Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Patryk S...

Strony: [1]
1
Ale głupi był ten Jakub te kilka lat temu, co nie?

2
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 19 Maja 2022, 17:08:36 »
Na razie praktycznie nie ma co oceniać, bo to jest pusty blat z jednym drążkiem. Edytuj swoją ostatnią wiadomość, a nie pisz 3 z rzędu pod sobą.

3
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 19 Maja 2022, 01:00:45 »
siema gurkuf narobiłam, niech zyje nmt1

Teren leży dla całej 99 + tyle ile widać w każdą stronę z Chabówki. Teraz pracę skupią się na dostosowywaniu terenu pod tory, bo to właśnie ten odcinek pójdzie jako pierwszy na odstrzał. W międzyczasie w tle zaciągają się kolejne kwadraty z geoportalu, i tworzą się kolejne gigabajty fragmenty terenu.

ps. Gorące podziękowania dla jana i jubaja za wyregulowanie rozpracowanie drawdistance, zapakowanie sterowania nim pod suwaczek pod F12, oraz korektę mgły

4
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 27 Kwietnia 2022, 18:22:45 »
Szynobus  EN81-003 oraz 004 (zewnątrz + wewnątrz):

https://eu07.pl/userfiles/1053/EN81.7z
https://eu07.pl/userfiles/1053/EN81_2.7z



5
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 26 Kwietnia 2022, 15:40:52 »
   Witam z Bydgoszczy.
   Moja kiedyś "wymarzona" linia... Teraz bardziej "podobuje" mi się Nowy Sącz - Muszyna/Krynica, ale to tylko dlatego, że co roku tam przebywam, bo Zakopane stal się zbyt "zaludniony".
   Gratulacje i powodzenia w tworzeniu. Przydałby się scenariusz z Tetmajerem i rozładunkiem samochodów... Podsyłam parę, osobiście wykonanych zdjęć, z rozładunku mojego samochodziku. Pewnie młodszym się przyda, bo nie wiedzą o czym mowa:

http://forum.modelarstwo.info/threads/autokuszeta-pkp.28105/page-6#post-966864

   Pozdrawiam z Bydgoszczy.

6
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytorski koncert życzeń
« dnia: 06 Kwietnia 2022, 13:24:24 »
Przede wszystkim całość do użytkowania musi być user-friendly, okrasić wszystko jakimś fajnym GUI, bo obecnie jest tutaj taka a nie inna ilość scenerii, gdyż zdecydowana większość odbija się od Rainsteda (w tym i ja).
-> Torowisko widzę jako hybryda Rainsteda z Trainzem czy chociażby TD2 - trzymamy parametry (co się da policzyć niech przelicza edytor a nie 10 plików w Excelu na przeliczanie przechyłek do prędkości itp.), ale układamy w zasadzie samą myszką, doklejamy elementy do siebie, wstawiamy ewentualnie gotowe łuki itp.
-> Rozjazdy również powinny być gotowym stałym modelem umożliwiającym połączenie się z istniejącymi torami.
-> Możliwość zmiany podsypek dla torowiska i rozjazdów. Można pomyśleć o np. krótkich fragmentach torów, które będą miejscem na przejście tekstury A w B itp. co by nie było takiego wyraźnego odcięcia tekstur jak to ma miejsce gdzie nie gdzie obecnie.
-> Nie wiem na ile to jest możliwe w MaSzynie odnośnie tekstur terenu, ale widzę pędzle do malowania tekstur, na wzór tych z Trainza.
-> Sam teren powinien doklejać się do utworzonego torowiska + możliwość generowania nasypów / rowów odwadniających wzdłuż linii.
-> Pędzle do roślinności + omijanie ew. budynków / torowiska itp. (z możliwością wyłączenia takiej funkcji).
-> Snapowanie elementów różnego rodzaju do torowiska / od torowiska w określonej odległości.
-> Snapowanie obiektów do siebie na wzajem, np. sieci trakcyjnej, wysięgników do słupów / bramek, płotów do płotów itp. coś na wzór Trainza,
-> Elementy sieci trakcyjnej powinny się też dostosowywać do siebie, np. obecnie wstawianie chociażby "żaby" w TD2 to jakiś żart, bo trzeba ręcznie co do piksela ustawiać i rotować + ręcznie robić podwieszenie izolatora.
-> Możliwość wstawienia pojazdu na szyny co by ew. móc podejrzeć czy sieć dobrze leży pod pantografem, albo czy coś nie wchodzi w skrajnię.
-> Możliwość wstawienia pojazdów z pozycji edytora, aby np. wagony były już obecne na scenerii po jej zapisaniu.
-> Dobrym bajerem byłoby wstawianie elementów pod eventy, jakieś boxy niewidzialne z poziomu rozgrywki, co ma się kiedy odpalić itp. coś jak w Trainz.

7
Na warsztacie / SA135-007
« dnia: 01 Kwietnia 2022, 23:22:40 »
Z okazji pierwszego kwietnia prezentuję uproszczony model wagonu spalinowego SA135 wraz z przygotowaną teksturą SA135-007 Kolei Dolnośląskich. Model został przygotowany na podstawie obecnego SA134 z MaSzyny, więc jego jakość szacuje na 1/4, adekwatnie do daty. Mimo to w teksturę włożyłem mnóstwo swojego uszatego serduszka, aby w sumie całość była zrobiona na te przysłowiowe 30%.

Paczkę wystawiam, ponieważ moje możliwości modelowania są równie żadne co teksturowania. Mapowanie oryginału samo w sobie jest takie sobie, a tutaj dodatkowo zostało pocięte w kolejnych miejscach. Liczę na to, że kilku osobom może sprawić on trochę radości i ktoś będzie chciał potestować fizykę SA135 albo porobić ładne screeny. Jeśli ktoś by się ulitował nad tym pojazdem, załatał dziury i przemapował boczki/czoła, to na pewno byłby krok do przodu.

Paczka zawiera model, przesunięte modele kabiny, wnętrze lp wraz z teksturami i tekstury zewnętrzne. Pasażerów nie ma i nie przewiduję. Wypakowuje się ją do głównego folderu maszyny 22.03, ale powinna też działać z 21.04. W pliku textures trzeba na końcu dopisać:
Kod: (textures.txt) [Zaznacz]
^1
sa135-007.mat=214mb,SA135,sa135//v2,SA135-007,PLKD,Legnica,07.08.2020,Serwis_Pojazdów_Szynowych,youBy,youBy

https://eu07.pl/userfiles/1007/sa135-007.zip      28.71 MiB   2022-04-01 22:47

8
Na warsztacie / Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 01 Kwietnia 2022, 20:39:17 »
Dzień dobry, ostatnimi czasy razem z @Toprus i @Kolej_w_Polsce pracujemy nad projektem Galicyjskiej Kolei Transwersalnej oraz fragmentem pierwszej Galicyjskiej Kolei Żelaznej. Staramy się jak najwierniej odwzorować na liniach klimat z przełomu XX i XXI wieku.
 
Docelowo w skład projektu wejdą następujące linie kolejowe na danych odcinkach:
L96 Nowy Sącz - Stróże ~33km długości
L104 Chabówka - Nowy Sącz ~76km długości
L107 Nowy Zagórz - Łupków ~50km długości
L108 Stróże - Zagórz - Krościenko ~160km długości
L110 Gorlice Zagórzany - Gorlice ~5km długości
Co razem daje 324km (najpotężniejsza sceneria w Maszynie)

Planowane jest również podpięcie się do projektu "Zakopianki" od @Celuś który to obejmuje Linie 97 umożliwiając przejazd do Żywca, a nawet i Zwardonia poprzez L139 nad którą pracuje @Ra, co łącznie daje ponad 100km więcej trasy.

Podobnie jak przy projekcie L61 tory będą wypoziomowane według danych NMT1, a teren wykonany z jak największą dbałością o szczegóły. Przy czym nie będzie on na pewno przystępny wagowo, bo w terenie górskim nie ma miejsca na nieskończone upraszczanie, a rok 2005 zostawiliśmy daleko w tyle.
Całość na pewno będzie rozbita na poszczególne linie aby: po pierwsze, czas ładowania nie zabijał, a po drugie, tworzenie scenariuszy było bardziej przystępne i służby nie zabijały długością.

Stan prac aktualizowany na bieżąco dwa posty niżej.

Edit: /12.10.2022/ Zapomnieliśmy wspomnieć, że w ramach projektu powstanie również cała sieć Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej :) Dwa posty niżej zaktualizowany stan prac.

je_bac_zagurz

9
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytorski koncert życzeń
« dnia: 05 Marca 2022, 21:17:56 »
Przydałaby się zakładka dla trybu normalnego i developerskiego, gdzie w jednej zakładce mielibyśmy jakieś podstawowe rzeczy potrzebne tylko do zbudowania podstawowej scenerii typu TD, a w wersji zaawansowanej już bardziej skomplikowane atrakcje. Chodzi o to, żeby szary użytkownik miał rozdzielone rzeczy tak, że jak wejdzie w edytor to żeby się nie przestraszył że znów będzie trzeba męczyć się z jakimiś pierdołami żeby wyeksportował sobie scenerie. Ewentualnie kilka zakładek gdzie mielibyśmy to wszystko ładnie opisane, na przykład gdzie zakładka zalesianie, no to rzeczy do zalesiania, typu drzewka, zmniejszanie, powiększanie itd. gdzie drogi to rzeczy to dróg, gdzie sceneria to rzeczy do budowania scenerii.

10
Symulator / Odp: Stare scenerie w MaSzynie
« dnia: 25 Lutego 2022, 18:20:27 »
Jedno pytanie - ile ważą takie rzeczy? Mając na uwadze choćby to że dojdą Wrzosy a więc duża sceneria, mam wrażenie że stare scenerie są na tyle małe, że nie wpływa to jakoś na czas pobierania całej paczki czy zajmowane miejsce na dysku.

Co do modeli - jestem też na nie. T448p nie ma kabiny ale w sytuacji w której nie ma S200 to jedna z lepszych lokomotyw pozwalających odwzorować realia. Zawsze można ją dać do jakiegoś lekkiego brutta AI (samą czy w pakiecie z Gagarinem ) czy postawić jako dekorację  na bocznicy jakiegoś zakładu. SM31 tym bardziej - ok, jest jeden model (nawet z kabiną) ale ta lokomotywa występuje na tyle często że jej brak byłby widoczny. Bo co zamiast tego? SM42 do znudzenia? Co do szynobusów mam te same uwagi - im więcej tym ciekawiej. Tabor historyczny zawsze może udawać jakiś pociąg okolicznościowy. Plus zawsze można przerobić składy i zrobić sobie samemu "scenerię retro". 

11
Symulator / Odp: Stare scenerie w MaSzynie
« dnia: 25 Lutego 2022, 16:21:28 »
Sprawdzałem nie dawno jakiś wagon, cały folder ważył mniej niż tekstura siódemki. Cała SM31 waży troszkę więcej niż jedna tekstura siódemki.  Jestem na nie. Przynajmniej trzymane są na repo fizyki i pliki mmd, które przy okazji dostają aktualizację. Najwięcej ważą tekstury, więc wyrzucenie w/w pojazdów nie przyniesie nic poza stratą fizyk i mmd (no poza tymi co mają fizyki uproszczone). Z wymienionej listy może coś może otrzyma nowy model w niedalekiej przyszłości. A co do starych scenerii nie każdy będzie kupował nowy komputer, żeby cieszyć się symulacją. W starterze jest przełącznik do ukrywania starych scenerii na liście.

To usuń u siebie nikt ci nie broni skoro ci "za dużo waży"
Wielkiego zysku nie będzie miał. Bardziej odchudzi redukując ilość tekstur wagonów i innych lokomotyw. :)

Znam prosty przepis na pozbycie się starych modeli. :) Nauczyć się obsługi blendera i gimpa.

12
Symulator / Odp: Stare scenerie w MaSzynie
« dnia: 25 Lutego 2022, 16:19:19 »
To usuń u siebie nikt ci nie broni skoro ci "za dużo waży"

13
EP07 na stacji Wolica

14
Screeny / Odp: Fikcyjne malowanie Regiojet.
« dnia: 21 Lutego 2022, 13:09:21 »
A gdzie jest napisane, że to będzie wydane ? Jak nie rozumiesz tematu to nie pisz. Bo widzę, że nawet nie wiesz gdzie piszesz.

15
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 16 Lutego 2022, 23:43:05 »
Pierwsze próby z NMT, wykonałam jeden kwadrat (2x2km) w okolicach przełęczy Sieniawskiej. Dzięki @Toprus i @JAN21 udało się opracować w miarę sensowną metodę, aby uzyskać równowagę pomiędzy optymalizacją a wyglądem, choć będzie wymagać to jeszcze kilku prób. Teren najpierw odsiałam w CC do NMT2/8 na płaszczyznach, następnie w Blenderze za pomocą pędzla do zaznaczania i narzędzia decimate najmniej wrażliwe na szczegółowość elementy, takie jak zbocza gór, zostały ręcznie odchudzone. Przy następnej próbie spróbuję podkręcić śrubę - zwiększę szczegółowość okolic torów, a jeszcze bardziej zmniejszę szczegółowość gór. Ogólnie cały kwadrat w obj ważył 6mb, scm wyszedł 20mb.
Na koniec uprzedzę jeszcze komentarze - kwadrat był jedynie obiektem testowym, nie końcowym fragmentem terenu. Nie zostały również poprawione nasypy i przekopy, dlatego tory wyglądają, jak wyglądają. A tak, to ogłaszam połowiczny sukces :)

16
Na warsztacie / D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 15 Lutego 2022, 13:43:07 »
Projekt i informacje z nim związane:

Z dniem 20.11.2022 projekt zatrzymał się na następującym stadium:

D29-91 (odcinek Kraków Zabłocie - Kraków Prokocim Osobowy) - Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-94 (odcinek Kraków Płaszów - Podbory Skawińskie) - Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-97 - Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-117 (odcinek Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Kalwaria Zebrzydowska) - Geometria pozioma, geometria pionowa
D29-98 - Geometria pozioma, geometria pionowa, wskaźniki, profile, teren, usrk;
D29-104 (odcinek Chabówka - Rabka Zdrój) - Geometria pozioma, geometria pionowa, profile, teren, wskaźniki, usrk;
D29-99 - Geometria pozioma, geometria pionowa, profile, teren, wskaźniki, usrk, sieć trakcyjna (odcinek Zakopane - Sieniawa, jedynie prowadzenie przewodu jezdnego oraz konstrukcje wsporcze);

Do paczki dołączone zostają dwa scenariusze dotychczas wykorzystywane przez autorów do testów - "Tatry - scenariusz demonstracyjny", oraz "Tatry - scenariusz deweloperski". Scenariusz demonstracyjny pozwala na przejechanie odcinka z Suchej Beskidzkiej do Zakopanego pociągiem 13413 "Tatry" z rozkładu 2011/2012, oraz pociągiem powrotnym (przesiadka na jedną z lokomotyw odstawioną na Spyrkówce w Zakopanem). Istnieje również możliwość przejażdżki osobowym 22120 w odwrotnej relacji. W plikach znajdują się również rozkłady dla innych pociągów - mądre głowy sobie skleją. Koniecznie należy nadmienić - brak jest eventów sterujących, przebiegi należy nastawiać sobie ręcznie pod klawiszem Tab (render pełny).Scenariusz deweloperski zawiera tylko jeden skład bez rozkładów. Wszystkie pliki są odpowiednio ponazywane i posegregowane, zwłaszcza w folderze /scenery. Dotyczy to również zestawu plików źródłowych, który zostanie wydany osobie, która byłaby zainteresowana ewentualnym dalszym rozwijaniem projektu. Powinno to w znaczący sposób zachęcić do pracy, gdyż myślę, że nawet osoba nie znająca struktury symulatora prędko byłaby się wstanie połapać co jest czym :).
W paczce znajduje się repack paczki sieci trakcyjnej autorstwa @bohunIC (oryginały wysięgników), @danniel (warianty wysięgników) oraz innych autorów (bramki, słupy, odłączniki, kotwy - autorów ciężko zidentyfikować). Paczka znajduje się w osobnych folderach "siec_trakcyjna_ph". Docelowo zestaw tych elementów, (po włączeniu w niego słupów, odłączników, naciągów, przewodów wzmacniajacych oraz LPNów), miał zostać opublikowany jako "placeholder" pod przyszłą publikację całkowicie nowej paczki sieci trakcyjnej, nad którą od roku pracę prowadzi @Blaclava, @JAN21, @KolejWPolsce, @Celuś. Paczkę tą cechować miało bezproblemowe pasowanie do siebie wszystkich elementów, brak wariantów łączonych (wszystko osobno, budowa z "klocków" - mniej plików), oraz w efekcie - możliwość banalnej wręcz podmiany w momencie wyjścia paczki pełnej. Nie wszystko jednak udało się z tego zakresu zrealizować. Pośród plików znaleźć można również pewne elementy z poprzedniej "próby" odtworzenia Zakopianki - mosty autorstwa @PEKAP i @Kolejarz.

Podziękowania:

Serdecznie dziękuję wszystkim którzy przez ostatnie 12 miesięcy pomagali w rozwoju projektu, począwszy od samego wprowadzenia mnie "w" Maszynę, po aktywną pomoc, poprzez testy. po dobre słowo. Dziękuję za mile spędzony czas i za wspólne rozwijanie symulatora. Nic ze sobą do grobu zabierać nie zamierzam, postaram się czynnie odpowiadać na pytania oraz nawet w pewnym stopniu wspomóc osoby zainteresowane ewentualnym rozwijaniem projektu. Sama jednak w opisanej wyżej sytuacji nie jestem w stanie dalej pracować (pełny opis sytuacji znajduje się w poście #22). Zatem z nazwiska i za co:

- @Ra - Wysłuchiwanie mojego ględzenia i rozwijanie edytora;
- @JAN21 - Wprowadzenie do symulatora, aktywna pomoc przy projekcie, pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @GOPdriver - Wprowadzenie do symulatora;
- @Toprus - Tony materiałów historyczno-fotograficznych, testy, aktywna pomoc przy projekcie;
- @Balaclava - Możliwość wspólnej pracy przy projekcie infrastruktrukturalnym, wielokrotne otwieranie oczu w kontekście Blendera, pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @Kolejarz - Tony materiałów historyczno-filmowych, setki zdjęć i pomiarów;
- @KolejWPolsce - Możliwość wspólnej pracy przy projekcie infrastrukturalnym;
- @youBy - Wysłuchiwanie mojego ględzenia, i wprowadzenie istotnych zmian w exe (widoczky :DDD), pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @Stele - Niby tylko, ale aż - wyciągnięcie z szafy karłów do Chabówky;

Changelog:
/20.11.2022/ - Wydanie scenerii w wersji pre-Alpha
/21.01.2023/ - Nowa paczka scenerii, poprawiono wpisy powodujące niezaczytywanie się modułów scenerii (domki, teren)



Disklejmery:

- Każdą kolejną paczkę należy instalować nadpisując pliki (chyba że przy wydaniu będzie napisane, że należy zrobić inaczej
- Przed instalacją każdej nowej paczki scenerii należy usunąć wszystkie pliki sbt, aby nic podczas wypakowywania dołączonych do paczki ich nowych wersji się nie pomieszało!
- Przed instalacją każdej nowej poprawki scenerii (do nich nie są dołączane pliki *.sbt) należy usunąć wszystkie pliki sbt, aby mogły się one wygenerować na nowo!
- Sceneria jest ciężka, a wczytywanie zwłaszcza na słabym sprzęcie zajmuje długo. Czas ładowania, zwłaszcza przy pierwszym uruchomieniu, jest bardzo długi i wymaga zmiany pory roku na wiosnę lub ustawienia skalowania tekstur na 512. Po pierwszym załadowaniu można wrócić do dowolnej pory roku lub przywrócenia skalowania do poprzedniej wartości.

Peace.

17
Na warsztacie / Odp: Sceneria realistyczna - Jeziorka
« dnia: 05 Grudnia 2021, 11:05:02 »
Dużo nowego co do ogólnego rozwoju projektu nie mamy do przedstawienia, ale dalej trwają intensywne (choć z przerwami) prace nad dekorowaniem otoczenia. Poniżej przedstawiamy kilka screenshotów, będących wynikiem pracy osób zaangażowanych w projekt przez ostatnie kilka dni.

18
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 18 Listopada 2021, 15:30:24 »
Fajnie tylko 2005 to czas sprzed remontu linii 91. Po remoncie zmieniły się położenia peronów i układ torowy Bochni a przede wszystkim Tarnowa (reorganizacja peronów i torów postojowych).
Nie zniechęcam ale sugeruje poczekać do końca remontów i zrobić L91 na najnowszym układzie torowym całej linii.

19
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 04 Października 2021, 06:15:54 »
Gdzieś między Ludynią a Bukową:

20
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak stworzyć model od podstaw?
« dnia: 07 Czerwca 2021, 19:54:55 »
A my mamy marnować czas na uczenie Ciebie, byś tego nie dał publicznie, tylko rozprowadzał kolegom na fejsbuczkach i szerzył czarny pijar złodziejstwem? Chyba kpisz sobie.

21
Siódemeczka PKP Cargo na manewrach w Dębicy.

22
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 24 Maja 2021, 15:11:50 »
Czy planujesz za jakiś czas wstrzymanie dodawania nowych torów i skupienie się na doszlifowaniu detali/otoczenia istniejącej sieci? Mam obawy, czy za jakiś nie zdemotywuje Cię potężna ilość gołych torów z którymi trzeba będzie coś zrobić - może warto rozważyć jednoczesne uzupełnianie otoczenia jakimiś etapami? Nie będę ukrywał, że ostatnio zaglądam na forum głównie na potrzeby tego wątku i trochę się wystraszyłem że prace zostały wstrzymane - od jakiegoś czasu brak było aktualizacji screenów. Mam nadzieję, że pewnego dnia ukończysz ten projekt. Powodzenia i dziękuję Ci za świetną robotę. :)

23
Obserwuję wątek od kilku dni i taka rada do kolegi Natano.
Czy nie szkoda Ci trochę czasu na robienie fikcyjnych malowań? Wnioskując po podpisie Twoich wiadomości planujesz ich więcej. Sam reskinuję od kilku lat i wiem jak to było na samym początku, ale musisz Kolego przejść na fototekstury. Są one ładniejsze od "malowanek w MS Paint" i przede wszystkim to obróbka i ładne "zmontowanie" ich na lokomotywie powodują to, że ludzie zaczną Cię szanować. Potrwa to trochę czasu, ale warto.
Nie tworzę do Maszyny, bo zawsze byłem związany z Trainzem, ale reskinowanie w obu społecznościach jest równie ważne. Nabierz wprawy, próbuj i, przede wszystkim, słuchaj rad bardziej od siebie zaawansowanych, a może kiedyś w przyszłości przeskoczysz również na modelowanie i malowanie w Substance Painter'ze (jak stało się to ze mną). Tylko pamiętaj, że - jak już mówiłem - nie zdobędziesz doświadczenia ot tak. :)
Mam nadzieję, że to przemyślisz.
(Do adminów, moderów: Jeżeli post jest niepotrzebny, to można wywalić)

24
Wiosna na Śląsku - 2015.

Starszy i Stary.

Transport do Wielkopolski.

Brak prądu.

25
Bocznica / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Marca 2021, 08:13:26 »
x

26
Na warsztacie / Odp: Całkowo Rebulid
« dnia: 17 Marca 2021, 09:55:31 »
Zamierzam w torach zmienić niektóre podsypki, oraz dodać nowe napędy zwrotnicowe

27
Na warsztacie / Całkowo Rebulid
« dnia: 16 Marca 2021, 22:44:50 »
A oto owoc mojej tygodniowej pracy :)
Plik: https://eu07.pl/userfiles/24889/ca%C5%82kowo_rebulid_part1.7z

Jest to początek projektu o nazwie Całkowo_rebulid. Zamierzam wykonać znaczną modernizację szlaku i stacji, by odpowiadała nowym standardom w tworzeniu scenerii.
Uwagi:
1.Paczka nadpisuje plik scenery\slimson\reszta_os.scm (usunięcie paru budynków)
2.2 przejazd w stronę Macierzewa Jezioro od strony Macierzewa jest na 20km/h (Brak Widoczności)

W miarę postępu prac będą aktualizacje :)

28
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Marca 2021, 00:55:23 »
Bry! Przedstawiam paczkę węglarek Natrixu oraz dwóch lokomotyw: TEM2-080 LTC oraz Class66-66157 EWS. W skład paczki węglarek wchodzą widoczne na załączniku numery. Są to węglarki serii Eamnos. Wyprodukowane w Świdnickiej fabryce. Na screenie ucięło 5839 259-3 oraz TEM2-080 ;)
Link: https://eu07.pl/userfiles/24104/Eamnos%26Loco_Pack.rar

29
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 12 Marca 2021, 19:16:25 »
- Byk w okolicach Julianki o różnych porach roku.
- W oczekiwaniu na pociąg na stacji Turów.


30
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 12 Marca 2021, 13:58:16 »
Kolego @Maslo, pojawił się film na YT:

Mówiłeś, że to na własny użytek, a nie jako modyfikacja. Chyba się pożegnamy.

Strony: [1]