31
Na warsztacie / Odp: Kolej w Polsce produkcja, dystrybucja: assety, tekstury, zapchajdziury
« dnia: 06 Września 2022, 13:07:53 »
Ogolnie wasz kochany deweloper zainwestował w referencje do nowych modeli
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
└── folder roboczy/
├── build/
├── eu07/
├── pctga/
├── e3dize
├── make_recipe
├── make_diff
├── makedds
├── ninja_syntax.py
└── dump_structure
Aby wszystko dalej działało potrzebujemy uruchomić terminal linuxa (w moim przypadku ubuntu 20.04 pod WSL). Instalujemy wymagane zależności następującym poleceniem:sudo apt-get update
sudo apt-get install nvidia-texture-tools vorbis-tools imagemagick python3 ninja-build
Zainstaluje nam ono wszystkie wymagane narzędzia wymagane do konwersji plików do odpowiednich formatów. Teraz musimy przygotować exe maszyny do konwersji t3d >> e3d. W tym celu wchodzimy do folderu eu07 i tam wrzucamy zawartość naszego bin_x64 (lub bin_x86). Następnie z nazwy pliku wykonywalnego symulatora kasujemy dopisek “.exe” (eu07.exe powinno zamienić się w samo eu07). Powracamy do głównego folderu roboczego i wpisujemy następujące polecenie: sudo chmod +x *
- pozwoli to nam na uruchomienie narzędzi. ./make_recipe
- wygeneruje nam ono plik kompilacji (build.ninja). Następnie uruchamiamy kompilację poleceniem ninja -j4
Liczba 4 oznacza ilość wątków procesora, jakie ninja będzie mógł wykorzystać. Można sobie regulować do woli :). W tym momencie czekamy na skompilowanie się paczki. Po pewnym czasie (u mnie 15h) w folderze build otrzymujemy gotową do spakowania paczkę dds/e3d.