Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - miloszko

Strony: [1] 2
1
Pomoc doraźna / Odp: Problem techniczny z kartą Radeon.
« dnia: 13 Września 2020, 20:35:52 »
Tam gdzie python jest i tam gdzie go nie ma jest tak samo.


2
Pomoc doraźna / Odp: Problem techniczny z kartą Radeon.
« dnia: 13 Września 2020, 20:24:55 »
8 Ram i maszyna jest zainstalowana na SSD.

3
Pomoc doraźna / Odp: Problem techniczny z kartą Radeon.
« dnia: 13 Września 2020, 20:19:23 »
I5-3570

4
Pomoc doraźna / Odp: Problem techniczny z kartą Radeon.
« dnia: 13 Września 2020, 20:13:18 »
Załączam potrzebne rzeczy.

5
Pomoc doraźna / Problem techniczny z kartą Radeon.
« dnia: 13 Września 2020, 19:46:57 »
Cześć, mam taki problem że posiadam karte graficzną Radeon RX480 4Gb i mam problem z płynnością w grze, czym mozę być to spowodowane?

6
Na warsztacie / Odp: Półsprzęgi
« dnia: 01 Kwietnia 2020, 10:27:20 »
Chyba że dojdzie do wysłużeń zestawu kołowego lub samego sprzęgu, wtedy będzie niżej.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Tempomat w praktyce
« dnia: 05 Lutego 2020, 09:10:12 »
W takim Intercity instruktorzy często każą jechać na wyłączonym tempomacie lub ustawionym na maksymalną prędkość eksploatacyjną. W PRach widziałem różne praktyki. Ale raczej korzystają. A w takich Niemczech w ogóle nie używają, bo tempomat nie jest eko...

No nie zgodzę się z tym PICem.

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Stycznia 2020, 18:12:07 »
O to przepraszam za St45

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Stycznia 2020, 17:22:59 »
Na 6dg skok procentowy tak jak w st45 powinien wynosić 5%. Czyli 5, 10, 15, 20 itp. Na razie w obu lokomotywach z zadajnikiem lekova skok procentowy jest nie taki jak trzeba.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 21:01:19 »
Dziękuję Bardzo.

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 20:54:30 »
Czyli będzie można wyłączyć cienie na full. Dobrze rozumiem ?

12
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 20:49:01 »
A jeszcze takie pytanko, czemu po wyłączeniu opcji renderowania Cieni silnikiem shaderowym na full jest różowy ekran?

13
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 20:09:23 »
Film nie przedstawia renderera legacy

Ja nie mówię o legacy ale rozumiem.

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 19:53:25 »
Dowód nagrałem telefonem...
https://youtu.be/2Ffbnvphdv8

15
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 19:51:05 »
Ale na poprzednim exe było takie jak na full. Chodzi o 191217.

16
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 17:58:57 »
Chodzi o to aby w trybie Simple nie było widocznych zacięć przy słudze podczas jazdy. Aby oświetlenie wyglądało jak w wersji full. Czy jest to możliwe?

17
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 10:14:10 »
Na exe 191217 byla ładna smuga światła a teraz już jej nie ma

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2020, 10:10:54 »
Można zrobić taką samą smugę światła na Simple jaką jest na fulll?

19
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 10 Września 2019, 16:06:58 »
Według mnie ASDEKi są umieszczane przez PLK specjalnie w takich miejscach gdzie rozpoczyna się hamowanie: w drodze hamowania do semafora, w drodze hamowania do przejazdu SSP, w drodze hamowania do przystanku osobowego, Nie spotkałem się jeszcze żeby ASDEK był zainstalowany w poprawnym miejscu...

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Czerwca 2019, 19:58:53 »
Szło by zrobić sprzęgi  od ogrzewania.

21
Zrobiłem dokładnie te konfiguracje co piszesz i nie było u mnie wysypu.

22
Wrzuć log. Ja podejrzewam że za mało pamięci RAM.

23
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 09:54:35 »
Wiem, mój błąd, zamiast 120 km/h powinno być powyżej 130 km/h.

24
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 09:38:04 »
To masa ogólna pociągu.

25
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 09:32:32 »
,,7. Masa ogólna pociągu jest sumą masy brutto wszystkich jednostek taboru znajdujących się w składzie pociągu bez czynnych pojazdów trakcyjnych. Wyjątek stanowią: 
1) pociągi pasażerskie kursujące z prędkością większą niż 120 km/h, 
2) pociągi, w których masa składu pociągu jest mniejsza niż 200 t, 
w których do masy ogólnej dolicza się również masę własną czynnego pojazdu trakcyjnego.

8. Masa brutto jednostki taboru jest sumą masy własnej (tary) i masy ładunku (netto).

9. Masę ładunku określa się na podstawie nalepek kierunkowych lub dokumentów przewozowych."


26
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 08:35:13 »
Źródłem mogą być różne strony logistyczne lub instrukcji ir-9 ,,Masa brutto jednostki taboru jest sumą masy własnej (tary) i masy ładunku (netto)."
Zachęcam również do przejrzenia instrukcji Ir-10
(R-57)

27
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Lutego 2019, 08:06:32 »
Brutto to masa ładunku + masa wagonu.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Stycznia 2019, 14:46:34 »
Tak, u Ciebie wolno troszkę chodzi przesuwanie a nie można tego zmienić, dałbyś radę to przyspieszyć?

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Stycznia 2019, 14:08:30 »
Ja zmieniłem brakestep z 1.0 na 3.0 i dalej nic.

30
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2019, 19:34:08 »
@tmj jesteś wstanie przyśpieszyć przesuwanie hamulca? Próbuję w ini i nic :/

Strony: [1] 2