Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lkslodzkzn

Strony: [1]
1
bartas świetny pulpit teraz tylko zostało wskoczyć do pralki na długie pranie w 90 stopniach i będzie jak ulał hehe na prawdę gratuluję samozaparcia i talentu.

Post nic nie wnosi do tematu.
Matek123

2
OMSI 2 to inna półka według mnie padaką w nim jest jedynie optymalizacja ale fizyka jazdy odczucie kierowania autobusu , i klimat z najlepszy chyba z dostępnych symulatorów. Z Maszyną omsi2 ma podobieństwo jedynie w "kartonowej grafice":-P

3
Na pewno dostane po uszach ale zadam pytanie z ciekawości po co wrzucać Maszynę na steama ? Nie może zostać tak jak jest? Moim zdaniem to błąd na tym etapie przy ogromnym szacunku dla autorów, za ogrom pracy w tworzeniu. Domyślam się że to z chęci zainteresowania większej liczby osób ale obawiam się że w obecnym stadium jeszcze sporo Maszynie brakuje i znając specyfike dzisiejszego internetu i poziomu niektórych odbiorców wyleje się hejt na Maszyne że jest biedna kartonowa grafika z 2005 roku itd itp Nie lepiej zostać przy tym co jest? Nie miałem na celu nikogo urazić bardzo lubie ten symulator jego charakter i nawet tą kartonowość która dla mnie ma coś w sobie i tworzy klimat. Pozdrawiam

4
To chyba dobry trop z wyłączonym sterowaniem kursorem ścinki są o wiele mniejsze krótsze ale minimalnie jeszcze występują ale na pewno różnica jest zauważalna mogę nagrać filmik jak będzie potrzebny pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie problemem.

5
Dzięki, no i sprawdziłem niestety absolutnie żadnej zmiany z wyłączonym vsync jak i włączonym tak samo jak na exe z paczki 19.01:-(

6
Że tak zapytam, a to nie jest to co kiedyś zgłaszałem na charcie że build Milka nie ogranicza obszaru renderowania? Jeżeli tak to na exe z warsztatu powinni być ok.
Kolego podał byś link do tego exe przetestuje u siebie dam znać czy problem ustąpi pozdrawiam

7
U mnie na wersji 18.02 przy włączonym vsync ścinki występowały nawet na Td pomagało wyłączenie vsync. Natomiast na najnowszej wersji nie ma różnicy czy jest włączony lub wyłączony.

8
Czy to coś zmienia?gfx.resource.sweep no
  Niestety ale u mnie nic to nie pomaga.

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: 19.01 vs 18.12 Spadek wydajności, lagi.
« dnia: 31 Stycznia 2019, 02:53:55 »
Mam wyłączone jeżeli chodzi o eu07.ini to zjechałem na minimum z czym tylko było możliwe bez skutku jedynie pyscreenrenderpriority na lowest poprawiło sytuacje w en57akł powiedzmy w 10%:(

10
Bieżące Symulatorowe / Odp: 19.01 vs 18.12 Spadek wydajności, lagi.
« dnia: 31 Stycznia 2019, 02:41:21 »
Dokładnie wygląda to tak że obraz jest płynny 60fps nie ma spowolnienia animacji ale co chwilę występuje przycięcie miarowo w równych odstępach czasu bez różnicy czy mijam inny pociąg. Np na trasie osobowy l61+144 w starym kiblu też się pojawiły po aktualizacji gdzie nie było najmniejszego problemu z płynnością.

11
Bieżące Symulatorowe / 19.01 vs 18.12 Spadek wydajności, lagi.
« dnia: 31 Stycznia 2019, 02:14:56 »
Witam, muszę stwierdzić że po aktualizacji z 18.12 do 19.01 wydajność maszyny spadła dramatycznie chodzi o lagowanie miarowe przycinki (opisywałem już sytuację w poście o lagach w en57akł myślałem że to tylko problem z tym pociągiem minimalnie pomogło ustawienie pyscreenrenderpriority na lowest ale to nie eliminuje ścinek) chociaż najbardziej jest to w nim zauważalne to lagi występują również w innych pociągach na trasach z którymi nie było najmniejszego problemu na poprzedniej wersji. Z  tego co czytam kilka osób ma ten sam problem np w poście o skm. Dlatego założyłem nowy wątek.

12
Symulator / Odp: Widoczność wnętrz wagonów
« dnia: 28 Stycznia 2019, 18:53:50 »
Ok, dzięki za łopatoloigiczne wytłumaczenie zagadnienia.

13
Tabor / Odp: EN57AKŁ Lagi
« dnia: 28 Stycznia 2019, 13:49:34 »
Więc w moim przypadku poprawiła sytuacje zmiana pyscreenrenderpriority na lowest ścinki są minimalnie mniejsze, wyłączenie filtrowania nic nie zmieniło. Czyli coś siedzi w wyświetlaczach jak narazie dzięki za pomoc bo na prawdę na lowest jest ciut lepiej. Ps zauważyłem dziwną rzecz odwracając łeb w kabinie patrząc na drzwi kabiny za plecami fps spada o ok 15 klatek a po przybliżeniu widoku kółkiem myszy patrząc ciagle na drzwi fps spada mi nawet o 30  klatek.

14
Symulator / Odp: Widoczność wnętrz wagonów
« dnia: 28 Stycznia 2019, 00:35:00 »
Tak pytam szukając fps-ów. Szczerze to jestem zielony nie mam pojęcia co do mnie napisałeś:-P  ale wnioskuje że to raczej ma minimalny wpływ na ogólną płynność symulatora.

15
Tabor / Odp: EN57AKŁ Lagi
« dnia: 28 Stycznia 2019, 00:31:27 »
Niestety zmniejszyłem texture size wyłączyłem AA, cienie, synchronizację, obniżyłem rozdzielczość, zmieniłem opcję z full na simple. Fizykę zostawiłem pełną. Wydaje mi się że tego pociągu niestety mój stary komp nie uciągnie bo więcej chyba już opcji nie ma do zmiany, dziwi mnie tylko to że tylko przy tym pociągu mam te ścinki nawet na trasie testowej wygląda to tak że płynność obrazu jest jak by było 60 fps min ale są te równomierne przycięcia. Inna sprawa że przy bardziej skomplikowanych sceneriach fps mam średni raczej ale to już inna kwestia.

16
Symulator / Odp: Widoczność wnętrz wagonów
« dnia: 27 Stycznia 2019, 15:54:57 »
Ok, czyli grubsza robota chyba szkoda zachodu:/ trzeba składać na nowy sprzęt. Ale dzięki za odpowiedź.

17
Symulator / Widoczność wnętrz wagonów
« dnia: 27 Stycznia 2019, 14:37:53 »
Mam pytanie, czy istnieje jakaś możliwość ustawienia nie wyświetlania pełnego wnętrza wagonów widocznego przez szyby? Chodzi mi o maksymalne poprawienie płynności symulacji? Na poprzedniej wersji przed aktualną chyba ale tego nie jestem pewien bo przejechałem dosłwonie 2-3 trasy w niektórych wagonach w których teraz są widoczne wnętrza były tylko tekstury okien??

18
Tabor / EN57 AKŁ - problemy w obsłudze /wątek zbiorczy/
« dnia: 27 Stycznia 2019, 14:27:18 »


Witam, mam problem z lagowaniem w en57akł, nie wygląda to jak niski fps tylko miarowe, chwilowe zacięcia nawet na scenerii testowej. Występują tylko w tym pociągu z innymi nie mam problemu jest płynnie. Czy to może być wina słabej optymalizacji tego pociągu ( np coś o czymś wiecie i będzie poprawione )? Co do samej pracy wykonanej przy tworzeniu, czapki z głów. Pozdrawiam.

19
Trasy / Odp: oświetlenie
« dnia: 06 Stycznia 2019, 01:23:04 »
Ok, rozumiem dzięki za pomoc szkoda trzeba składać na nowego laptopa:/ albo egpu.

Sprawa wyjaśniona, temat zamykam.
@MaciejM

20
Uruchamianie Symulatora / Odp: Wyświetlanie Fps nie działa
« dnia: 06 Stycznia 2019, 01:18:21 »
Super, działa dzięki.

21
Uruchamianie Symulatora / Odp: Wyświetlanie Fps nie działa
« dnia: 05 Stycznia 2019, 09:54:41 »
Ok, sprawdzę dzięki za pomoc.

22
Uruchamianie Symulatora / Wyświetlanie Fps nie działa
« dnia: 05 Stycznia 2019, 05:54:29 »
Witam, mam problem nie działa mi wyświetlanie aktualnego FPS domyślnie w reedme opisane jest pod klawiszem F8 niestety zero reakcji.

23
Trasy / Odp: oświetlenie
« dnia: 05 Stycznia 2019, 05:19:27 »
Witam to mój pierwszy post tutaj proszę o wyrozumiałość;-) , mam ten sam problem z oświetleniem:( grafika intel hd3000 i5 2540m (nie wspiera opengl 3.3) Maszyna na zwykłym exe z wyłączonymi cieniami chodzi płynnie, bezproblemowo gdyby nie ten błąd z oświetleniem w nocy to zabija cały klimat jazdy po zmroku. Czy istnieje chociaż najmniejsza szansa że problem będzie jakoś rozwiązany ? pozdrawiam.

Strony: [1]