1
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 14 Kwietnia 2021, 00:16:07 »
Tutaj przykład robiony przeze mnie do Trainz.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
full: silnik szaderowy
legacy: silnik "klasyczny"
simple: silnik "klasyczny" z dodatkowo wylaczona czescia efektow, by ulzyc slabym komputerom
Szkoda, że switch nie działa tylko w tej kabinie w której jest wymodelowany.Przynajmniej na razie nie bedzie tego typu ograniczenia, tak by dalo sie uruchomic 95% szamynowych pojazdow w ktorych nikt przelacznika baterii nie wymodelowal.
Aby nie rzucało pojazdem proponuję następujące ograniczenia prędkości wyznaczone na podstawie przyrostu niedomiaru przechyłki...To ja może już dorobię te przechyłki :) Zapisałem sobie Wasze uwagi i powoli robię poprawki.
układ torowy nie będzie już zmieniany.Aby nie rzucało pojazdem proponuję następujące ograniczenia prędkości wyznaczone na podstawie przyrostu niedomiaru przechyłki:
Szło by.Wszystko idzie, ale przy obecnych możliwościach wyglądałoby paskudnie. Szczególnie na łukach.
Oczywiście, tak zrobię, btw. Jeśli ktoś potrzebuje jakiejś szczegółowej dokumentacji do EN57ALc, to jako pracownik polregio mam dostęp do praktycznie wszystkich DTR i chętnie się podzielę, choć nieoficjalnie, bo oficjalnie to są dokumenty tylko do użytki służbowegoChwal się dalej publicznie takimi rzeczami to długo nie popracujesz. Myślisz że z kolejowych for internetowych korzystają tylko mikole? Jeśli tak to jesteś w błędzie.
trainset
assignment
pl "zlecenie dla skladu, wyswietlone gdy ustawiony jest jezyk polski"
en "assignment for this consist, shown when language is set to english"
endassignment
endtrainset
(opis misji moze obejmowac rowniez wersje jezykowe inne niz pl i en; nie ma tez obowiazku podawania dla kazdego wpisu wersji pl i en, tutaj podane sa jako przyklad)
doorstep_sw: // przelacznik stanu stopnia drzwi
i-doorstep: // kontrolka wybranego stanu stopnia drzwi
urzadzenie domyslnie nie ma przypisanego skrotu klawiszowego i kontrolowane jest myszaclock_seconds: {
ClockMhand rot 0 0 0
soundinc: { soundmain: clocktick.wav range: 2.5 }
sounddec: { soundmain: clocktick.wav range: 2.5 }
}
clock: analog
(poniewaz modele zegarkow w tachometrze nie maja wskazowki sekundowej aby wypozycjonowac dzwiek podajemy nazwe submodelu wskazowki minut. przypisywany dzwiek odtwarzany jest raz na sekunde, nie powinien wiec raczej byc dluzszy niz rzeczona sekunda)Chyba nastawnik w EP05 się popsuł. Z klawiatury obecnie sterowanie wygląda tak, że jak się poda np. 20 pozycji od razu (już w trakcie jazdy) to nastawnik sam się przytrzymuje przez chwilę na tej pozycji, a dopiero po chwili zaczyna się samoistnie obracać.Zmiana jest celowa, ze wzgledu na narzekanie na trudnosci w kontrolowaniu nastawnika klawiatura. Obecnie po zmianie polozenia nastawnika powrot do faktycznej pozycji nastepuje nie natychmiast, ale dopiero po chwili, co powinno ulatwic precyzyjne zmiany nastawnika o kilka pozycji kilkoma wcisnieciami klawisza.