31
Pomoc doraźna / Odp: instalator maszyny to wirus?
« dnia: 05 Kwietnia 2022, 08:58:34 »
Inne antywirusy to jeszcze większe badziewie, dla Windowsa 10 to wystarczy Defender.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Akurat też odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy jakby WS częściej puszczał na Drawinowie - może to właśnie wprowadzenie sekcji coś zmieniło?"Nawsadzajom sobie elfow i innych pimpulsow na scenerie co to nie pilnuja ile ssa, a potem sie dziwia ze im napiecia brakuje, kurla" :V
C:\Users\skors\Documents\test.scn
Program sam utworzy plik jeśli go nie ma w tej lokacji (program nie tworzy folderów).Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION_READ
Crash address: 0xffffffffffffffff
Process uptime: 236 seconds
Thread 0 (crashed)
0 eu07.exe!scene::bounding_area::deserialize(std::basic_istream<char,std::char_traits<char> > &) [scenenode.cpp : 52 + 0x6]
rax = 0x0000003c9b71eef0 rdx = 0x0000003c9b71f150
rcx = 0x0000003c9b71f0a0 rbx = 0x0000003c9b71f0a0
rsi = 0x0000003c9b71f0a0 rdi = 0xa0a00b9520c362a8
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71eed0
r8 = 0x0000000000000008 r9 = 0x00000000000000b0
r10 = 0x0000000000000000 r11 = 0x0000003c9b71ed90
r12 = 0x0000000000000009 r13 = 0x000000000000000f
r14 = 0xa0a00b9520c362a8 r15 = 0x0000023afdac2610
rip = 0x00007ff63903e500
Found by: given as instruction pointer in context
1 eu07.exe!scene::basic_section::deserialize(std::basic_istream<char,std::char_traits<char> > &) [scene.cpp : 734 + 0x5]
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef20
rip = 0x00007ff6390350df
Found by: stack scanning
2 eu07.exe!std::basic_filebuf<char,std::char_traits<char> >::xsgetn(char *,__int64) [fstream : 600 + 0x18]
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef60
rip = 0x00007ff638eaa475
Found by: stack scanning
3 msvcp140.dll + 0x44d0b
rbp = 0x0000003c9b71f020 rsp = 0x0000003c9b71ef90
rip = 0x00007ffafaf44d0b
Found by: stack scanning
4 eu07.exe!scene::basic_region::deserialize(std::basic_string<char,std::char_traits<char>,std::allocator<char> > const &) [scene.cpp : 1100 + 0xd]
rsp = 0x0000003c9b71f060 rip = 0x00007ff639034bf8
Found by: stack scanning
Nie kojarzę żeby coś w tym się zmieniało, ale możesz sprawdzić na nowym exe tmj z warsztatu.
OpenBAHN to nowy projekt który jest oparty głównie na płatnym programie dostępnym tutaj (90 dni trial): http://jbss.de/ .
Jest obecnie w bardzo wczesnej fazie tworzenia. Zakładam, że program jest dobrze znany wśród tutejszej społeczności (jako że też ma związek z pociągami). Projekt póki co robię sam (pomaga mi nitro) i zależy mi na tym, aby chociaż jedna osoba współtworzyła projekt razem ze mną. Faktem jest, że póki co dłubię "jądro" i brakuje mi jakiejś sensownej składni tablicy, w której mógłbym przechowywać dane "świata".
Strona projektu: https://github.com/jakubg1/OpenBAHN
Poniższy cytat jest tymczasowy.CytujPóki co mała instrukcja:Pozdrawiam :)
Strzałki - "precyzyjne" zaznaczenie kratki
Shift+strzałki - szybkie latanie po "świecie"
Jeszcze nie wiem jak zostanie rozwiązany problem tablicy, w której będą przechowywane dane, ID itp.
Dodano: [time]17 Lipca 2017, 20:22:02[/time]
Czas omówić szczegóły projektu.
Projekt docelowo ma wyglądać podobnie jak oryginał, mimo to będzie kilka drastycznych zmian w stosunku do oryginału.
1. Cały program będzie składał się z jednego okna a nie dwóch (jak to jest w oryginalnym BAHN). Budowa torów/dróg będzie podobna do sposobu, który jest chociażby w Chris Sawyer's Locomotion. Nad umieszczaniem dekoracji, budynków itp. jeszcze się zastanawiam.
2. Podział torów na ID wstępnie został zrobiony już wcześniej. Będą tory 22.5°. Jak to ma wstępnie wyglądać:Cytuj//pl: Wstępnie jest zrobiony już podział na tory. Niektóre tory są budowane z dwóch segmentów, głównie są to tory pod kątem 22.5°. Poszukujemy kogoś, kto by się tym zajął. Przykład jest w readme. Należy pamiętać by zachować przeźroczystość.3. Docelowo ruch pojazdów ma być bardziej płynny oraz będą różne szczegóły (pantografy, drzwi itp., z zachowaniem "pikselowatości"). Najpierw się będzie wybierało model, potem malowanie. Każdemu pojazdowi trzeba będzie przypisać numer inwentarzowy (składnia może być dowolna). Nie będzie on jednak obowiązkowy.
Podział można zobaczyć poniżej:
4. Ma zostać zrobione AI, czyli pojazd nie będzie zaczynał zwalniać dopiero po przejechaniu znaku ograniczenia itp., a przed ograniczeniem, tak żeby wyhamować. Ponadto nie będzie gwałtownie zwalniał na punktach zatrzymania.
5. Zwrotnice, semafory, tory, przejazdy itp. będą grupowane w "stacje". Następnie będzie się przypisywało różne przebiegi (coś jak w Trainzie), jednak będzie to prostsze. Dlaczego?
a) Rozróżnienie na zwrotnice o prędkości maksymalnej 40 i 60 km/h. Najniższa Vmax będzie liczona jako Vmax całej trasy i taka prędkość będzie podana na semaforze. Nie trzeba będzie wpisywać jej ręcznie.
b) Przypisanie semaforów. Czyli na jeden tor stacyjny przypadają dwa semafory, a na każdy tor szlakowy jeden semafor. Tutaj właśnie chodzi o niską czasochłonność procesu wprowadzania przebiegów. Po prostu klikasz zwrotnice, a reszta zależy od toru i przypisanego do niego semaforu oraz kierunku z którego skład wjeżdża.
c) Przejazdy kolejowe. Tu jest bardzo prosta prostota - jeżeli semafor będzie podany i droga przebiegu będzie przecinała przejazd, zostanie zamknięty. Co do przejazdów na szlakach - wystarczy dodać tam czujniki, TOP-y (nieobowiązkowe, bo niektóre kraje ich nie mają) oraz światełka/rogatki/gongi, następnie dodać tam posterunek, skonfigurować zamykanie/otwieranie i to wszystko.
6. Analogicznie jak wyżej, dla pociągów będzie trzeba robić rozkłady jazdy i obiegi.
I na koniec cel projektu:
Stworzenie darmowej i zdecydowanie bardziej funkcjonalnej alternatywy dla BAHN-a, która będzie w szybkim tempie rozwijana, wzbogacana o nowe funkcje i tłumaczona.
Będziemy się jednak starać, żeby cała ta skomplikowana obsługa programu była naprawdę prosta i przyjemna, a efekty zadowalające ;)
Delikwent, który chce brać udział w projekcie musi jedynie podać nick który ma na GitHubie na PW (jeśli nie ma, musi się tam zarejestrować).
AAAA!!! Jak mogłem zapomnieć: Projekt pisany jest w języku C#.