Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - gg

Strony: 1 ... 11 12 [13]
361
Trasy / Odp: Program do wyświetlania plików ".inc".
« dnia: 29 Grudnia 2018, 19:06:15 »
Myślałem bardziej o wyglądzie modelu/tekstury. Myślę, że taki program pomógłby w sprytniejszym dostawianiu plików ".inc", ponieważ aby sprawdzić, jak plik ".inc" wygląda w symulatorze trzeba symulator włączać i restartować po każdej zmianie.

362
Trasy / Program do wyświetlania plików ".inc".
« dnia: 29 Grudnia 2018, 18:45:12 »
Witam.
Przy budowaniu scenerii chciałem wstawić na scenerie obiekt ".inc". Problem jest w tym, że tych plików jest bardzo dużo i nie wiadomo, jak wygląda plik ".inc" w symulatorze. Czy istnieje program, który wyświetlałby plik ".inc" przed uruchomieniem symulatora?
EDIT: Miałem na myśli np. rozmaite ".inc" z domkami lub inne obiekty.

363
Po wypakowaniu i uruchomieniu "eu07-x64_181225.exe" funkcja edycji scenerii działa jak należy.

364
Które z tych plików mam pobrać do głównego folderu symulatora?

365
Crashdump:

Proszę nie pisać pod pod postem
Matek123

366
Tak wygenerowało crashdump.

To proszę go nam pokazać.

367
Gdy wcisnę F11 i potem robię przykładowo: LPM i ruch myszy, to symulator od razu się wyłącza.

368
Istnieje jakiś program, który umożliwia edycję bezpośrednio w symulatorze?

369
Mam 3DSMax 2019.

370
Witam.
Podczas budowania scenerii chciałem zbudować trakcję, ale w 3DSie cały słup trakcyjny z trakcją jest wyświetlany jako sześcian. Czy istnieje taki sposób, w którym da się przesuwać obiekty bezpośrednio w symulatorze, aby móc uniknąć tysiąca poprawek związanym np. odpowiednim umieszczeniem elementów podtrzymujących trakcję?

371
Trasy / Odp: Brak niektórych torów w scenerii
« dnia: 22 Grudnia 2018, 16:54:04 »
Po korekcie wpisu tekstury z poziomu 3DSMax tor wczytał się normalnie. Dziękuje za szybką i skuteczną poradę.

372
Trasy / Odp: Brak niektórych torów w scenerii
« dnia: 22 Grudnia 2018, 16:42:50 »
Nazwy tekstur kopiowałem z samych tekstur tym sposobem:
"zmień nazwę>kopiuj>wklej (treść) 3DSMax"

373
Trasy / Odp: Brak niektórych torów w scenerii
« dnia: 22 Grudnia 2018, 16:28:03 »
W takim razie co trzeba zrobić ,aby tory pokazywały się w symulatorze?

374
Trasy / Brak niektórych torów w scenerii
« dnia: 22 Grudnia 2018, 16:03:32 »
Witam.
Przy budowaniu scenerii chciałem dodać inne tekstury toru niż domyślne w skryptach, w 3DSMax. Po wpisaniu w odpowiednie miejsca nazw tekstur wyeksportowałem tory do pliku .scm. Problem jest w tym, że po uruchomieniu symulatora te tory nawet się nie pokazały w symulatorze. Dlaczego tak się dzieje? Jak można temu zaradzić?
Właściwości toru, który nie wyświetla się w symulatorze:

Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = rail-screw-old
TexLength = 4
Tex2 = tpb-stone4-old2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0

PS Pliki .scm są zadeklarowane w pliku .scn

Właściwości toru, który wyświetla się normalnie w symulatorze:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = Rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = TpBpS-new2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0


375
1)Tak przez skrypt main.ms jak w poradniku.
2)Błąd, który mi wyskakuje to: " Runtime error - can't open file -"create strew.ms"
Skrypt:
104 fileIn (scriptDirectory+"CreateIncRandomTree.ms")
105 fileIn (scriptDirectory+"CreateDynamic.ms")
106 progress.prog.value = 5
107 fileIn (scriptDirectory+"CreateTrainSet.ms")
108 progress.prog.value = 10
109 fileIn (scriptDirectory+"CreateTrack.ms")
110 fileIn (scriptDirectory+"CreateStrew.ms")
111 progress.prog.value = 15
112 fileIn (scriptDirectory+"CreateRoad.ms")
113 progress.prog.value = 20

Pokazuje mi ,że błąd jest w 110 linijce.
PS Skrypty z którymi mam problem nie były przeze mnie w żaden sposób modyfikowane.
(jeśli będzie potrzebny szerszy wgląd na skrypt, to go wrzucę)

376
Nie w tym sensie. Ja robiłem mapkę na nieco przestarzałych skryptach, a gdy zobaczyłem "poradnik SCN" to zobaczyłem , że te skrypty są bardzo rozbudowane w porównaniu do moich obecnych skryptów, które używam.

377
Pomoc doraźna / Dostępność do działających skryptów do 3DSMax
« dnia: 21 Grudnia 2018, 22:04:54 »
Witam.
Po pobraniu nowych skryptów do 3DS (na tych skryptach bazuje poradnik SCN) i wypakowaniu ich do wskazanych w poradniku miejsca chciałem je uruchomić. Niestety skrypt nie włączył się. Czy istnieją
podobne w funkcjonowaniu skrypty, które będą kompatybilne z poradnikiem SCN?

378
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 21:06:17 »
Zrobiło. Jednak po zainstalowaniu MaSzyny od nowa wszystko działa jak należy.
EDIT: Działa wszystko włącznie z moją scenerią.

379
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 19:07:54 »
A opłaca się instalacja MaSzyny od nowa?
EDIT: Czy może to rozwiązać problem?

380
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 18:52:58 »
A przyczyną tego problemu nie może być np. wadliwy plik .inc dodany w scenerii?

381
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 18:30:01 »
Plik .scn mojej scenerii:

382
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 18:16:58 »
PS Następujące ustawienia:
-przebieg symulacji w "log.txt"
-zapis pliku "log.txt"
-okienko z logowaniem
Wszystkie te parametry są włączone.
EDIT:Do tego przed chwilą zauważyłem, że zniknął plik errors.txt z głównego folderu symulatora
Próbowałem uruchomić inną scenerię. Z każdą scenerią tak jest.

383
Uruchamianie Symulatora / Problem z uruchomieniem się symulatora
« dnia: 20 Grudnia 2018, 18:07:54 »
Witam.
Mam pewien kłopot. Gdy dorobiłem kolejny kawałek mojej scenerii i stwierdziłem ,że należy zobaczyć jak sceneria prezentuje się w symulatorze. Ustawiłem sobie skład i chciałem uruchomić symulator. Niestety symulator tuż po naciśnięciu przycisku "Uruchom symulator" nie chciał się uruchomić. (okno ładowania wyskoczyło przez 1 sekundę i zamknęło się)
W czym może być problem?
PS Przy pierwszym uruchamianiu scenerii wszystko wczytywało się normalnie i do tego od ostatniego uruchomienia symulatora nie było nic zmieniane w ustawieniach.


384
Forum / Nieuruchamiający się link do pobrania w dziale "Publikacje"
« dnia: 19 Grudnia 2018, 21:22:03 »
Witam.
Dosyć niedawno zauważyłem wątek w dziale "Publikacje", w którym był link do pobrania lokomotywy elektrycznej eu44 (husarz). Gdy kliknąłem na link wyskoczyło mi powiadomienie "Page not found".
Czy ten dodatek jest jeszcze dostępny?

385
Bocznica / Dostęp do "Testu dodatków"
« dnia: 19 Grudnia 2018, 21:04:20 »
Czy jest obecnie możliwy dostęp do "Testu dodatków"? 

386
Wydział zamówień / Odp: Linia 276
« dnia: 19 Grudnia 2018, 20:56:27 »
Niedługo czeka mnie wycieczka tą linią. Jeśli tylko będzie okazja to zrobię zdjęcia do tej scenerii.

387
Trasy / Odp: Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''
« dnia: 19 Grudnia 2018, 19:59:43 »
Dziękuje za szybkie udzielenie odpowiedzi. Po zmienieniu tego wpisu problem został rozwiązany i tekstura wczytała się normalnie.

388
Trasy / Tekstura ''grass_snow'' zamiast ''grass_mix''
« dnia: 19 Grudnia 2018, 19:51:05 »
Witam.
Mam mały problem. Przy początku tworzenia scenerii fikcyjnej (w 3DSMax) zacząłem tworzyć teren jako "Plane" , przypisałem teksturę "grass_mix". Po uruchomieniu w symulatorze była tekstura "grass_snow". To samo tyczy się podsypki. W jaki sposób można to zmienić?
Tak wyglądają własności toru w 3DSie:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = Rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = TpBpS-new2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0


Strony: 1 ... 11 12 [13]