Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koszowy

Strony: 1 2 3 [4] 5
91
Publikacje / Ludziki w 11xa_v2
« dnia: 21 Stycznia 2018, 08:47:27 »
Przedstawiam dodatek umożliwiający posiadanie ludzików w nowych wagonach.
Autor dodatku: @stapox



Uwaga! Do poprawnego działania dodatku wymagane jest exe 171112 lub nowsze.


Wersja deweloperska: http://eu07.pl/userfiles/23436/Ludziki_11xa_v2_ostateczne.7z

Dodane do repozytorium, rev. 2162. - @Maciej

92
Forum / ban
« dnia: 21 Stycznia 2018, 14:01:47 »
Dostałem bana na czacie za pisanie prawdy. Lada moment i tu go dostanę. Ludzie ogarnijcie się z kim współpracujecie.

93
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 20 Stycznia 2018, 12:24:04 »
Na tworzenie paintowych tekstur szkoda czasu. Co innego repaint.

94
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 20 Stycznia 2018, 09:43:17 »
Ale jeszcze podstawa - piszesz, że "zrobiony w paint". Ale to chyba tylko pogląd? Bo rzeczy (szczególnie tabor) paintowe już od ładnych paru lat nie mają prawa bytu w MaSzynie. Tylko 100% zdjęć. Znaczy ja tak po części Twoje posty rozumiem.

95
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 19 Stycznia 2018, 19:49:51 »
Feniks, to całkiem inny kształt. To samo ze spota nie da rady zrobić EN71KM, pomimo, że są podobne.

@   koszalinianin staraj się używać przycisku [Modyfikuj] zamiast pisać nowe posty.

96
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 19 Stycznia 2018, 17:01:45 »
Ale w sumie nie potrzebnie to malowałeś jak jesteśmy na tyle ogarnięci że albo wiemy jak wygląda to "tygrysie" malowanie lub można zawsze sprawdzić.

97
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 19 Stycznia 2018, 15:55:26 »
Nie wiem za bardzo o co chodzi... Chcesz namalować teksturę w Paincie o nałożyć ją na model, czy co?

98
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria na podstawie realistycznej.
« dnia: 19 Stycznia 2018, 15:52:00 »
Ja przekonwertowałem ten model sa109 do pc 17.07

99
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 20:55:44 »
Wiggle zajmuje się kabiną i może dostosowaniem modelu do maszynowych norm. Nie robi żadnych tekstur. Mowa o modelu Andrzeja do mstsa w wersji AKŁ.

100
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 19:48:02 »
Mogę dołożyć swoją cegiełkę przy budowie scenerii, dodając budynki i roślinność od Mielna do przejazdu kolejowego z DK6. Na centrum Koszalina się nie piszę - nie lubię odwzorowywać miast.

101
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 14:42:13 »
Panie, to mało roboty jest, prawie 13 km. To już nawet ja bym mógł to w Rainstedzie na szybko zrobić, wystarczy mi podesłać WOS z tych dwóch linii.

102
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 14:37:01 »
Chodzi o Mielno w Zachodniopomorskim nad morzem z jednej i nad jeziorem Jamno z drugiej strony. To Mielno w którym parę lat temu Krzysio jadł zupę z miski. Jest tam ruch szynobusów tylko w sezonie letnim a trasa z Koszalina wiedzie przez Mścice.

103
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 17 Stycznia 2018, 22:01:56 »
Na tworzenie trasy się nie piszę (mam rozgrzebaną swoją), ale zdjęcia zrób śmiało, to modele będe mógł stuknąć.

104
Forum / Życzenia świątecznie od Administracji!
« dnia: 24 Grudnia 2017, 15:01:45 »
*****
Życzymy wszystkim użytkownikom forum oraz sympatykom Symulatora "MaSzyna" spokojnych, rodzinnych oraz pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia, mamy nadzieję, że nastrój ten utrzyma się przez cały Nowy Rok 2018 - aby był to rok pełen życiowych sukcesów, zarówno na polu prywatnym jak i zawodowym oraz aby przyniósł Wam wiele satysfakcji.


*
**
***
*****
******
*******

~Administracja eu07.pl

105
Wydział zamówień / Zdjęcia Elfów na tekstury
« dnia: 13 Grudnia 2017, 17:44:20 »
Impuls powoli się buduje, a Elfa mamy już na ukończeniu. A więc potrzeba zdjęć na tekstury Elfów pierwszej generacji na tekstury. Dotyczy to się wersji czteroczłonowych oraz sześcioczłonowych, ponieważ dwu oraz trójczłonowego mamy już gotowego. Najbardziej na chwilę obecną priorytetem są Elfy w wersji czteroczłonowej.
Koleje Mazowieckie, Koleje Śląskie, Woj. Kujawsko-Pomorskie. W kolejnej części wiadomo SKM Warszawa oraz sześciopaki Kolei Śląskich. Na zachętę kilka screenów w załączniku.

*Wskazówki. Prosił bym o zrobienie zdjęć maksymalnie 3-4 zdjęcia boku na jeden człon, cały bok danego pojazdu od członu A do D. Jeżeli istnieje możliwość to prosił bym o sfotografowanie drugiej strony ze skosu jako poglądowo. Czoła, jeżeli jest możliwość oba czoła, jeżeli nie, to jedno czoło w miarę możliwości z frontu bądź z krawędzi peronowej na dużym zoomie z maksymalnym wychyleniem z krawędzi peronowej. I jeżeli tylko jedno czoło wchodzi w grę do sfotografowania to drugie chociaż oznaczeniom zrobić zdjęcie.

106
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Grudnia 2017, 17:59:06 »
A kran też wyrwali, więc się nie podmyjesz. :P

107
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Grudnia 2017, 17:45:25 »
Siedzisz sobie na kiblu w pociągu i nagle dociera do Ciebie wiadomość że ...

108
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 29 Listopada 2017, 17:45:20 »
Dzięki za wyjaśnienie :)

109
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 25 Listopada 2017, 18:27:32 »
EN57-840, stan na 7.11.2017, autor zdjęć: Szymon Mrowiec. Zdjęcia wrzucone na prośbę ich autora.
95 zdjęć, 426 MB
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-EN57-840_part1.rar   212 MB
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-EN57-840_part2.rar   213 MB

110
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Międzychód"
« dnia: 11 Listopada 2017, 21:47:21 »
Fajnie że coś próbujesz skrobać. Widzę też trochę moich modeli, co mnie cieszy. Natomiast estetyka wykonania pozostawia wiele do życzenia. Szyny są teksturowane przejściówką między dwoma różnymi teksturami, brakuje podsypek, wskaźniki ustawiane dość swobodnie (wchodzą w skrajnię toru). Aczkolwiek nie zniechęcaj się, ja też tak zaczynałem. Powodzenia.

111
Na warsztacie / Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 10 Listopada 2017, 20:50:31 »
Chciałem zakomunikowac że uruchomiłem kolejny swój projekt o nazwie jak w tytule. Zamierzam zrobić trasę do symulatora, podzieloną na 4 scn zbudowaną na podstawie istniejącyh w realu linii kolejowych.  Bedzie ona wiodła ze stacji Zabrze Biskupice do stacji Gdańsk Port Północny. Odcinek 1 to ZB-ZWK 2 to ZWK-BWT, 3 BWT-ZT i 4 ZT-GPP.  Obecnie mam zrobione tory z Herb Nowych do ZWK.

112
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 30 Sierpnia 2017, 21:39:56 »
Co jest nie tak? ;)

113
Kilka kadrów z TLK83202 w roli głównej. :D

Wyjątkowo dopuszczamy przekroczony rozmiar załączników. matek123

114
Poszukuję, chcę zrobić / Prośba o przeróbkę modelu wagonu 152A
« dnia: 17 Sierpnia 2017, 12:40:27 »
Ostatnio zacząłem pracować nad zmodernizowanym wagonem barowym, lecz do kontynuacji potrzebuję dwóch przeróbek modelu, barierka 3D (Załącznik nr. 2) oraz wcięcie w tym miejscu (załącznik nr. 3)

115
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Sierpnia 2017, 20:37:52 »
Dziś oddaję materiały na tekstury EN57-1703 czyli ENdolino. Jeden bok i dwa czoła plus małe detale.
--> http://eu07.pl/userfiles/4198/foto-EN57-1703_ENdolino.rar <--

116
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Sierpnia 2017, 19:08:03 »
Nowy watek, nowe uaktualnienie ;P

- drobne zmiany w selekcji globalnego zrodla swiatla; slonce jest teraz traktowane jako glowne zrodlo od wschodu do zachodu astronomicznego; w praktyce oznacza to ze 'przelaczenie' na swiatlo i cienie ksiezyca nastepuje dopiero gdy robi sie faktycznie ciemno

- glebokosc cieni zalezy teraz od pory dnia -- o swicie/zmierzchu przez pewien czas cienie nie sa widoczne, pojawiaja sie dopiero ze wzrostem sily swiatla slonecznego

- teren zapisany w pliku e3d jest teraz konwertowany do nowego systemu rysowania co powinno wyeliminowac pozostalosci migotania podsypek itp w sceneriach korzystajacych z tego systemu (drawinowo, calkowo v2)


117
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 26 Lipca 2017, 19:56:02 »
Witajcie!

Po nieco dłuższej przerwie przedstawiam stan prac nad moim projektem:

   • include oraz zieleń na linii nr. 414 są ukończone w 90%, pozostało teraz dużo poprawek typu: drzewko wchodzi na tor, znak niewłaściwe obrócony, itp. Do wykonania zostały jeszcze: słupki hektometrowe, otoczenie peronowe, dokończenie dworców/przystanków kolejowych (większość modeli gotowa; brakuje tekstur), wskaźniki kolejowe, znaki drogowe oraz parę innych drobnych rzeczy.

   • scenerię postanowiłem przedłużyć o odcinek Nadodrzanki do Chojny (a może i kiedyś do Gryfina). Stan prac można zobaczyć na poniższych załącznikach.

   • Bardzo potrzebuję tekstur następujących stacji/przystanków kolejowych:
- Gorzów Wlkp. Zieleniec
- Kostrzyn wraz z okolicznymi budynkami (patrz załącznik)
- Namyślin
- Boleszkowice
- Mieszkowice
- Bielin
- Witnica Chojeńska
- Godków
- Chojna
Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która dostarczy materiały ;-).

• FPS na scenerii. Jak zauważyliście można powiedzieć, że wręcz "nawaliłem" dużo zieleni, co znacząco wpływa na ilość FPS na scenerii. Poniżej zrobiłem porównanie z Całkowem_v2 i moją scenerią w bardzo gęstym lesie. Porównanie na exe bodajże z 21 lipca. Nie znam się, ale myślę, że skończeniu scenerii i napisaniu scenariuszy ilość FPS może być podobna :-/.

• I tradycyjnie pytanie do Krzysiuup: jak posuwają się postępy w pracach nad Kostrzynem? Masz dużo swoich projektów i rozumiem, jeżeli zbyt wiele nie udało Ci się zrobić.

PS. Mam nadzieję, że teraz wszystkie załączniki są dodane poprawnie :-D

118
Trasy / Odp: Drift na LINIA053
« dnia: 04 Lipca 2017, 14:53:48 »
Tak, et22 to pojazd gracza. Nic innego nie jechało z żadnego kierunku, a kibelek został na stacji i nie dostał już wyjazdu. Ja pojechałem dalej bez dalszych problemów. Po przeniknięciu przez en57 oczywiście.

119
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Maja 2017, 20:39:49 »
Może nie stricte MaSzyna ale...

"Development - Radiator to za mało"

120
Na warsztacie / Maszynowy Warsztat
« dnia: 15 Maja 2017, 07:49:01 »
Wydane dodatki można sprawdzić w katalogu tekstur:

https://stuff.eu07.pl/stocktexturedb/db/index2.php?sort=1&nazwa_modelu=&nazwa_tekstury=&ozn_ekspl=&id_lit=&st_mac=&data_od=&data_do=&zak_rew=&aut_tex=%25dieselpower%25&aut_zdj=

===============================================

Cześć! W tym wątku będę prezentował moją twórczość będącą na warsztacie.

Na początku zaprezentuję wagon typu 111Aw (Bdnu 51 51 20-71 081-6) przydzielony do krakowskiego oddziału. PKP PR
Wagon został zmodernizowany razem z innymi 111A i 112A w ramach programu SPOT.

Do opracowania wykorzystałem teksturę wagonu z ogrzewaniem nawiewowym pochodzącą z devkitu.

Co jeszcze pozostało mi do opracowania?

- tekstury drzwi, ścian czołowych oraz dachu
- dodanie cienia pod tablicę relacyjną
- wyposażenie pod pudłem oraz wózki, jeśli materiały pozwolą

Co będzie trzeba zmodyfikować w zewnętrznym modelu?

- dodanie wyposażenia pod pudłem od ogrzewania nawiewowego
- wagon ma 4 haki promowe
- 111A z nawiewem mają tylko dwa skrajne wywietrzniki dachowe
- wagon ma inny kształt okna WC

Co będzie trzeba zmodyfikować we wnętrzu? (będzie też potrzebna kolejna tekstura wnętrza)

- okna z zaokrąglonymi narożnikami
- nowy typ siedzeń (http://s12.flog.pl/media/foto/paul-bialy_949288510eab2dd0b9daa717ade61f39.jpg)
- drzwi czołowe pomalowane na czerwono

Strony: 1 2 3 [4] 5