergamma na yes

I nie wiem czy następujące są konieczne, ale dla bezpieczeństwa można jeszcze dać:

compresstex na no
python.threadedupload na no
python.mipmaps na no

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18